Қалай қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқуын жақсартуға ықпал етуге болады

«Тиірмен ұйғыр орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Мектепті дамыту жоспары
Тақырыбы: «Қалай қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқуын жақсартуға ықпал етуге болады?»
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Семеева Лаура Дыбырқызы
Мектепті дамыту жоспары
Тақырыбы: «Қалай қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқуын жақсартуға ықпал етуге болады?»
Мақсаты: Оқушылардың оқуын жақсарту үшін, мұғалімдердің әр сабақта қалыптастырушы бағалауды, кері байланыстың түрлерін үздіксіз жүргізіп отыруына ықпал ету.
Күтілетін нәтиже:
1. Мұғалімдер қалыптастырушы бағалауды үнемі қолдануға дағдыланады;
2. Әр сабақта қалыптастырушы бағалауды түрлендіріп отырады;
3. Оқушылар бір-бірін әділ бағалауды меңгереді;
4. Мұғалімдер сабақ жоспарын жазуда оқушылардың идеяларын есепке алады;
5. Мұғалімдер өз сабақтарын жоспарлауда және өткізуде үздік сабақтың алты белгісін ескереді;
6. Мұғалімдер мен оқушылар өз жұмыстарына рефлекция жасай алады;
7. Ата-аналар мектеп жұмысына белсенді қатысып, кері байланыс жасауды үйренеді;
8. Мұғалімдер оқушылардың оқуын жақсарту үшін үнемі кері байланыс жасап отырады ;
9. «Ата-ана-мұғалім», «Ата-ана-оқушы», «Мұғалім-оқушы» байланыстары нығаяды;
10. Желілік қоғамдастық аясында өзге мектептермен ынтымақтастық орнайды;
11. Мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар әр мәселе бойынша өз пікірін, идеясын айта алады;
12. Ұжымдық іс-әрекеттің тиімділігін бағалай біледі;
13. Мұғалімдер іс-әрекеттегі зерттеу / Lesson Study/ жұмысының тиімді екендігіне көз жеткізеді.
Ес
кертпе
Мектеп ұжымына жаңа МДЖ-ны таныстыру.
№1 коучинг «Мақсат дұрыс қойылса, жұмыс та ілгері басады»
Ұжымды МДЖ мазмұнымен таныстыру
SMART мақсат туралы білгізу
МДЖ
слайд,
бейне - жазба
флипчарт, маркерлер, стикерлер
Коучинг жоспары
Суреттер
1. Мұғалімдер жаңа МДЖ-ның мақсатын түсінеді
2. SMART мақсат қоя біледі
Мектеп әкімшілігі,
Бірінші, екінші деңгей мұғалімі
Мұғалімдерге
ОМЖ, ҚМЖ туралы білгізу, SMART мақсатты қалай қойғанымды көрсету
Мұғалімдер
дің пікірлері
Қыркүйек
1-апта
1. Мұғалімдер өздері оқи отырып, ОМЖ, ҚМЖтуралы түсінеді
2. SMART мақсат қоюды меңгереді
3. Жоспарды бірлесіп құруға үйренеді
№2 Коучинг «Формативті және суммативті бағалаудың ерекшелі
гі»
слайд,
флипчарт, маркерлер, стикерлер, т. б
Фото
Мұғалім-
дердің кері байланысы
Қыркүйек
2-апта
1. Мұғалімдер формативті бағалаудың жұмысты жақсартуға ықпалы тиетінін біледі
2. Өздері жасаған жұмыста формативті бағалау қалай іске асырылғанын түсінеді
3. Сабаққа табыс критерийін жасауды біледі
Коучингке қатысқан мұғалім-
дермен отырыс өткізу
Қыркүйек
3-апта
1. Сабақ жоспарына өзгеріс енгізуді біледі
2. Оқушылардың мүмкіндіктерін есепке алады
Мектеп әкімшілігі,
Бірінші, екінші деңгей мұғалімі, топ мүшелері
Мұғалімдерге деңгейлік курстан үйренгендері
мізді көрсету
Қыркүйек
4-апта
1. Мұғалімдер өзгерістердің тиімді тұсын бағалайды;
2. Сабақта формативті бағалауды іске асыру жолдарын меңгереді
Мектеп әкімшілігі,
Бірінші, екінші деңгей мұғалімі, топ мүшелері
Мұғалім
дердің сабақ туралы пікірлерін тыңдау
Мұғалімдер құрылымдал
ған бақылау кестесі бойынша сабақты талдайды
Фотолар
Құрылым
далған бақылау кестесі
Мұғалім
дер толтырған құрылым
далған бақылау кестесі
Қыркүйек
4-апта
1. Мұғалімдер құрылымдалған бақылау кестесі арқылы өз ойын айта алады;
2. Оқушылардың сабақ барысындағы іс-әрекеттерін бағалай біледі
Мектеп әкімшілігі,
Бірінші,
екінші деңгей мұғалімі,
топ мүшелері
Коучпен жұмыс
Менто-
Ринг
Кері байланысы,
Коучинг жоспары
Қазан
1-апта
1. Коуч мұғалім коучингтің өткізілу бағытын түсінеді
2. Жоспарды бірлесіп құруға үйренеді
3. Коучинг жүргізе біледі
Бірінші деңгей мұғалімі,
коуч
№3 Коучинг өткізу
«Үздік сабақтың алты белгісіжәне сабақта қолданылатын стратегия
лар»
Слайд
Суреттер
Флипчарт
Маркер
стикер
Қатысушылар рефлексиясы
Фотолар
Кері байланыс парақшалары
Қазан
2-апта
1. Мұғалімдер үздік сабақтың алты белгісі туралы біледі
2. Сабақта үздік сабақтың алты белгісін ескеруді үйренеді
3. Сабақтарында әр түрлі стратегияларды орынды қолдана алады
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі, коуч
топ мүшелері
Коучинг-
ке қатысқан мұғалім-дердің сабақ жоспарын қарау
Қазан
3-апта
1. Сабақ жоспарын жазғанда, сабақ өткізгенде үздік сабақтың алты белгісін үнемі ескеріп отырады;
2. Сабақ жоспарында оқушылардың бір-бірін бағалай алатындай тапсырмалар түрлерін қарастырады.
3. Оқушылардың мүмкіндіктерін есепке алады
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі, коучтоп мүшелері
Сабақтарында формативті бағалау түрлерін қалай қолданатында
рын бақылау
Даму бағытын, үдерісті бақылау
Ақпарат алу
Құрылым
далған кесте
Фото
Оқушы кері байланысы
Мұғалім рефлексиясы
Қазан
4-апта
1. Өз бағалауды қолданады
2. Оқушылар өз пікірлерін, идеяларын еркін айта алады
3. Мұғалім оқушылардың жазба жұмыстарына кері байланыс жазады
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі, коуч топ мүшелері
Видео жазба,
суреттер
Қазан
4-апта
1. Мұғалімдер өз жұмысына рефлексия жасай алады
2. Мұғалімдер рефлексивтік есеп жаза біледі
Топ мүшелері
нің басқосуы
Әр мұғалімнің жинақ қоржын
дары
Мұғалімдер
дің кері байланыс парақшалары, фотолар
Қазан
5-апта
1. Үйренгендерін қысылмай ортаға салады;
2. Әлі де үйренгісі келетіндері туралы идеяларын жеткізеді;
№4 коучинг
«Сабақта формативті бағалауды үнемі тиімді жүргізудің бір тәсілі топтық жұмысты тиімді ұйымдастыра білу»
МАН І(ілгері деңгей)
слайд флипчарт, маркерлер, стикерлер, смайликтер т. б
Фотолар
Кері байланыс
Қараша
1-апта
1. Топтық жұмысты тиімді ұйымдастыру туралы біледі
2. Сабақта топтық жұмыс ұйымдастырғанда топ мүшелерінің функцияларын дұрыс атқаруына көңіл бөледі;
3. Топтық тапсырмаларды дайындай біледі
Коучинг-
ке қатысқан мұғалім-дердің сабақ жоспарын қарау
Қараша
2, 3-апта
1. Сабақ жоспарын жазғанда, сабақ өткізгенде топтық тапсырмалар беруді үнемі ескеріп отырады;
2. Сабақ жоспарында оқушылардың бір-бірін бағалай алатындай тапсырмалар түрлерін қарастырады.
3. Оқушылардың мүмкіндіктерін есепке алады
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі, коучтоп мүшелері
Сабақтарында формативті бағалау түрлерін, топтық тапсырмаларды қалай қолданатында
рын бақылау
Даму бағытын, үдерісті бақылау
Ақпарат алу
Құрылым
далған кесте
Фото
Оқушы кері байланысы
Мұғалім рефлексиясы
Қараша
4-апта
1. Өз сабақтарында формативті бағалауды қолданады
2. Оқушылар өз пікірлерін, идеяларын еркін айта алады
3. Мұғалім оқушылардың жазба жұмыстарына кері байланыс жазады
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі, коуч топ мүшелері
Видео жазба,
суреттер
Қараша
4-апта
1. Мұғалімдер өз жұмысына рефлексия жасай алады
2. Мұғалімдер рефлексивтік есеп жаза біледі
Панорама
лық сабақ/әд. кеңес/
Сабақ жазбалары, слайд, фотолар,
Сабақ жоспары
Фотолар
Кері байланыс
Желтоқсан
1-апта
1. Мұғалімдер сабағында болып жатқан өзгерістер жайында өзгелерге тиімді тәсілмен жеткізе біледі
2. Ұжымды оқушылардың сабақ барысындағы жетістіктері туралы хабардар етеді
Мектепте формативті бағалауды
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz