Тірек - қимыл жүйесі

Дарынды балаларға арнайы мамандандырылған
«Дарын» мектеп- интернаты
Ашық сабақ
Тақырыбы: Тірек- қимыл жүйесі
Өткізген: Жунусова М. Р.
әдіскер ДБМ «Дарын»,
Тусупова Г. С.
биология пәні мұғалімі
ДБМ «Дарын»
Қарағанды 2010
Сабақтың тақырыбы: Тірек- қимыл жүйесі.
Сабақтың тақырыбы: Тірек- қимыл жүйесі
Сабақтың мақсаты: Тірек- қимыл жүйесінің құрылысы мен қызметтері туралы анатомиялық- физиологиялық түсініктерді жүйелеп қортындылау, жобамен үлгілеу.
Сабақтың түрі: конференция
Сабақтың формасы: топтық
Сабақтың типі: жобалау әдісі.
Сабақтың көрнекілігі: « Адамның қаңқасы мен бұлшықеттері » тақырыбы бойынша суреттер, жасанды үлгі, буклет, қосымша кітаптар.
Сабақтың барысы:
Сәлеметсіздер ме? Отырыңыздар. Бүгінгі сабақта, біз сіздермен « Тірек- қимыл жүйесі» тарауын қорытындылап, шағын жобаларымызды қорғаймыз. Сабақтың тақырыбы: Тірек- қимыл жүйесі. Сабақтың мақсаты: Тірек- қимыл жүйесінің құрылысы мен қызметтері туралы анатомиялық- физиологиялық түсініктерді жүйелеп қортындылау, жобамен үлгілеу.
Мұғалім: Қане оқушылар еске түсіріп өтейік, «Жоба дегеніміз не?»
Оқушылар жауабы:.
Мұғалім:
Жоба- бұл белгілі бір тақырып бойынша зерттеу жұмысы.
Жоба дайындау бірнеше кезеңнен тұратынын сіздер білесіздер.
Біз сіздермен жұмыс барысында 1-3 кезеңдерден өттік, әр топ өз жобаларын дайындап та қойды.
Ендеше қане оқушылар еске түсіріп өтейікші: Жобаның құрылымдық элементтеріне не кіреді?
Оқушылар жауабы:.
Мұғалім: Өте жақсы. Тақтаға назар аударайық.
Қазіргі уақытта жоба дайындау төмендегідей кезеңдерге бөлінген:
- жоба тапсырмаларын дайындау;
- жобаны дайындау;
- нәтижені өңдеу;
- жұмыстың презентация;
- рефлексия.
Жобамен жұмыс жүргізу кезеңдеріндегі мұғалім мен оқушы әрекетінің жүйесі
Олай болса, ендігі сіздерде қалған кезең ол- презентация және рефлекция. Жоба жұмысын бастамас бұрын, топтарды таныстырып өтейін.
1 топ . Тапқырлар. Жоба тақырыбы «Қаңқа- тірек негізі»
2 топ. Жас дәрігерлер. Жоба тақырыбы «Сүйек аурулары»
3 топ. Жас зерттеушілер. Жоба тақырыбы «Бұлшықеттің маңызы»
4. Топ бізде оппоненттер. Топ жұмыстарын сыннан өткізеді.
5. топ. Эксперттер. 3 топтың жоба жұмыстарын бағалаушылар.
Жоба жұмыстары мынадай критерилер бойынша бағаланады.
Ең жоғарғы балл: 5 балл
Бағалаудың шартты белгілері
+ 5 балл ( толық сәйкес)
+* 4 балл ( толымсызсәйкес)
+- 2-3 балл (жартылай сәйкес )
- 0-1 балл (толығымен сәйкес емес)
Ендігі сөз барлық топтарға беріледі. Топтар кезекпен жоба жұмыстарын қорғайды. Әр топ жоба жұмыстарын қорғағаннан кейін оппоненттердің сұрақтарына жауап береді.
Мұғалім: Әр топ жобаларын қорғады. Жоба жұмыстарын бағалау үшін сөз эксперттерге беріледі.
Эксперттер сөзі: өздерінің бағалауларын түсіндіреді.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz