Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қазақстан Респубилкасының Мемлекеттік рәміздері
Сабақ тақырыбы:
Қазақстан Респубилкасының Мемлекеттік рәміздері
Сабақтың мақсаты:
Қазақстан Респубилкасының мемлекеттік рәміздерін, олардың құрылу тарихын, мән - мағынасы мен идеялық мазмұнын,
авторларын білгізу. Талдау, салыстыру және ой қорыта білу қабілеттерін дамыту.Мемлекеттік нышандарды құрметтеуге үйрету;
Граммтикалық тапсырмаларды орындай білу
Өсіп келе жатқан ұрпақтың бойына патриоттық сезім, отаншылдық рухты дарыту.
Күтілетін нәтижелер:
Қазақстанның Республикасының Мемлекеттік рәміздері туралы айтады
Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі:
<<Сұрақ-жауап>>, <<ДЖИГСО>>, <<Тест>>, <<Ашық сұрақ>> әдісі,
Пәнаралық байланыс
Орыс тілі, тарих
Оқушыларды оқыту үшін бағалау түрлерін кіріктіру:
Өзін-өзі бағалау, критериалды бағалау, топ мүшелерінің бағалауы
Қажетті ресурстар:
Оқулық, ноутбук,стикер,призентация т.б.
Сабақ барысы
Уақыт
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушылар іс-әрекеті
әдіс-тәсілдер
Ресурстар
09.20-09.23
Оқушылармен амандасу.
Психологиялық тренингін өткізу. Қазақстан қандай мемлекет деген сұрақ қояды?
Топ сарапшысы мен оқушыларға бағалау парақшаларын тапсырамын.
Мұғаліммен амандасады.
Сабаққа дайындалады
Қазақстан мемлекетінің қасиеттеріне байланысты жақсы сөйлемдер құрап айтады. <<Шаңырақ>> жасайды
Психологиялық тренинг
Интербелсенді тақта
09.23-09.26
Балалар, <<Шаңырақ>> қай Мемлекеттік рәмізде кездеседі?
Балалар, олай болса қалай ойлайсыңдар, біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай?
Әнұранды орындау
Елтаңбада
Сабақтың тақырыбын ашады.
Әнұранды орындайды
<<Миға шабуыл>> әдісі
АКТ
Интербелсенді тақта
09.26-09.31
Мәтінмен жұмыс
Оқушылар ноутбуктан Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздері туралы мәтінді тыңдайды.Топта талқылайды
09.31-09.41
<<ДЖИГСО>> әдісі бойынша тапсырманы орындау.
Келесі топтарға барып түсіндіреді,талқылайды.Өз орындарына оралады, ойларымен бөліседі.Мәтінмен жұмысжасайды,
тапсырмаларды орындайды
<<ДЖИГСО>> әдісі
09.41-09.46
Сұрақтар бойынша диалог құрастырып, өзара сөйлесу.
Диалог құрастырып, өзара сөйлесу.
Сұрақ-жауап әдісі
Оқулық, интербелсенді тақта
09.46-09.49
Тест тапсырмасы бойынша сабақты пысықтау
Тестке жауап береді
Тест тапсырмалары <<Ашық сұрақ>> әдісі
Тест
09.49-09.53
<<Қытайша десерт>>
Тапсырманы орындайды
<<Қытайша десерт>> әдісі
09.53-09.58
<<Сапа конверті>> әдісі арқылы келесі тапсырмаларды орындау
Әр топтан бір оқушы шығып тапсырмаларды алып тобына апарып топ мүшелерінің әрқайсысы орындайды.
<<Сапа конверті>> әдісі
09.58-10.00
<<Бәрін білгім келеді>>жасырынған сұрақтарға жауап беру
<<Бәрін білгім келеді>>жасырынған сұрақтарға таңдаған жауап береді
<<Бәрін білгім келеді>>
Интербелсенді тақта
10.00-10.01
Үй тапсырмасы: <<Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздерінің>> авторлары туралы ақпарат
Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады
10.01-10.02
Бағалау
Бағалау парағына бағаларын қояды
Бағалау
Бағалау парағына
10.02-10.05
Рефлексия
<<Бес жол>> өлең сабақ сөзіне
Синквейн
Қолы: ________________________
Солтүстік Қазақстан облысы
Айыртау ауданы
Саумалкөл №1 орта мектебі
Ашық сабақ
<<Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздері>>
Өткізген:Тургунбаева З.Е.
Саумалкөл селосы
2015 жыл
Қазақстан Респубилкасының Мемлекеттік рәміздері
Сабақтың мақсаты:
Қазақстан Респубилкасының мемлекеттік рәміздерін, олардың құрылу тарихын, мән - мағынасы мен идеялық мазмұнын,
авторларын білгізу. Талдау, салыстыру және ой қорыта білу қабілеттерін дамыту.Мемлекеттік нышандарды құрметтеуге үйрету;
Граммтикалық тапсырмаларды орындай білу
Өсіп келе жатқан ұрпақтың бойына патриоттық сезім, отаншылдық рухты дарыту.
Күтілетін нәтижелер:
Қазақстанның Республикасының Мемлекеттік рәміздері туралы айтады
Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі:
<<Сұрақ-жауап>>, <<ДЖИГСО>>, <<Тест>>, <<Ашық сұрақ>> әдісі,
Пәнаралық байланыс
Орыс тілі, тарих
Оқушыларды оқыту үшін бағалау түрлерін кіріктіру:
Өзін-өзі бағалау, критериалды бағалау, топ мүшелерінің бағалауы
Қажетті ресурстар:
Оқулық, ноутбук,стикер,призентация т.б.
Сабақ барысы
Уақыт
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушылар іс-әрекеті
әдіс-тәсілдер
Ресурстар
09.20-09.23
Оқушылармен амандасу.
Психологиялық тренингін өткізу. Қазақстан қандай мемлекет деген сұрақ қояды?
Топ сарапшысы мен оқушыларға бағалау парақшаларын тапсырамын.
Мұғаліммен амандасады.
Сабаққа дайындалады
Қазақстан мемлекетінің қасиеттеріне байланысты жақсы сөйлемдер құрап айтады. <<Шаңырақ>> жасайды
Психологиялық тренинг
Интербелсенді тақта
09.23-09.26
Балалар, <<Шаңырақ>> қай Мемлекеттік рәмізде кездеседі?
Балалар, олай болса қалай ойлайсыңдар, біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай?
Әнұранды орындау
Елтаңбада
Сабақтың тақырыбын ашады.
Әнұранды орындайды
<<Миға шабуыл>> әдісі
АКТ
Интербелсенді тақта
09.26-09.31
Мәтінмен жұмыс
Оқушылар ноутбуктан Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздері туралы мәтінді тыңдайды.Топта талқылайды
09.31-09.41
<<ДЖИГСО>> әдісі бойынша тапсырманы орындау.
Келесі топтарға барып түсіндіреді,талқылайды.Өз орындарына оралады, ойларымен бөліседі.Мәтінмен жұмысжасайды,
тапсырмаларды орындайды
<<ДЖИГСО>> әдісі
09.41-09.46
Сұрақтар бойынша диалог құрастырып, өзара сөйлесу.
Диалог құрастырып, өзара сөйлесу.
Сұрақ-жауап әдісі
Оқулық, интербелсенді тақта
09.46-09.49
Тест тапсырмасы бойынша сабақты пысықтау
Тестке жауап береді
Тест тапсырмалары <<Ашық сұрақ>> әдісі
Тест
09.49-09.53
<<Қытайша десерт>>
Тапсырманы орындайды
<<Қытайша десерт>> әдісі
09.53-09.58
<<Сапа конверті>> әдісі арқылы келесі тапсырмаларды орындау
Әр топтан бір оқушы шығып тапсырмаларды алып тобына апарып топ мүшелерінің әрқайсысы орындайды.
<<Сапа конверті>> әдісі
09.58-10.00
<<Бәрін білгім келеді>>жасырынған сұрақтарға жауап беру
<<Бәрін білгім келеді>>жасырынған сұрақтарға таңдаған жауап береді
<<Бәрін білгім келеді>>
Интербелсенді тақта
10.00-10.01
Үй тапсырмасы: <<Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздерінің>> авторлары туралы ақпарат
Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады
10.01-10.02
Бағалау
Бағалау парағына бағаларын қояды
Бағалау
Бағалау парағына
10.02-10.05
Рефлексия
<<Бес жол>> өлең сабақ сөзіне
Синквейн
Қолы: ________________________
Солтүстік Қазақстан облысы
Айыртау ауданы
Саумалкөл №1 орта мектебі
Ашық сабақ
<<Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздері>>
Өткізген:Тургунбаева З.Е.
Саумалкөл селосы
2015 жыл
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz