Қалай қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқуын жақсартуға ықпал етуге болады

«Тиірмен ұйғыр орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Мектепті дамыту жоспары

Тақырыбы: «Қалай қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқуын жақсартуға ықпал етуге болады?»

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Семеева Лаура Дыбырқызы

Мектепті дамыту жоспары

Тақырыбы: «Қалай қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқуын жақсартуға ықпал етуге болады?»

Мақсаты: Оқушылардың оқуын жақсарту үшін, мұғалімдердің әр сабақта қалыптастырушы бағалауды, кері байланыстың түрлерін үздіксіз жүргізіп отыруына ықпал ету.

Күтілетін нәтиже:

1. Мұғалімдер қалыптастырушы бағалауды үнемі қолдануға дағдыланады;

2. Әр сабақта қалыптастырушы бағалауды түрлендіріп отырады;

3. Оқушылар бір-бірін әділ бағалауды меңгереді;

4. Мұғалімдер сабақ жоспарын жазуда оқушылардың идеяларын есепке алады;

5. Мұғалімдер өз сабақтарын жоспарлауда және өткізуде үздік сабақтың алты белгісін ескереді;

6. Мұғалімдер мен оқушылар өз жұмыстарына рефлекция жасай алады;

7. Ата-аналар мектеп жұмысына белсенді қатысып, кері байланыс жасауды үйренеді;

8. Мұғалімдер оқушылардың оқуын жақсарту үшін үнемі кері байланыс жасап отырады ;

9. «Ата-ана-мұғалім», «Ата-ана-оқушы», «Мұғалім-оқушы» байланыстары нығаяды;

10. Желілік қоғамдастық аясында өзге мектептермен ынтымақтастық орнайды;

11. Мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар әр мәселе бойынша өз пікірін, идеясын айта алады;

12. Ұжымдық іс-әрекеттің тиімділігін бағалай біледі;

13. Мұғалімдер іс-әрекеттегі зерттеу / Lesson Study/ жұмысының тиімді екендігіне көз жеткізеді.

Шаралар
Мақсаты
Шаралардың түрлері
Ресурстар
Мониторинг әдістері және дәлелдеме
Өту мерзімі
Күтілетін нәтиже
Жауаптылар

Ес

кертпе

№: 1
Шаралар:

Мектеп ұжымына жаңа МДЖ-ны таныстыру.

№1 коучинг «Мақсат дұрыс қойылса, жұмыс та ілгері басады»

Мақсаты:

Ұжымды МДЖ мазмұнымен таныстыру

SMART мақсат туралы білгізу

Шаралардың түрлері: коучинг
Ресурстар:

МДЖ

слайд,

бейне - жазба

флипчарт, маркерлер, стикерлер

Мониторинг әдістері және дәлелдеме:

Коучинг жоспары

Суреттер

Өту мерзімі: Тамыз
Күтілетін нәтиже:

1. Мұғалімдер жаңа МДЖ-ның мақсатын түсінеді

2. SMART мақсат қоя біледі

Жауаптылар:

Мектеп әкімшілігі,

Бірінші, екінші деңгей мұғалімі

Ескертпе:
№: 2
Шаралар: ОМЖ, ҚМЖ таныстырылымы
Мақсаты:

Мұғалімдерге

ОМЖ, ҚМЖ туралы білгізу, SMART мақсатты қалай қойғанымды көрсету

Шаралардың түрлері: Көрме
Ресурстар: ОМЖ, ҚМЖ
Мониторинг әдістері және дәлелдеме:

Мұғалімдер

дің пікірлері

Өту мерзімі:

Қыркүйек

1-апта

Күтілетін нәтиже:

1. Мұғалімдер өздері оқи отырып, ОМЖ, ҚМЖтуралы түсінеді

2. SMART мақсат қоюды меңгереді

3. Жоспарды бірлесіп құруға үйренеді

Жауаптылар: Бірінші, екінші деңгей мұғалімі
Ескертпе:
№: 3
Шаралар:

№2 Коучинг «Формативті және суммативті бағалаудың ерекшелі

гі»

Мақсаты: Мұғалімдер формативті және суммативті бағалау туралы қайтадан түсінік алады, табыс критерийін жасауды біледі
Шаралардың түрлері: Коучинг
Ресурстар:

слайд,

флипчарт, маркерлер, стикерлер, т. б

Мониторинг әдістері және дәлелдеме:

Фото

Мұғалім-

дердің кері байланысы

Өту мерзімі:

Қыркүйек

2-апта

Күтілетін нәтиже:

1. Мұғалімдер формативті бағалаудың жұмысты жақсартуға ықпалы тиетінін біледі

2. Өздері жасаған жұмыста формативті бағалау қалай іске асырылғанын түсінеді

3. Сабаққа табыс критерийін жасауды біледі

Жауаптылар: Бірінші, екінші деңгей мұғалімі
Ескертпе:
№: 4
Шаралар:

Коучингке қатысқан мұғалім-

дермен отырыс өткізу

Мақсаты: Сабақ жоспарларындағы өзгерісті байқау
Шаралардың түрлері: отырыс
Ресурстар: Сабақ жоспар-лары
Мониторинг әдістері және дәлелдеме: Сабақ жоспарлары
Өту мерзімі:

Қыркүйек

3-апта

Күтілетін нәтиже:

1. Сабақ жоспарына өзгеріс енгізуді біледі

2. Оқушылардың мүмкіндіктерін есепке алады

Жауаптылар:

Мектеп әкімшілігі,

Бірінші, екінші деңгей мұғалімі, топ мүшелері

Ескертпе:
№: 5
Шаралар: Ашық есік күні
Мақсаты:

Мұғалімдерге деңгейлік курстан үйренгендері

мізді көрсету

Шаралардың түрлері: Ашық сабақ
Ресурстар: слайд флипчарт, маркерлер, стикерлер, смайликтер т. б
Мониторинг әдістері және дәлелдеме: Сабақ жоспарлары, кері байланыстар, фото
Өту мерзімі:

Қыркүйек

4-апта

Күтілетін нәтиже:

1. Мұғалімдер өзгерістердің тиімді тұсын бағалайды;

2. Сабақта формативті бағалауды іске асыру жолдарын меңгереді

Жауаптылар:

Мектеп әкімшілігі,

Бірінші, екінші деңгей мұғалімі, топ мүшелері

Ескертпе:
№: 6
Шаралар:

Мұғалім

дердің сабақ туралы пікірлерін тыңдау

Мақсаты:

Мұғалімдер құрылымдал

ған бақылау кестесі бойынша сабақты талдайды

Шаралардың түрлері: Бейресми отырыс
Ресурстар:

Фотолар

Құрылым

далған бақылау кестесі

Мониторинг әдістері және дәлелдеме:

Мұғалім

дер толтырған құрылым

далған бақылау кестесі

Өту мерзімі:

Қыркүйек

4-апта

Күтілетін нәтиже:

1. Мұғалімдер құрылымдалған бақылау кестесі арқылы өз ойын айта алады;

2. Оқушылардың сабақ барысындағы іс-әрекеттерін бағалай біледі

Жауаптылар:

Мектеп әкімшілігі,

Бірінші,

екінші деңгей мұғалімі,

топ мүшелері

Ескертпе:
№: 7
Шаралар:

Коучпен жұмыс

Менто-

Ринг

Мақсаты: Тақырып бойынша ізденіп, бірлесіп коучинг жоспарын жасау
Шаралардың түрлері: Отырыс
Ресурстар: Слайд
Мониторинг әдістері және дәлелдеме:

Кері байланысы,

Коучинг жоспары

Өту мерзімі:

Қазан

1-апта

Күтілетін нәтиже:

1. Коуч мұғалім коучингтің өткізілу бағытын түсінеді

2. Жоспарды бірлесіп құруға үйренеді

3. Коучинг жүргізе біледі

Жауаптылар:

Бірінші деңгей мұғалімі,

коуч

Ескертпе:
№: 8
Шаралар:

№3 Коучинг өткізу

«Үздік сабақтың алты белгісіжәне сабақта қолданылатын стратегия

лар»

Мақсаты: Мұғалімдерге үздік сабақтың алты белгісі және ойлау стратегиялары туралы мағлұмат беру
Шаралардың түрлері: Коучинг
Ресурстар:

Слайд

Суреттер

Флипчарт

Маркер

стикер

Мониторинг әдістері және дәлелдеме:

Қатысушылар рефлексиясы

Фотолар

Кері байланыс парақшалары

Өту мерзімі:

Қазан

2-апта

Күтілетін нәтиже:

1. Мұғалімдер үздік сабақтың алты белгісі туралы біледі

2. Сабақта үздік сабақтың алты белгісін ескеруді үйренеді

3. Сабақтарында әр түрлі стратегияларды орынды қолдана алады

Жауаптылар:

Мектеп әкімшілігі,

бірінші деңгей мұғалімі, коуч

топ мүшелері

Ескертпе:
№: 9
Шаралар:

Коучинг-

ке қатысқан мұғалім-дердің сабақ жоспарын қарау

Мақсаты: Сабақ жоспарларын-дағы өзгерісті бақылау, идея айту, жетілдіру
Шаралардың түрлері: Бейресми әңгіме
Ресурстар: Сабақ жоспары
Мониторинг әдістері және дәлелдеме: Сабақ жоспары
Өту мерзімі:

Қазан

3-апта

Күтілетін нәтиже:

1. Сабақ жоспарын жазғанда, сабақ өткізгенде үздік сабақтың алты белгісін үнемі ескеріп отырады;

2. Сабақ жоспарында оқушылардың бір-бірін бағалай алатындай тапсырмалар түрлерін қарастырады.

3. Оқушылардың мүмкіндіктерін есепке алады

Жауаптылар:

Мектеп әкімшілігі,

бірінші деңгей мұғалімі, коучтоп мүшелері

Ескертпе:
№: 10
Шаралар: Мұғалім-дердің сабағына қатысу
Мақсаты:

Сабақтарында формативті бағалау түрлерін қалай қолданатында

рын бақылау

Шаралардың түрлері:

Даму бағытын, үдерісті бақылау

Ақпарат алу

Ресурстар:

Құрылым

далған кесте

Мониторинг әдістері және дәлелдеме:

Фото

Оқушы кері байланысы

Мұғалім рефлексиясы

Өту мерзімі:

Қазан

4-апта

Күтілетін нәтиже:

1. Өз бағалауды қолданады

2. Оқушылар өз пікірлерін, идеяларын еркін айта алады

3. Мұғалім оқушылардың жазба жұмыстарына кері байланыс жазады

Жауаптылар:

Мектеп әкімшілігі,

бірінші деңгей мұғалімі, коуч топ мүшелері

Ескертпе:
№: 11
Шаралар: Сабақ бойынша кәсіби әңгіме
Мақсаты: Өз жұмысына кері оралып рефлексиялық есеп жасай білу
Шаралардың түрлері: Кәсіби әңгіме
Ресурстар:

Видео жазба,

суреттер

Мониторинг әдістері және дәлелдеме: Видео, сурет
Өту мерзімі:

Қазан

4-апта

Күтілетін нәтиже:

1. Мұғалімдер өз жұмысына рефлексия жасай алады

2. Мұғалімдер рефлексивтік есеп жаза біледі

Жауаптылар: Бірінші деңгей мұғалімі, коуч топ мүшелері
Ескертпе:
№: 12
Шаралар:

Топ мүшелері

нің басқосуы

Мақсаты: Өткенді саралау, үйренгендерін ортаға салу, идея айта білу
Шаралардың түрлері: Бейресми отырыс
Ресурстар:

Әр мұғалімнің жинақ қоржын

дары

Мониторинг әдістері және дәлелдеме:

Мұғалімдер

дің кері байланыс парақшалары, фотолар

Өту мерзімі:

Қазан

5-апта

Күтілетін нәтиже:

1. Үйренгендерін қысылмай ортаға салады;

2. Әлі де үйренгісі келетіндері туралы идеяларын жеткізеді;

Жауаптылар: Бірінші деңгей мұғалімі, коуч, топ мүшелері
Ескертпе:
№: 13
Шаралар:

№4 коучинг

«Сабақта формативті бағалауды үнемі тиімді жүргізудің бір тәсілі топтық жұмысты тиімді ұйымдастыра білу»

Мақсаты: Мұғалімдерге формативті бағалауды тиімді ұйымдастыру үшін топтық жұмысты, тапсырмаларды орынды қолдану туралы ақпаратпен қамтамасыз ету
Шаралардың түрлері: Коучинг
Ресурстар:

МАН І(ілгері деңгей)

слайд флипчарт, маркерлер, стикерлер, смайликтер т. б

Мониторинг әдістері және дәлелдеме:

Фотолар

Кері байланыс

Өту мерзімі:

Қараша

1-апта

Күтілетін нәтиже:

1. Топтық жұмысты тиімді ұйымдастыру туралы біледі

2. Сабақта топтық жұмыс ұйымдастырғанда топ мүшелерінің функцияларын дұрыс атқаруына көңіл бөледі;

3. Топтық тапсырмаларды дайындай біледі

Жауаптылар: Бірінші деңгей мұғалімі, коуч, топ мүшелері
Ескертпе:
№: 14
Шаралар:

Коучинг-

ке қатысқан мұғалім-дердің сабақ жоспарын қарау

Мақсаты: Сабақ жоспарларын-дағы өзгерісті бақылау, идея айту, жетілдіру
Шаралардың түрлері: Бейресми әңгіме
Ресурстар: Сабақ жоспары
Мониторинг әдістері және дәлелдеме: Сабақ жоспары
Өту мерзімі:

Қараша

2, 3-апта

Күтілетін нәтиже:

1. Сабақ жоспарын жазғанда, сабақ өткізгенде топтық тапсырмалар беруді үнемі ескеріп отырады;

2. Сабақ жоспарында оқушылардың бір-бірін бағалай алатындай тапсырмалар түрлерін қарастырады.

3. Оқушылардың мүмкіндіктерін есепке алады

Жауаптылар:

Мектеп әкімшілігі,

бірінші деңгей мұғалімі, коучтоп мүшелері

Ескертпе:
№: 15
Шаралар: Мұғалім-дердің сабағына қатысу
Мақсаты:

Сабақтарында формативті бағалау түрлерін, топтық тапсырмаларды қалай қолданатында

рын бақылау

Шаралардың түрлері:

Даму бағытын, үдерісті бақылау

Ақпарат алу

Ресурстар:

Құрылым

далған кесте

Мониторинг әдістері және дәлелдеме:

Фото

Оқушы кері байланысы

Мұғалім рефлексиясы

Өту мерзімі:

Қараша

4-апта

Күтілетін нәтиже:

1. Өз сабақтарында формативті бағалауды қолданады

2. Оқушылар өз пікірлерін, идеяларын еркін айта алады

3. Мұғалім оқушылардың жазба жұмыстарына кері байланыс жазады

Жауаптылар:

Мектеп әкімшілігі,

бірінші деңгей мұғалімі, коуч топ мүшелері

Ескертпе:
№: 16
Шаралар: Сабақ бойынша кәсіби әңгіме
Мақсаты: Өз жұмысына кері оралып, рефлексиялық есеп жасай білу
Шаралардың түрлері: Кәсіби әңгіме
Ресурстар:

Видео жазба,

суреттер

Мониторинг әдістері және дәлелдеме: Видео, сурет
Өту мерзімі:

Қараша

4-апта

Күтілетін нәтиже:

1. Мұғалімдер өз жұмысына рефлексия жасай алады

2. Мұғалімдер рефлексивтік есеп жаза біледі

Жауаптылар: Бірінші деңгей мұғалімі, коуч топ мүшелері
Ескертпе:
№: 17
Шаралар:

Панорама

лық сабақ/әд. кеңес/

Мақсаты: Мектеп ұжымын жасалып жатқан жұмыс барысымен хабардар ету
Шаралардың түрлері: Көрме
Ресурстар:

Сабақ жазбалары, слайд, фотолар,

Сабақ жоспары

Мониторинг әдістері және дәлелдеме:

Фотолар

Кері байланыс

Өту мерзімі:

Желтоқсан

1-апта

Күтілетін нәтиже:

1. Мұғалімдер сабағында болып жатқан өзгерістер жайында өзгелерге тиімді тәсілмен жеткізе біледі

2. Ұжымды оқушылардың сабақ барысындағы жетістіктері туралы хабардар етеді

Жауаптылар: Бірінші деңгей мұғалімі, коуч топ мүшелері
Ескертпе:
№: 18
Шаралар:

Мектепте формативті бағалауды


Ұқсас жұмыстар
Оқушылардың арнайы қателерді бағалауы
Критериалды бағалау жүйесінің тиімділігі
Жалпы қалыптастырушы бағалау сабақ жүйесінде жеке қарастырылмайтын, сабақпен қатар жүретін үрдіс
Отбасы мүшелерінің суреттері
Сабақ мақсаттары. Сабақтың басы
Қалыптастырушы бағалау әдістері
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар
Өз мектебімде өзгеріс енгізу үшін маған не істеу керек?
Оқушының ісәрекеті
Сабақ жоспарының үлгісі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz