Тірек - қимыл жүйесі

Дарынды балаларға арнайы мамандандырылған
«Дарын» мектеп- интернаты
Ашық сабақ
Тақырыбы: Тірек- қимыл жүйесі
Өткізген: Жунусова М. Р.
әдіскер ДБМ «Дарын»,
Тусупова Г. С.
биология пәні мұғалімі
ДБМ «Дарын»
Қарағанды 2010
Сабақтың тақырыбы: Тірек- қимыл жүйесі.
Сабақтың тақырыбы: Тірек- қимыл жүйесі
Сабақтың мақсаты: Тірек- қимыл жүйесінің құрылысы мен қызметтері туралы анатомиялық- физиологиялық түсініктерді жүйелеп қортындылау, жобамен үлгілеу.
Сабақтың түрі: конференция
Сабақтың формасы: топтық
Сабақтың типі: жобалау әдісі.
Сабақтың көрнекілігі: « Адамның қаңқасы мен бұлшықеттері » тақырыбы бойынша суреттер, жасанды үлгі, буклет, қосымша кітаптар.
Сабақтың барысы:
Сәлеметсіздер ме? Отырыңыздар. Бүгінгі сабақта, біз сіздермен « Тірек- қимыл жүйесі» тарауын қорытындылап, шағын жобаларымызды қорғаймыз. Сабақтың тақырыбы: Тірек- қимыл жүйесі. Сабақтың мақсаты: Тірек- қимыл жүйесінің құрылысы мен қызметтері туралы анатомиялық- физиологиялық түсініктерді жүйелеп қортындылау, жобамен үлгілеу.
Мұғалім: Қане оқушылар еске түсіріп өтейік, «Жоба дегеніміз не?»
Оқушылар жауабы:.
Мұғалім:
Жоба- бұл белгілі бір тақырып бойынша зерттеу жұмысы.
Жоба дайындау бірнеше кезеңнен тұратынын сіздер білесіздер.
Біз сіздермен жұмыс барысында 1-3 кезеңдерден өттік, әр топ өз жобаларын дайындап та қойды.
Ендеше қане оқушылар еске түсіріп өтейікші: Жобаның құрылымдық элементтеріне не кіреді?
Оқушылар жауабы:.
Мұғалім: Өте жақсы. Тақтаға назар аударайық.
Қазіргі уақытта жоба дайындау төмендегідей кезеңдерге бөлінген:
- жоба тапсырмаларын дайындау;
 - жобаны дайындау;
 - нәтижені өңдеу;
 - жұмыстың презентация;
 - рефлексия.
 
Жобамен жұмыс жүргізу кезеңдеріндегі мұғалім мен оқушы әрекетінің жүйесі
Олай болса, ендігі сіздерде қалған кезең ол- презентация және рефлекция. Жоба жұмысын бастамас бұрын, топтарды таныстырып өтейін.
1 топ . Тапқырлар. Жоба тақырыбы «Қаңқа- тірек негізі»
2 топ. Жас дәрігерлер. Жоба тақырыбы «Сүйек аурулары»
3 топ. Жас зерттеушілер. Жоба тақырыбы «Бұлшықеттің маңызы»
4. Топ бізде оппоненттер. Топ жұмыстарын сыннан өткізеді.
5. топ. Эксперттер. 3 топтың жоба жұмыстарын бағалаушылар.
Жоба жұмыстары мынадай критерилер бойынша бағаланады.
Ең жоғарғы балл: 5 балл
Бағалаудың шартты белгілері
+ 5 балл ( толық сәйкес)
+* 4 балл ( толымсызсәйкес)
+- 2-3 балл (жартылай сәйкес )
- 0-1 балл (толығымен сәйкес емес)
 
Ендігі сөз барлық топтарға беріледі. Топтар кезекпен жоба жұмыстарын қорғайды. Әр топ жоба жұмыстарын қорғағаннан кейін оппоненттердің сұрақтарына жауап береді.
Мұғалім: Әр топ жобаларын қорғады. Жоба жұмыстарын бағалау үшін сөз эксперттерге беріледі.
Эксперттер сөзі: өздерінің бағалауларын түсіндіреді.
- Іс жүргізу
 - Автоматтандыру, Техника
 - Алғашқы әскери дайындық
 - Астрономия
 - Ауыл шаруашылығы
 - Банк ісі
 - Бизнесті бағалау
 - Биология
 - Бухгалтерлік іс
 - Валеология
 - Ветеринария
 - География
 - Геология, Геофизика, Геодезия
 - Дін
 - Ет, сүт, шарап өнімдері
 - Жалпы тарих
 - Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
 - Журналистика
 - Информатика
 - Кеден ісі
 - Маркетинг
 - Математика, Геометрия
 - Медицина
 - Мемлекеттік басқару
 - Менеджмент
 - Мұнай, Газ
 - Мұрағат ісі
 - Мәдениеттану
 - ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
 - Педагогика
 - Полиграфия
 - Психология
 - Салық
 - Саясаттану
 - Сақтандыру
 - Сертификаттау, стандарттау
 - Социология, Демография
 - Спорт
 - Статистика
 - Тілтану, Филология
 - Тарихи тұлғалар
 - Тау-кен ісі
 - Транспорт
 - Туризм
 - Физика
 - Философия
 - Халықаралық қатынастар
 - Химия
 - Экология, Қоршаған ортаны қорғау
 - Экономика
 - Экономикалық география
 - Электротехника
 - Қазақстан тарихы
 - Қаржы
 - Құрылыс
 - Құқық, Криминалистика
 - Әдебиет
 - Өнер, музыка
 - Өнеркәсіп, Өндіріс
 
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
            
                Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz