Жер бедерінің қалыптасу заңдылықтары

А. Жер бедері деген не екенін біледі.
В. Ішкі және сыртқы күштер әрекетін салыстырып, талдайды.
С. Өздерің тұрған елді мекенде сыртқы күш әсерінен түзілген жер бедерінің қандай пішіні бар екенін саралайды.
АКТ, үлестірме парақшалар,
Бейне жазба "Әсер етуші күштер әрекеті" " Үгілу" https://www. youtube. com/watch?v=c4X2TWHSqB8
" «Әсер етуші күштер әрекеті" " Үгілу" " бейнежазба
5 мин
"Сәйкестігін тап" тест
10 мин
Өткен тақырып материалдарын пысықтап, еске түсіру.
Зерттеу әдісі
1. Ішкі күштер
2. Сыртқы күштер
3. . Жер асты сулары, жел, мұздықтардың . . . ?
.
Топтық жұмысты бағалау критерий
Критериймен таныстыру.
Түсіну:Тапсырманың мазмұнын аша алды-1бал;
Қолдану: топта, жұпта жұмыстану мүмкіндікті дұрыс пайдаланды-1 балл;
Кестемен, таблицалармен жұмыс істеп, анықтай білді-2 бал.
Синтез:Тапсырмада кездескен проблемаларды шешуде не істей алатындығын дәлелдеді - 3балл;
қорытынды ойын жеткізді- 3 балл.
Барлығы-10 балл
15 мин
Бекіту.
Географиялық диктант
10 мин
Тест орындалады
Бағалау критерийі:
9-10балл - "5"
7-8 балл - "4"
5-6 балл - "3"
Термин сөздермен жұмыс
"эндогендік", "экзогендік", ""эолдық",
"бедленд", "трогты аңғарлар",
"морена", "карст"
(ғаламтор, оқулық, энциклопедия)
1. Сызбасын сызып түсіндіреді?"
Салыстырып, талдайды.
Постер қорғайды
Ой бөлісіу
Блум таксономиясын негізге ала отырып бағалау;
Бағалау критерийі:
9-10балл - "5"
7-8 балл - "4"
5-6 балл - "3"
Рефлексия «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»
5 мин
Сабаққа әр топтан
Екі жұлдыз, бір ұсыныс
.
Негізгі бөлімде Топтық жұмысты пайдаландым. әр топ мүшесінің жауапкершілікті сезінуі байқалды. Топ мүшелері берілген мәтінді оқып, жұпта талдау барысында өз - өзін түзетулер болды. Күтілетін нәтижеге келсем, мәтінмен сыныптың толық бір сабақта танысуы жүзеге асты. Критерий арқылы бағалауда Блум токсономиясының сұрақтары қолданылды, суреттерді анықтап табуда оқушылар қиналды.
Топта кім жақсы түсіндіре алды? Белсенділік болды ма? Топта түсіндірген жақсы ма? Өз ойын айта алмай қалдым немесе топта жұмыстану қиын болды ма? Тыңдалмай қалған оқушы бар ма? деген сауалдар барысында бағаладым. Егер топта жұмыстануды бірізділікке қойып, жиі қолдансам, жұмыстану екіжақты жақсаратынына көзім жетті. Сіз топ мүшесісіз, топқа келгенде басқа оқушылар түсінбей қалмау керектігін түсініп, бір-бірін түсіндіріп тыңдаулары ұнады. Диологтік оқыту арқылы мәтінді толық түсінгендігін анықтадым. АКТ-ны пайдаландым. Сұрақтарды қоюда, АКТ-ны пайдаландым. Өзімде жауапкершілік болу қажет екендігін сезіндім. географиялық диктант арқылы сабақ қорытындыладым. Дарынды оқушылардың белгілі пәндер бойынша белсенді екендігіне куә болдым. Нақты пәндерде белсенділік көрсеткен оқушы ауызша баяндайтын пәндерге келгенде онша белсенділік таныта қоймайтынын байқадым. Менің түсінгенім, егер дұрыс ұйымдастыра алсақ, 1-2 әдіс-тәсілмен сабақты өз деңгейінде ұйымдастыруға болатындығына сенімділік пайда болды.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz