Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қазақстан Респубилкасының Мемлекеттік рәміздері

Сабақ тақырыбы:
Қазақстан Респубилкасының Мемлекеттік рәміздері
Сабақтың мақсаты:
Қазақстан Респубилкасының мемлекеттік рәміздерін, олардың құрылу тарихын, мән - мағынасы мен идеялық мазмұнын,
авторларын білгізу. Талдау, салыстыру және ой қорыта білу қабілеттерін дамыту.Мемлекеттік нышандарды құрметтеуге үйрету;
Граммтикалық тапсырмаларды орындай білу

Өсіп келе жатқан ұрпақтың бойына патриоттық сезім, отаншылдық рухты дарыту.

Күтілетін нәтижелер:
Қазақстанның Республикасының Мемлекеттік рәміздері туралы айтады
Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі:

<<Сұрақ-жауап>>, <<ДЖИГСО>>, <<Тест>>, <<Ашық сұрақ>> әдісі,
Пәнаралық байланыс
Орыс тілі, тарих
Оқушыларды оқыту үшін бағалау түрлерін кіріктіру:
Өзін-өзі бағалау, критериалды бағалау, топ мүшелерінің бағалауы
Қажетті ресурстар:
Оқулық, ноутбук,стикер,призентация т.б.
Сабақ барысы
Уақыт
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушылар іс-әрекеті
әдіс-тәсілдер
Ресурстар
09.20-09.23
Оқушылармен амандасу.

Психологиялық тренингін өткізу. Қазақстан қандай мемлекет деген сұрақ қояды?

Топ сарапшысы мен оқушыларға бағалау парақшаларын тапсырамын.
Мұғаліммен амандасады.
Сабаққа дайындалады

Қазақстан мемлекетінің қасиеттеріне байланысты жақсы сөйлемдер құрап айтады. <<Шаңырақ>> жасайды

Психологиялық тренинг

Интербелсенді тақта

09.23-09.26
Балалар, <<Шаңырақ>> қай Мемлекеттік рәмізде кездеседі?
Балалар, олай болса қалай ойлайсыңдар, біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай?
Әнұранды орындау
Елтаңбада

Сабақтың тақырыбын ашады.

Әнұранды орындайды
<<Миға шабуыл>> әдісі

АКТ
Интербелсенді тақта

09.26-09.31
Мәтінмен жұмыс
Оқушылар ноутбуктан Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздері туралы мәтінді тыңдайды.Топта талқылайды

09.31-09.41
<<ДЖИГСО>> әдісі бойынша тапсырманы орындау.

Келесі топтарға барып түсіндіреді,талқылайды.Өз орындарына оралады, ойларымен бөліседі.Мәтінмен жұмысжасайды,
тапсырмаларды орындайды
<<ДЖИГСО>> әдісі

09.41-09.46
Сұрақтар бойынша диалог құрастырып, өзара сөйлесу.

Диалог құрастырып, өзара сөйлесу.

Сұрақ-жауап әдісі
Оқулық, интербелсенді тақта
09.46-09.49
Тест тапсырмасы бойынша сабақты пысықтау
Тестке жауап береді
Тест тапсырмалары <<Ашық сұрақ>> әдісі
Тест
09.49-09.53
<<Қытайша десерт>>
Тапсырманы орындайды
<<Қытайша десерт>> әдісі

09.53-09.58
<<Сапа конверті>> әдісі арқылы келесі тапсырмаларды орындау

Әр топтан бір оқушы шығып тапсырмаларды алып тобына апарып топ мүшелерінің әрқайсысы орындайды.
<<Сапа конверті>> әдісі

09.58-10.00
<<Бәрін білгім келеді>>жасырынған сұрақтарға жауап беру
<<Бәрін білгім келеді>>жасырынған сұрақтарға таңдаған жауап береді
<<Бәрін білгім келеді>>
Интербелсенді тақта
10.00-10.01
Үй тапсырмасы: <<Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздерінің>> авторлары туралы ақпарат
Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады

10.01-10.02
Бағалау
Бағалау парағына бағаларын қояды
Бағалау
Бағалау парағына
10.02-10.05
Рефлексия
<<Бес жол>> өлең сабақ сөзіне
Синквейн

Қолы: ________________________

Солтүстік Қазақстан облысы
Айыртау ауданы
Саумалкөл №1 орта мектебі

Ашық сабақ
<<Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздері>>

Өткізген:Тургунбаева З.Е.

Саумалкөл селосы
2015 жыл

Ұқсас жұмыстар
Өз білімін көтеру жоспары
Қазақстан республикасының елтаңбасы
Қазақстанның рәміздері
Тұлғаны азаматтық-патриоттық рухта тәрбиелеудегі мемлекеттік нышандардың ролі
Елтаңбаның авторы кім
Мемлекеттік рәміздер - ұлт мақтанышы
Тақырып Менің елім - Қазақстан
Тақырып Менің Отаным - Қазақстан
Менің отаным - Қазақстан туралы
Рәміздерім-мақтанышым жайлы
Пәндер