Теңдеу және оны шешу тәсілдері

Сабақтың тақырыбы:
Теңдеу және оны шешу тәсілдері
Сабақтың тақырыбы:: Мақсаты:
Теңдеу және оны шешу тәсілдері: Теңдеу ұғымын танытуды жалғастыру. Теңдеу - белгісіз саны бар теңдік екенін, белгісіз санның мәні теңдеудің түбірі екенін яғни теңдеудің шешуі болатынын меңгереді.
Сабақтың тақырыбы:: Міндеті:
Теңдеу және оны шешу тәсілдері:
  1. Теңдеу шешу тәсілін меңгеру.
  2. Теңдеу шешу -теңдеуді дұрыс сандық теңдеуге айналдыратындай белгісіз санның мәнін табу екенін ұғыну.
  3. Күрделі теңдеуді шешу үшін әуелі орындауға болатын бөлігін есептеп алатынын үйрену.
Сабақтың тақырыбы:: Күтілетін нәтиже:
Теңдеу және оны шешу тәсілдері:
  1. Теңдеу шешу тәсілін меңгереді.
  2. Теңдеу шешу -теңдеуді дұрыс сандық теңдеуге айналдыратындай белгісіз санның мәнін табу екенін ұғынады.
  3. Күрделі теңдеуді шешу үшін әуелі орындауға болатын бөлігін есептеп алатынын үйренеді.
Сабақтың тақырыбы:: Модульдің қамтылуы:
Теңдеу және оны шешу тәсілдері: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану. Талантты және дарынды балаларды оқыту. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Сабақтың тақырыбы:: Әдіс-тәсілдер:
Теңдеу және оны шешу тәсілдері: Топтастыру, миға шабуыл, математикалық диктант, «Кім жылдам?», “3 таяқша” әдісі, «Бірге ойлаймыз» әдісі, «Бір сөзбен» әдісі
Сабақтың тақырыбы:: Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер:
Теңдеу және оны шешу тәсілдері: Алтын ереже, суреттер, А3 формат, түсті қағаздар, түрлі-түсті маркер, стикер.
Сабақтың тақырыбы:: Дереккөздер:
Теңдеу және оны шешу тәсілдері: Математика 4-сынып. Ақпараттық ғаламтор желісі
Сабақтың тақырыбы:: Уақыты
Теңдеу және оны шешу тәсілдері: Кезеңі
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сабақтың тақырыбы:: 2 минут
Теңдеу және оны шешу тәсілдері: Ұйымдастыру

Оқушылар арасында ынтымақтастық атмосферасын құру.

Болам десең - ғарышкер,

Болам десең - дәрігер,

Болам десең - инжинер,

Ең керегі - математика.

Математика өмірде-

Бар білімнің патшасы.

Топқа бөлу.

Конфет арқылы топқа бөлінеді.

Конфет түстері арқылы 4 топқа бөліну.
Сабақтың тақырыбы:: 2 минут
Теңдеу және оны шешу тәсілдері: Үй тапсырмасын сұрау
Шешу: 10500:5=2100
2100+1670=3770
10500-2100-3770= 5630

Жауабы: Әдебиет-2100
Көркем әдебиет-3770
Қалғаны-5630
Үйге берілген тапсырмаға байланысты оқушылар жауаптарын оқиды.
Сабақтың тақырыбы::
Теңдеу және оны шешу тәсілдері: Жаңа білімді меңгеру кезеңі
Сабақтың тақырыбы:: 4 минут
Теңдеу және оны шешу тәсілдері:

Теориясы:

«Білу»

(бір нәрседен хабардар болу, еске түсіру)

(122+18) :70= Е

(64:8+20) :7= Е

20·(26+14) :100= Ң

1·(30+2) -4·4= Д

5·4+12= Т

400-300-36= У

32 4 8 16 2 64

“3 таяқша” әдісі

Берілген тақырыпқа байланысты

1 сұрақ

1 жауап

1 идея әр топ даярлап, көпшілікке салады.

1 сұрақ

Теңдеу дегеніміз не?

1 жауап

Теңдеу - белгісіз саны бар теңдік, белгісіз санның мәні теңдеудің түбірі яғни теңдеудің шешуі

1 идея

Топ болып амалдарды орындап, жаңа сабақтың тақырыбын ашады.

“3 таяқша” әдісі

бойынша оқушылар жауап береді.

Оқушылар теңдеу туралы өз ойларын айтады.

Сабақтың тақырыбы:: 5 минут
Теңдеу және оны шешу тәсілдері:

«Түсіну»

(өз түсінігі негізінде әрекет етеді, түсіндіреді )

№1

Теңдеулерді шеш және тексер:

І-топ:

х+20·8=2600

х-560:7=2

ІІ-топ

40·6+х=9400

3090:10-х=209

ІІІ-топ

х·(40:4) =12600

х: (36+64) =543

ІҮ-топ

(190-90) ·х=38600

19200:10:х=10

.

Оқушылар мәтінді оқу, топта талдау.

Сабақтың тақырыбы:: 4 минут
Теңдеу және оны шешу тәсілдері:

«Қолдану»

(алған білімін қолдана отырып, проблеманы шешу)

№2

І-топ

12+b=72:2

ІІ-топ

а:10=960:2

ІІІ-топ

(х+20) :5=6

ІҮ-топ

2400:(с-12) =10

Топ болып бәрі аяқтау керек
Сабақтың тақырыбы:: 3 минут
Теңдеу және оны шешу тәсілдері: Сергіту сәті
Ой сергіту
Оқушылар шапшаң ойлау қабілеттерін көрсетеді.
Сабақтың тақырыбы:: 7 минут
Теңдеу және оны шешу тәсілдері:

«Талдау»

(талдайды, салыстырады, айырмашылығын табады)

№3

«Бірге ойлаймыз» әдісі.

3см+3см+х см

3 см+3 см +х см:4

№4

Математикалық диктант

а:80·5

(90+с) ·60

70:5+42:х

(984+324) :(а+412)

Оқушылармен бірге түсіндіре отырып, өрнек құру.

Оқушылар диктантты жазып, интер. тақтадан тексереді.

Сабақтың тақырыбы:: 7 минут
Теңдеу және оны шешу тәсілдері:

«Жинақтау»

( ақпаратты


Ұқсас жұмыстар
АЛГЕБРАЛЫҚ ТЕҢДЕУЛЕР ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ШЕШУ ӘДІСТЕРІ
Сенім қаласына саяхат
Теңдеу және оны шешу. 4 сынып
Есепті теңдеу құру арқылы шығару
Квадрат теңдеулерді шешу тәсілдері
Квадрат түбірлердің формулалары
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесі
Квадрат теңдеулерді Виет теоремасы арқылы шешу
Толымсыз квадрат теңдеу
Рационал теңдеулерді шешу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz