Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Теңдеу және оны шешу тәсілдері

Сабақтың тақырыбы:

Теңдеу және оны шешу тәсілдері
Мақсаты:
Теңдеу ұғымын танытуды жалғастыру. Теңдеу - белгісіз саны бар теңдік екенін, белгісіз санның мәні теңдеудің түбірі екенін яғни теңдеудің шешуі болатынын меңгереді.
Міндеті:
1. Теңдеу шешу тәсілін меңгеру.
2. Теңдеу шешу -теңдеуді дұрыс сандық теңдеуге айналдыратындай белгісіз санның мәнін табу екенін ұғыну.
3. Күрделі теңдеуді шешу үшін әуелі орындауға болатын бөлігін есептеп алатынын үйрену.
Күтілетін нәтиже:
1. Теңдеу шешу тәсілін меңгереді.
2. Теңдеу шешу -теңдеуді дұрыс сандық теңдеуге айналдыратындай белгісіз санның мәнін табу екенін ұғынады.
3. Күрделі теңдеуді шешу үшін әуелі орындауға болатын бөлігін есептеп алатынын үйренеді.
Модульдің қамтылуы:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану. Талантты және дарынды балаларды оқыту. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. Оқытуды басқару және көшбасшылық.

Әдіс-тәсілдер:
Топтастыру, миға шабуыл, математикалық диктант, <<Кім жылдам?>>, "3 таяқша" әдісі, <<Бірге ойлаймыз>> әдісі, <<Бір сөзбен>> әдісі

Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер:
Алтын ереже, суреттер, А3 формат, түсті қағаздар , түрлі-түсті маркер, стикер.

Дереккөздер:
Математика 4-сынып. Ақпараттық ғаламтор желісі

Уақыты
Кезеңі
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
2 минут
Ұйымдастыру
Оқушылар арасында ынтымақтастық атмосферасын құру.
Болам десең - ғарышкер,
Болам десең - дәрігер,
Болам десең - инжинер,
Ең керегі - математика.
Математика өмірде-
Бар білімнің патшасы.
Топқа бөлу.
Конфет арқылы топқа бөлінеді.

Конфет түстері арқылы 4 топқа бөліну.

2 минут
Үй тапсырмасын сұрау
Шешу: 10500:5=2100
2100+1670=3770
10500-2100-3770= 5630

Жауабы: Әдебиет-2100
Көркем әдебиет-3770
Қалғаны-5630
Үйге берілген тапсырмаға байланысты оқушылар жауаптарын оқиды.

Жаңа білімді меңгеру кезеңі
4 минут

Теориясы:
<<Білу>>
(бір нәрседен хабардар болу, еске түсіру)

(122+18):70= Е
(64:8+20):7= Е
20·(26+14):100= Ң

1·(30+2)-4·4= Д
5·4+12= Т
400-300-36= У
32 4 8 16 2 64

"3 таяқша" әдісі
Берілген тақырыпқа байланысты
1 сұрақ
1 жауап
1 идея әр топ даярлап, көпшілікке салады.
1 сұрақ
Теңдеу дегеніміз не?
1 жауап
Теңдеу - белгісіз саны бар теңдік, белгісіз санның мәні теңдеудің түбірі яғни теңдеудің шешуі
1 идея

Топ болып амалдарды орындап, жаңа сабақтың тақырыбын ашады.

"3 таяқша" әдісі
бойынша оқушылар жауап береді.

Оқушылар теңдеу туралы өз ойларын айтады.
5 минут
<<Түсіну>>
(өз түсінігі негізінде әрекет етеді, түсіндіреді)

№1
Теңдеулерді шеш және тексер:
І-топ:
х+20·8=2600
х-560:7=20000
ІІ-топ
40·6+х=9400
3090:10-х=209
ІІІ-топ
х·(40:4)=12600
х: (36+64)=543
ІҮ-топ
(190-90)·х=38600
19200:10:х=10
.

Оқушылар мәтінді оқу, топта талдау.
4 минут
<<Қолдану>>
(алған білімін қолдана отырып, проблеманы шешу)

№2
І-топ
12+b=72:2
ІІ-топ
а:10=960:2
ІІІ-топ
(х+20):5=6
ІҮ-топ
2400:(с-12)=10
Топ болып бәрі аяқтау керек
3 минут
Сергіту сәті
Ой сергіту
Оқушылар шапшаң ойлау қабілеттерін көрсетеді.
7 минут
<<Талдау>>
(талдайды, салыстырады, айырмашылығын табады)
№3
<<Бірге ойлаймыз>> әдісі.

3см+3см+х см
3 см+3 см +х см:4

№4
Математикалық диктант

а:80·5
(90+с)·60
70:5+42:х
(984+324):(а+412)
Оқушылармен бірге түсіндіре отырып, өрнек құру.

Оқушылар диктантты жазып, интер.тақтадан тексереді.
7 минут
<<Жинақтау>>
(ақпаратты жинақтайды, ойлап табады)
№5
Басқұр-3м
Қыл арқан- ? 5есе қысқа
Ш:3*5=15

ә)х:3=5
х:5=3
Тақтамен жұмыс

№7
Қалдықпен бөлуді орында және тексер
Топбасшылар жарысы
Оқушылар осы сабақта өздеріне не маңызды болғанын жазады.
5 минут
<<Бағалау>>
(бағалайды, талқылайды, өз пікірін айтады)
<<Детальдарын қосу>> әдісі.
№8
Фигураның ауданын тап

Оқушылар топта бірлесе отырып сұрақтарға жауап береді.

2 минут
Бағалау
Топтық бағалау, өзін-өзі бағалау.
<<5>>-13-14 балл
<<4>>- 10-12 балл
<<3>>-5-9 балл

Бағалау парағын толтырады
1 минут
Үйге тапсырма

№9
Амалдарды орындау

Оқушылар тапсырманы күнделіктеріне жазып алады

3 минут
Кері байланыс
<<Бір сөзбен>> әдісі -
:: Төзімсіздік, Ашу, Қуаныш, теңдеу, Қанағаттану, Шабыт, Зерігу, Алаңдау, Тыныштық, Сенімділік, Сенімсіздік, Рахаттану.

Оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтындай 3 сөзді таңдап айтады.

Ұқсас жұмыстар
АЛГЕБРАЛЫҚ ТЕҢДЕУЛЕР ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ШЕШУ ӘДІСТЕРІ
Сенім қаласына саяхат
Теңдеу және оны шешу. 4 сынып
Есепті теңдеу құру арқылы шығару
Квадрат теңдеулерді шешу тәсілдері
Квадрат түбірлердің формулалары
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесі
Квадрат теңдеулерді Виет теоремасы арқылы шешу
Толымсыз квадрат теңдеу
Рационал теңдеулерді шешу
Пәндер