Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сәндік қолданбалы өнер. Киіз үй суретін салу
Бейнелеу өнері
5-сынып
Сабақ тақырыбы:
Сәндік қолданбалы өнер.
Киіз үй суретін салу.
Сабақтың мақсаты:
1.Оқушыларға көркемдік білім және соның ішінде киіз үй туралы түсінік беру.
2.Топтастыру стратегиясы арқылы оқушылардың сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамыту және шығармашылық ізденісін қалыптастыру.
3. Ынтымақтастыққа тәрбиелеу.Топ ережесіне бағынуға үйрету.
Сілтеме:
Оқулық кітабы 6- сынып, интернеттен, киіз үй макеті, т.б.
Оқушылар үшін оқу нәтижелері:
Сәндік қолданбалы өнер туралы мәлімет алу;
Сын тұрғысынан ойланып, топта бірлесе жұмыс жасайды.
Ынтымақтастықта жаңа тақырыпты өз бетімен игереді.
Шығармашылықпен ізденеді, ой қорытады.
Сабақта қолданылатын материалдар:
1. Флипчарт
2. Стикерлер
3. Оқулық
4. Роwer point таныстырылымы
5. Жетондар
Оқыту әдістері:
АКТ
СТО
Оқыту үшін бағалау
1. Диалог
2. Жеке жұмыс
3. Топтық жұмыс
Дерек көздері:
Бейнежазбалар
Тапсырмалар
Миға шабуыл, топтастыру стратегиясы, постер қорғау.
Бекітемін:
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
І.Ұйымдастыру.
Топтастыру стратегиясы
(4 мин)
1.Сыныпты 3 топқа бөлу. суретті карточкалар арқылы топқа бөлу.
2.Топ ережесімен таныстыру.
3.Оқушылардың қызығушылықтарын ояту.
4.Бүгінгі сабақтың эпиграфымен танстыру.
1.Өздері таңдап алған карточкалардың суреттері бойынша топқа бөлінеді.
2.Барлығы топ ережесімен танысады.
3.Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып, сәттілік тілейді.
4. <<Еңбек - өнер өрісі, өнер - өмір жемісі>>
ІІ. Миға шабуыл.
(5 мин)
Ой қозғау мақсатында өткен тақырыптарға шолу жасау.
Слайдта көрсетілген сұрақтарға әр топ жауап береді.
ІІІ. Жаңа тақырыпты және мағынаны ашу. (5 мин)
1.Жұмбақ шешу арқылы жаңа тақырыпты анықтау.
2.<<Киіз үй>> туралы бейне жазбаны тыңдау.
3.Киіз үйдің маңызы, қолданылуы, түрлері және жабдықтары туралы түсініктер беру.
4.Киіз үйдің құрылуын макеті арқылы көрсету.
5.Киіз үй суретінің салу жолын көрсету.
Жұмбақты шешеді, бейне жазбаны тыңдайды .
Киіз үйдің құрылуын көре отырып, мағлұматтар алады.
ІV. Топтық және жеке жұмыс орындау.
(15 мин)
V.
Киіз үй суретін оқушыларға салғызу.
Киіз үйдің сүйектері, жабдықтары, бұйымдары және түрлеріне байланысты постер қорғату
Барлық топ киіз үй туралы белгіленген уақыт ішінде флипчартқа жазып шығады және қорғайды.
.
Ү.Сергіту сәті. (2 мин)
<<Қаражорға>> әуені аясында дене жаттығуын жасату.
Дене жаттығуын барлық топ жасайды.
ҮІ.Қызығушылығын ояту. (5 мин)
Танымдық ойын: <<Нұрлы көш>> ойынын ойнату арқылы сыни тұрғыдан ойлануға бағытталған сұрақтар қойылады.
Сұрақтарға жауап береді.
ҮІІ.Жаңа сабақты қорытындылау. (3мин)
Бүгінгі сабақта не білгендерін, не үйренгендерін сұрай отырып, сабағымыздың эпиграфын еске түсіру арқылы қорытындылау.
ҮІІІ.Үй тапсырмасын беру (1 мин)
Үй тапсырмасын білу, түртіп алу
Х.Бағалау (3 мин)
Оқушыларды формативті және жиынтық бағалау. Топтағы белсенді оқушыларға жетон беріледі. Алған жетон түсіне қарай баға қойылады. Қызыл түс-<<3>>, сары түс-<<4>>, көк түс-<<5>>
Топтағы тексерген картасына баға қою арқылы, оқушылар бір-бірін бағалайды.
ХІ.Рефлексия (2 мин )
Сабақтан алған әсерлерін, көңіл- күйін білдіру үшін стикерлер тарату
Сабақтан алған әсерлерін стикерлерге бейнелейді.
5-сынып
Сабақ тақырыбы:
Сәндік қолданбалы өнер.
Киіз үй суретін салу.
Сабақтың мақсаты:
1.Оқушыларға көркемдік білім және соның ішінде киіз үй туралы түсінік беру.
2.Топтастыру стратегиясы арқылы оқушылардың сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамыту және шығармашылық ізденісін қалыптастыру.
3. Ынтымақтастыққа тәрбиелеу.Топ ережесіне бағынуға үйрету.
Сілтеме:
Оқулық кітабы 6- сынып, интернеттен, киіз үй макеті, т.б.
Оқушылар үшін оқу нәтижелері:
Сәндік қолданбалы өнер туралы мәлімет алу;
Сын тұрғысынан ойланып, топта бірлесе жұмыс жасайды.
Ынтымақтастықта жаңа тақырыпты өз бетімен игереді.
Шығармашылықпен ізденеді, ой қорытады.
Сабақта қолданылатын материалдар:
1. Флипчарт
2. Стикерлер
3. Оқулық
4. Роwer point таныстырылымы
5. Жетондар
Оқыту әдістері:
АКТ
СТО
Оқыту үшін бағалау
1. Диалог
2. Жеке жұмыс
3. Топтық жұмыс
Дерек көздері:
Бейнежазбалар
Тапсырмалар
Миға шабуыл, топтастыру стратегиясы, постер қорғау.
Бекітемін:
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
І.Ұйымдастыру.
Топтастыру стратегиясы
(4 мин)
1.Сыныпты 3 топқа бөлу. суретті карточкалар арқылы топқа бөлу.
2.Топ ережесімен таныстыру.
3.Оқушылардың қызығушылықтарын ояту.
4.Бүгінгі сабақтың эпиграфымен танстыру.
1.Өздері таңдап алған карточкалардың суреттері бойынша топқа бөлінеді.
2.Барлығы топ ережесімен танысады.
3.Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып, сәттілік тілейді.
4. <<Еңбек - өнер өрісі, өнер - өмір жемісі>>
ІІ. Миға шабуыл.
(5 мин)
Ой қозғау мақсатында өткен тақырыптарға шолу жасау.
Слайдта көрсетілген сұрақтарға әр топ жауап береді.
ІІІ. Жаңа тақырыпты және мағынаны ашу. (5 мин)
1.Жұмбақ шешу арқылы жаңа тақырыпты анықтау.
2.<<Киіз үй>> туралы бейне жазбаны тыңдау.
3.Киіз үйдің маңызы, қолданылуы, түрлері және жабдықтары туралы түсініктер беру.
4.Киіз үйдің құрылуын макеті арқылы көрсету.
5.Киіз үй суретінің салу жолын көрсету.
Жұмбақты шешеді, бейне жазбаны тыңдайды .
Киіз үйдің құрылуын көре отырып, мағлұматтар алады.
ІV. Топтық және жеке жұмыс орындау.
(15 мин)
V.
Киіз үй суретін оқушыларға салғызу.
Киіз үйдің сүйектері, жабдықтары, бұйымдары және түрлеріне байланысты постер қорғату
Барлық топ киіз үй туралы белгіленген уақыт ішінде флипчартқа жазып шығады және қорғайды.
.
Ү.Сергіту сәті. (2 мин)
<<Қаражорға>> әуені аясында дене жаттығуын жасату.
Дене жаттығуын барлық топ жасайды.
ҮІ.Қызығушылығын ояту. (5 мин)
Танымдық ойын: <<Нұрлы көш>> ойынын ойнату арқылы сыни тұрғыдан ойлануға бағытталған сұрақтар қойылады.
Сұрақтарға жауап береді.
ҮІІ.Жаңа сабақты қорытындылау. (3мин)
Бүгінгі сабақта не білгендерін, не үйренгендерін сұрай отырып, сабағымыздың эпиграфын еске түсіру арқылы қорытындылау.
ҮІІІ.Үй тапсырмасын беру (1 мин)
Үй тапсырмасын білу, түртіп алу
Х.Бағалау (3 мин)
Оқушыларды формативті және жиынтық бағалау. Топтағы белсенді оқушыларға жетон беріледі. Алған жетон түсіне қарай баға қойылады. Қызыл түс-<<3>>, сары түс-<<4>>, көк түс-<<5>>
Топтағы тексерген картасына баға қою арқылы, оқушылар бір-бірін бағалайды.
ХІ.Рефлексия (2 мин )
Сабақтан алған әсерлерін, көңіл- күйін білдіру үшін стикерлер тарату
Сабақтан алған әсерлерін стикерлерге бейнелейді.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz