Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Патша және жер қазушы
Пәні: Әдебиеттік оқыту
Күні: 11.03.2015
Сынып: 4
Тренер: Ахатов Т.Қ
Тыңдаушы: Толеубекова Н.М.
Сабақтың тақырыбы: Патша және жер қазушы
1.Білімділік: Көркем әдебиеттің бір туындысы-ертегілер туралы білімдерін толықтыра отырып, оқыған ертегідегі негізгі ойды түсіне білу және ертегіні шебер мазмұндау дәрежелерінің артуына жағдай туғызу
2.Дамытушылық: Әдеби көркем сөздерді жинақтай жүріп, мәтіннің мазмұнын әсерлі жеткізе білу дағдыларын дамыта түсу
3.Тәрбиелік: еңбексүйгіштікке тәрбиелеу арқылы еңбекті құрметтеу керектігін ұғындыру:
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Пәнаралыс байланыс: қазақ тілі
Құралдар: Интербелсенді тақта, А-4, маркер, фломастер, қарындаш, өшіргіш, түсті қарындаштар
Әдіс тәсілдер: АКТ, СТО, диалогтік оқыту
Оқыту нәтижесі: еңбекті бағалау білуді үйрену
Сілтеме: әдебиеттік оқыту оқулығы Алматыкітап баспасы 2011
Сабақ
кезендері
Уақыт
Кіріктірілген
модуль
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Ұйымдастыру
3мин
Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер
1.Жағымды психологиялық ахуал тудыру.
2.Топқа бөліну
3.Топ ережесін еске түсіру
1. <<Жүректен жүрекке>> көршісіне бүгінгі күнге сәттілік тілейді.
2. Оқушыларды топқа бөліп отырғызу
3.Топ ережесін еске түсіреді
Үй тапсырмасын тексеру
5мин
Диалогтық оқыту
<<Ғарыш қыраны>> өлеңін жатқа сұрау
Оқушылар өзара сұрақ қою арқылы үй тапсырмасы тексеріледі.
-Ғарышқа ұшу неге құдірет дейміз?
-Ақын ғарышкерлерді неге қыранға теңейді?
-Қазақ ғарышкерлері туралы не білесің?
-Ғарыш айлағы туралы әңгімеле
БІЛІМ.
9мин
АКТ ,СТО
<<Еңбекпен тапқан тиын>> ертегісін сахналау арқылы жаңа тақырыпқа кіру
1.Біздердің көргеніміз не?
2.Ертегі дегеніміз не? Оның қандай түрлері болады?
3.Ертегіні қазақ тіліне аудар Оразықын
Асқар. 1935 жылы 16 мамырда Шығыс
Түркістан олкесінің Іле аймағына
қарасты Мүкей- Қаратас деген жерде
туған. Өлеңдері <<Достық>>, <<Шындық>>,
<<Туған жер>>
1.Көрініс бойынша тақырыпты ашады.
2.Еңбекті қалай бағалай білуді айтады
3.Ертегілердің түрлеріне тоқталады
Ертегілер
Қиял-ғажайып тұрмыс-салт хайуанаттар
Түсіну
10мин
СТО
1.Мәтінді оқу
2.Жұппен, топ ішінде ой бөлісу
3.Бір-біріне сұрақ дайындау. Үш топ бір-біріне сұрақ дайындайды
Мәтінді тізбектеп оқу
Талдау
Сұрақ-жауап дайындау
Қолдану
6мин
СТО
Мәтінді пайдаланып топтарға тапсырмалар беріледі
1-топ Ертегіні ролдерге бөліп сомдау
2-топ <<Ұтымды жауап>> дайындау Ертегі сөзіне
3-топ <<Ой қозғау>> Өзінің еңбегін қалай бағалайды.тапқан тиынын қалай жұмсайды
Берілген тапсырмаларды орындайды
1-топ сахналық көрініс дайындайды.
2-топ пен 3-топ постер қорғайды
Талдау
4мин
Диалогтық оқыту
1.Оқушылар өзара сұрақ қойып, ақпарат алмасады.
Оқушылар өздері құраған сұрақтарын топтарға береді. Топ оқушылары сұраққа толық жауап
Синтездеу
4 мин
СТО
1.Еңбек туралы мақал-мәтелдер беріледі.
2.Мақал-мәтелдерді толықтырып мазмұнын ашады,ойларын дәлелдейді.
Бағалау
4мин
Дарындылық пен шығармашылық
1.Еңбек сөзіне бес жолды өлең жазу
2. Топтың жұмысын бағалау
1.Еңбек сөзіне бес жолды өлең жазады
2.Бағыттаушы топ жұмысын бағалайды.
Пәні: әдебиеттік оқу
Күні: 14.03.15
Сынып: 4
Тренер: Ахатов Т.Қ.
Тыңдаушы: Толеубекова Н.М.
Сабақтың тақырыбы: Біреуге ор қазба өзің түсесің......
1.Білімділік: 1.Оқушыларды ертегімен таныстыра отырып негізгі идеясын ,байлық пен кедейліктің айырмашылығын және байлықтың адамға тигізер әсерін түсіне білуге жағдай туғызу.
2. Оқушылардың оқу мен жазу арқылы сыни тұрғысынан ойлауын , есте сақтау , салыстыру қабілеттерін дамыту , қиялын ұштап,сезімін ояту.
3.Топтық жұмыстар арқылы өзара құрмет сезімдерін тудыру. Басқаның пікірін тыңдауға , сыйлауға, сөзін бөлмеуге тәрбиелеу.
Байлықтың пайдасы мен зияның аражігін дұрыс түсіну арқылы адами қасиеттерден айырылмау керектігін ұғындыру.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Пәнаралыс байланыс: қазақ тілі
Құралдар: Интербелсенді тақта, А-4, маркер, фломастер, қарындаш, өшіргіш, түсті қарындаштар
Әдіс тәсілдер: АКТ, СТО, диалогтік оқыту
Оқыту нәтижесі: Байлық пен кедейліктің айырмашылығын ұғындыру
Сілтеме: әдебиеттік оқыту оқулығы Алматыкітап баспасы 2011
Сабақ
кезендері
Уақыт
Кіріктірілген
модуль
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Ұйымдастыру
3мин
Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер
1.Жағымды психологиялық ахуал тудыру.
2.Топқа бөлу. Өздеріне ұнаған қағазды алу арқылы топ құру. <<Бай адам>>, <<Кедей адам>>, <<Орташа адам>> деген сөздер жазылған.
1.Шеңберге тұру арқылы өздері туралы пікірлерін айтады
2.Топқа бөлінеді
Үй тапсырмасын тексеру
4мин
Диалогтық оқыту
<<Адамдардың барлығы бір-біріне қарыз>> атты ой толғау
Оқушылар тапсырмаларды орындайды
БІЛІМ
8мин
СТО
Әр топ таңдап алған қағаздарына қарап, осы сөздерге орайластыру (ассоциация) жасау. <<Бай адам>>, <<Кедей адам>>, <<Орташа адам>> деген сөздер жазылған.Осы сөздердің мағынасын ашу. Топта талқылау. Ортақ пікірлерін ортаға салу. Топтар пікірлерін тыңдап болған соң,бүгінгі сабақтың негізгі ойын табу.(Байлық пен кедейлік).
-Қалай ойлайсыңдар бай болу немесе кедей болудың арасында белгілі бір өлшем бар ма?
-Байлық немен өлшенеді?-Балалар бүгінгі біздің өтетін жаңа сабағымыздың тақырыбы <<Біреуге ор қазба-өзің түсерсің>>
-Ертегі не жайлы болады деп ойлайсыңдар?
1. Оз пікірлерін ортаға салып, талдайды.Дәлелдейді
2. Сұрақтарға жауап береді
Түсіну
9мин
ЖИГСО әдісі
1.Мәтінмен жұмыс
2.Жұппен, топ ішінде ой бөлісу
Мәтінді бес бөлімге бөліп оқып, талдайды
Талдау
7мин
Диалогтық оқыту
1.Оқушылар өзара сұрақ қойып, ақпарат алмасады. <<Алма ағашы>> ойыны
Оқушылар жемістерге өздері құраған сұрақтарын жазып, алма ағашына іледі.Топтан оқушылар шығып талдайды. Топ оқушылары сұраққа толық жауап беруге тырысады.
Қолдану
5мин
СТО
Мәтінді пайдалана отырып топтарға тапсырмалар беру
1-топ -Басты кейіпкерлерді атаңдар.
-Әр кейіпкерге сипаттама беріңдер.
-Әрқайсының жақсы жағымен жаман жағын тізіп жазу.
2-топ Оқиғалық жағдай.
Сен бір өте бай отбасында дүниеге келдің делік. Осы отбасындағы әкең-тәкаппар,өзімшіл адам, ал анаң-кішіпейіл ,мейірімді жан.Қалай
ойлайсың сен кімге көбірек ұқсар едің?Және байлық саған қандай мүмкіндіктер берер еді?
-Адам қалай өзгереді?
3-топ: Венн диаграмасын құру (Бұрынғы
кездегі байлар мен қазіргі кездегі байларды салыстыру).
1,2-топтар постер жасайды
3-топ жағдаяттан шығу жолдарын қарастырады.
Сергіту сәті
2мин
АКТ
видеожаттығу
Оқушылар жаттығу жасайды
Синтездеу
4 мин
СТО,АКТ
<<Бәйге>> ойыны Ұяшықтағы сұрақтарға жауап беру
10-ұяшықтың сұрақтары
1.ертегіде неше түйе, неше өгіз бар?
2.Биік тау қалай аталады?
3.Баланы суға секіргенде не құтқарады?
20-ұяшықтың сұрақтары
1.Ертегідегі қайратты адам кімнің бейнесі
2.Бай базарда қандай мақсатпен жар салды?
3.Ертегіде <<Мес>> деген не?
30-ұяшықтың сұрақтары
1.Тау басына адамдардың сүйектері қалай келді?
2.Кедейдің баласы 4 жаста әке-шешесі өліп, кімдердің қолында тәрбиеленді?
3. <<Біреуге ор қазба - өзің түсерсің>> дегенді қалай түсіндіресіз
Топтар алдын ала айындалған сұрақтарға жауап береді
Бағалау
3мин
Дарындылық пен шығармашылық
1.Эссе жазу . Ең басты байлық.......
2.Топтың жұмысын бағалау
1. Өз ойларын айтады, стикерге жазады.
3.Бағыттаушы топ жұмысын бағалайды.
Пәні: әдебиеттік оқу
Күні: 16.03.15
Сынып: 4
Тренер: Ахатов Т.Қ.
Тыңдаушы: Толеубекова Н.М.
Сабақтың тақырыбы: Ең асыл қазына
1.Білімділік: 1.Мәтіннің негігі идеясын, мазмұнын түсінеді. Шығармашылық қабілеттерін шыңдай отырып, өз ойларын толық айтуға үйреді. Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Пәнаралыс байланыс: қазақ тілі, бейнелеу
Құралдар: Интербелсенді тақта, А-4, маркер, фломастер, қарындаш, өшіргіш, түсті қарындаштар
Әдіс тәсілдер: АКТ, СТО, диалогтік оқыту
Оқыту нәтижесі: Нанның қасиетін ұғындыру
Сілтеме: әдебиеттік оқыту оқулығы Алматыкітап баспасы 2011
Сабақ
кезендері
Уақыт
Кіріктірілген
модуль
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Ұйымдастыру
3мин
Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер
1.Жағымды психологиялық ахуал тудыру.
2. Түстер бойынша 2 топқа бөлу.
/көк және сары/
1. Күлімдеп күн бүгін ,
Қарады маған да.
Күлімдеп күн бүгін ,
Қарады саған да.
Күлімдеп күн бүгін ,
Қарады баршаға.
2. Топқа бөлінеді
Үй тапсырмасын тексеру
4мин
<<Доп кімде>> ойыны
Диалогтық оқыту
Сұрақтары
1.Баланы суға секіргенде не құтқарады?
2.Ертегідегі қайратты адам кімнің бейнесі
3.Бай базарда қандай мақсатпен жар салды?
4.Ертегіде <<Мес>> деген не?
5.Тау басына адамдардың сүйектері қалай келді?
6.Кедейдің баласы 4 жаста әке-шешесі өліп, кімдердің қолында тәрбиеленді?
7. <<Біреуге ор қазба - өзің түсерсің>> дегенді қалай түсіндіресіз
Оқушылар доп арқылы сұрақтарға жауап береді
БІЛІМ
8мин
СТО АКТ
<<Саңырауқұлақ теру>> ойыны
1.Әр топ таңдап түстердің мағынасын ашу. Топта талқылау. 2. Ең асыл қазына дегенді қалай түсінесіңдер? Соны бір- бір сөзбенсаңырауқұлаққа жазып, корзинаға саламыз.
3.Балалар сендер дұрыс айтасыңдар ол сендер айтқан нан, тіл, туған жер, білім, отбасы, т. б жатқызуға болады.
4. Суретпен жұмыс
-Суретте кімдерді көріп тұрмыз?
-Олардың бет-әлпеттері қандай?
-Қолдарында не бар?
1. Оз пікірлерін ортаға салып, талдайды.Дәлелдейді
2. Сұрақтарға жауап береді
Түсіну
9мин
ЖИГСО әдісі
1.Мәтінмен жұмыс
2.Қарсылас топппен ой бөлісу
Мәтінді екі бөлімге бөліп оқып, сахналық көрініс көрсету
Талдау
7мин
Диалогтық оқыту
СТО
1.<<Сиқырлы сандық>> ойыны
-Бұл сандықта не болуы мүмкін?
-Қазына болса сендерге керек пе?
1.Ахмет пен ташмет не себепті жолға шықты?
2.Ертегіде аспанда жүрген құс неге айналып кетті?
3.Сиқыршы барлық заттарды Гауһарға айналдырып жібергенде Ташмет неге жылады?
4.Нан туралы қандай мақал-мәтел білесіңдер?
Оқушылар сандықтан сұрақтарды алып, жауап береді. Оқушылары сұраққа нақты жауап беруге тырысу керек
Қолдану
5мин
СТО
Мәтінді пайдалана отырып топтарға тапсырмалар беру
1-топ - Шығармашылықпен айналысады
Өлең құрастырады
2-топ-
2-топ Дастарханға нан қалай келеді?
1. О,адамдар!
.............. ақтаңдар,
.............. баспаңдар,
..........................,
............... сақтаңдар.
2-топтар постер жасайды
Сергіту сәті
2мин
Оқушылар жаттығу жасайды
Синтездеу
3мин
СТО,АКТ
Ахмет пен Ташметке мінездеме бер
Венн диаграммасы
Ташмет
Ахмет
Бағалау
4мин
Дарындылық пен шығармашылық
-.Балалар сендердің қолдарында не бар?
-Осы жүректі қолымға алайық
-Енді тақтада не көріп тұрмыз?
-Егерде сабақ седерге ұнаса күннің астына, ұнамаса бұлттың астына апарып қояйық
2.Топтың жұмысын бағалау
1. Өз ойларын айтады, стикерге жазады.
2.Бағыттаушы топ жұмысын бағалайды.
Пәні: Әдебиеттік оқу
Күні: 17.03.2015
Тренер : Ахатов Т.Қ.
Тыңдаушы: Толеубекова Назгуль Мубараковна
Сабақтың тақырыбы: Жер-мекен
Сабақтың мақсаты: Пікірталас арқылы оқушылардың пәндік тіл байлығын дамыту
Пәнаралық байланыс: қазақ ілі, бейнелеу
Құралдар: Интербелсенді тақта, А-4, маркер, фломастер, қарындаш, тұсті қарындаштар
Әдіс-тәсілдер: АКТ,СТО, диалогтық оқыту
Оқыту нәтижесі:Оқушылардың тіл шеберлігін айқындау
Сілтеме: әдебиеттік оқыту оқулығы, Алматы кітап баспасы 2011
Сабақ кезеңдері
Уақыт
Кіріктірілген модуль
Мұғалімнің іс-әркеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі
2мин
Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер
1.Жағымды психологиялық ахуал тудыру /үнтаспадан тыңдау/
2.Көк, жасыл, қызыл түстер бойынша топтарға бөліну
Қызыл-көбелектер
Көк-аспан
Жасыл-Жер
1.Жақсылықтан үйреніп,
Боламыз біз жақсы адам.
Жамандықтан жиреніп,
Үлгі аламыз жақсыдан
2.Оқушылар топқа бөлініп отырады
Үй тапсырмасын тексеру
3мин
Диалогтық оқыту
Сұрақ-жауап
Оқушылар сұрақтарға жауап береді
Білім
8мин
Мәтінмен жұмыс
Мәтіндегі тірек сөздермен жұмыс
Оқушылар мәтінді толығымен оқып шығады
Құндағында-сәбиді шүберекке орау
Салқын самал-салқын таза жел
Тау тарысындай-өте кішкентай
Нәр алып- тамақтану
Тіл үйіреді-дімді
Түсіну
4мин
4мин
Диалогтық оқыту
<<Кім тапқыр>> ойыны
Ұяшықтардағы сұрақтарға жауап беру
Оқушылар бір-біріне сұрақтар дайындайды
Ашық және жабық сұрақтар
1.Бала көбелектің құндақтағы өмірі жайында не білесің?
2.Бала көбелектің арманы орындалды ма?
3.Жөргекте жатқанда бала көбелек өз-өзіне қандай серт берді?
4.Күн еңкейе бала көбелектің қанаты неге талды?
5.Қарны ашқан бала көбелек соңында немен қоректенді?
6.Бұл ертегіде қазақтың қай даласы суреттелген?
Оқушылар сұрақтарға жауап беруге тырысады
Қолдану
8мин
Шығармашылық жұмыс
І-топ Мәтіннен ұшудың түрлерін табу
2-топ Бала көбелектің мінезі
3-топ Мәтіннен табиғатты суреттеп тұрған сөздерді табамыз
Ұйқастарға өлең шумақтарын құрау.
.............айналам,
.................қайнаған.
.....................туған жер
.................жайнаған.
Қалықтай ұшты
қалқи ұшты
самғай ұшты көбелектің ұшуы зымырай ұшты
құлдилай
құлдырай
намысына берік сертінде
тұрады
көбелек
мақтаншақ сәнқой
Сергіту сәті
2мин
Тренинг ойын
Көз алдарыңа туған жерімізді, оның әсем табиғатын елестетіңдер. Сулар мөп-мөлдір ағып жатыр, гүлдер жайнап өсәп тұр. Табиғатты тамашалап келе жатсақ алдымыздан таза мөп-мөлдір бұлақ кездеседі. Сол бұлақтан су ішеміз. Ол үшін
1.Алға иілу 2.Аламыз 3.Ішеміз 4.Рахат-ай
Алма ағашы кездеседі. Сол ағаштан алма аламыз
1.оң аяқ алға, сол аяқ өкшесі көтеріледі. Үзіп аламыз. Қырт етіп тістейміз 4. Тәттісін-ай
Көғалға келтік айнала қып-қызыл бүлдірген.
1.Алға иілеміз 2.Бір бүлдіргенді аламыз 3. Екінішісіне қараймыз. 4.Аузымызға саламыз. 4.Дімдісін-ай
Раушангүлге кездесеміз
1.Алға иілу 2.Аламыз 3.Иіскейміз 4.Қажет емес ауаны сыртқа шығарамыз
Синтездеу
8мин
1.Түсті ленталар арқылы сыныпты екі топқа бөліну
2.Ережесін құру 3.Пікірталас тудыру
Пікірталас
Келісемін Келіспеймін
/дәлелдеу/ /қарсы келу/
Бір ортақ шешімге келу
Пікірталас тақырыбы: << Мен бай болсам бақытты боламын>>
Қорытынды
4мин
Эссе жазу: Менің ертегілерден алған
әсерім.......
Оқушылар эссе жазады
Бағалау
2мин
1.Екі жұлдыз, бір тілек
1. Өз тілектерін стикерге жазады
Күні: 11.03.2015
Сынып: 4
Тренер: Ахатов Т.Қ
Тыңдаушы: Толеубекова Н.М.
Сабақтың тақырыбы: Патша және жер қазушы
1.Білімділік: Көркем әдебиеттің бір туындысы-ертегілер туралы білімдерін толықтыра отырып, оқыған ертегідегі негізгі ойды түсіне білу және ертегіні шебер мазмұндау дәрежелерінің артуына жағдай туғызу
2.Дамытушылық: Әдеби көркем сөздерді жинақтай жүріп, мәтіннің мазмұнын әсерлі жеткізе білу дағдыларын дамыта түсу
3.Тәрбиелік: еңбексүйгіштікке тәрбиелеу арқылы еңбекті құрметтеу керектігін ұғындыру:
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Пәнаралыс байланыс: қазақ тілі
Құралдар: Интербелсенді тақта, А-4, маркер, фломастер, қарындаш, өшіргіш, түсті қарындаштар
Әдіс тәсілдер: АКТ, СТО, диалогтік оқыту
Оқыту нәтижесі: еңбекті бағалау білуді үйрену
Сілтеме: әдебиеттік оқыту оқулығы Алматыкітап баспасы 2011
Сабақ
кезендері
Уақыт
Кіріктірілген
модуль
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Ұйымдастыру
3мин
Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер
1.Жағымды психологиялық ахуал тудыру.
2.Топқа бөліну
3.Топ ережесін еске түсіру
1. <<Жүректен жүрекке>> көршісіне бүгінгі күнге сәттілік тілейді.
2. Оқушыларды топқа бөліп отырғызу
3.Топ ережесін еске түсіреді
Үй тапсырмасын тексеру
5мин
Диалогтық оқыту
<<Ғарыш қыраны>> өлеңін жатқа сұрау
Оқушылар өзара сұрақ қою арқылы үй тапсырмасы тексеріледі.
-Ғарышқа ұшу неге құдірет дейміз?
-Ақын ғарышкерлерді неге қыранға теңейді?
-Қазақ ғарышкерлері туралы не білесің?
-Ғарыш айлағы туралы әңгімеле
БІЛІМ.
9мин
АКТ ,СТО
<<Еңбекпен тапқан тиын>> ертегісін сахналау арқылы жаңа тақырыпқа кіру
1.Біздердің көргеніміз не?
2.Ертегі дегеніміз не? Оның қандай түрлері болады?
3.Ертегіні қазақ тіліне аудар Оразықын
Асқар. 1935 жылы 16 мамырда Шығыс
Түркістан олкесінің Іле аймағына
қарасты Мүкей- Қаратас деген жерде
туған. Өлеңдері <<Достық>>, <<Шындық>>,
<<Туған жер>>
1.Көрініс бойынша тақырыпты ашады.
2.Еңбекті қалай бағалай білуді айтады
3.Ертегілердің түрлеріне тоқталады
Ертегілер
Қиял-ғажайып тұрмыс-салт хайуанаттар
Түсіну
10мин
СТО
1.Мәтінді оқу
2.Жұппен, топ ішінде ой бөлісу
3.Бір-біріне сұрақ дайындау. Үш топ бір-біріне сұрақ дайындайды
Мәтінді тізбектеп оқу
Талдау
Сұрақ-жауап дайындау
Қолдану
6мин
СТО
Мәтінді пайдаланып топтарға тапсырмалар беріледі
1-топ Ертегіні ролдерге бөліп сомдау
2-топ <<Ұтымды жауап>> дайындау Ертегі сөзіне
3-топ <<Ой қозғау>> Өзінің еңбегін қалай бағалайды.тапқан тиынын қалай жұмсайды
Берілген тапсырмаларды орындайды
1-топ сахналық көрініс дайындайды.
2-топ пен 3-топ постер қорғайды
Талдау
4мин
Диалогтық оқыту
1.Оқушылар өзара сұрақ қойып, ақпарат алмасады.
Оқушылар өздері құраған сұрақтарын топтарға береді. Топ оқушылары сұраққа толық жауап
Синтездеу
4 мин
СТО
1.Еңбек туралы мақал-мәтелдер беріледі.
2.Мақал-мәтелдерді толықтырып мазмұнын ашады,ойларын дәлелдейді.
Бағалау
4мин
Дарындылық пен шығармашылық
1.Еңбек сөзіне бес жолды өлең жазу
2. Топтың жұмысын бағалау
1.Еңбек сөзіне бес жолды өлең жазады
2.Бағыттаушы топ жұмысын бағалайды.
Пәні: әдебиеттік оқу
Күні: 14.03.15
Сынып: 4
Тренер: Ахатов Т.Қ.
Тыңдаушы: Толеубекова Н.М.
Сабақтың тақырыбы: Біреуге ор қазба өзің түсесің......
1.Білімділік: 1.Оқушыларды ертегімен таныстыра отырып негізгі идеясын ,байлық пен кедейліктің айырмашылығын және байлықтың адамға тигізер әсерін түсіне білуге жағдай туғызу.
2. Оқушылардың оқу мен жазу арқылы сыни тұрғысынан ойлауын , есте сақтау , салыстыру қабілеттерін дамыту , қиялын ұштап,сезімін ояту.
3.Топтық жұмыстар арқылы өзара құрмет сезімдерін тудыру. Басқаның пікірін тыңдауға , сыйлауға, сөзін бөлмеуге тәрбиелеу.
Байлықтың пайдасы мен зияның аражігін дұрыс түсіну арқылы адами қасиеттерден айырылмау керектігін ұғындыру.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Пәнаралыс байланыс: қазақ тілі
Құралдар: Интербелсенді тақта, А-4, маркер, фломастер, қарындаш, өшіргіш, түсті қарындаштар
Әдіс тәсілдер: АКТ, СТО, диалогтік оқыту
Оқыту нәтижесі: Байлық пен кедейліктің айырмашылығын ұғындыру
Сілтеме: әдебиеттік оқыту оқулығы Алматыкітап баспасы 2011
Сабақ
кезендері
Уақыт
Кіріктірілген
модуль
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Ұйымдастыру
3мин
Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер
1.Жағымды психологиялық ахуал тудыру.
2.Топқа бөлу. Өздеріне ұнаған қағазды алу арқылы топ құру. <<Бай адам>>, <<Кедей адам>>, <<Орташа адам>> деген сөздер жазылған.
1.Шеңберге тұру арқылы өздері туралы пікірлерін айтады
2.Топқа бөлінеді
Үй тапсырмасын тексеру
4мин
Диалогтық оқыту
<<Адамдардың барлығы бір-біріне қарыз>> атты ой толғау
Оқушылар тапсырмаларды орындайды
БІЛІМ
8мин
СТО
Әр топ таңдап алған қағаздарына қарап, осы сөздерге орайластыру (ассоциация) жасау. <<Бай адам>>, <<Кедей адам>>, <<Орташа адам>> деген сөздер жазылған.Осы сөздердің мағынасын ашу. Топта талқылау. Ортақ пікірлерін ортаға салу. Топтар пікірлерін тыңдап болған соң,бүгінгі сабақтың негізгі ойын табу.(Байлық пен кедейлік).
-Қалай ойлайсыңдар бай болу немесе кедей болудың арасында белгілі бір өлшем бар ма?
-Байлық немен өлшенеді?-Балалар бүгінгі біздің өтетін жаңа сабағымыздың тақырыбы <<Біреуге ор қазба-өзің түсерсің>>
-Ертегі не жайлы болады деп ойлайсыңдар?
1. Оз пікірлерін ортаға салып, талдайды.Дәлелдейді
2. Сұрақтарға жауап береді
Түсіну
9мин
ЖИГСО әдісі
1.Мәтінмен жұмыс
2.Жұппен, топ ішінде ой бөлісу
Мәтінді бес бөлімге бөліп оқып, талдайды
Талдау
7мин
Диалогтық оқыту
1.Оқушылар өзара сұрақ қойып, ақпарат алмасады. <<Алма ағашы>> ойыны
Оқушылар жемістерге өздері құраған сұрақтарын жазып, алма ағашына іледі.Топтан оқушылар шығып талдайды. Топ оқушылары сұраққа толық жауап беруге тырысады.
Қолдану
5мин
СТО
Мәтінді пайдалана отырып топтарға тапсырмалар беру
1-топ -Басты кейіпкерлерді атаңдар.
-Әр кейіпкерге сипаттама беріңдер.
-Әрқайсының жақсы жағымен жаман жағын тізіп жазу.
2-топ Оқиғалық жағдай.
Сен бір өте бай отбасында дүниеге келдің делік. Осы отбасындағы әкең-тәкаппар,өзімшіл адам, ал анаң-кішіпейіл ,мейірімді жан.Қалай
ойлайсың сен кімге көбірек ұқсар едің?Және байлық саған қандай мүмкіндіктер берер еді?
-Адам қалай өзгереді?
3-топ: Венн диаграмасын құру (Бұрынғы
кездегі байлар мен қазіргі кездегі байларды салыстыру).
1,2-топтар постер жасайды
3-топ жағдаяттан шығу жолдарын қарастырады.
Сергіту сәті
2мин
АКТ
видеожаттығу
Оқушылар жаттығу жасайды
Синтездеу
4 мин
СТО,АКТ
<<Бәйге>> ойыны Ұяшықтағы сұрақтарға жауап беру
10-ұяшықтың сұрақтары
1.ертегіде неше түйе, неше өгіз бар?
2.Биік тау қалай аталады?
3.Баланы суға секіргенде не құтқарады?
20-ұяшықтың сұрақтары
1.Ертегідегі қайратты адам кімнің бейнесі
2.Бай базарда қандай мақсатпен жар салды?
3.Ертегіде <<Мес>> деген не?
30-ұяшықтың сұрақтары
1.Тау басына адамдардың сүйектері қалай келді?
2.Кедейдің баласы 4 жаста әке-шешесі өліп, кімдердің қолында тәрбиеленді?
3. <<Біреуге ор қазба - өзің түсерсің>> дегенді қалай түсіндіресіз
Топтар алдын ала айындалған сұрақтарға жауап береді
Бағалау
3мин
Дарындылық пен шығармашылық
1.Эссе жазу . Ең басты байлық.......
2.Топтың жұмысын бағалау
1. Өз ойларын айтады, стикерге жазады.
3.Бағыттаушы топ жұмысын бағалайды.
Пәні: әдебиеттік оқу
Күні: 16.03.15
Сынып: 4
Тренер: Ахатов Т.Қ.
Тыңдаушы: Толеубекова Н.М.
Сабақтың тақырыбы: Ең асыл қазына
1.Білімділік: 1.Мәтіннің негігі идеясын, мазмұнын түсінеді. Шығармашылық қабілеттерін шыңдай отырып, өз ойларын толық айтуға үйреді. Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Пәнаралыс байланыс: қазақ тілі, бейнелеу
Құралдар: Интербелсенді тақта, А-4, маркер, фломастер, қарындаш, өшіргіш, түсті қарындаштар
Әдіс тәсілдер: АКТ, СТО, диалогтік оқыту
Оқыту нәтижесі: Нанның қасиетін ұғындыру
Сілтеме: әдебиеттік оқыту оқулығы Алматыкітап баспасы 2011
Сабақ
кезендері
Уақыт
Кіріктірілген
модуль
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Ұйымдастыру
3мин
Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер
1.Жағымды психологиялық ахуал тудыру.
2. Түстер бойынша 2 топқа бөлу.
/көк және сары/
1. Күлімдеп күн бүгін ,
Қарады маған да.
Күлімдеп күн бүгін ,
Қарады саған да.
Күлімдеп күн бүгін ,
Қарады баршаға.
2. Топқа бөлінеді
Үй тапсырмасын тексеру
4мин
<<Доп кімде>> ойыны
Диалогтық оқыту
Сұрақтары
1.Баланы суға секіргенде не құтқарады?
2.Ертегідегі қайратты адам кімнің бейнесі
3.Бай базарда қандай мақсатпен жар салды?
4.Ертегіде <<Мес>> деген не?
5.Тау басына адамдардың сүйектері қалай келді?
6.Кедейдің баласы 4 жаста әке-шешесі өліп, кімдердің қолында тәрбиеленді?
7. <<Біреуге ор қазба - өзің түсерсің>> дегенді қалай түсіндіресіз
Оқушылар доп арқылы сұрақтарға жауап береді
БІЛІМ
8мин
СТО АКТ
<<Саңырауқұлақ теру>> ойыны
1.Әр топ таңдап түстердің мағынасын ашу. Топта талқылау. 2. Ең асыл қазына дегенді қалай түсінесіңдер? Соны бір- бір сөзбенсаңырауқұлаққа жазып, корзинаға саламыз.
3.Балалар сендер дұрыс айтасыңдар ол сендер айтқан нан, тіл, туған жер, білім, отбасы, т. б жатқызуға болады.
4. Суретпен жұмыс
-Суретте кімдерді көріп тұрмыз?
-Олардың бет-әлпеттері қандай?
-Қолдарында не бар?
1. Оз пікірлерін ортаға салып, талдайды.Дәлелдейді
2. Сұрақтарға жауап береді
Түсіну
9мин
ЖИГСО әдісі
1.Мәтінмен жұмыс
2.Қарсылас топппен ой бөлісу
Мәтінді екі бөлімге бөліп оқып, сахналық көрініс көрсету
Талдау
7мин
Диалогтық оқыту
СТО
1.<<Сиқырлы сандық>> ойыны
-Бұл сандықта не болуы мүмкін?
-Қазына болса сендерге керек пе?
1.Ахмет пен ташмет не себепті жолға шықты?
2.Ертегіде аспанда жүрген құс неге айналып кетті?
3.Сиқыршы барлық заттарды Гауһарға айналдырып жібергенде Ташмет неге жылады?
4.Нан туралы қандай мақал-мәтел білесіңдер?
Оқушылар сандықтан сұрақтарды алып, жауап береді. Оқушылары сұраққа нақты жауап беруге тырысу керек
Қолдану
5мин
СТО
Мәтінді пайдалана отырып топтарға тапсырмалар беру
1-топ - Шығармашылықпен айналысады
Өлең құрастырады
2-топ-
2-топ Дастарханға нан қалай келеді?
1. О,адамдар!
.............. ақтаңдар,
.............. баспаңдар,
..........................,
............... сақтаңдар.
2-топтар постер жасайды
Сергіту сәті
2мин
Оқушылар жаттығу жасайды
Синтездеу
3мин
СТО,АКТ
Ахмет пен Ташметке мінездеме бер
Венн диаграммасы
Ташмет
Ахмет
Бағалау
4мин
Дарындылық пен шығармашылық
-.Балалар сендердің қолдарында не бар?
-Осы жүректі қолымға алайық
-Енді тақтада не көріп тұрмыз?
-Егерде сабақ седерге ұнаса күннің астына, ұнамаса бұлттың астына апарып қояйық
2.Топтың жұмысын бағалау
1. Өз ойларын айтады, стикерге жазады.
2.Бағыттаушы топ жұмысын бағалайды.
Пәні: Әдебиеттік оқу
Күні: 17.03.2015
Тренер : Ахатов Т.Қ.
Тыңдаушы: Толеубекова Назгуль Мубараковна
Сабақтың тақырыбы: Жер-мекен
Сабақтың мақсаты: Пікірталас арқылы оқушылардың пәндік тіл байлығын дамыту
Пәнаралық байланыс: қазақ ілі, бейнелеу
Құралдар: Интербелсенді тақта, А-4, маркер, фломастер, қарындаш, тұсті қарындаштар
Әдіс-тәсілдер: АКТ,СТО, диалогтық оқыту
Оқыту нәтижесі:Оқушылардың тіл шеберлігін айқындау
Сілтеме: әдебиеттік оқыту оқулығы, Алматы кітап баспасы 2011
Сабақ кезеңдері
Уақыт
Кіріктірілген модуль
Мұғалімнің іс-әркеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі
2мин
Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер
1.Жағымды психологиялық ахуал тудыру /үнтаспадан тыңдау/
2.Көк, жасыл, қызыл түстер бойынша топтарға бөліну
Қызыл-көбелектер
Көк-аспан
Жасыл-Жер
1.Жақсылықтан үйреніп,
Боламыз біз жақсы адам.
Жамандықтан жиреніп,
Үлгі аламыз жақсыдан
2.Оқушылар топқа бөлініп отырады
Үй тапсырмасын тексеру
3мин
Диалогтық оқыту
Сұрақ-жауап
Оқушылар сұрақтарға жауап береді
Білім
8мин
Мәтінмен жұмыс
Мәтіндегі тірек сөздермен жұмыс
Оқушылар мәтінді толығымен оқып шығады
Құндағында-сәбиді шүберекке орау
Салқын самал-салқын таза жел
Тау тарысындай-өте кішкентай
Нәр алып- тамақтану
Тіл үйіреді-дімді
Түсіну
4мин
4мин
Диалогтық оқыту
<<Кім тапқыр>> ойыны
Ұяшықтардағы сұрақтарға жауап беру
Оқушылар бір-біріне сұрақтар дайындайды
Ашық және жабық сұрақтар
1.Бала көбелектің құндақтағы өмірі жайында не білесің?
2.Бала көбелектің арманы орындалды ма?
3.Жөргекте жатқанда бала көбелек өз-өзіне қандай серт берді?
4.Күн еңкейе бала көбелектің қанаты неге талды?
5.Қарны ашқан бала көбелек соңында немен қоректенді?
6.Бұл ертегіде қазақтың қай даласы суреттелген?
Оқушылар сұрақтарға жауап беруге тырысады
Қолдану
8мин
Шығармашылық жұмыс
І-топ Мәтіннен ұшудың түрлерін табу
2-топ Бала көбелектің мінезі
3-топ Мәтіннен табиғатты суреттеп тұрған сөздерді табамыз
Ұйқастарға өлең шумақтарын құрау.
.............айналам,
.................қайнаған.
.....................туған жер
.................жайнаған.
Қалықтай ұшты
қалқи ұшты
самғай ұшты көбелектің ұшуы зымырай ұшты
құлдилай
құлдырай
намысына берік сертінде
тұрады
көбелек
мақтаншақ сәнқой
Сергіту сәті
2мин
Тренинг ойын
Көз алдарыңа туған жерімізді, оның әсем табиғатын елестетіңдер. Сулар мөп-мөлдір ағып жатыр, гүлдер жайнап өсәп тұр. Табиғатты тамашалап келе жатсақ алдымыздан таза мөп-мөлдір бұлақ кездеседі. Сол бұлақтан су ішеміз. Ол үшін
1.Алға иілу 2.Аламыз 3.Ішеміз 4.Рахат-ай
Алма ағашы кездеседі. Сол ағаштан алма аламыз
1.оң аяқ алға, сол аяқ өкшесі көтеріледі. Үзіп аламыз. Қырт етіп тістейміз 4. Тәттісін-ай
Көғалға келтік айнала қып-қызыл бүлдірген.
1.Алға иілеміз 2.Бір бүлдіргенді аламыз 3. Екінішісіне қараймыз. 4.Аузымызға саламыз. 4.Дімдісін-ай
Раушангүлге кездесеміз
1.Алға иілу 2.Аламыз 3.Иіскейміз 4.Қажет емес ауаны сыртқа шығарамыз
Синтездеу
8мин
1.Түсті ленталар арқылы сыныпты екі топқа бөліну
2.Ережесін құру 3.Пікірталас тудыру
Пікірталас
Келісемін Келіспеймін
/дәлелдеу/ /қарсы келу/
Бір ортақ шешімге келу
Пікірталас тақырыбы: << Мен бай болсам бақытты боламын>>
Қорытынды
4мин
Эссе жазу: Менің ертегілерден алған
әсерім.......
Оқушылар эссе жазады
Бағалау
2мин
1.Екі жұлдыз, бір тілек
1. Өз тілектерін стикерге жазады
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz