Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Квадрат теңдеулер. Формулаларды пайдалана отырып квадрат теңдеулерді шешу
Сабақ жоспары
9.2A бөлім: Квадрат теңдеулер
Формулаларды пайдалана отырып квадрат теңдеулерді шешу
Мектеп: Атырау қаласындағы НЗМ
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:ШайхиеваН.Ш.
Сынып: 9
Қатысқандардың саны: 12
Қатыспағандар саны:
Оқу бағдарламасына
сілтеме
Сабақтың мақсаты
1. АУ 9.3 квадрат теңдеудің нақты түбірлерінің санын анықтау үшін дискриминантты қолданады
2. АУ 9.1 квадрат теңдеудің түрі ах2+вх+с=0 мұндағы а!=0 болатынын біледі;
3. АУ 9.2 егер в немесе с 0-ге тең болса, онда ах2+вх+с=0 квадрат теңдеуі толымсыз болатынын біледі
Тілдік мақсаттар
Russian
English
Kazakh
квадратное уравнение
quadratic equation
квадраттық теңдеу
показатель степени
exponent
дәреже көрсеткіші
целое число
integer
бүтін сан
коэффициент
factor
коэффициент
раскрыть скобки
expand the brackets
жақшаны ашу
наибольший общий делитель
the greatest common divisor
ең үлкен ортақ бөлгіш
упростить, решить
simplify, solve
ықшамдау, шешу
Алдын ала меңгерілуге тиісті білімдер
Квадрат теңдеулердің түрлері,олардың түбірлерін табу формулалары
Сабақтың жүру барысы
Сабақтың келісілген кестесі
Жоспарланған іс-шаралар
Ресурсы
Басталуы
І. Ұйымдастыру бөлімі. (2 мин )
Психологиялық көңіл күй. Смайликтер арқылы көңіл-күйлерін білу
3 мин
ІІ.Өткен тақырыптар бойынша сұрақтар:
1.Қандай теңдеулерді квадраттық теңдеу деп атайды?
2.Толымсыз квадраттық теңдеулер деп қандай теңдеулерді айтады?
3.Келтірілген квадраттық теңдеу деп қандай теңдеуді айтады?
4.Квадрат теңдеудің түбірлерін табу формуласы
10 - мин
Жаңа сабақ.
Формулаларды пайдалана отырып квадрат теңдеулерді шешу.
bilimland.kz бойынша сабақ түсіндіру.
Қосымша формулалар
Егер а+b+c=0, онда х1=1 және х2=ca
Егер а-b+c=0, онда х1= -1 және х2=-ca
. http://bilimland.kz/index.php/kz/catalog/structure/851-math
15 - мин
І. Өзін-өзі тексеру парағы:
Өзіңді тесер:
Теңдеу
Толымды
Толымсыз
Келтірілген
Келтірілмеген
х2+5х+3=0
6х2+4=0
2х2-4х=0
5х- х2+2=0
7х2=0
Теңдеулер
Түбірлерінің қосындысы
Түбірлерінің көбейтіндісі
х2-2х-35=0
х2+4х+3=0
х2-8х+7=0
х2-8х-9=0
х2+10х-11=0
х2+4х-5=0
Түбірлері
Қосындысы
Көбейтіндісі
Теңдеу
x1= -2 x2=3
x1= 5 x2=6
x1= -4 x2=-3
x1= 1,5 x2=4
x1=0,6 x2=2
ІІ.
1.Теңдеуді шешіңдер:
а) 2х2-18=0; б) 5х2+15х=0; в) х2+5=0; г) 6х2-12=0; д) 3х2+12х=0; е) 7+х2=0; ж) (х+1)2+(1+х)5=6; з) (х-4)(х+4)=2x-16
2.Түбірлері мына сандар болатын квадрат теңдеу құрастырыңдар:
3 және - 3 0 және 6
ІІІ. Қосымша формулаға есептер
а) х2-2х-3=0 б) х2+3х+2=0 в) 2х2-5х+3=0 г) 5х2-8х+3=0
7 - мин
IV. Деңгейлік тапсырмалар:
І - деңгей
1. Теңдеуді шешіңдер: 3х2 - 27=0
2. Теңдеудің түбірлерін табыңдар: 3x[2] - 8x=0
3. Теңдеуді формула бойынша шешіңдер: х2+6х+8=0
ІІ - деңгей
1. Теңдеуді шешіңдер: 3х2 + 6х=8x[2] - 15x
2. Теңдеуді формула бойынша шешіңдер: 2x[2]+3x-5=0
3. Теңдеудің түбірлерін табыңдар: 2(3х-5)2=9(3х-5)
ІІI - деңгей
1. Теңдеуді шешіңдер: (х+3)( х2-3х+9)-х2(х+3)=0
2. Теңдеудің түбірлерін табыңдар: 2х2-3х4=х2+2х3;
3. Теңдеуді шешіңдер: 3х2+4х=0
3 мин соңы
Үй тапсырмасы Қосымша материалдан Ершов
Рефлексия жазу.
Қосымша ақпарат
Дифференциация - қосымша қолдауды қалай көрсетесіз? Үлгерімі жақсы оқушылар алдында барынша қиын есептерді қалай қоюды жоспарлап отырсыз?
бағалау - оқуда оқушылар жетістіктерін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Айқаспа сілтемелер
Денсаулық жағдайын тексеру
АТ құндылықтар
Қиынырақ есептер беріп, олардың нәтижесімен қорытынды жасату
Жеке тапсырмалар беру арқылы
Талқылау
сабақ мақсаты/оқыту мақсаты іске асырылды ма? Бүгін оқушылар немен танысты? Сыныпта атмосфера қандай? Дифференциация жұмыс істеді ме? Уақыт жетті ме? Қандай өзгерістер жоспарға енгізілді және неге?
Осы кеңістікті сіздің сабақты талқылау үшін пайдаланыңыз. Сабақ туралы ең маңызды сұрақтарға сол жақ бағанда жауап беріңіз
Оқу мақсаттары толығымен ашылды деп ойлаймын
Қорытынды баға
Қандай екі зат өте жақсы өтті (оқуда және оқу барысында)?
1:
2:
Қандай заттар сабақты жақсартар еді (оқуда және оқу барысында)?
1:
2:
Осы сабақта сынып өте белсенді қатысып отырды
9.2A бөлім: Квадрат теңдеулер
Формулаларды пайдалана отырып квадрат теңдеулерді шешу
Мектеп: Атырау қаласындағы НЗМ
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:ШайхиеваН.Ш.
Сынып: 9
Қатысқандардың саны: 12
Қатыспағандар саны:
Оқу бағдарламасына
сілтеме
Сабақтың мақсаты
1. АУ 9.3 квадрат теңдеудің нақты түбірлерінің санын анықтау үшін дискриминантты қолданады
2. АУ 9.1 квадрат теңдеудің түрі ах2+вх+с=0 мұндағы а!=0 болатынын біледі;
3. АУ 9.2 егер в немесе с 0-ге тең болса, онда ах2+вх+с=0 квадрат теңдеуі толымсыз болатынын біледі
Тілдік мақсаттар
Russian
English
Kazakh
квадратное уравнение
quadratic equation
квадраттық теңдеу
показатель степени
exponent
дәреже көрсеткіші
целое число
integer
бүтін сан
коэффициент
factor
коэффициент
раскрыть скобки
expand the brackets
жақшаны ашу
наибольший общий делитель
the greatest common divisor
ең үлкен ортақ бөлгіш
упростить, решить
simplify, solve
ықшамдау, шешу
Алдын ала меңгерілуге тиісті білімдер
Квадрат теңдеулердің түрлері,олардың түбірлерін табу формулалары
Сабақтың жүру барысы
Сабақтың келісілген кестесі
Жоспарланған іс-шаралар
Ресурсы
Басталуы
І. Ұйымдастыру бөлімі. (2 мин )
Психологиялық көңіл күй. Смайликтер арқылы көңіл-күйлерін білу
3 мин
ІІ.Өткен тақырыптар бойынша сұрақтар:
1.Қандай теңдеулерді квадраттық теңдеу деп атайды?
2.Толымсыз квадраттық теңдеулер деп қандай теңдеулерді айтады?
3.Келтірілген квадраттық теңдеу деп қандай теңдеуді айтады?
4.Квадрат теңдеудің түбірлерін табу формуласы
10 - мин
Жаңа сабақ.
Формулаларды пайдалана отырып квадрат теңдеулерді шешу.
bilimland.kz бойынша сабақ түсіндіру.
Қосымша формулалар
Егер а+b+c=0, онда х1=1 және х2=ca
Егер а-b+c=0, онда х1= -1 және х2=-ca
. http://bilimland.kz/index.php/kz/catalog/structure/851-math
15 - мин
І. Өзін-өзі тексеру парағы:
Өзіңді тесер:
Теңдеу
Толымды
Толымсыз
Келтірілген
Келтірілмеген
х2+5х+3=0
6х2+4=0
2х2-4х=0
5х- х2+2=0
7х2=0
Теңдеулер
Түбірлерінің қосындысы
Түбірлерінің көбейтіндісі
х2-2х-35=0
х2+4х+3=0
х2-8х+7=0
х2-8х-9=0
х2+10х-11=0
х2+4х-5=0
Түбірлері
Қосындысы
Көбейтіндісі
Теңдеу
x1= -2 x2=3
x1= 5 x2=6
x1= -4 x2=-3
x1= 1,5 x2=4
x1=0,6 x2=2
ІІ.
1.Теңдеуді шешіңдер:
а) 2х2-18=0; б) 5х2+15х=0; в) х2+5=0; г) 6х2-12=0; д) 3х2+12х=0; е) 7+х2=0; ж) (х+1)2+(1+х)5=6; з) (х-4)(х+4)=2x-16
2.Түбірлері мына сандар болатын квадрат теңдеу құрастырыңдар:
3 және - 3 0 және 6
ІІІ. Қосымша формулаға есептер
а) х2-2х-3=0 б) х2+3х+2=0 в) 2х2-5х+3=0 г) 5х2-8х+3=0
7 - мин
IV. Деңгейлік тапсырмалар:
І - деңгей
1. Теңдеуді шешіңдер: 3х2 - 27=0
2. Теңдеудің түбірлерін табыңдар: 3x[2] - 8x=0
3. Теңдеуді формула бойынша шешіңдер: х2+6х+8=0
ІІ - деңгей
1. Теңдеуді шешіңдер: 3х2 + 6х=8x[2] - 15x
2. Теңдеуді формула бойынша шешіңдер: 2x[2]+3x-5=0
3. Теңдеудің түбірлерін табыңдар: 2(3х-5)2=9(3х-5)
ІІI - деңгей
1. Теңдеуді шешіңдер: (х+3)( х2-3х+9)-х2(х+3)=0
2. Теңдеудің түбірлерін табыңдар: 2х2-3х4=х2+2х3;
3. Теңдеуді шешіңдер: 3х2+4х=0
3 мин соңы
Үй тапсырмасы Қосымша материалдан Ершов
Рефлексия жазу.
Қосымша ақпарат
Дифференциация - қосымша қолдауды қалай көрсетесіз? Үлгерімі жақсы оқушылар алдында барынша қиын есептерді қалай қоюды жоспарлап отырсыз?
бағалау - оқуда оқушылар жетістіктерін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Айқаспа сілтемелер
Денсаулық жағдайын тексеру
АТ құндылықтар
Қиынырақ есептер беріп, олардың нәтижесімен қорытынды жасату
Жеке тапсырмалар беру арқылы
Талқылау
сабақ мақсаты/оқыту мақсаты іске асырылды ма? Бүгін оқушылар немен танысты? Сыныпта атмосфера қандай? Дифференциация жұмыс істеді ме? Уақыт жетті ме? Қандай өзгерістер жоспарға енгізілді және неге?
Осы кеңістікті сіздің сабақты талқылау үшін пайдаланыңыз. Сабақ туралы ең маңызды сұрақтарға сол жақ бағанда жауап беріңіз
Оқу мақсаттары толығымен ашылды деп ойлаймын
Қорытынды баға
Қандай екі зат өте жақсы өтті (оқуда және оқу барысында)?
1:
2:
Қандай заттар сабақты жақсартар еді (оқуда және оқу барысында)?
1:
2:
Осы сабақта сынып өте белсенді қатысып отырды
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz