Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Паскаль программалау тілінде өрнектерді жазу
Берілген уақыт
Пәні: Информатика
Мерзімі: 27.12.2015 жыл
Сыныбы:7<<Г>>
Сабақтың тақырыбы:
1.Паскаль программалау тілінде өрнектерді жазу
Сабақтың реті:
12-сабақ
Жалпы сабақтың мақсаты:
Математикалық өрнек жайлы мәлімет алады. Паскаль программалау тілінде арифметикалық өрнектерді жазуды үйренеді.
Күтілетін оқу нәтижелері:
Оқушылар математикалық өрнек жайлы мағлұмат алады.
- өрнектерді Паскаль программалау тілінде жаза алады;
- қате жазылған өрнектерді түзете алады;
Түйінді идеялар:
Математикалық өрнектерді пайдалана отырып, Паскаль программалау тілінде программа құруды меңгеруі
Сабақты ұйымдастыру түрі:
Тренинг-тәжірибе
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Сәлемдесу, айналмалы бекет, ойлан, бірік, бөліс әдісі, ыстық орындық, анкета
Жұмыс түрлері:
Ұжымдық, жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Сабақтың дидактикалық қамтамасыз етілуі яғни дереккөздер:
Интерактивті тақта, ғаламтор, слайд, ақ парақшалар, маркерлер, стикерлер, компьютер
І. Қызығушылығын ояту кезеңі:
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
2 мин
1-әрекет. Сыныптағы ынтымақтастық атмосферасын құру. Сергіту жаттығуын жасату.
Сергіту жаттығуы
3 мин
2-әрекет. <<Геометриялық фигуралар>> арқылы топқа бөлу.
Оқушылар топқа бөлініп, жаңа топ құрады
5 мин
3-әрекет. <<Айналмалы бекет>> әдісімен үй тапсырмасын тексеру.
Оқушылар әр топқа берілген сұраққа жауап беріп топтарды айналып шығады, соңында өз тобындағы жазылған жауаптарды түйіндеп, топтан бір адам жауап береді
1 мин
4-әрекет. Жауаптар <<Бағдаршам>> арқылы бағаланады
Топтар бір - бірінің жауабын түрлі-түсті қағаздарды пайдалану арқылы бағалайды
ІІ. Мағынаны ажырату кезеңі
3 мин
5-әрекет. Топтық жұмыс: Интербелсенді тақтадан жаңа сабаққа байланысты, арифметикалық өрнектерді жазу ережесі бойынша слайд көрсетеді
Слайдтағы материалдарды талқылау арқылы, жаңа сабақтың мағынасын ажыратады
3 мин
6- әрекет. Жеке жұмыс. <<Түртіп ал>> әдісі бойынша дәптерге мәлімет жаздыру
Интербелсенді тақтада көрсетілген мәліметтерді оқушылар дәптерлеріне жазады.
10 мин
7-әрекет. Топтық жұмыс: <<Ойлан, бірік, бөліс>> әдісі арқылы топтық жұмыста берілген есептердің қатесін түзету
Оқушылар топта конверттегі берілген есептің қатесін түзейді және талқылайды
ІІІ. Ой толғаныс кезеңі
10 мин
8-әрекет. Жеке жұмыс: <<Ой қозғау>> әдісі бойынша өз беттерімен өрнек құрады
Оқушылар өз жұмыстарын топта жариялайды, талқылайды
2 мин
9-әрекет. Бағалау
Оқушылар бір-бірлерінің жұмыстарын орындарын ауыстыру арқылы бағалайды
1 мин
10-әрекет. Үй тапсырмасы
Үйге осы тақырыптарда кеңінен ізденіп келу.
5 мин
11-әрекет . <<Ыстық орындық>> әдісі бойынша белсенді оқушыны марапаттау
Оқушылар ең белсенді оқушыны анықтап, <<Ыстық орындыққа>> отырғызады, оған бүгінгі тақырып бойынша сұрақтар қояды, сыйлық беріледі
2 мин
12-әрекет. Жеке жұмыс:
<<Анкета>> әдісі бойынша кері байланыс жасату
Оқушылар күтілетін нәтижеге ойларын анық жеткізеді, бірін-бірі бағалай алады.
Оқушылар анкета толтыру арқылы кері байланыс жасайды.
Мұғалім
Жиенбаева Әлия Нәсілжанқызы
Пәні: Информатика
Мерзімі: 27.12.2015 жыл
Сыныбы:7<<Г>>
Сабақтың тақырыбы:
1.Паскаль программалау тілінде өрнектерді жазу
Сабақтың реті:
12-сабақ
Жалпы сабақтың мақсаты:
Математикалық өрнек жайлы мәлімет алады. Паскаль программалау тілінде арифметикалық өрнектерді жазуды үйренеді.
Күтілетін оқу нәтижелері:
Оқушылар математикалық өрнек жайлы мағлұмат алады.
- өрнектерді Паскаль программалау тілінде жаза алады;
- қате жазылған өрнектерді түзете алады;
Түйінді идеялар:
Математикалық өрнектерді пайдалана отырып, Паскаль программалау тілінде программа құруды меңгеруі
Сабақты ұйымдастыру түрі:
Тренинг-тәжірибе
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Сәлемдесу, айналмалы бекет, ойлан, бірік, бөліс әдісі, ыстық орындық, анкета
Жұмыс түрлері:
Ұжымдық, жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Сабақтың дидактикалық қамтамасыз етілуі яғни дереккөздер:
Интерактивті тақта, ғаламтор, слайд, ақ парақшалар, маркерлер, стикерлер, компьютер
І. Қызығушылығын ояту кезеңі:
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
2 мин
1-әрекет. Сыныптағы ынтымақтастық атмосферасын құру. Сергіту жаттығуын жасату.
Сергіту жаттығуы
3 мин
2-әрекет. <<Геометриялық фигуралар>> арқылы топқа бөлу.
Оқушылар топқа бөлініп, жаңа топ құрады
5 мин
3-әрекет. <<Айналмалы бекет>> әдісімен үй тапсырмасын тексеру.
Оқушылар әр топқа берілген сұраққа жауап беріп топтарды айналып шығады, соңында өз тобындағы жазылған жауаптарды түйіндеп, топтан бір адам жауап береді
1 мин
4-әрекет. Жауаптар <<Бағдаршам>> арқылы бағаланады
Топтар бір - бірінің жауабын түрлі-түсті қағаздарды пайдалану арқылы бағалайды
ІІ. Мағынаны ажырату кезеңі
3 мин
5-әрекет. Топтық жұмыс: Интербелсенді тақтадан жаңа сабаққа байланысты, арифметикалық өрнектерді жазу ережесі бойынша слайд көрсетеді
Слайдтағы материалдарды талқылау арқылы, жаңа сабақтың мағынасын ажыратады
3 мин
6- әрекет. Жеке жұмыс. <<Түртіп ал>> әдісі бойынша дәптерге мәлімет жаздыру
Интербелсенді тақтада көрсетілген мәліметтерді оқушылар дәптерлеріне жазады.
10 мин
7-әрекет. Топтық жұмыс: <<Ойлан, бірік, бөліс>> әдісі арқылы топтық жұмыста берілген есептердің қатесін түзету
Оқушылар топта конверттегі берілген есептің қатесін түзейді және талқылайды
ІІІ. Ой толғаныс кезеңі
10 мин
8-әрекет. Жеке жұмыс: <<Ой қозғау>> әдісі бойынша өз беттерімен өрнек құрады
Оқушылар өз жұмыстарын топта жариялайды, талқылайды
2 мин
9-әрекет. Бағалау
Оқушылар бір-бірлерінің жұмыстарын орындарын ауыстыру арқылы бағалайды
1 мин
10-әрекет. Үй тапсырмасы
Үйге осы тақырыптарда кеңінен ізденіп келу.
5 мин
11-әрекет . <<Ыстық орындық>> әдісі бойынша белсенді оқушыны марапаттау
Оқушылар ең белсенді оқушыны анықтап, <<Ыстық орындыққа>> отырғызады, оған бүгінгі тақырып бойынша сұрақтар қояды, сыйлық беріледі
2 мин
12-әрекет. Жеке жұмыс:
<<Анкета>> әдісі бойынша кері байланыс жасату
Оқушылар күтілетін нәтижеге ойларын анық жеткізеді, бірін-бірі бағалай алады.
Оқушылар анкета толтыру арқылы кері байланыс жасайды.
Мұғалім
Жиенбаева Әлия Нәсілжанқызы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz