Тірек - қимыл жүйесі

Дарынды балаларға арнайы мамандандырылған

«Дарын» мектеп- интернаты

Ашық сабақ

Тақырыбы: Тірек- қимыл жүйесі

Өткізген: Жунусова М. Р.

әдіскер ДБМ «Дарын»,

Тусупова Г. С.

биология пәні мұғалімі

ДБМ «Дарын»

Қарағанды 2010

Сабақтың тақырыбы: Тірек- қимыл жүйесі.

Сабақтың тақырыбы: Тірек- қимыл жүйесі

Сабақтың мақсаты: Тірек- қимыл жүйесінің құрылысы мен қызметтері туралы анатомиялық- физиологиялық түсініктерді жүйелеп қортындылау, жобамен үлгілеу.

Сабақтың түрі: конференция

Сабақтың формасы: топтық

Сабақтың типі: жобалау әдісі.

Сабақтың көрнекілігі: « Адамның қаңқасы мен бұлшықеттері » тақырыбы бойынша суреттер, жасанды үлгі, буклет, қосымша кітаптар.

Сабақтың барысы:

Сәлеметсіздер ме? Отырыңыздар. Бүгінгі сабақта, біз сіздермен « Тірек- қимыл жүйесі» тарауын қорытындылап, шағын жобаларымызды қорғаймыз. Сабақтың тақырыбы: Тірек- қимыл жүйесі. Сабақтың мақсаты: Тірек- қимыл жүйесінің құрылысы мен қызметтері туралы анатомиялық- физиологиялық түсініктерді жүйелеп қортындылау, жобамен үлгілеу.

Мұғалім: Қане оқушылар еске түсіріп өтейік, «Жоба дегеніміз не?»

Оқушылар жауабы:.

Мұғалім:

Жоба- бұл белгілі бір тақырып бойынша зерттеу жұмысы.

Жоба дайындау бірнеше кезеңнен тұратынын сіздер білесіздер.

Біз сіздермен жұмыс барысында 1-3 кезеңдерден өттік, әр топ өз жобаларын дайындап та қойды.

Ендеше қане оқушылар еске түсіріп өтейікші: Жобаның құрылымдық элементтеріне не кіреді?

Оқушылар жауабы:.

Мұғалім: Өте жақсы. Тақтаға назар аударайық.

Қазіргі уақытта жоба дайындау төмендегідей кезеңдерге бөлінген:

  • жоба тапсырмаларын дайындау;
  • жобаны дайындау;
  • нәтижені өңдеу;
  • жұмыстың презентация;
  • рефлексия.

Жобамен жұмыс жүргізу кезеңдеріндегі мұғалім мен оқушы әрекетінің жүйесі

Кезеңдер
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Кезеңдер: 1 . Жоба тапсырмасын дайындау
Мұғалімнің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Кезеңдер: 1. 1. Жоба тақырыбын таңдау
Мұғалімнің әрекеті: Мұғалім тақырып таңдайды және оқушыларға ұсынады.
Оқушының әрекеті: Оқушылар тақырыпты талқылайды және тақырып бойынша жалпы шешім қабылдайды.
Кезеңдер:
Мұғалімнің әрекеті: Мұғалім оқушыларға жоба тақырыбын бірлесе таңдауды ұсынады.
Оқушының әрекеті: Оқушылар тобы мұғаліммен бірге тақырып таңдайды және сыныпқа талқылауға ұсынады.
Кезеңдер:
Мұғалімнің әрекеті: Мұғалім оқушыларға ұсынылған тақырыпты таңдауда олармен бірге талқылайды.
Оқушының әрекеті: Оқушылар өздігімен тақырып таңдайды және сыныпқа талқылауға ұсынады.
Кезеңдер: 1 . 2. Жоба тақырыбынан тақырыпшаларды анықтау
Мұғалімнің әрекеті: Мұғалім алдын-ала тақырыпшаларға бөледі және оқушыларға таңдауға ұсынады.
Оқушының әрекеті: Әр оқушы тақырыпша таңдайды немесе жаңасын ұсынады.
Кезеңдер:
Мұғалімнің әрекеті: Мұғалім оқушыларға ұсынылған жобаның тақырыпшаларын олармен бірге талқылайды.
Оқушының әрекеті: Оқушылар белсенді түрде тақырыпша нұсқаларын талқылайды және тақырыпша нұсқаларын ұсынады. Әр оқушынұсқаның біреуін өзіне таңдайды. (өзіне рөл таңдайды. )
Кезеңдер: 1. 3. Шығармашылық топ құру
Мұғалімнің әрекеті: Мұғалім нақты тақырыпшалар мен жұмыс түрлерін таңдаған оқушылады біріктіру бойынша ұйымдастыру жұмыстарын жүргізеді.
Оқушының әрекеті: Оқушылар өздеріне рөл таңдады, соған сай шағын топшаларға бөлінеді.
Кезеңдер: 1. 4. Материалдарды зерттеу жұмысына әзірлеу:топпен жауап беретіндей етіп сұрақтар құру, әдебиеттерді іріктеу.
Мұғалімнің әрекеті: Егер жоба көлемді болса, онда мұғалім алдын-ала тапсырмалар, зерттеу әрекеті үшін сұрақтар мен әдебиеттерді әзірлейді.
Оқушының әрекеті: Жоғарғы, орта буын сынып оқушылары тапсырма әзірлеуге қатысады. Іздендіру сұрақтары топпен жасалып, кейіннен сыныппен талқылауға болады.
Кезеңдер: 1. 5. Жобаның қорытындысын көрсететін тәсілдерді анықтау.
Мұғалімнің әрекеті: Мұғалім талқылауға қатысады.
Оқушының әрекеті: Топпен, кейіннен сыныппен зерттеу әрекетінің нәтижесін талқылайды: видеофильм, альбом, табиға обьектілер, әдеби шығармашылық және т. б.
Кезеңдер: 2. Жобаны дайындау.
Мұғалімнің әрекеті: Мұғалім кеңес береді, оқушылардың жұмысына басшылық жасайды, оқушыларды ынталандырады.
Оқушының әрекеті: Оқушылар зерттеу әрекетін жүргізеді.
Кезеңдер: 3. Нәтижені өңдеу.
Мұғалімнің әрекеті: Мұғалім кеңес береді, оқушылардың жұмысына басшылық жасайды, оқушыларды ынталандырады
Оқушының әрекеті: Оқушылар алдымен өз топтарында, содан кейін басқа топтармен байланыста қабылданған ереже бойынша жұмыс нәтижелерін өңдейді.
Кезеңдер: 4. Презентация.
Мұғалімнің әрекеті: Мұғалім экспертизаны ұйымдастырады(мысалы, эксперттер ретінде жоғары сынып немесе параллель сынып оқушыларын, ата-аналарды т. б. шақырады. )
Оқушының әрекеті: Өз жұмыстарының нәтижесін айтады.
Кезеңдер: 5. Рефлексия.
Мұғалімнің әрекеті: Өз әрекетін балалар әрекетіне педагогикалық басымдық жасау бойынша бағалайды, олардың бағасын ескереді.
Оқушының әрекеті: Өзгелердің бағалауын ескере отырып, жұмысқа рефлексия жүргізеді. Топтық рефлексия жүргізген дұрыс.

Олай болса, ендігі сіздерде қалған кезең ол- презентация және рефлекция. Жоба жұмысын бастамас бұрын, топтарды таныстырып өтейін.

1 топ . Тапқырлар. Жоба тақырыбы «Қаңқа- тірек негізі»

2 топ. Жас дәрігерлер. Жоба тақырыбы «Сүйек аурулары»

3 топ. Жас зерттеушілер. Жоба тақырыбы «Бұлшықеттің маңызы»

4. Топ бізде оппоненттер. Топ жұмыстарын сыннан өткізеді.

5. топ. Эксперттер. 3 топтың жоба жұмыстарын бағалаушылар.

Жоба жұмыстары мынадай критерилер бойынша бағаланады.

Ең жоғарғы балл: 5 балл

Бағалаудың шартты белгілері

+ 5 балл ( толық сәйкес)

+* 4 балл ( толымсызсәйкес)

+- 2-3 балл (жартылай сәйкес )

  • 0-1 балл (толығымен сәйкес емес)

Ендігі сөз барлық топтарға беріледі. Топтар кезекпен жоба жұмыстарын қорғайды. Әр топ жоба жұмыстарын қорғағаннан кейін оппоненттердің сұрақтарына жауап береді.

Мұғалім: Әр топ жобаларын қорғады. Жоба жұмыстарын бағалау үшін сөз эксперттерге беріледі.

Эксперттер сөзі: өздерінің бағалауларын түсіндіреді.


Ұқсас жұмыстар
Жаңа сабақ. Сабақ тақырыбы
Сабақ бөлімдерінің мақсаты
Омыртқа жотасы Қабырғалар Төс сүйегі
Жүйке жүйесі. 8-сынып
Қозғалмалы сүйектер
Адам қаңқасының бөлімдерінде
Тіс гигиенасы
Дене қаңқасы
Омыртқа саны қанша
Дәнекер ұлпа
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz