Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Теңдеу және оны шешу тәсілдері
Сабақтың тақырыбы:
Теңдеу және оны шешу тәсілдері
Мақсаты:
Теңдеу ұғымын танытуды жалғастыру. Теңдеу - белгісіз саны бар теңдік екенін, белгісіз санның мәні теңдеудің түбірі екенін яғни теңдеудің шешуі болатынын меңгереді.
Міндеті:
1. Теңдеу шешу тәсілін меңгеру.
2. Теңдеу шешу -теңдеуді дұрыс сандық теңдеуге айналдыратындай белгісіз санның мәнін табу екенін ұғыну.
3. Күрделі теңдеуді шешу үшін әуелі орындауға болатын бөлігін есептеп алатынын үйрену.
Күтілетін нәтиже:
1. Теңдеу шешу тәсілін меңгереді.
2. Теңдеу шешу -теңдеуді дұрыс сандық теңдеуге айналдыратындай белгісіз санның мәнін табу екенін ұғынады.
3. Күрделі теңдеуді шешу үшін әуелі орындауға болатын бөлігін есептеп алатынын үйренеді.
Модульдің қамтылуы:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану. Талантты және дарынды балаларды оқыту. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Әдіс-тәсілдер:
Топтастыру, миға шабуыл, математикалық диктант, <<Кім жылдам?>>, "3 таяқша" әдісі, <<Бірге ойлаймыз>> әдісі, <<Бір сөзбен>> әдісі
Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер:
Алтын ереже, суреттер, А3 формат, түсті қағаздар , түрлі-түсті маркер, стикер.
Дереккөздер:
Математика 4-сынып. Ақпараттық ғаламтор желісі
Уақыты
Кезеңі
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
2 минут
Ұйымдастыру
Оқушылар арасында ынтымақтастық атмосферасын құру.
Болам десең - ғарышкер,
Болам десең - дәрігер,
Болам десең - инжинер,
Ең керегі - математика.
Математика өмірде-
Бар білімнің патшасы.
Топқа бөлу.
Конфет арқылы топқа бөлінеді.
Конфет түстері арқылы 4 топқа бөліну.
2 минут
Үй тапсырмасын сұрау
Шешу: 10500:5=2100
2100+1670=3770
10500-2100-3770= 5630
Жауабы: Әдебиет-2100
Көркем әдебиет-3770
Қалғаны-5630
Үйге берілген тапсырмаға байланысты оқушылар жауаптарын оқиды.
Жаңа білімді меңгеру кезеңі
4 минут
Теориясы:
<<Білу>>
(бір нәрседен хабардар болу, еске түсіру)
(122+18):70= Е
(64:8+20):7= Е
20·(26+14):100= Ң
1·(30+2)-4·4= Д
5·4+12= Т
400-300-36= У
32 4 8 16 2 64
"3 таяқша" әдісі
Берілген тақырыпқа байланысты
1 сұрақ
1 жауап
1 идея әр топ даярлап, көпшілікке салады.
1 сұрақ
Теңдеу дегеніміз не?
1 жауап
Теңдеу - белгісіз саны бар теңдік, белгісіз санның мәні теңдеудің түбірі яғни теңдеудің шешуі
1 идея
Топ болып амалдарды орындап, жаңа сабақтың тақырыбын ашады.
"3 таяқша" әдісі
бойынша оқушылар жауап береді.
Оқушылар теңдеу туралы өз ойларын айтады.
5 минут
<<Түсіну>>
(өз түсінігі негізінде әрекет етеді, түсіндіреді)
№1
Теңдеулерді шеш және тексер:
І-топ:
х+20·8=2600
х-560:7=20000
ІІ-топ
40·6+х=9400
3090:10-х=209
ІІІ-топ
х·(40:4)=12600
х: (36+64)=543
ІҮ-топ
(190-90)·х=38600
19200:10:х=10
.
Оқушылар мәтінді оқу, топта талдау.
4 минут
<<Қолдану>>
(алған білімін қолдана отырып, проблеманы шешу)
№2
І-топ
12+b=72:2
ІІ-топ
а:10=960:2
ІІІ-топ
(х+20):5=6
ІҮ-топ
2400:(с-12)=10
Топ болып бәрі аяқтау керек
3 минут
Сергіту сәті
Ой сергіту
Оқушылар шапшаң ойлау қабілеттерін көрсетеді.
7 минут
<<Талдау>>
(талдайды, салыстырады, айырмашылығын табады)
№3
<<Бірге ойлаймыз>> әдісі.
3см+3см+х см
3 см+3 см +х см:4
№4
Математикалық диктант
а:80·5
(90+с)·60
70:5+42:х
(984+324):(а+412)
Оқушылармен бірге түсіндіре отырып, өрнек құру.
Оқушылар диктантты жазып, интер.тақтадан тексереді.
7 минут
<<Жинақтау>>
(ақпаратты жинақтайды, ойлап табады)
№5
Басқұр-3м
Қыл арқан- ? 5есе қысқа
Ш:3*5=15
ә)х:3=5
х:5=3
Тақтамен жұмыс
№7
Қалдықпен бөлуді орында және тексер
Топбасшылар жарысы
Оқушылар осы сабақта өздеріне не маңызды болғанын жазады.
5 минут
<<Бағалау>>
(бағалайды, талқылайды, өз пікірін айтады)
<<Детальдарын қосу>> әдісі.
№8
Фигураның ауданын тап
Оқушылар топта бірлесе отырып сұрақтарға жауап береді.
2 минут
Бағалау
Топтық бағалау, өзін-өзі бағалау.
<<5>>-13-14 балл
<<4>>- 10-12 балл
<<3>>-5-9 балл
Бағалау парағын толтырады
1 минут
Үйге тапсырма
№9
Амалдарды орындау
Оқушылар тапсырманы күнделіктеріне жазып алады
3 минут
Кері байланыс
<<Бір сөзбен>> әдісі -
:: Төзімсіздік, Ашу, Қуаныш, теңдеу, Қанағаттану, Шабыт, Зерігу, Алаңдау, Тыныштық, Сенімділік, Сенімсіздік, Рахаттану.
Оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтындай 3 сөзді таңдап айтады.
Теңдеу және оны шешу тәсілдері
Мақсаты:
Теңдеу ұғымын танытуды жалғастыру. Теңдеу - белгісіз саны бар теңдік екенін, белгісіз санның мәні теңдеудің түбірі екенін яғни теңдеудің шешуі болатынын меңгереді.
Міндеті:
1. Теңдеу шешу тәсілін меңгеру.
2. Теңдеу шешу -теңдеуді дұрыс сандық теңдеуге айналдыратындай белгісіз санның мәнін табу екенін ұғыну.
3. Күрделі теңдеуді шешу үшін әуелі орындауға болатын бөлігін есептеп алатынын үйрену.
Күтілетін нәтиже:
1. Теңдеу шешу тәсілін меңгереді.
2. Теңдеу шешу -теңдеуді дұрыс сандық теңдеуге айналдыратындай белгісіз санның мәнін табу екенін ұғынады.
3. Күрделі теңдеуді шешу үшін әуелі орындауға болатын бөлігін есептеп алатынын үйренеді.
Модульдің қамтылуы:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану. Талантты және дарынды балаларды оқыту. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Әдіс-тәсілдер:
Топтастыру, миға шабуыл, математикалық диктант, <<Кім жылдам?>>, "3 таяқша" әдісі, <<Бірге ойлаймыз>> әдісі, <<Бір сөзбен>> әдісі
Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер:
Алтын ереже, суреттер, А3 формат, түсті қағаздар , түрлі-түсті маркер, стикер.
Дереккөздер:
Математика 4-сынып. Ақпараттық ғаламтор желісі
Уақыты
Кезеңі
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
2 минут
Ұйымдастыру
Оқушылар арасында ынтымақтастық атмосферасын құру.
Болам десең - ғарышкер,
Болам десең - дәрігер,
Болам десең - инжинер,
Ең керегі - математика.
Математика өмірде-
Бар білімнің патшасы.
Топқа бөлу.
Конфет арқылы топқа бөлінеді.
Конфет түстері арқылы 4 топқа бөліну.
2 минут
Үй тапсырмасын сұрау
Шешу: 10500:5=2100
2100+1670=3770
10500-2100-3770= 5630
Жауабы: Әдебиет-2100
Көркем әдебиет-3770
Қалғаны-5630
Үйге берілген тапсырмаға байланысты оқушылар жауаптарын оқиды.
Жаңа білімді меңгеру кезеңі
4 минут
Теориясы:
<<Білу>>
(бір нәрседен хабардар болу, еске түсіру)
(122+18):70= Е
(64:8+20):7= Е
20·(26+14):100= Ң
1·(30+2)-4·4= Д
5·4+12= Т
400-300-36= У
32 4 8 16 2 64
"3 таяқша" әдісі
Берілген тақырыпқа байланысты
1 сұрақ
1 жауап
1 идея әр топ даярлап, көпшілікке салады.
1 сұрақ
Теңдеу дегеніміз не?
1 жауап
Теңдеу - белгісіз саны бар теңдік, белгісіз санның мәні теңдеудің түбірі яғни теңдеудің шешуі
1 идея
Топ болып амалдарды орындап, жаңа сабақтың тақырыбын ашады.
"3 таяқша" әдісі
бойынша оқушылар жауап береді.
Оқушылар теңдеу туралы өз ойларын айтады.
5 минут
<<Түсіну>>
(өз түсінігі негізінде әрекет етеді, түсіндіреді)
№1
Теңдеулерді шеш және тексер:
І-топ:
х+20·8=2600
х-560:7=20000
ІІ-топ
40·6+х=9400
3090:10-х=209
ІІІ-топ
х·(40:4)=12600
х: (36+64)=543
ІҮ-топ
(190-90)·х=38600
19200:10:х=10
.
Оқушылар мәтінді оқу, топта талдау.
4 минут
<<Қолдану>>
(алған білімін қолдана отырып, проблеманы шешу)
№2
І-топ
12+b=72:2
ІІ-топ
а:10=960:2
ІІІ-топ
(х+20):5=6
ІҮ-топ
2400:(с-12)=10
Топ болып бәрі аяқтау керек
3 минут
Сергіту сәті
Ой сергіту
Оқушылар шапшаң ойлау қабілеттерін көрсетеді.
7 минут
<<Талдау>>
(талдайды, салыстырады, айырмашылығын табады)
№3
<<Бірге ойлаймыз>> әдісі.
3см+3см+х см
3 см+3 см +х см:4
№4
Математикалық диктант
а:80·5
(90+с)·60
70:5+42:х
(984+324):(а+412)
Оқушылармен бірге түсіндіре отырып, өрнек құру.
Оқушылар диктантты жазып, интер.тақтадан тексереді.
7 минут
<<Жинақтау>>
(ақпаратты жинақтайды, ойлап табады)
№5
Басқұр-3м
Қыл арқан- ? 5есе қысқа
Ш:3*5=15
ә)х:3=5
х:5=3
Тақтамен жұмыс
№7
Қалдықпен бөлуді орында және тексер
Топбасшылар жарысы
Оқушылар осы сабақта өздеріне не маңызды болғанын жазады.
5 минут
<<Бағалау>>
(бағалайды, талқылайды, өз пікірін айтады)
<<Детальдарын қосу>> әдісі.
№8
Фигураның ауданын тап
Оқушылар топта бірлесе отырып сұрақтарға жауап береді.
2 минут
Бағалау
Топтық бағалау, өзін-өзі бағалау.
<<5>>-13-14 балл
<<4>>- 10-12 балл
<<3>>-5-9 балл
Бағалау парағын толтырады
1 минут
Үйге тапсырма
№9
Амалдарды орындау
Оқушылар тапсырманы күнделіктеріне жазып алады
3 минут
Кері байланыс
<<Бір сөзбен>> әдісі -
:: Төзімсіздік, Ашу, Қуаныш, теңдеу, Қанағаттану, Шабыт, Зерігу, Алаңдау, Тыныштық, Сенімділік, Сенімсіздік, Рахаттану.
Оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтындай 3 сөзді таңдап айтады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz