Теңдеу және оны шешу тәсілдері

- Теңдеу шешу тәсілін меңгеру.
- Теңдеу шешу -теңдеуді дұрыс сандық теңдеуге айналдыратындай белгісіз санның мәнін табу екенін ұғыну.
- Күрделі теңдеуді шешу үшін әуелі орындауға болатын бөлігін есептеп алатынын үйрену.
- Теңдеу шешу тәсілін меңгереді.
- Теңдеу шешу -теңдеуді дұрыс сандық теңдеуге айналдыратындай белгісіз санның мәнін табу екенін ұғынады.
- Күрделі теңдеуді шешу үшін әуелі орындауға болатын бөлігін есептеп алатынын үйренеді.
Оқушылар арасында ынтымақтастық атмосферасын құру.
Болам десең - ғарышкер,
Болам десең - дәрігер,
Болам десең - инжинер,
Ең керегі - математика.
Математика өмірде-
Бар білімнің патшасы.
Топқа бөлу.
Конфет арқылы топқа бөлінеді.
2100+1670=3770
10500-2100-3770= 5630
Жауабы: Әдебиет-2100
Көркем әдебиет-3770
Қалғаны-5630
Теориясы:
«Білу»
(бір нәрседен хабардар болу, еске түсіру)
(122+18) :70= Е
(64:8+20) :7= Е
20·(26+14) :100= Ң
1·(30+2) -4·4= Д
5·4+12= Т
400-300-36= У
32 4 8 16 2 64
“3 таяқша” әдісі
Берілген тақырыпқа байланысты
1 сұрақ
1 жауап
1 идея әр топ даярлап, көпшілікке салады.
1 сұрақ
Теңдеу дегеніміз не?
1 жауап
Теңдеу - белгісіз саны бар теңдік, белгісіз санның мәні теңдеудің түбірі яғни теңдеудің шешуі
1 идея
Топ болып амалдарды орындап, жаңа сабақтың тақырыбын ашады.
“3 таяқша” әдісі
бойынша оқушылар жауап береді.
Оқушылар теңдеу туралы өз ойларын айтады.
«Түсіну»
(өз түсінігі негізінде әрекет етеді, түсіндіреді )
№1
Теңдеулерді шеш және тексер:
І-топ:
х+20·8=2600
х-560:7=2
ІІ-топ
40·6+х=9400
3090:10-х=209
ІІІ-топ
х·(40:4) =12600
х: (36+64) =543
ІҮ-топ
(190-90) ·х=38600
19200:10:х=10
.
Оқушылар мәтінді оқу, топта талдау.
«Қолдану»
(алған білімін қолдана отырып, проблеманы шешу)
№2
І-топ
12+b=72:2
ІІ-топ
а:10=960:2
ІІІ-топ
(х+20) :5=6
ІҮ-топ
2400:(с-12) =10
«Талдау»
(талдайды, салыстырады, айырмашылығын табады)
№3
«Бірге ойлаймыз» әдісі.
3см+3см+х см
3 см+3 см +х см:4
№4
Математикалық диктант
а:80·5
(90+с) ·60
70:5+42:х
(984+324) :(а+412)
Оқушылармен бірге түсіндіре отырып, өрнек құру.
Оқушылар диктантты жазып, интер. тақтадан тексереді.
«Жинақтау»
( ақпаратты
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz