Тиірмен ұйғыр орта мектебінің қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқуын жақсарту жөніндегі мектепті дамыту жоспары

«Тиірмен ұйғыр орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Мектепті дамыту жоспары

Тақырыбы: «Қалай қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқуын жақсартуға ықпал етуге болады?»

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Семеева Лаура Дыбырқызы

Мектепті дамыту жоспары

Тақырыбы: «Қалай қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқуын жақсартуға ықпал етуге болады?»

Мақсаты: Оқушылардың оқуын жақсарту үшін, мұғалімдердің әр сабақта қалыптастырушы бағалауды, кері байланыстың түрлерін үздіксіз жүргізіп отыруына ықпал ету.

Күтілетін нәтиже:

1. Мұғалімдер қалыптастырушы бағалауды үнемі қолдануға дағдыланады;

2. Әр сабақта қалыптастырушы бағалауды түрлендіріп отырады;

3. Оқушылар бір-бірін әділ бағалауды меңгереді;

4. Мұғалімдер сабақ жоспарын жазуда оқушылардың идеяларын есепке алады;

5. Мұғалімдер өз сабақтарын жоспарлауда және өткізуде үздік сабақтың алты белгісін ескереді;

6. Мұғалімдер мен оқушылар өз жұмыстарына рефлекция жасай алады;

7. Ата-аналар мектеп жұмысына белсенді қатысып, кері байланыс жасауды үйренеді;

8. Мұғалімдер оқушылардың оқуын жақсарту үшін үнемі кері байланыс жасап отырады ;

9. «Ата-ана-мұғалім», «Ата-ана-оқушы», «Мұғалім-оқушы» байланыстары нығаяды;

10. Желілік қоғамдастық аясында өзге мектептермен ынтымақтастық орнайды;

11. Мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар әр мәселе бойынша өз пікірін, идеясын айта алады;

12. Ұжымдық іс-әрекеттің тиімділігін бағалай біледі;

13. Мұғалімдер іс-әрекеттегі зерттеу / Lesson Study/ жұмысының тиімді екендігіне көз жеткізеді.

Шаралар
Мақсаты
Шаралардың түрлері
Ресурстар
Мониторинг әдістері және дәлелдеме
Өту мерзімі
Күтілетін нәтиже
Жауаптылар

Ес

кертпе

№: 1
Шаралар:

Мектеп ұжымына жаңа МДЖ-ны таныстыру.

№1 коучинг «Мақсат дұрыс қойылса, жұмыс та ілгері басады»

Мақсаты:

Ұжымды МДЖ мазмұнымен таныстыру

SMART мақсат туралы білгізу

Шаралардың түрлері: коучинг
Ресурстар:

МДЖ

слайд,

бейне - жазба

флипчарт, маркерлер, стикерлер

Мониторинг әдістері және дәлелдеме:

Коучинг жоспары

Суреттер

Өту мерзімі: Тамыз
Күтілетін нәтиже:

1. Мұғалімдер жаңа МДЖ-ның мақсатын түсінеді

2. SMART мақсат қоя біледі

Жауаптылар:

Мектеп әкімшілігі,

Бірінші, екінші деңгей мұғалімі

Ескертпе:
№: 2
Шаралар: ОМЖ, ҚМЖ таныстырылымы
Мақсаты:

Мұғалімдерге

ОМЖ, ҚМЖ туралы білгізу, SMART мақсатты қалай қойғанымды көрсету

Шаралардың түрлері: Көрме
Ресурстар: ОМЖ, ҚМЖ
Мониторинг әдістері және дәлелдеме:

Мұғалімдер

дің пікірлері

Өту мерзімі:

Қыркүйек

1-апта

Күтілетін нәтиже:

1. Мұғалімдер өздері оқи отырып, ОМЖ, ҚМЖтуралы түсінеді

2. SMART мақсат қоюды меңгереді

3. Жоспарды бірлесіп құруға үйренеді

Жауаптылар: Бірінші, екінші деңгей мұғалімі
Ескертпе:
№: 3
Шаралар:

№2 Коучинг «Формативті және суммативті бағалаудың ерекшелі

гі»

Мақсаты: Мұғалімдер формативті және суммативті бағалау туралы қайтадан түсінік алады, табыс критерийін жасауды біледі
Шаралардың түрлері: Коучинг
Ресурстар:

слайд,

флипчарт, маркерлер, стикерлер, т. б

Мониторинг әдістері және дәлелдеме:

Фото

Мұғалім-

дердің кері байланысы

Өту мерзімі:

Қыркүйек

2-апта

Күтілетін нәтиже:

1. Мұғалімдер формативті бағалаудың жұмысты жақсартуға ықпалы тиетінін біледі

2. Өздері жасаған жұмыста формативті бағалау қалай іске асырылғанын түсінеді

3. Сабаққа табыс критерийін жасауды біледі

Жауаптылар: Бірінші, екінші деңгей мұғалімі
Ескертпе:
№: 4
Шаралар:

Коучингке қатысқан мұғалім-

дермен отырыс өткізу

Мақсаты: Сабақ жоспарларындағы өзгерісті байқау
Шаралардың түрлері: отырыс
Ресурстар: Сабақ жоспар-лары
Мониторинг әдістері және дәлелдеме: Сабақ жоспарлары
Өту мерзімі:

Қыркүйек

3-апта

Күтілетін нәтиже:

1. Сабақ жоспарына өзгеріс енгізуді біледі

2. Оқушылардың мүмкіндіктерін есепке алады

Жауаптылар:

Мектеп әкімшілігі,

Бірінші, екінші деңгей мұғалімі, топ мүшелері

Ескертпе:
№: 5
Шаралар: Ашық есік күні
Мақсаты:

Мұғалімдерге деңгейлік курстан үйренгендері

мізді көрсету

Шаралардың түрлері: Ашық сабақ
Ресурстар: слайд флипчарт, маркерлер, стикерлер, смайликтер т. б
Мониторинг әдістері және дәлелдеме: Сабақ жоспарлары, кері байланыстар, фото
Өту мерзімі:

Қыркүйек

4-апта

Күтілетін нәтиже:

1. Мұғалімдер өзгерістердің тиімді тұсын бағалайды;

2. Сабақта формативті бағалауды іске асыру жолдарын меңгереді

Жауаптылар:

Мектеп әкімшілігі,

Бірінші, екінші деңгей мұғалімі, топ мүшелері

Ескертпе:
№: 6
Шаралар:

Мұғалім

дердің сабақ туралы пікірлерін тыңдау

Мақсаты:

Мұғалімдер құрылымдал

ған бақылау кестесі бойынша сабақты талдайды

Шаралардың түрлері: Бейресми отырыс
Ресурстар:

Фотолар

Құрылым

далған бақылау кестесі

Мониторинг әдістері және дәлелдеме:

Мұғалім

дер толтырған құрылым

далған бақылау кестесі

Өту мерзімі:

Қыркүйек

4-апта

Күтілетін нәтиже:

1. Мұғалімдер құрылымдалған бақылау кестесі арқылы өз ойын айта алады;

2. Оқушылардың сабақ барысындағы іс-әрекеттерін бағалай біледі

Жауаптылар:

Мектеп әкімшілігі,

Бірінші,

екінші деңгей мұғалімі,

топ мүшелері

Ескертпе:
№: 7
Шаралар:

Коучпен жұмыс

Менто-

Ринг

Мақсаты: Тақырып бойынша ізденіп, бірлесіп коучинг жоспарын жасау
Шаралардың түрлері: Отырыс
Ресурстар: Слайд
Мониторинг әдістері және дәлелдеме:

Кері байланысы,

Коучинг жоспары

Өту мерзімі:

Қазан

1-апта

Күтілетін нәтиже:

1. Коуч мұғалім коучингтің өткізілу бағытын түсінеді

2. Жоспарды бірлесіп құруға үйренеді

3. Коучинг жүргізе біледі

Жауаптылар:

Бірінші деңгей мұғалімі,

коуч

Ескертпе:
№: 8
Шаралар:

№3 Коучинг өткізу

«Үздік сабақтың алты белгісіжәне сабақта қолданылатын стратегия

лар»

Мақсаты: Мұғалімдерге үздік сабақтың алты белгісі және ойлау стратегиялары туралы мағлұмат беру
Шаралардың түрлері: Коучинг
Ресурстар:

Слайд

Суреттер

Флипчарт

Маркер

стикер

Мониторинг әдістері және дәлелдеме:

Қатысушылар рефлексиясы

Фотолар

Кері байланыс парақшалары

Өту мерзімі:

Қазан

2-апта

Күтілетін нәтиже:

1. Мұғалімдер үздік сабақтың алты белгісі туралы біледі

2. Сабақта үздік сабақтың алты белгісін ескеруді үйренеді

3. Сабақтарында әр түрлі стратегияларды орынды қолдана алады

Жауаптылар:

Мектеп әкімшілігі,

бірінші деңгей мұғалімі, коуч

топ мүшелері

Ескертпе:
№: 9
Шаралар:

Коучинг-

ке қатысқан мұғалім-дердің сабақ жоспарын қарау

Мақсаты: Сабақ жоспарларын-дағы өзгерісті бақылау, идея айту, жетілдіру
Шаралардың түрлері: Бейресми әңгіме
Ресурстар: Сабақ жоспары
Мониторинг әдістері және дәлелдеме: Сабақ жоспары
Өту мерзімі:

Қазан

3-апта

Күтілетін нәтиже:

1. Сабақ жоспарын жазғанда, сабақ өткізгенде үздік сабақтың алты белгісін үнемі ескеріп отырады;

2. Сабақ жоспарында оқушылардың бір-бірін бағалай алатындай тапсырмалар түрлерін қарастырады.

3. Оқушылардың мүмкіндіктерін есепке алады

Жауаптылар:

Мектеп әкімшілігі,

бірінші деңгей мұғалімі, коучтоп мүшелері

Ескертпе:
№: 10
Шаралар: Мұғалім-дердің сабағына қатысу
Мақсаты:

Сабақтарында формативті бағалау түрлерін қалай қолданатында

рын бақылау

Шаралардың түрлері:

Даму бағытын, үдерісті бақылау

Ақпарат алу

Ресурстар:

Құрылым

далған кесте

Мониторинг әдістері және дәлелдеме:

Фото

Оқушы кері байланысы

Мұғалім рефлексиясы

Өту мерзімі:

Қазан

4-апта

Күтілетін нәтиже:

1. Өз бағалауды қолданады

2. Оқушылар өз пікірлерін, идеяларын еркін айта алады

3. Мұғалім оқушылардың жазба жұмыстарына кері байланыс жазады

Жауаптылар:

Мектеп әкімшілігі,

бірінші деңгей мұғалімі, коуч топ мүшелері

Ескертпе:
№: 11
Шаралар: Сабақ бойынша кәсіби әңгіме
Мақсаты: Өз жұмысына кері оралып рефлексиялық есеп жасай білу
Шаралардың түрлері: Кәсіби әңгіме
Ресурстар:

Видео жазба,

суреттер

Мониторинг әдістері және дәлелдеме: Видео, сурет
Өту мерзімі:

Қазан

4-апта

Күтілетін нәтиже:

1. Мұғалімдер өз жұмысына рефлексия жасай алады

2. Мұғалімдер рефлексивтік есеп жаза біледі

Жауаптылар: Бірінші деңгей мұғалімі, коуч топ мүшелері
Ескертпе:
№: 12
Шаралар:

Топ мүшелері

нің басқосуы

Мақсаты: Өткенді саралау, үйренгендерін ортаға салу, идея айта білу
Шаралардың түрлері: Бейресми отырыс
Ресурстар:

Әр мұғалімнің жинақ қоржын

дары

Мониторинг әдістері және дәлелдеме:

Мұғалімдер

дің кері байланыс парақшалары, фотолар

Өту мерзімі:

Қазан

5-апта

Күтілетін нәтиже:

1. Үйренгендерін қысылмай ортаға салады;

2. Әлі де үйренгісі келетіндері туралы идеяларын жеткізеді;

Жауаптылар: Бірінші деңгей мұғалімі, коуч, топ мүшелері
Ескертпе:
№: 13
Шаралар:

№4 коучинг

«Сабақта формативті бағалауды үнемі тиімді жүргізудің бір тәсілі топтық жұмысты тиімді ұйымдастыра білу»

Мақсаты: Мұғалімдерге формативті бағалауды тиімді ұйымдастыру үшін топтық жұмысты, тапсырмаларды орынды қолдану туралы ақпаратпен қамтамасыз ету
Шаралардың түрлері: Коучинг
Ресурстар:

МАН І(ілгері деңгей)

слайд флипчарт, маркерлер, стикерлер, смайликтер т. б

Мониторинг әдістері және дәлелдеме:

Фотолар

Кері байланыс

Өту мерзімі:

Қараша

1-апта

Күтілетін нәтиже:

1. Топтық жұмысты тиімді ұйымдастыру туралы біледі

2. Сабақта топтық жұмыс ұйымдастырғанда топ мүшелерінің функцияларын дұрыс атқаруына көңіл бөледі;

3. Топтық тапсырмаларды дайындай біледі

Жауаптылар: Бірінші деңгей мұғалімі, коуч, топ мүшелері
Ескертпе:
№: 14
Шаралар:

Коучинг-

ке қатысқан мұғалім-дердің сабақ жоспарын қарау

Мақсаты: Сабақ жоспарларын-дағы өзгерісті бақылау, идея айту, жетілдіру
Шаралардың түрлері: Бейресми әңгіме
Ресурстар: Сабақ жоспары
Мониторинг әдістері және дәлелдеме: Сабақ жоспары
Өту мерзімі:

Қараша

2, 3-апта

Күтілетін нәтиже:

1. Сабақ жоспарын жазғанда, сабақ өткізгенде топтық тапсырмалар беруді үнемі ескеріп отырады;

2. Сабақ жоспарында оқушылардың бір-бірін бағалай алатындай тапсырмалар түрлерін қарастырады.

3. Оқушылардың мүмкіндіктерін есепке алады

Жауаптылар:

Мектеп әкімшілігі,

бірінші деңгей мұғалімі, коучтоп мүшелері

Ескертпе:
№: 15
Шаралар: Мұғалім-дердің сабағына қатысу
Мақсаты:

Сабақтарында формативті бағалау түрлерін, топтық тапсырмаларды қалай қолданатында

рын бақылау

Шаралардың түрлері:

Даму бағытын, үдерісті бақылау

Ақпарат алу

Ресурстар:

Құрылым

далған кесте

Мониторинг әдістері және дәлелдеме:

Фото

Оқушы кері байланысы

Мұғалім рефлексиясы

Өту мерзімі:

Қараша

4-апта

Күтілетін нәтиже:

1. Өз сабақтарында формативті бағалауды қолданады

2. Оқушылар өз пікірлерін, идеяларын еркін айта алады

3. Мұғалім оқушылардың жазба жұмыстарына кері байланыс жазады

Жауаптылар:

Мектеп әкімшілігі,

бірінші деңгей мұғалімі, коуч топ мүшелері

Ескертпе:
№: 16
Шаралар: Сабақ бойынша кәсіби әңгіме
Мақсаты: Өз жұмысына кері оралып, рефлексиялық есеп жасай білу
Шаралардың түрлері: Кәсіби әңгіме
Ресурстар:

Видео жазба,

суреттер

Мониторинг әдістері және дәлелдеме: Видео, сурет
Өту мерзімі:

Қараша

4-апта

Күтілетін нәтиже:

1. Мұғалімдер өз жұмысына рефлексия жасай алады

2. Мұғалімдер рефлексивтік есеп жаза біледі

Жауаптылар: Бірінші деңгей мұғалімі, коуч топ мүшелері
Ескертпе:
№: 17
Шаралар:

Панорама

лық сабақ/әд. кеңес/

Мақсаты: Мектеп ұжымын жасалып жатқан жұмыс барысымен хабардар ету
Шаралардың түрлері: Көрме
Ресурстар:

Сабақ жазбалары, слайд, фотолар,

Сабақ жоспары

Мониторинг әдістері және дәлелдеме:

Фотолар

Кері байланыс

Өту мерзімі:

Желтоқсан

1-апта

Күтілетін нәтиже:

1. Мұғалімдер сабағында болып жатқан өзгерістер жайында өзгелерге тиімді тәсілмен жеткізе біледі

2. Ұжымды оқушылардың сабақ барысындағы жетістіктері туралы хабардар етеді

Жауаптылар: Бірінші деңгей мұғалімі, коуч топ мүшелері
Ескертпе:
№: 18
Шаралар:

Мектепте формативті бағалауды


Ұқсас жұмыстар
2015-2016 оқу жылы мектепті дамыту жоспары: қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың диалогтік сөйлеу дағдыларын дамыту
Бастауыш сыныптарда топтық жұмыс арқылы оқушылардың сыни ойлау дағдыларын дамыту: мектепті дамыту жоспары
№18 орта мектептің тәлімгерлік бағдарламасы: коучинг, Lesson Study және қалыптастырушы бағалау арқылы педагогтардың кәсіби дамуы
Білімді ақпараттандыру арқылы оқушылардың құзыреттілігі мен шығармашылығын дамыту: Балқаш қаласы №15 орта мектебінің тәжірибесі
Құрық орта мектеп-гимназиясының Жаңашыл тобының мектепті дамыту жоспары: Оқыту сапасын арттыруда кері байланыстың тиімділігі
7-сынып оқушыларына оқу дағдыларын үйрету арқылы мектепті дамыту: іс-әрекеттегі зерттеу
Жаңартылған оқу мазмұнында математика сабағында оқушылардың білім сапасын арттыру: қалыптастырушы бағалау мен инновациялық әдістер
Жаңартылған білім беру мазмұнындағы бағалау: қалыптастырушы және жиынтық әдістер
Білім сапасын арттырудағы қалыптастырушы бағалау тапсырмалары: тиімділігі мен әзірлеу кезеңдері
Қалыптастырушы бағалау процесі мен әдістері: критерийлер, тапсырмалар және кері байланыс
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz