Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қалай қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқуын жақсартуға ықпал етуге болады
<<Тиірмен ұйғыр орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен>> коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Мектепті дамыту жоспары
Тақырыбы:<<Қалай қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқуын жақсартуға ықпал етуге болады?>>
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Семеева Лаура Дыбырқызы
Мектепті дамыту жоспары
Тақырыбы:<<Қалай қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқуын жақсартуға ықпал етуге болады?>>
Мақсаты: Оқушылардың оқуын жақсарту үшін, мұғалімдердің әр сабақта қалыптастырушы бағалауды, кері байланыстың түрлерін үздіксіз жүргізіп отыруына ықпал ету.
Күтілетін нәтиже:
1.Мұғалімдер қалыптастырушы бағалауды үнемі қолдануға дағдыланады;
2. Әр сабақта қалыптастырушы бағалауды түрлендіріп отырады;
3. Оқушылар бір-бірін әділ бағалауды меңгереді;
4.Мұғалімдер сабақ жоспарын жазуда оқушылардың идеяларын есепке алады;
5.Мұғалімдер өз сабақтарын жоспарлауда және өткізуде үздік сабақтың алты белгісін ескереді;
6.Мұғалімдер мен оқушылар өз жұмыстарына рефлекция жасай алады;
7.Ата-аналар мектеп жұмысына белсенді қатысып, кері байланыс жасауды үйренеді;
8.Мұғалімдер оқушылардың оқуын жақсарту үшін үнемі кері байланыс жасап отырады ;
9. <<Ата-ана-мұғалім>>, <<Ата-ана-оқушы>>, <<Мұғалім-оқушы>> байланыстары нығаяды;
10.Желілік қоғамдастық аясында өзге мектептермен ынтымақтастық орнайды;
11.Мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар әр мәселе бойынша өз пікірін, идеясын айта алады;
12.Ұжымдық іс-әрекеттің тиімділігін бағалай біледі;
13.Мұғалімдер іс-әрекеттегі зерттеу /Lesson Study/ жұмысының тиімді екендігіне көз жеткізеді.
№
Шаралар
Мақсаты
Шаралардың түрлері
Ресурстар
Мониторинг әдістері және дәлелдеме
Өту мерзімі
Күтілетін нәтиже
Жауаптылар
Ес
кертпе
1
Мектеп ұжымына жаңа МДЖ-ны таныстыру.
№1 коучинг <<Мақсат дұрыс қойылса, жұмыс та ілгері басады>>
Ұжымды МДЖ мазмұнымен таныстыру
SMART мақсат туралы білгізу
коучинг
МДЖ
слайд,
бейне - жазба
флипчарт, маркерлер, стикерлер
Коучинг жоспары
Суреттер
Тамыз
1.Мұғалімдер жаңа МДЖ-ның мақсатын түсінеді
2. SMART мақсат қоя біледі
Мектеп әкімшілігі,
Бірінші, екінші деңгей мұғалімі
2
ОМЖ, ҚМЖ таныстырылымы
Мұғалімдерге
ОМЖ, ҚМЖ туралы білгізу, SMART мақсатты қалай қойғанымды көрсету
Көрме
ОМЖ, ҚМЖ
Мұғалімдер
дің пікірлері
Қыркүйек
1-апта
1.Мұғалімдер өздері оқи отырып, ОМЖ, ҚМЖтуралы түсінеді
2.SMART мақсат қоюды меңгереді
3.Жоспарды бірлесіп құруға үйренеді
Бірінші, екінші деңгей мұғалімі
3
№2 Коучинг <<Формативті және суммативті бағалаудың ерекшелі
гі>>
Мұғалімдер формативті және суммативті бағалау туралы қайтадан түсінік алады, табыс критерийін жасауды біледі
Коучинг
слайд ,
флипчарт, маркерлер, стикерлер, т.б
Фото
Мұғалім-
дердің кері байланысы
Қыркүйек
2-апта
1.Мұғалімдер формативті бағалаудың жұмысты жақсартуға ықпалы тиетінін біледі
2. Өздері жасаған жұмыста формативті бағалау қалай іске асырылғанын түсінеді
3. Сабаққа табыс критерийін жасауды біледі
Бірінші, екінші деңгей мұғалімі
4
Коучингке қатысқан мұғалім-
дермен отырыс өткізу
Сабақ жоспарларындағы өзгерісті байқау
отырыс
Сабақ жоспар-лары
Сабақ жоспарлары
Қыркүйек
3-апта
1.Сабақ жоспарына өзгеріс енгізуді біледі
2.Оқушылардың мүмкіндіктерін есепке алады
Мектеп әкімшілігі,
Бірінші, екінші деңгей мұғалімі, топ мүшелері
5
Ашық есік күні
Мұғалімдерге деңгейлік курстан үйренгендері
мізді көрсету
Ашық сабақ
слайд флипчарт, маркерлер, стикерлер, смайликтер т.б
Сабақ жоспарлары, кері байланыстар, фото
Қыркүйек
4-апта
1.Мұғалімдер өзгерістердің тиімді тұсын бағалайды;
2. Сабақта формативті бағалауды іске асыру жолдарын меңгереді
Мектеп әкімшілігі,
Бірінші, екінші деңгей мұғалімі, топ мүшелері
6
Мұғалім
дердің сабақ туралы пікірлерін тыңдау
Мұғалімдер құрылымдал
ған бақылау кестесі бойынша сабақты талдайды
Бейресми отырыс
Фотолар
Құрылым
далған бақылау кестесі
Мұғалім
дер толтырған құрылым
далған бақылау кестесі
Қыркүйек
4-апта
1. Мұғалімдер құрылымдалған бақылау кестесі арқылы өз ойын айта алады;
2.Оқушылардың сабақ барысындағы іс-әрекеттерін бағалай біледі
Мектеп әкімшілігі,
Бірінші,
екінші деңгей мұғалімі,
топ мүшелері
7
Коучпен жұмыс
Менто-
Ринг
Тақырып бойынша ізденіп, бірлесіп коучинг жоспарын жасау
Отырыс
Слайд
Кері байланысы,
Коучинг жоспары
Қазан
1-апта
1.Коуч мұғалім коучингтің өткізілу бағытын түсінеді
2.Жоспарды бірлесіп құруға үйренеді
3.Коучинг жүргізе біледі
Бірінші деңгей мұғалімі,
коуч
8
№3 Коучинг өткізу
<<Үздік сабақтың алты белгісіжәне сабақта қолданылатын стратегия
лар>>
Мұғалімдерге үздік сабақтың алты белгісі және ойлау стратегиялары туралы мағлұмат беру
Коучинг
Слайд
Суреттер
Флипчарт
Маркер
стикер
Қатысушылар рефлексиясы
Фотолар
Кері байланыс парақшалары
Қазан
2-апта
1.Мұғалімдер үздік сабақтың алты белгісі туралы біледі
2.Сабақта үздік сабақтың алты белгісін ескеруді үйренеді
3.Сабақтарында әр түрлі стратегияларды орынды қолдана алады
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі, коуч
топ мүшелері
9
Коучинг-
ке қатысқан мұғалім-дердің сабақ жоспарын қарау
Сабақ жоспарларын-дағы өзгерісті бақылау, идея айту, жетілдіру
Бейресми әңгіме
Сабақ жоспары
Сабақ жоспары
Қазан
3-апта
1.Сабақ жоспарын жазғанда, сабақ өткізгенде үздік сабақтың алты белгісін үнемі ескеріп отырады;
2.Сабақ жоспарында оқушылардың бір-бірін бағалай алатындай тапсырмалар түрлерін қарастырады.
3.Оқушылардың мүмкіндіктерін есепке алады
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі,коучтоп мүшелері
10
Мұғалім-дердің сабағына қатысу
Сабақтарында формативті бағалау түрлерін қалай қолданатында
рын бақылау
Даму бағытын, үдерісті бақылау
Ақпарат алу
Құрылым
далған кесте
Фото
Оқушы кері байланысы
Мұғалім рефлексиясы
Қазан
4-апта
1.Өз сабақтарындаформативті бағалауды қолданады
2.Оқушылар өз пікірлерін,идеяларын еркін айта алады
3.Мұғалім оқушылардың жазба жұмыстарына кері байланыс жазады
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі,коуч топ мүшелері
11
Сабақ бойынша кәсіби әңгіме
Өз жұмысына кері оралып рефлексиялық есеп жасай білу
Кәсіби әңгіме
Видео жазба,
суреттер
Видео,сурет
Қазан
4-апта
1.Мұғалімдер өз жұмысына рефлексия жасай алады
2.Мұғалімдер рефлексивтік есеп жаза біледі
Бірінші деңгей мұғалімі,коуч топ мүшелері
12
Топ мүшелері
нің басқосуы
Өткенді саралау, үйренгендерін ортаға салу, идея айта білу
Бейресми отырыс
Әр мұғалімнің жинақ қоржын
дары
Мұғалімдер
дің кері байланыс парақшалары, фотолар
Қазан
5-апта
1.Үйренгендерін қысылмай ортаға салады;
2.Әлі де үйренгісі келетіндері туралы идеяларын жеткізеді;
Бірінші деңгей мұғалімі,коуч, топ мүшелері
13
№4 коучинг
<<Сабақта формативті бағалауды үнемі тиімді жүргізудің бір тәсілі топтық жұмысты тиімді ұйымдастыра білу>>
Мұғалімдерге формативті бағалауды тиімді ұйымдастыру үшін топтық жұмысты, тапсырмаларды орынды қолдану туралы ақпаратпен қамтамасыз ету
Коучинг
МАН І(ілгері деңгей)
слайд флипчарт, маркерлер, стикерлер, смайликтер т.б
Фотолар
Кері байланыс
Қараша
1-апта
1.Топтық жұмысты тиімді ұйымдастыру туралы біледі
2.Сабақта топтық жұмыс ұйымдастырғанда топ мүшелерінің функцияларын дұрыс атқаруына көңіл бөледі;
3.Топтық тапсырмаларды дайындай біледі
Бірінші деңгей мұғалімі,коуч, топ мүшелері
14
Коучинг-
ке қатысқан мұғалім-дердің сабақ жоспарын қарау
Сабақ жоспарларын-дағы өзгерісті бақылау, идея айту, жетілдіру
Бейресми әңгіме
Сабақ жоспары
Сабақ жоспары
Қараша
2,3-апта
1.Сабақ жоспарын жазғанда, сабақ өткізгенде топтық тапсырмалар беруді үнемі ескеріп отырады;
2.Сабақ жоспарында оқушылардың бір-бірін бағалай алатындай тапсырмалар түрлерін қарастырады.
3.Оқушылардың мүмкіндіктерін есепке алады
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі,коучтоп мүшелері
15
Мұғалім-дердің сабағына қатысу
Сабақтарында формативті бағалау түрлерін, топтық тапсырмаларды қалай қолданатында
рын бақылау
Даму бағытын, үдерісті бақылау
Ақпарат алу
Құрылым
далған кесте
Фото
Оқушы кері байланысы
Мұғалім рефлексиясы
Қараша
4-апта
1.Өз сабақтарында формативті бағалауды қолданады
2.Оқушылар өз пікірлерін,идеяларын еркін айта алады
3.Мұғалім оқушылардың жазба жұмыстарына кері байланыс жазады
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі,коуч топ мүшелері
16
Сабақ бойынша кәсіби әңгіме
Өз жұмысына кері оралып,рефлексиялық есеп жасай білу
Кәсіби әңгіме
Видео жазба,
суреттер
Видео,сурет
Қараша
4-апта
1.Мұғалімдер өз жұмысына рефлексия жасай алады
2.Мұғалімдер рефлексивтік есеп жаза біледі
Бірінші деңгей мұғалімі,коуч топ мүшелері
17
Панорама
лық сабақ/әд. кеңес/
Мектеп ұжымын жасалып жатқан жұмыс барысымен хабардар ету
Көрме
Сабақ жазбалары, слайд, фотолар,
Сабақ жоспары
Фотолар
Кері байланыс
Желтоқсан
1-апта
1.Мұғалімдер сабағында болып жатқан өзгерістер жайында өзгелерге тиімді тәсілмен жеткізе біледі
2.Ұжымды оқушылардың сабақ барысындағы жетістіктері туралы хабардар етеді
Бірінші деңгей мұғалімі,коуч топ мүшелері
18
Мектепте формативті бағалауды қолданып, оқушылар
дың оқуын жақсартуға ықпал етудің бір тәсілі ретінде мұғалім
дерді іс-әрекеттегі зерттеу /Lesson Study/тура
лы ақпарат
пен таныс
тыру
Мұғалімдерге іс-әрекеттегі зерттеу /Lesson Study/ жұмысының тиімді тұстарын айтып, мектепте зерттеу жүргізу барысын жобалау
Отырыс
МАН І(ілгері деңгей)
слайд
Фото
Кері байланыс
Жоспар(жоба)
Желтоқсан
2-апта
1.Мұғалімдер әлем елдері қолдап отырғаніс-әрекеттегі зерттеу /Lesson Study/ жұмысының тиімділігін түсінеді
2.Мектеп жұмысын алға жетелеуде, формативті бағалау арқылы оқушылардың оқуын жақсартуда осы зерттеудің нәтижелілігін бағалайды
3. Зерттеудің жоспары жасалынады
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі,коуч топ мүшелері
19
Іс-әрекеттегі зерттеу /Lesson Study/ тобы зерттеу жүргізетін сыныпты және зерттеуге алынатын балаларды анықтау
Мектеп жұмысын алға жылжытуға ықпал ету үшін, зерттеуге алынатын сынып пен оқушыларды таңдау
Отырыс
Мектеп құжаттары
Зерттеу жоспары
Желтоқсан
3-апта
1.Зерттеуге алынатын сынып туралы толық ақпарат алады
2.Зерттеуге алынатын оқушылар туралы мәліметтермен танысады
3.зерттеуга дайындық жұмыстарын бастайды
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі,коуч топ мүшелері
20
Зерттеуге қажетті дайындық жұмыста
рын бастау
Зерттеу барысында керек болатын ақпараттар, қажетті құралдармен қамту
Отырыс
Бейнежаз
баға, фотоға түсіру құралдары,флипчарт, маркерлер, стикерлер, смайликтер т.б
Құрал - жабдықтар,
құрылымдал-
ған кестелер
Желтоқсан
3-апта
1.Мұғалімдер өздеріне керекті құрал-жабдықтарды тауып, олармен жұмыс істей біледі
2.Әр мұғалім өзінің қандай жұмыстарды атқаратынын түсінеді
3.Сабақ беретін мұғалім анықталады
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі,
коуч,
топ мүшелері
21
Іс-әрекеттегі зерттеу /Lesson Study/ тобындағы сабақ өткізетін мұғалімнің сабақ жоспарын талдау, өзгерістер енгізу
Оқушылардың ерекшеліктерін ескере отырып, сабақ жоспарын жасау
Отырыс
Сабақ жоспары
Сабақ жоспары,
Фотолар
Желтоқсан
4-апта
1.Мұғалімдер сабақ жоспарларына әр оқушының ерекшелігін ескеріп, тапсырма түрлерін, сұрақтарды енгізуге төселеді
2.Өзара ынтымақтасып жұмыс істей біледі
3.Бір-бірін сынау үшін емес, ортақ мақсат жолында жұмыс істейді
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі,
коуч,
топ мүшелері
22
Зерттеу сабағына қатысу
(тізбектел
ген сабақтар)
Оқушылардың сабақ барысындағы іс-әрекеттерін, формативті бағалау қалай жүзеге асырылғанын бақылау
Сабақты бақылау
Құрылым
далған кесте
Фото,
Бейнежазба,
Кері байланыс
Қаңтар
2-4 апта
1.Сабақ барысындағы оқушылардың іс-әрекеттерін бақылап, құрылымдалған кестеге түсіреді
2.Әр бала туралы ойларын жазып отырады
3.Зерттеудің мақсатын анық түсініп, жүзеге асырылуына атсалысады
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі,коуч топ мүшелері
23
Зерттеу сабағын талқылау
(тізбектел
ген сабақтар)
Сабақ барысында оқушылар өздерін қалай ұстағанын, келесіде нені өзгерту керек екенін нақтылау
Отырыс
Сабақтың бейнежазбасы,
Фотолар,
Оқушылардың кері байланыстары
Сабақтыталқылау
бойынша жасалынған постер, әр мұғалімнің рефлексиясы
Қаңтар
2-4 апта
1.Мұғалімдер сабақ біткен соң, қалыптасып қалған үрдіс бойынша мұғалімнің іс-әрекетін емес, оқушылардың сабақ барысындағы іс-әрекеттері туралы талқылайды
2.Әр мұғалім сабақ барысы туралы рефлексия жасай алады
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі,
коуч,
топ мүшелері
24
Зерттеу нәтижесін талдау
Жалпы зерттеу барысындағы формативті бағалаудың жүзеге асырылуы және оқушылардың зерттеу барысындағы өзгерісі туралы мониторинг жасау
Отырыс
Зерттеу барысында жинақтал-
ған құжаттар
Мұғалімдер
дің қорытынды рефлексиясы
Ақпан
1-апта
1Мұғалімдер зерттеубарысына рефлексия жасайды
2.Оқушылар үшін тиімді болатын стратегияларды, сұрақ-тапсырмаларды жинақтап, өз сабақтарында қолдана алады
3.Зерттеудің мектеп жұмысын жақсартуға тигізген әсері туралы қорытынды шығарады
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі,
коуч,
топ мүшелері
25
Шеберлік сыныбы <>
/пед.кеңес/
Зерттеу қорытындыла-рынан презентация жасау, мектеп мұғалімдеріне
Lesson Studyдің ерекшелігін жеткізу
Шеберлік сыныбы
Зерттеу құжаттары
Фотолар,
мұғалімдердің кері байланыстары
Ақпан
2-апта
1.Мектеп ұжымына жеткізудің тиімді тәсілдерін қарастырады
2.Бірлескен жұмыстың тиімділігін түсінеді
3.Формативті бағалау арқылы оқушылардың оқуын жақсартуға ықпал етуге болатыны туралы ойларын ортаға салады
4. Lesson Studyдің тиімді немесе тиімсіз екендігіне баға береді
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі,
коуч,
топ мүшелері,
мектеп ұжымы
26
Келесі <>-ді жоспарлау, сабақ беретін мұғалімді, сыныпты белгілеу
(келесі айналым)
<Тізбектелген сабақтар, талқылаулар, нәтижесін қорытуға арналған отырыс-
тар
LS-жоспары, сабақ жоспары, МАН,
Интернет ресурстары
Сабақ жоспарлары, құрылымдал
ған бақылау кестесі, кері байланыстар, фото, бейнежазба, мұғалімдердің рефлексиясы
Ақпан
3-апта мен
наурыз
3-апта аралығы
1.Мұғалімдер оқушыларға қандай сұрақтарды қоюдың, қандай тапсырмаларды берудің тиімді болатынын жете меңгереді
2.>>Мұғалім-оқушы-ата-ана>> байланысы нығаяды
3.Оқушылар сабақтың белсенді мүшелеріне айналады
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі,
коуч,
топ мүшелері
27
Екінші <> жұмысын қорытын
дылау, баспаға материал дайындау
Мақсаты мектептің іс-тәжірибесін аудан көлеміне тарату
Мақала жазу
Фотолар
Мақала
Наурыз
4-апта
1.Мектеп өміріндегі жаңалықпен басқалар да хабардар болады
2.Баспаға жариялау арқылы мұғалімдердің уәжі көтеріледі
3.Бірлесіп жасаған жұмыстың тиімді екендігін түсінеді
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі,
коуч,
топ мүшелері
28
Ашық есік күні
Мұғалімдер өздерінің үйренгендерін мектеп көлемінде әріптестерімен, ата-аналармен бөліседі
Ашық сабақтар
Интернет ресурстары
Слайд,
флипчарт, маркерлер, стикерлер, смайликтер т.б
Фото,
Кері байланыстар,
Сәуір
2-апта
1.Мектеп ұжымына атқарылған жұмысты көрсету
2. Барлық мұғалімдерді ынталандыру
3.Ата-аналардың мектеп өміріне тартып, қызықтыра білу
4.Мектептегі әр түрлі іс-шараларға белсенді атсалысуға ынталандыру
29
Ата - аналарды мектепке тарту <<Баға деген не?>>
Ата -аналарды мектепке тарту арқылы оқушылар мен ата ананың арасында түсіністік орнату
Сұхбат
Видео жазба, суреттер
Ата-аналардың кері байланыстары фотосуреттер, бейнежазба
Сәуір
3-апта
1.Ата-аналар кері байланыс жасауды үйренеді
2.Балалардың оқуын жақсартуға кері байланыстын ықпал ететіндігін түсінеді
3. <<Ата-ана-мұғалім>>, <<Ата-ана,оқушы>>, <<Мұғалім-оқушы>> байланыстары нығаяды
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі, коуч, топ мүшелері
30
<<Мен жастарға сенемін!>>
Оқушылардың өз идеяларын еркін жеткізе білуі
Еркін сұхбат
Сабақтағы суреттер
<<Идеялар себеті>>
Сәуір
4-апта
1.Оқушылар өз идеяларын еркін айта біледі;
2.Бір-бірінің идеясына қарама-қарсы пікір айта алады
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі, коуч, топ мүшелері
31
<<Бұрын және қазір>>
Оқушылардан мектепте сабақ барысында формативті бағалауды қолдану бойынша сауалнама алу
Сауална- ма
Сауалнама сұрақтары
Нәтижесі қорытылады
Мамыр
1-апта
1.Оқушылар өткен мен бүгінгіні қорыта отырып, өз жауаптарын еркін жазуға төселеді
2.Әлі де болса қай жерде көмек қажет болып жатқанын айқындауға септігі тиеді
32
<<Біздің іс-тәжірибе
міз>>
Мектепаралық семинар
Мұғалімдердің
Іс-тәжірибелерін жақын арадағы мектептер арасында тарату
Семинар (панорамалық сабақтар, коучинг, шеберлік сыныбы)
Таныстырылым: слайд,
интернет ресурстары
Бейнежазба-лар, суреттер,
Тапсырмалардың үлгілері
Мамыр
2-апта
1.Мұғалімдер іс-тәжірибелерімен бөлісе алады;
2.Өз жұмыстарына рефлексия жасай алады;
3.Мектептер арасында өзара ынтымақтастық орнайды
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі, коуч, топ мүшелері
33
<<Білімдіден не пайда, білгенін көпке айтпаса>>
Мұғалімдердің іс-тәжірибелерін жинақтау
Жинақ шығаруға дайындық
Мұғалім-
дердің сабақ жоспар-лары, суреттер
Жинақ
Мамыр
3-апта
1.Мұғалімдер өз іс-тәжірибелерін жинақтап, баспаға дайындайды
2.Мектеп мұғалімдерімен ынтымақтастық орнайды;
3.Өзге мектептердегі әріптестерінің кері байланыстары арқылы, жұмыстарын жақсартуға мүмкіндік алады
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі,
коуч,
топ мүшелері
16
Жұмыс қорытын-дысын талқылау, жаңа оқу жылының жоспарын жасау
Топпен отырыс өткізу, жұмыс қорытындысын шығарып, жаңа оқу жылына жұмыс жоспарын жасау
Отырыс
Мұғалім-дердің жұмыстары
Зерделен-ген құжаттар
Сабақ жоспарлары,
фотосуреттер
Мамыр
4-апта
1.Ұжым жұмысына баға бере алады;
2.Әр мәселе бойынша өз пікірін, идеясын айта алады;
3.Ұжымдық іс-әрекеттің тиімділігін бағалай біледі;
4.Өз жұмыстарын әріптестерімен бөлісуге дайын болады
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі,
коуч,
топ мүшелері
Тиірмен ұйғыр орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Семеева Лаура Дыбырқызы
Мектепті дамыту жоспары
Тақырыбы:<<Қалай қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқуын жақсартуға ықпал етуге болады?>>
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Семеева Лаура Дыбырқызы
Мектепті дамыту жоспары
Тақырыбы:<<Қалай қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқуын жақсартуға ықпал етуге болады?>>
Мақсаты: Оқушылардың оқуын жақсарту үшін, мұғалімдердің әр сабақта қалыптастырушы бағалауды, кері байланыстың түрлерін үздіксіз жүргізіп отыруына ықпал ету.
Күтілетін нәтиже:
1.Мұғалімдер қалыптастырушы бағалауды үнемі қолдануға дағдыланады;
2. Әр сабақта қалыптастырушы бағалауды түрлендіріп отырады;
3. Оқушылар бір-бірін әділ бағалауды меңгереді;
4.Мұғалімдер сабақ жоспарын жазуда оқушылардың идеяларын есепке алады;
5.Мұғалімдер өз сабақтарын жоспарлауда және өткізуде үздік сабақтың алты белгісін ескереді;
6.Мұғалімдер мен оқушылар өз жұмыстарына рефлекция жасай алады;
7.Ата-аналар мектеп жұмысына белсенді қатысып, кері байланыс жасауды үйренеді;
8.Мұғалімдер оқушылардың оқуын жақсарту үшін үнемі кері байланыс жасап отырады ;
9. <<Ата-ана-мұғалім>>, <<Ата-ана-оқушы>>, <<Мұғалім-оқушы>> байланыстары нығаяды;
10.Желілік қоғамдастық аясында өзге мектептермен ынтымақтастық орнайды;
11.Мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар әр мәселе бойынша өз пікірін, идеясын айта алады;
12.Ұжымдық іс-әрекеттің тиімділігін бағалай біледі;
13.Мұғалімдер іс-әрекеттегі зерттеу /Lesson Study/ жұмысының тиімді екендігіне көз жеткізеді.
№
Шаралар
Мақсаты
Шаралардың түрлері
Ресурстар
Мониторинг әдістері және дәлелдеме
Өту мерзімі
Күтілетін нәтиже
Жауаптылар
Ес
кертпе
1
Мектеп ұжымына жаңа МДЖ-ны таныстыру.
№1 коучинг <<Мақсат дұрыс қойылса, жұмыс та ілгері басады>>
Ұжымды МДЖ мазмұнымен таныстыру
SMART мақсат туралы білгізу
коучинг
МДЖ
слайд,
бейне - жазба
флипчарт, маркерлер, стикерлер
Коучинг жоспары
Суреттер
Тамыз
1.Мұғалімдер жаңа МДЖ-ның мақсатын түсінеді
2. SMART мақсат қоя біледі
Мектеп әкімшілігі,
Бірінші, екінші деңгей мұғалімі
2
ОМЖ, ҚМЖ таныстырылымы
Мұғалімдерге
ОМЖ, ҚМЖ туралы білгізу, SMART мақсатты қалай қойғанымды көрсету
Көрме
ОМЖ, ҚМЖ
Мұғалімдер
дің пікірлері
Қыркүйек
1-апта
1.Мұғалімдер өздері оқи отырып, ОМЖ, ҚМЖтуралы түсінеді
2.SMART мақсат қоюды меңгереді
3.Жоспарды бірлесіп құруға үйренеді
Бірінші, екінші деңгей мұғалімі
3
№2 Коучинг <<Формативті және суммативті бағалаудың ерекшелі
гі>>
Мұғалімдер формативті және суммативті бағалау туралы қайтадан түсінік алады, табыс критерийін жасауды біледі
Коучинг
слайд ,
флипчарт, маркерлер, стикерлер, т.б
Фото
Мұғалім-
дердің кері байланысы
Қыркүйек
2-апта
1.Мұғалімдер формативті бағалаудың жұмысты жақсартуға ықпалы тиетінін біледі
2. Өздері жасаған жұмыста формативті бағалау қалай іске асырылғанын түсінеді
3. Сабаққа табыс критерийін жасауды біледі
Бірінші, екінші деңгей мұғалімі
4
Коучингке қатысқан мұғалім-
дермен отырыс өткізу
Сабақ жоспарларындағы өзгерісті байқау
отырыс
Сабақ жоспар-лары
Сабақ жоспарлары
Қыркүйек
3-апта
1.Сабақ жоспарына өзгеріс енгізуді біледі
2.Оқушылардың мүмкіндіктерін есепке алады
Мектеп әкімшілігі,
Бірінші, екінші деңгей мұғалімі, топ мүшелері
5
Ашық есік күні
Мұғалімдерге деңгейлік курстан үйренгендері
мізді көрсету
Ашық сабақ
слайд флипчарт, маркерлер, стикерлер, смайликтер т.б
Сабақ жоспарлары, кері байланыстар, фото
Қыркүйек
4-апта
1.Мұғалімдер өзгерістердің тиімді тұсын бағалайды;
2. Сабақта формативті бағалауды іске асыру жолдарын меңгереді
Мектеп әкімшілігі,
Бірінші, екінші деңгей мұғалімі, топ мүшелері
6
Мұғалім
дердің сабақ туралы пікірлерін тыңдау
Мұғалімдер құрылымдал
ған бақылау кестесі бойынша сабақты талдайды
Бейресми отырыс
Фотолар
Құрылым
далған бақылау кестесі
Мұғалім
дер толтырған құрылым
далған бақылау кестесі
Қыркүйек
4-апта
1. Мұғалімдер құрылымдалған бақылау кестесі арқылы өз ойын айта алады;
2.Оқушылардың сабақ барысындағы іс-әрекеттерін бағалай біледі
Мектеп әкімшілігі,
Бірінші,
екінші деңгей мұғалімі,
топ мүшелері
7
Коучпен жұмыс
Менто-
Ринг
Тақырып бойынша ізденіп, бірлесіп коучинг жоспарын жасау
Отырыс
Слайд
Кері байланысы,
Коучинг жоспары
Қазан
1-апта
1.Коуч мұғалім коучингтің өткізілу бағытын түсінеді
2.Жоспарды бірлесіп құруға үйренеді
3.Коучинг жүргізе біледі
Бірінші деңгей мұғалімі,
коуч
8
№3 Коучинг өткізу
<<Үздік сабақтың алты белгісіжәне сабақта қолданылатын стратегия
лар>>
Мұғалімдерге үздік сабақтың алты белгісі және ойлау стратегиялары туралы мағлұмат беру
Коучинг
Слайд
Суреттер
Флипчарт
Маркер
стикер
Қатысушылар рефлексиясы
Фотолар
Кері байланыс парақшалары
Қазан
2-апта
1.Мұғалімдер үздік сабақтың алты белгісі туралы біледі
2.Сабақта үздік сабақтың алты белгісін ескеруді үйренеді
3.Сабақтарында әр түрлі стратегияларды орынды қолдана алады
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі, коуч
топ мүшелері
9
Коучинг-
ке қатысқан мұғалім-дердің сабақ жоспарын қарау
Сабақ жоспарларын-дағы өзгерісті бақылау, идея айту, жетілдіру
Бейресми әңгіме
Сабақ жоспары
Сабақ жоспары
Қазан
3-апта
1.Сабақ жоспарын жазғанда, сабақ өткізгенде үздік сабақтың алты белгісін үнемі ескеріп отырады;
2.Сабақ жоспарында оқушылардың бір-бірін бағалай алатындай тапсырмалар түрлерін қарастырады.
3.Оқушылардың мүмкіндіктерін есепке алады
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі,коучтоп мүшелері
10
Мұғалім-дердің сабағына қатысу
Сабақтарында формативті бағалау түрлерін қалай қолданатында
рын бақылау
Даму бағытын, үдерісті бақылау
Ақпарат алу
Құрылым
далған кесте
Фото
Оқушы кері байланысы
Мұғалім рефлексиясы
Қазан
4-апта
1.Өз сабақтарындаформативті бағалауды қолданады
2.Оқушылар өз пікірлерін,идеяларын еркін айта алады
3.Мұғалім оқушылардың жазба жұмыстарына кері байланыс жазады
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі,коуч топ мүшелері
11
Сабақ бойынша кәсіби әңгіме
Өз жұмысына кері оралып рефлексиялық есеп жасай білу
Кәсіби әңгіме
Видео жазба,
суреттер
Видео,сурет
Қазан
4-апта
1.Мұғалімдер өз жұмысына рефлексия жасай алады
2.Мұғалімдер рефлексивтік есеп жаза біледі
Бірінші деңгей мұғалімі,коуч топ мүшелері
12
Топ мүшелері
нің басқосуы
Өткенді саралау, үйренгендерін ортаға салу, идея айта білу
Бейресми отырыс
Әр мұғалімнің жинақ қоржын
дары
Мұғалімдер
дің кері байланыс парақшалары, фотолар
Қазан
5-апта
1.Үйренгендерін қысылмай ортаға салады;
2.Әлі де үйренгісі келетіндері туралы идеяларын жеткізеді;
Бірінші деңгей мұғалімі,коуч, топ мүшелері
13
№4 коучинг
<<Сабақта формативті бағалауды үнемі тиімді жүргізудің бір тәсілі топтық жұмысты тиімді ұйымдастыра білу>>
Мұғалімдерге формативті бағалауды тиімді ұйымдастыру үшін топтық жұмысты, тапсырмаларды орынды қолдану туралы ақпаратпен қамтамасыз ету
Коучинг
МАН І(ілгері деңгей)
слайд флипчарт, маркерлер, стикерлер, смайликтер т.б
Фотолар
Кері байланыс
Қараша
1-апта
1.Топтық жұмысты тиімді ұйымдастыру туралы біледі
2.Сабақта топтық жұмыс ұйымдастырғанда топ мүшелерінің функцияларын дұрыс атқаруына көңіл бөледі;
3.Топтық тапсырмаларды дайындай біледі
Бірінші деңгей мұғалімі,коуч, топ мүшелері
14
Коучинг-
ке қатысқан мұғалім-дердің сабақ жоспарын қарау
Сабақ жоспарларын-дағы өзгерісті бақылау, идея айту, жетілдіру
Бейресми әңгіме
Сабақ жоспары
Сабақ жоспары
Қараша
2,3-апта
1.Сабақ жоспарын жазғанда, сабақ өткізгенде топтық тапсырмалар беруді үнемі ескеріп отырады;
2.Сабақ жоспарында оқушылардың бір-бірін бағалай алатындай тапсырмалар түрлерін қарастырады.
3.Оқушылардың мүмкіндіктерін есепке алады
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі,коучтоп мүшелері
15
Мұғалім-дердің сабағына қатысу
Сабақтарында формативті бағалау түрлерін, топтық тапсырмаларды қалай қолданатында
рын бақылау
Даму бағытын, үдерісті бақылау
Ақпарат алу
Құрылым
далған кесте
Фото
Оқушы кері байланысы
Мұғалім рефлексиясы
Қараша
4-апта
1.Өз сабақтарында формативті бағалауды қолданады
2.Оқушылар өз пікірлерін,идеяларын еркін айта алады
3.Мұғалім оқушылардың жазба жұмыстарына кері байланыс жазады
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі,коуч топ мүшелері
16
Сабақ бойынша кәсіби әңгіме
Өз жұмысына кері оралып,рефлексиялық есеп жасай білу
Кәсіби әңгіме
Видео жазба,
суреттер
Видео,сурет
Қараша
4-апта
1.Мұғалімдер өз жұмысына рефлексия жасай алады
2.Мұғалімдер рефлексивтік есеп жаза біледі
Бірінші деңгей мұғалімі,коуч топ мүшелері
17
Панорама
лық сабақ/әд. кеңес/
Мектеп ұжымын жасалып жатқан жұмыс барысымен хабардар ету
Көрме
Сабақ жазбалары, слайд, фотолар,
Сабақ жоспары
Фотолар
Кері байланыс
Желтоқсан
1-апта
1.Мұғалімдер сабағында болып жатқан өзгерістер жайында өзгелерге тиімді тәсілмен жеткізе біледі
2.Ұжымды оқушылардың сабақ барысындағы жетістіктері туралы хабардар етеді
Бірінші деңгей мұғалімі,коуч топ мүшелері
18
Мектепте формативті бағалауды қолданып, оқушылар
дың оқуын жақсартуға ықпал етудің бір тәсілі ретінде мұғалім
дерді іс-әрекеттегі зерттеу /Lesson Study/тура
лы ақпарат
пен таныс
тыру
Мұғалімдерге іс-әрекеттегі зерттеу /Lesson Study/ жұмысының тиімді тұстарын айтып, мектепте зерттеу жүргізу барысын жобалау
Отырыс
МАН І(ілгері деңгей)
слайд
Фото
Кері байланыс
Жоспар(жоба)
Желтоқсан
2-апта
1.Мұғалімдер әлем елдері қолдап отырғаніс-әрекеттегі зерттеу /Lesson Study/ жұмысының тиімділігін түсінеді
2.Мектеп жұмысын алға жетелеуде, формативті бағалау арқылы оқушылардың оқуын жақсартуда осы зерттеудің нәтижелілігін бағалайды
3. Зерттеудің жоспары жасалынады
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі,коуч топ мүшелері
19
Іс-әрекеттегі зерттеу /Lesson Study/ тобы зерттеу жүргізетін сыныпты және зерттеуге алынатын балаларды анықтау
Мектеп жұмысын алға жылжытуға ықпал ету үшін, зерттеуге алынатын сынып пен оқушыларды таңдау
Отырыс
Мектеп құжаттары
Зерттеу жоспары
Желтоқсан
3-апта
1.Зерттеуге алынатын сынып туралы толық ақпарат алады
2.Зерттеуге алынатын оқушылар туралы мәліметтермен танысады
3.зерттеуга дайындық жұмыстарын бастайды
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі,коуч топ мүшелері
20
Зерттеуге қажетті дайындық жұмыста
рын бастау
Зерттеу барысында керек болатын ақпараттар, қажетті құралдармен қамту
Отырыс
Бейнежаз
баға, фотоға түсіру құралдары,флипчарт, маркерлер, стикерлер, смайликтер т.б
Құрал - жабдықтар,
құрылымдал-
ған кестелер
Желтоқсан
3-апта
1.Мұғалімдер өздеріне керекті құрал-жабдықтарды тауып, олармен жұмыс істей біледі
2.Әр мұғалім өзінің қандай жұмыстарды атқаратынын түсінеді
3.Сабақ беретін мұғалім анықталады
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі,
коуч,
топ мүшелері
21
Іс-әрекеттегі зерттеу /Lesson Study/ тобындағы сабақ өткізетін мұғалімнің сабақ жоспарын талдау, өзгерістер енгізу
Оқушылардың ерекшеліктерін ескере отырып, сабақ жоспарын жасау
Отырыс
Сабақ жоспары
Сабақ жоспары,
Фотолар
Желтоқсан
4-апта
1.Мұғалімдер сабақ жоспарларына әр оқушының ерекшелігін ескеріп, тапсырма түрлерін, сұрақтарды енгізуге төселеді
2.Өзара ынтымақтасып жұмыс істей біледі
3.Бір-бірін сынау үшін емес, ортақ мақсат жолында жұмыс істейді
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі,
коуч,
топ мүшелері
22
Зерттеу сабағына қатысу
(тізбектел
ген сабақтар)
Оқушылардың сабақ барысындағы іс-әрекеттерін, формативті бағалау қалай жүзеге асырылғанын бақылау
Сабақты бақылау
Құрылым
далған кесте
Фото,
Бейнежазба,
Кері байланыс
Қаңтар
2-4 апта
1.Сабақ барысындағы оқушылардың іс-әрекеттерін бақылап, құрылымдалған кестеге түсіреді
2.Әр бала туралы ойларын жазып отырады
3.Зерттеудің мақсатын анық түсініп, жүзеге асырылуына атсалысады
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі,коуч топ мүшелері
23
Зерттеу сабағын талқылау
(тізбектел
ген сабақтар)
Сабақ барысында оқушылар өздерін қалай ұстағанын, келесіде нені өзгерту керек екенін нақтылау
Отырыс
Сабақтың бейнежазбасы,
Фотолар,
Оқушылардың кері байланыстары
Сабақтыталқылау
бойынша жасалынған постер, әр мұғалімнің рефлексиясы
Қаңтар
2-4 апта
1.Мұғалімдер сабақ біткен соң, қалыптасып қалған үрдіс бойынша мұғалімнің іс-әрекетін емес, оқушылардың сабақ барысындағы іс-әрекеттері туралы талқылайды
2.Әр мұғалім сабақ барысы туралы рефлексия жасай алады
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі,
коуч,
топ мүшелері
24
Зерттеу нәтижесін талдау
Жалпы зерттеу барысындағы формативті бағалаудың жүзеге асырылуы және оқушылардың зерттеу барысындағы өзгерісі туралы мониторинг жасау
Отырыс
Зерттеу барысында жинақтал-
ған құжаттар
Мұғалімдер
дің қорытынды рефлексиясы
Ақпан
1-апта
1Мұғалімдер зерттеубарысына рефлексия жасайды
2.Оқушылар үшін тиімді болатын стратегияларды, сұрақ-тапсырмаларды жинақтап, өз сабақтарында қолдана алады
3.Зерттеудің мектеп жұмысын жақсартуға тигізген әсері туралы қорытынды шығарады
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі,
коуч,
топ мүшелері
25
Шеберлік сыныбы <
/пед.кеңес/
Зерттеу қорытындыла-рынан презентация жасау, мектеп мұғалімдеріне
Lesson Studyдің ерекшелігін жеткізу
Шеберлік сыныбы
Зерттеу құжаттары
Фотолар,
мұғалімдердің кері байланыстары
Ақпан
2-апта
1.Мектеп ұжымына жеткізудің тиімді тәсілдерін қарастырады
2.Бірлескен жұмыстың тиімділігін түсінеді
3.Формативті бағалау арқылы оқушылардың оқуын жақсартуға ықпал етуге болатыны туралы ойларын ортаға салады
4. Lesson Studyдің тиімді немесе тиімсіз екендігіне баға береді
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі,
коуч,
топ мүшелері,
мектеп ұжымы
26
Келесі <
(келесі айналым)
<
тар
LS-жоспары, сабақ жоспары, МАН,
Интернет ресурстары
Сабақ жоспарлары, құрылымдал
ған бақылау кестесі, кері байланыстар, фото, бейнежазба, мұғалімдердің рефлексиясы
Ақпан
3-апта мен
наурыз
3-апта аралығы
1.Мұғалімдер оқушыларға қандай сұрақтарды қоюдың, қандай тапсырмаларды берудің тиімді болатынын жете меңгереді
2.>>Мұғалім-оқушы-ата-ана>> байланысы нығаяды
3.Оқушылар сабақтың белсенді мүшелеріне айналады
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі,
коуч,
топ мүшелері
27
Екінші <
дылау, баспаға материал дайындау
Мақсаты мектептің іс-тәжірибесін аудан көлеміне тарату
Мақала жазу
Фотолар
Мақала
Наурыз
4-апта
1.Мектеп өміріндегі жаңалықпен басқалар да хабардар болады
2.Баспаға жариялау арқылы мұғалімдердің уәжі көтеріледі
3.Бірлесіп жасаған жұмыстың тиімді екендігін түсінеді
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі,
коуч,
топ мүшелері
28
Ашық есік күні
Мұғалімдер өздерінің үйренгендерін мектеп көлемінде әріптестерімен, ата-аналармен бөліседі
Ашық сабақтар
Интернет ресурстары
Слайд,
флипчарт, маркерлер, стикерлер, смайликтер т.б
Фото,
Кері байланыстар,
Сәуір
2-апта
1.Мектеп ұжымына атқарылған жұмысты көрсету
2. Барлық мұғалімдерді ынталандыру
3.Ата-аналардың мектеп өміріне тартып, қызықтыра білу
4.Мектептегі әр түрлі іс-шараларға белсенді атсалысуға ынталандыру
29
Ата - аналарды мектепке тарту <<Баға деген не?>>
Ата -аналарды мектепке тарту арқылы оқушылар мен ата ананың арасында түсіністік орнату
Сұхбат
Видео жазба, суреттер
Ата-аналардың кері байланыстары фотосуреттер, бейнежазба
Сәуір
3-апта
1.Ата-аналар кері байланыс жасауды үйренеді
2.Балалардың оқуын жақсартуға кері байланыстын ықпал ететіндігін түсінеді
3. <<Ата-ана-мұғалім>>, <<Ата-ана,оқушы>>, <<Мұғалім-оқушы>> байланыстары нығаяды
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі, коуч, топ мүшелері
30
<<Мен жастарға сенемін!>>
Оқушылардың өз идеяларын еркін жеткізе білуі
Еркін сұхбат
Сабақтағы суреттер
<<Идеялар себеті>>
Сәуір
4-апта
1.Оқушылар өз идеяларын еркін айта біледі;
2.Бір-бірінің идеясына қарама-қарсы пікір айта алады
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі, коуч, топ мүшелері
31
<<Бұрын және қазір>>
Оқушылардан мектепте сабақ барысында формативті бағалауды қолдану бойынша сауалнама алу
Сауална- ма
Сауалнама сұрақтары
Нәтижесі қорытылады
Мамыр
1-апта
1.Оқушылар өткен мен бүгінгіні қорыта отырып, өз жауаптарын еркін жазуға төселеді
2.Әлі де болса қай жерде көмек қажет болып жатқанын айқындауға септігі тиеді
32
<<Біздің іс-тәжірибе
міз>>
Мектепаралық семинар
Мұғалімдердің
Іс-тәжірибелерін жақын арадағы мектептер арасында тарату
Семинар (панорамалық сабақтар, коучинг, шеберлік сыныбы)
Таныстырылым: слайд,
интернет ресурстары
Бейнежазба-лар, суреттер,
Тапсырмалардың үлгілері
Мамыр
2-апта
1.Мұғалімдер іс-тәжірибелерімен бөлісе алады;
2.Өз жұмыстарына рефлексия жасай алады;
3.Мектептер арасында өзара ынтымақтастық орнайды
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі, коуч, топ мүшелері
33
<<Білімдіден не пайда, білгенін көпке айтпаса>>
Мұғалімдердің іс-тәжірибелерін жинақтау
Жинақ шығаруға дайындық
Мұғалім-
дердің сабақ жоспар-лары, суреттер
Жинақ
Мамыр
3-апта
1.Мұғалімдер өз іс-тәжірибелерін жинақтап, баспаға дайындайды
2.Мектеп мұғалімдерімен ынтымақтастық орнайды;
3.Өзге мектептердегі әріптестерінің кері байланыстары арқылы, жұмыстарын жақсартуға мүмкіндік алады
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі,
коуч,
топ мүшелері
16
Жұмыс қорытын-дысын талқылау, жаңа оқу жылының жоспарын жасау
Топпен отырыс өткізу, жұмыс қорытындысын шығарып, жаңа оқу жылына жұмыс жоспарын жасау
Отырыс
Мұғалім-дердің жұмыстары
Зерделен-ген құжаттар
Сабақ жоспарлары,
фотосуреттер
Мамыр
4-апта
1.Ұжым жұмысына баға бере алады;
2.Әр мәселе бойынша өз пікірін, идеясын айта алады;
3.Ұжымдық іс-әрекеттің тиімділігін бағалай біледі;
4.Өз жұмыстарын әріптестерімен бөлісуге дайын болады
Мектеп әкімшілігі,
бірінші деңгей мұғалімі,
коуч,
топ мүшелері
Тиірмен ұйғыр орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Семеева Лаура Дыбырқызы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz