Патша және жер қазушы

Пәні: Әдебиеттік оқыту

Күні: 11. 03. 2015

Сынып: 4

Тренер: Ахатов Т. Қ

Тыңдаушы: Толеубекова Н. М.

Сабақтың тақырыбы : Патша және жер қазушы

1. Білімділік: Көркем әдебиеттің бір туындысы-ертегілер туралы білімдерін толықтыра отырып, оқыған ертегідегі негізгі ойды түсіне білу және ертегіні шебер мазмұндау дәрежелерінің артуына жағдай туғызу

2. Дамытушылық: Әдеби көркем сөздерді жинақтай жүріп, мәтіннің мазмұнын әсерлі жеткізе білу дағдыларын дамыта түсу

3. Тәрбиелік: еңбексүйгіштікке тәрбиелеу арқылы еңбекті құрметтеу керектігін ұғындыр у :

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Пәнаралыс байланыс: қазақ тілі

Құралдар: Интербелсенді тақта, А-4, маркер, фломастер, қарындаш, өшіргіш, түсті қарындаштар

Әдіс тәсілдер: АКТ, СТО, диалогтік оқыту

Оқыту нәтижесі: еңбекті бағалау білуді үйрену

Сілтеме: әдебиеттік оқыту оқулығы Алматыкітап баспасы 2011

Сабақ

кезендері

Уақыт

Кіріктірілген

модуль

Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақкезендері: Ұйымдастыру
Уақыт: 3мин
Кіріктірілгенмодуль: Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. Жағымды психологиялық ахуал тудыру.

2. Топқа бөліну

3. Топ ережесін еске түсіру

Оқушылардың іс-әрекеті:

1. «Жүректен жүрекке» көршісіне бүгінгі күнге сәттілік тілейді.

2. Оқушыларды топқа бөліп отырғызу

3. Топ ережесін еске түсіреді

Сабақкезендері: Үй тапсырмасын тексеру
Уақыт: 5мин
Кіріктірілгенмодуль: Диалогтық оқыту
Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Ғарыш қыраны» өлеңін жатқа сұрау

Оқушылар өзара сұрақ қою арқылы үй тапсырмасы тексеріледі.

Оқушылардың іс-әрекеті:

-Ғарышқа ұшу неге құдірет дейміз?

-Ақын ғарышкерлерді неге қыранға теңейді?

-Қазақ ғарышкерлері туралы не білесің?

-Ғарыш айлағы туралы әңгімеле

БІЛІМ.
9мин
АКТ, СТО

«Еңбекпен тапқан тиын» ертегісін сахналау арқылы жаңа тақырыпқа кіру

1. Біздердің көргеніміз не?

2. Ертегі дегеніміз не? Оның қандай түрлері болады?

3. Ертегіні қазақ тіліне аудар Оразықын

Асқар. 1935 жылы 16 мамырда Шығыс

Түркістан олкесінің Іле аймағына

қарасты Мүкей- Қаратас деген жерде

туған. Өлеңдері «Достық», «Шындық»,

«Туған жер»

1. Көрініс бойынша тақырыпты ашады.

2. Еңбекті қалай бағалай білуді айтады

3. Ертегілердің түрлеріне тоқталады

Ертегілер

Қиял-ғажайып тұрмыс-салт хайуанаттар

БІЛІМ.: Түсіну
9мин: 10мин
АКТ, СТО: СТО
«Еңбекпен тапқан тиын» ертегісін сахналау арқылы жаңа тақырыпқа кіру1. Біздердің көргеніміз не?2. Ертегі дегеніміз не? Оның қандай түрлері болады?3. Ертегіні қазақ тіліне аудар ОразықынАсқар. 1935 жылы 16 мамырда ШығысТүркістан олкесінің Іле аймағынақарасты Мүкей- Қаратас деген жердетуған. Өлеңдері «Достық», «Шындық»,«Туған жер»:

1. Мәтінді оқу

2. Жұппен, топ ішінде ой бөлісу

3. Бір-біріне сұрақ дайындау. Үш топ бір-біріне сұрақ дайындайды

1. Көрініс бойынша тақырыпты ашады.2. Еңбекті қалай бағалай білуді айтады3. Ертегілердің түрлеріне тоқталадыЕртегілерҚиял-ғажайып тұрмыс-салт хайуанаттар:

Мәтінді тізбектеп оқу

Талдау

Сұрақ-жауап дайындау

БІЛІМ.: Қолдану
9мин: 6мин
АКТ, СТО: СТО
«Еңбекпен тапқан тиын» ертегісін сахналау арқылы жаңа тақырыпқа кіру1. Біздердің көргеніміз не?2. Ертегі дегеніміз не? Оның қандай түрлері болады?3. Ертегіні қазақ тіліне аудар ОразықынАсқар. 1935 жылы 16 мамырда ШығысТүркістан олкесінің Іле аймағынақарасты Мүкей- Қаратас деген жердетуған. Өлеңдері «Достық», «Шындық»,«Туған жер»:

Мәтінді пайдаланып топтарға тапсырмалар беріледі

1-топ Ертегіні ролдерге бөліп сомдау

2-топ «Ұтымды жауап» дайындау Ертегі сөзіне

3-топ «Ой қозғау» Өзінің еңбегін қалай бағалайды. тапқан тиынын қалай жұмсайды

1. Көрініс бойынша тақырыпты ашады.2. Еңбекті қалай бағалай білуді айтады3. Ертегілердің түрлеріне тоқталадыЕртегілерҚиял-ғажайып тұрмыс-салт хайуанаттар:

Берілген тапсырмаларды орындайды

1-топ сахналық көрініс дайындайды.

2-топ пен 3-топ постер қорғайды

БІЛІМ.: Талдау
9мин: 4мин
АКТ, СТО: Диалогтық оқыту
«Еңбекпен тапқан тиын» ертегісін сахналау арқылы жаңа тақырыпқа кіру1. Біздердің көргеніміз не?2. Ертегі дегеніміз не? Оның қандай түрлері болады?3. Ертегіні қазақ тіліне аудар ОразықынАсқар. 1935 жылы 16 мамырда ШығысТүркістан олкесінің Іле аймағынақарасты Мүкей- Қаратас деген жердетуған. Өлеңдері «Достық», «Шындық»,«Туған жер»: 1. Оқушылар өзара сұрақ қойып, ақпарат алмасады.
1. Көрініс бойынша тақырыпты ашады.2. Еңбекті қалай бағалай білуді айтады3. Ертегілердің түрлеріне тоқталадыЕртегілерҚиял-ғажайып тұрмыс-салт хайуанаттар: Оқушылар өздері құраған сұрақтарын топтарға береді. Топ оқушылары сұраққа толық жауап
БІЛІМ.: Синтездеу
9мин: 4 мин
АКТ, СТО: СТО
«Еңбекпен тапқан тиын» ертегісін сахналау арқылы жаңа тақырыпқа кіру1. Біздердің көргеніміз не?2. Ертегі дегеніміз не? Оның қандай түрлері болады?3. Ертегіні қазақ тіліне аудар ОразықынАсқар. 1935 жылы 16 мамырда ШығысТүркістан олкесінің Іле аймағынақарасты Мүкей- Қаратас деген жердетуған. Өлеңдері «Достық», «Шындық»,«Туған жер»:

1. Еңбек туралы мақал-мәтелдер беріледі.

2. Мақал-мәтелдерді толықтырып мазмұнын ашады, ойларын дәлелдейді.

1. Көрініс бойынша тақырыпты ашады.2. Еңбекті қалай бағалай білуді айтады3. Ертегілердің түрлеріне тоқталадыЕртегілерҚиял-ғажайып тұрмыс-салт хайуанаттар:
БІЛІМ.: Бағалау
9мин: 4мин
АКТ, СТО: Дарындылық пен шығармашылық
«Еңбекпен тапқан тиын» ертегісін сахналау арқылы жаңа тақырыпқа кіру1. Біздердің көргеніміз не?2. Ертегі дегеніміз не? Оның қандай түрлері болады?3. Ертегіні қазақ тіліне аудар ОразықынАсқар. 1935 жылы 16 мамырда ШығысТүркістан олкесінің Іле аймағынақарасты Мүкей- Қаратас деген жердетуған. Өлеңдері «Достық», «Шындық»,«Туған жер»:

1. Еңбек сөзіне бес жолды өлең жазу

2. Топтың жұмысын бағалау

1. Көрініс бойынша тақырыпты ашады.2. Еңбекті қалай бағалай білуді айтады3. Ертегілердің түрлеріне тоқталадыЕртегілерҚиял-ғажайып тұрмыс-салт хайуанаттар:

1. Еңбек сөзіне бес жолды өлең жазады

2. Бағыттаушы топ жұмысын бағалайды.

Пәні: әдебиеттік оқу

Күні: 14. 03. 15

Сынып: 4

Тренер: Ахатов Т. Қ.

Тыңдаушы: Толеубекова Н. М.

Сабақтың тақырыбы: Біреуге ор қазба өзің түсесің . . .

1. Білімділік: 1. Оқушыларды ертегімен таныстыра отырып негізгі идеясын, байлық пен кедейліктің айырмашылығын және байлықтың адамға тигізер әсерін түсіне білуге жағдай туғызу.

2. Оқушылардың оқу мен жазу арқылы сыни тұрғысынан ойлауын, есте сақтау, салыстыру қабілеттерін дамыту, қиялын ұштап, сезімін ояту.

3. Топтық жұмыстар арқылы өзара құрмет сезімдерін тудыру. Басқаның пікірін тыңдауға, сыйлауға, сөзін бөлмеуге тәрбиелеу.

Байлықтың пайдасы мен зияның аражігін дұрыс түсіну арқылы адами қасиеттерден айырылмау керектігін ұғындыру.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Пәнаралыс байланыс: қазақ тілі

Құралдар: Интербелсенді тақта, А-4, маркер, фломастер, қарындаш, өшіргіш, түсті қарындаштар

Әдіс тәсілдер: АКТ, СТО, диалогтік оқыту

Оқыту нәтижесі: Байлық пен кедейліктің айырмашылығын ұғындыру

Сілтеме: әдебиеттік оқыту оқулығы Алматыкітап баспасы 2011

Сабақ

кезендері

Уақыт

Кіріктірілген

модуль

Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақкезендері: Ұйымдастыру
Уақыт: 3мин
Кіріктірілгенмодуль: Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. Жағымды психологиялық ахуал тудыру.

2. Топқа бөлу. Өздеріне ұнаған қағазды алу арқылы топ құру . «Бай адам», «Кедей адам», «Орташа адам» деген сөздер жазылған.

Оқушылардың іс-әрекеті:

1. Шеңберге тұру арқылы өздері туралы пікірлерін айтады

2. Топқа бөлінеді

Сабақкезендері: Үй тапсырмасын тексеру
Уақыт: 4мин
Кіріктірілгенмодуль: Диалогтық оқыту
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Адамдардың барлығы бір-біріне қарыз» атты ой толғау
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар тапсырмаларды орындайды
БІЛІМ
8мин
СТО

Әр топ таңдап алған қағаздарына қарап, осы сөздерге орайластыру (ассоциация) жасау. «Бай адам», «Кедей адам», «Орташа адам» деген сөздер жазылған. Осы сөздердің мағынасын ашу. Топта талқылау. Ортақ пікірлерін ортаға салу. Топтар пікірлерін тыңдап болған соң, бүгінгі сабақтың негізгі ойын табу. (Байлық пен кедейлік) .

-Қалай ойлайсыңдар бай болу немесе кедей болудың арасында белгілі бір өлшем бар ма?

-Байлық немен өлшенеді?-Балалар бүгінгі біздің өтетін жаңа сабағымыздың тақырыбы «Біреуге ор қазба-өзің түсерсің»

-Ертегі не жайлы болады деп ойлайсыңдар?

1. Оз пікірлерін ортаға салып, талдайды. Дәлелдейді

2. Сұрақтарға жауап береді

БІЛІМ: Түсіну
8мин: 9мин
СТО: ЖИГСО әдісі
Әр топ таңдап алған қағаздарына қарап, осы сөздерге орайластыру (ассоциация) жасау.«Бай адам», «Кедей адам», «Орташа адам»деген сөздер жазылған. Осы сөздердің мағынасын ашу. Топта талқылау. Ортақ пікірлерін ортаға салу. Топтар пікірлерін тыңдап болған соң, бүгінгі сабақтың негізгі ойын табу. (Байлық пен кедейлік) .-Қалай ойлайсыңдар бай болу немесе кедей болудың арасында белгілі бір өлшем бар ма?-Байлық немен өлшенеді?-Балалар бүгінгі біздің өтетін жаңа сабағымыздың тақырыбы «Біреуге ор қазба-өзің түсерсің»-Ертегі не жайлы болады деп ойлайсыңдар?:

1. Мәтінмен жұмыс

2. Жұппен, топ ішінде ой бөлісу

1. Оз пікірлерін ортаға салып, талдайды. Дәлелдейді2. Сұрақтарға жауап береді: Мәтінді бес бөлімге бөліп оқып, талдайды
БІЛІМ: Талдау
8мин: 7мин
СТО: Диалогтық оқыту
Әр топ таңдап алған қағаздарына қарап, осы сөздерге орайластыру (ассоциация) жасау.«Бай адам», «Кедей адам», «Орташа адам»деген сөздер жазылған. Осы сөздердің мағынасын ашу. Топта талқылау. Ортақ пікірлерін ортаға салу. Топтар пікірлерін тыңдап болған соң, бүгінгі сабақтың негізгі ойын табу. (Байлық пен кедейлік) .-Қалай ойлайсыңдар бай болу немесе кедей болудың арасында белгілі бір өлшем бар ма?-Байлық немен өлшенеді?-Балалар бүгінгі біздің өтетін жаңа сабағымыздың тақырыбы «Біреуге ор қазба-өзің түсерсің»-Ертегі не жайлы болады деп ойлайсыңдар?: 1. Оқушылар өзара сұрақ қойып, ақпарат алмасады. «Алма ағашы» ойыны
1. Оз пікірлерін ортаға салып, талдайды. Дәлелдейді2. Сұрақтарға жауап береді: Оқушылар жемістерге өздері құраған сұрақтарын жазып, алма ағашына іледі. Топтан оқушылар шығып талдайды. Топ оқушылары сұраққа толық жауап беруге тырысады.
БІЛІМ: Қолдану
8мин: 5мин
СТО: СТО
Әр топ таңдап алған қағаздарына қарап, осы сөздерге орайластыру (ассоциация) жасау.«Бай адам», «Кедей адам», «Орташа адам»деген сөздер жазылған. Осы сөздердің мағынасын ашу. Топта талқылау. Ортақ пікірлерін ортаға салу. Топтар пікірлерін тыңдап болған соң, бүгінгі сабақтың негізгі ойын табу. (Байлық пен кедейлік) .-Қалай ойлайсыңдар бай болу немесе кедей болудың арасында белгілі бір өлшем бар ма?-Байлық немен өлшенеді?-Балалар бүгінгі біздің өтетін жаңа сабағымыздың тақырыбы «Біреуге ор қазба-өзің түсерсің»-Ертегі не жайлы болады деп ойлайсыңдар?:

Мәтінді пайдалана отырып топтарға тапсырмалар беру

1-топ -Басты кейіпкерлерді атаңдар.

-Әр кейіпкерге сипаттама беріңдер.

-Әрқайсының жақсы жағымен жаман жағын тізіп жазу.

2-топ Оқиғалық жағдай.

Сен бір өте бай отбасында дүниеге келдің делік. Осы отбасындағы әкең-тәкаппар, өзімшіл адам, ал анаң-кішіпейіл, мейірімді жан. Қалай

ойлайсың сен кімге көбірек ұқсар едің?Және байлық саған қандай мүмкіндіктер берер еді?

-Адам қалай өзгереді?

3-топ: Венн диаграмасын құру (Бұрынғы

кездегі байлар мен қазіргі кездегі байларды салыстыру) .

1. Оз пікірлерін ортаға салып, талдайды. Дәлелдейді2. Сұрақтарға жауап береді:

1, 2-топтар постер жасайды

3-топ жағдаяттан шығу жолдарын қарастырады.

БІЛІМ: Сергіту сәті
8мин: 2мин
СТО: АКТ
Әр топ таңдап алған қағаздарына қарап, осы сөздерге орайластыру (ассоциация) жасау.«Бай адам», «Кедей адам», «Орташа адам»деген сөздер жазылған. Осы сөздердің мағынасын ашу. Топта талқылау. Ортақ пікірлерін ортаға салу. Топтар пікірлерін тыңдап болған соң, бүгінгі сабақтың негізгі ойын табу. (Байлық пен кедейлік) .-Қалай ойлайсыңдар бай болу немесе кедей болудың арасында белгілі бір өлшем бар ма?-Байлық немен өлшенеді?-Балалар бүгінгі біздің өтетін жаңа сабағымыздың тақырыбы «Біреуге ор қазба-өзің түсерсің»-Ертегі не жайлы болады деп ойлайсыңдар?: видеожаттығу
1. Оз пікірлерін ортаға салып, талдайды. Дәлелдейді2. Сұрақтарға жауап береді: Оқушылар жаттығу жасайды
БІЛІМ: Синтездеу
8мин: 4 мин
СТО: СТО, АКТ
Әр топ таңдап алған қағаздарына қарап, осы сөздерге орайластыру (ассоциация) жасау.«Бай адам», «Кедей адам», «Орташа адам»деген сөздер жазылған. Осы сөздердің мағынасын ашу. Топта талқылау. Ортақ пікірлерін ортаға салу. Топтар пікірлерін тыңдап болған соң, бүгінгі сабақтың негізгі ойын табу. (Байлық пен кедейлік) .-Қалай ойлайсыңдар бай болу немесе кедей болудың арасында белгілі бір өлшем бар ма?-Байлық немен өлшенеді?-Балалар бүгінгі біздің өтетін жаңа сабағымыздың тақырыбы «Біреуге ор қазба-өзің түсерсің»-Ертегі не жайлы болады деп ойлайсыңдар?:

«Бәйге» ойыны Ұяшықтағы сұрақтарға жауап беру

10-ұяшықтың сұрақтары

1. ертегіде неше түйе, неше өгіз бар?

2. Биік тау қалай аталады?

3. Баланы суға секіргенде не құтқарады?

20-ұяшықтың сұрақтары

1. Ертегідегі қайратты адам кімнің бейнесі

2. Бай базарда қандай мақсатпен жар салды?

3. Ертегіде «Мес» деген не?

30-ұяшықтың сұрақтары

1. Тау басына адамдардың сүйектері қалай келді?

2. Кедейдің баласы 4 жаста әке-шешесі өліп, кімдердің қолында тәрбиеленді?

3. «Біреуге ор қазба - өзің түсерсің» дегенді қалай түсіндіресіз

1. Оз пікірлерін ортаға салып, талдайды. Дәлелдейді2. Сұрақтарға жауап береді: Топтар алдын ала айындалған сұрақтарға жауап береді
БІЛІМ: Бағалау
8мин: 3мин
СТО: Дарындылық пен шығармашылық
Әр топ таңдап алған қағаздарына қарап, осы сөздерге орайластыру (ассоциация) жасау.«Бай адам», «Кедей адам», «Орташа адам»деген сөздер жазылған. Осы сөздердің мағынасын ашу. Топта талқылау. Ортақ пікірлерін ортаға салу. Топтар пікірлерін тыңдап болған соң, бүгінгі сабақтың негізгі ойын табу. (Байлық пен кедейлік) .-Қалай ойлайсыңдар бай болу немесе кедей болудың арасында белгілі бір өлшем бар ма?-Байлық немен өлшенеді?-Балалар бүгінгі біздің өтетін жаңа сабағымыздың тақырыбы «Біреуге ор қазба-өзің түсерсің»-Ертегі не жайлы болады деп ойлайсыңдар?:

1. Эссе жазу . Ең басты байлық . . .

2. Топтың жұмысын бағалау

1. Оз пікірлерін ортаға салып, талдайды. Дәлелдейді2. Сұрақтарға жауап береді:

1. Өз ойларын айтады, стикерге жазады.

3. Бағыттаушы топ жұмысын бағалайды.

Пәні: әдебиеттік оқу

Күні: 16. 03. 15

Сынып: 4

Тренер: Ахатов Т. Қ.

Тыңдаушы: Толеубекова Н. М.

Сабақтың тақырыбы: Ең асыл қазына

1. Білімділік: 1. Мәтіннің негігі идеясын, мазмұнын түсінеді. Шығармашылық қабілеттерін шыңдай отырып, өз ойларын толық айтуға үйреді. Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Пәнаралыс байланыс: қазақ тілі, бейнелеу

Құралдар: Интербелсенді тақта, А-4, маркер, фломастер, қарындаш, өшіргіш, түсті қарындаштар

Әдіс тәсілдер: АКТ, СТО, диалогтік оқыту

Оқыту нәтижесі: Нанның қасиетін ұғындыру

Сілтеме: әдебиеттік оқыту оқулығы Алматыкітап баспасы 2011

Сабақ

кезендері

Уақыт

Кіріктірілген

модуль

Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақкезендері: Ұйымдастыру
Уақыт: 3мин
Кіріктірілгенмодуль: Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. Жағымды психологиялық ахуал тудыру.

2. Түстер бойынша 2 топқа бөлу.

/көк және сары/

Оқушылардың іс-әрекеті:

1. Күлімдеп күн бүгін,

Қарады маған да.

Күлімдеп күн бүгін,

Қарады саған да.

Күлімдеп күн бүгін,

Қарады баршаға.

2. Топқа бөлінеді

Сабақкезендері: Үй тапсырмасын тексеру
Уақыт: 4мин
Кіріктірілгенмодуль:

«Доп кімде» ойыны

Диалогтық оқыту

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сұрақтары

1. Баланы суға секіргенде не құтқарады?

2. Ертегідегі қайратты адам кімнің бейнесі

3. Бай базарда қандай мақсатпен жар салды?

4. Ертегіде «Мес» деген не?

5. Тау басына адамдардың сүйектері қалай келді?

6. Кедейдің баласы 4 жаста әке-шешесі өліп, кімдердің қолында тәрбиеленді?

7. «Біреуге ор қазба - өзің түсерсің» дегенді қалай түсіндіресіз

Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар доп арқылы сұрақтарға жауап береді

Ұқсас жұмыстар
Тақырып - Патша және жер қазушы
География пәнінің мұғалімі Үмбетов Рүстем ағайымыздың сұрағы
Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық көтерілісі (1783-1797 ж.ж.)
Көтерілістің барысы
Сырым датұлы бастаған қазақтардың ұлт-азаттық көтерілісі жайлы ақпарат
Туған жердей жер болмас
837-1847 жылдардағы кенесары қасымұлы бастаған көтеріліс
Президенттік шыршасы
Қытайдың шаруашылығы
Қазақстанның экономикалық дамуы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz