Патша және жер қазушы

Пәні: Әдебиеттік оқыту
Күні: 11. 03. 2015
Сынып: 4
Тренер: Ахатов Т. Қ
Тыңдаушы: Толеубекова Н. М.
Сабақтың тақырыбы : Патша және жер қазушы
1. Білімділік: Көркем әдебиеттің бір туындысы-ертегілер туралы білімдерін толықтыра отырып, оқыған ертегідегі негізгі ойды түсіне білу және ертегіні шебер мазмұндау дәрежелерінің артуына жағдай туғызу
2. Дамытушылық: Әдеби көркем сөздерді жинақтай жүріп, мәтіннің мазмұнын әсерлі жеткізе білу дағдыларын дамыта түсу
3. Тәрбиелік: еңбексүйгіштікке тәрбиелеу арқылы еңбекті құрметтеу керектігін ұғындыр у :
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Пәнаралыс байланыс: қазақ тілі
Құралдар: Интербелсенді тақта, А-4, маркер, фломастер, қарындаш, өшіргіш, түсті қарындаштар
Әдіс тәсілдер: АКТ, СТО, диалогтік оқыту
Оқыту нәтижесі: еңбекті бағалау білуді үйрену
Сілтеме: әдебиеттік оқыту оқулығы Алматыкітап баспасы 2011
Сабақ
кезендері
Кіріктірілген
модуль
1. Жағымды психологиялық ахуал тудыру.
2. Топқа бөліну
3. Топ ережесін еске түсіру
1. «Жүректен жүрекке» көршісіне бүгінгі күнге сәттілік тілейді.
2. Оқушыларды топқа бөліп отырғызу
3. Топ ережесін еске түсіреді
«Ғарыш қыраны» өлеңін жатқа сұрау
Оқушылар өзара сұрақ қою арқылы үй тапсырмасы тексеріледі.
-Ғарышқа ұшу неге құдірет дейміз?
-Ақын ғарышкерлерді неге қыранға теңейді?
-Қазақ ғарышкерлері туралы не білесің?
-Ғарыш айлағы туралы әңгімеле
«Еңбекпен тапқан тиын» ертегісін сахналау арқылы жаңа тақырыпқа кіру
1. Біздердің көргеніміз не?
2. Ертегі дегеніміз не? Оның қандай түрлері болады?
3. Ертегіні қазақ тіліне аудар Оразықын
Асқар. 1935 жылы 16 мамырда Шығыс
Түркістан олкесінің Іле аймағына
қарасты Мүкей- Қаратас деген жерде
туған. Өлеңдері «Достық», «Шындық»,
«Туған жер»
1. Көрініс бойынша тақырыпты ашады.
2. Еңбекті қалай бағалай білуді айтады
3. Ертегілердің түрлеріне тоқталады
Ертегілер
Қиял-ғажайып тұрмыс-салт хайуанаттар
1. Мәтінді оқу
2. Жұппен, топ ішінде ой бөлісу
3. Бір-біріне сұрақ дайындау. Үш топ бір-біріне сұрақ дайындайды
Мәтінді тізбектеп оқу
Талдау
Сұрақ-жауап дайындау
Мәтінді пайдаланып топтарға тапсырмалар беріледі
1-топ Ертегіні ролдерге бөліп сомдау
2-топ «Ұтымды жауап» дайындау Ертегі сөзіне
3-топ «Ой қозғау» Өзінің еңбегін қалай бағалайды. тапқан тиынын қалай жұмсайды
Берілген тапсырмаларды орындайды
1-топ сахналық көрініс дайындайды.
2-топ пен 3-топ постер қорғайды
1. Еңбек туралы мақал-мәтелдер беріледі.
2. Мақал-мәтелдерді толықтырып мазмұнын ашады, ойларын дәлелдейді.
1. Еңбек сөзіне бес жолды өлең жазу
2. Топтың жұмысын бағалау
1. Еңбек сөзіне бес жолды өлең жазады
2. Бағыттаушы топ жұмысын бағалайды.
Пәні: әдебиеттік оқу
Күні: 14. 03. 15
Сынып: 4
Тренер: Ахатов Т. Қ.
Тыңдаушы: Толеубекова Н. М.
Сабақтың тақырыбы: Біреуге ор қазба өзің түсесің . . .
1. Білімділік: 1. Оқушыларды ертегімен таныстыра отырып негізгі идеясын, байлық пен кедейліктің айырмашылығын және байлықтың адамға тигізер әсерін түсіне білуге жағдай туғызу.
2. Оқушылардың оқу мен жазу арқылы сыни тұрғысынан ойлауын, есте сақтау, салыстыру қабілеттерін дамыту, қиялын ұштап, сезімін ояту.
3. Топтық жұмыстар арқылы өзара құрмет сезімдерін тудыру. Басқаның пікірін тыңдауға, сыйлауға, сөзін бөлмеуге тәрбиелеу.
Байлықтың пайдасы мен зияның аражігін дұрыс түсіну арқылы адами қасиеттерден айырылмау керектігін ұғындыру.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Пәнаралыс байланыс: қазақ тілі
Құралдар: Интербелсенді тақта, А-4, маркер, фломастер, қарындаш, өшіргіш, түсті қарындаштар
Әдіс тәсілдер: АКТ, СТО, диалогтік оқыту
Оқыту нәтижесі: Байлық пен кедейліктің айырмашылығын ұғындыру
Сілтеме: әдебиеттік оқыту оқулығы Алматыкітап баспасы 2011
Сабақ
кезендері
Кіріктірілген
модуль
1. Жағымды психологиялық ахуал тудыру.
2. Топқа бөлу. Өздеріне ұнаған қағазды алу арқылы топ құру . «Бай адам», «Кедей адам», «Орташа адам» деген сөздер жазылған.
1. Шеңберге тұру арқылы өздері туралы пікірлерін айтады
2. Топқа бөлінеді
Әр топ таңдап алған қағаздарына қарап, осы сөздерге орайластыру (ассоциация) жасау. «Бай адам», «Кедей адам», «Орташа адам» деген сөздер жазылған. Осы сөздердің мағынасын ашу. Топта талқылау. Ортақ пікірлерін ортаға салу. Топтар пікірлерін тыңдап болған соң, бүгінгі сабақтың негізгі ойын табу. (Байлық пен кедейлік) .
-Қалай ойлайсыңдар бай болу немесе кедей болудың арасында белгілі бір өлшем бар ма?
-Байлық немен өлшенеді?-Балалар бүгінгі біздің өтетін жаңа сабағымыздың тақырыбы «Біреуге ор қазба-өзің түсерсің»
-Ертегі не жайлы болады деп ойлайсыңдар?
1. Оз пікірлерін ортаға салып, талдайды. Дәлелдейді
2. Сұрақтарға жауап береді
1. Мәтінмен жұмыс
2. Жұппен, топ ішінде ой бөлісу
Мәтінді пайдалана отырып топтарға тапсырмалар беру
1-топ -Басты кейіпкерлерді атаңдар.
-Әр кейіпкерге сипаттама беріңдер.
-Әрқайсының жақсы жағымен жаман жағын тізіп жазу.
2-топ Оқиғалық жағдай.
Сен бір өте бай отбасында дүниеге келдің делік. Осы отбасындағы әкең-тәкаппар, өзімшіл адам, ал анаң-кішіпейіл, мейірімді жан. Қалай
ойлайсың сен кімге көбірек ұқсар едің?Және байлық саған қандай мүмкіндіктер берер еді?
-Адам қалай өзгереді?
3-топ: Венн диаграмасын құру (Бұрынғы
кездегі байлар мен қазіргі кездегі байларды салыстыру) .
1, 2-топтар постер жасайды
3-топ жағдаяттан шығу жолдарын қарастырады.
«Бәйге» ойыны Ұяшықтағы сұрақтарға жауап беру
10-ұяшықтың сұрақтары
1. ертегіде неше түйе, неше өгіз бар?
2. Биік тау қалай аталады?
3. Баланы суға секіргенде не құтқарады?
20-ұяшықтың сұрақтары
1. Ертегідегі қайратты адам кімнің бейнесі
2. Бай базарда қандай мақсатпен жар салды?
3. Ертегіде «Мес» деген не?
30-ұяшықтың сұрақтары
1. Тау басына адамдардың сүйектері қалай келді?
2. Кедейдің баласы 4 жаста әке-шешесі өліп, кімдердің қолында тәрбиеленді?
3. «Біреуге ор қазба - өзің түсерсің» дегенді қалай түсіндіресіз
1. Эссе жазу . Ең басты байлық . . .
2. Топтың жұмысын бағалау
1. Өз ойларын айтады, стикерге жазады.
3. Бағыттаушы топ жұмысын бағалайды.
Пәні: әдебиеттік оқу
Күні: 16. 03. 15
Сынып: 4
Тренер: Ахатов Т. Қ.
Тыңдаушы: Толеубекова Н. М.
Сабақтың тақырыбы: Ең асыл қазына
1. Білімділік: 1. Мәтіннің негігі идеясын, мазмұнын түсінеді. Шығармашылық қабілеттерін шыңдай отырып, өз ойларын толық айтуға үйреді. Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Пәнаралыс байланыс: қазақ тілі, бейнелеу
Құралдар: Интербелсенді тақта, А-4, маркер, фломастер, қарындаш, өшіргіш, түсті қарындаштар
Әдіс тәсілдер: АКТ, СТО, диалогтік оқыту
Оқыту нәтижесі: Нанның қасиетін ұғындыру
Сілтеме: әдебиеттік оқыту оқулығы Алматыкітап баспасы 2011
Сабақ
кезендері
Кіріктірілген
модуль
1. Жағымды психологиялық ахуал тудыру.
2. Түстер бойынша 2 топқа бөлу.
/көк және сары/
1. Күлімдеп күн бүгін,
Қарады маған да.
Күлімдеп күн бүгін,
Қарады саған да.
Күлімдеп күн бүгін,
Қарады баршаға.
2. Топқа бөлінеді
«Доп кімде» ойыны
Диалогтық оқыту
Сұрақтары
1. Баланы суға секіргенде не құтқарады?
2. Ертегідегі қайратты адам кімнің бейнесі
3. Бай базарда қандай мақсатпен жар салды?
4. Ертегіде «Мес» деген не?
5. Тау басына адамдардың сүйектері қалай келді?
6. Кедейдің баласы 4 жаста әке-шешесі өліп, кімдердің қолында тәрбиеленді?
7. «Біреуге ор қазба - өзің түсерсің» дегенді қалай түсіндіресіз
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz