Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында қолданылатын инновациялық әдіс-тәсілдер Шеберлік сыныптың мақсаты Оқушылардың оқуын жақсарту үшін, мұғалімдердің қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында инновациялық әдіс-тәсілдерді түрлендіріп қолданып отыруына ықпал ету

Шеберлік сыныбы
Семеева Лаура Дыбырқызы
Жұмыс өтілі: 20 жыл
Жұмыс орны: Ұйғыр ауданы
<<Тиірмен ұйғыр орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен>> коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қызметі: қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Санаты: жоғары
І деңгейді бітіріп, сертификат алған

Тақырыбы:Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында қолданылатын инновациялық әдіс-тәсілдер
Шеберлік сыныптың мақсаты: Оқушылардың оқуын жақсарту үшін, мұғалімдердің қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында инновациялық әдіс-тәсілдерді түрлендіріп қолданып отыруына ықпал ету.

Күтілетін нәтиже:
1.Мұғалімдер инновациялық әдіс-тәсілдердің тиімділігін түсінеді;
2.Мұғалімдер инновациялық әдіс-тәсілдердің жұмысты жақсартуға ықпалы тиетінін біледі;
3.Инновациялық әдіс-тәсілдердің нәтижеге бағытталғандығын түсінеді;
4.Өз жұмыстарына рефлекция жасай алады;
5.Топпен жұмыс жасай отырып ынтымақтастық ортасы құрылады, болашақта бірлесіп жұмыс жасауға ынталы болады
Мақсаты бағытталған аудитория:
Аймақтық семинарға қатысушы Панфилов, Жаркент, Ұйғыр ауданының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдері
Көрнекіліктер, құрал-жабдықтар: презентация, флипчарт, маркер, стикер, смайликтер
Шеберлік сынып барысы:
> Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу(3 минут)
> Ынтымақтастық ортасын қалыптастыру.
> Слайд арқылы тақырыпқа түсініктеме беру:<<Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында қолданылатын инновациялық әдіс-тәсілдер>>
> Топтық жұмыс
> Рефлексия
Кіріспе: Біз даналықты үш жолмен үйренеміз:
Ойлану - ең ізгі жол;
Еліктеу - ең жеңіл жол;
Тәжірибе жолы - ең ауыр жол.
/ Бенедикт Спиноза/
Стратегия -ұзақ уақытты қамтитын кез келген іс-әрекеттің жалпы жоспары және мақсатқа жету тәсілі. Педагогикалық стратегия - білім беру мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізу үшін сыныпта қолданылатын жоспарланған, әрі жүйеленген әдістер мен тәсілдердің жиынтығы.
Шеберлік сынып мазмұны:
Жұмыс кезеңі:

Кезеңнің мазмұны
Қатысушылар-дың іс-әрекеті
Уақыты
Ресурстар

Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу

Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу, слайд арқылы әр фигураның өзіндік ерекшелігін білдіру
Квадрат. Сізде төзімділік, шыдамдылық, еңбекқорлық дамыған. Өз айналаңа адамдарды жинап ұйымдастыру, реттеу және жүйелеу қабілетіңіз баршылық. Сізден үздік администра-тор шығады

Зигзаг. Сізде әсемдікті көре білу қабілеті жоғары қалыптасқан, сондай-ақ шығармашы-лық қабілетіңіз,ой- өрісіңіз дамыған. Сізде табиғи өткір ойлылық бар, өз айналаңызға қабілетті адамдарды жинай аласыз. Сізді шаблондар, ережелер, нұсқаулар қызықтыр-майды. Бастаған істі аяқтауға төзімділіктің жоқтығы бөгет жасайды.

Шеңбер.Сізде адамгер-шілік жоғары дамыған.
Сіз өз әріптесіңізді тыңдай аласыз және оның қайғысы мен қуанышын бірге бөлісе-сіз,басқаның ауыртпалы-ғына жәрдемдесу қа-білетіңіз жоғары қалып-тасқан. Сізге жеке адамдар арасындағы кикілжіңдер тән емес, өзіңізді олардан аулақ ұстайсыз. Сізден үздік психолог шығуы мүмкін.

Үшбұрыш. Сізге басқарушылық қасиет тән. Өз көздеген мақсатыңызға қол жеткізуге барлық мүм-кіншілігіңізді жасайсыз. Өзіңе сенімдісіз және жеңіске, жетістіктерге, ұтыстарға оңай қол жеткізесіз. Айтқаныңыз-дан шықпайсыз, абыройлысыз.Сіз қоғам-да, өмірде жоғары жетістіктерге қол жет-кізесіз, жұмысыңызда жоғарыға көтерілуге бейімділігіңіз бар.

Мұғалімдер өздері қалаған геометриялық фигураларды алады,сол арқылы топтарға бөлінеді
3 минут
Геометриялық фигуралар, слайд
Ынтымақтастық ортасын қалыптастыру

<<Сіздің нағыз мұғалім екеніңізді білдіретін 13 белгі>>

Бірлесіп слайдты көріп, пікір алмасады
5 минут
Презентация
<<Инновациялық әдіс-тәсілдер не үшін қажет?>> видео

Презентация арқылы тақырыпқа түсініктеме беру:<<Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында қолданылатын инновациялық әдіс-тәсілдер>>
Әдіс-тәсілдерді не үшін түрлендіріп отыру қажеттігі туралы ой тастау

Сабақтарымда қолданылып жүрген әдіс-тәсілдер және олардың тиімділігі туралы айту, көрсету
Видеоны көреді

Презентациядан өздеріне керекті мәліметтерді түртіп алып отырады
1минут

Видео

Презентация

Топтық жұмыс
<<Үш насихат-үш мың дирхам>> ертегісі таратылады, топтар берілген стратегиялар бойынша жұмыс жасайды
1-топ <<РАФТ>> стратегиясы
2-топ <<Ыстық орындық>>
3-топ <<Жуан, жіңішке сұрақтар>>
4-топ <>
Әр топ өздеріне берілген стратегиялар бойынша мәтінмен жұмыс жасап, топтық жұмыстарын қорғап шығады.
Мәселен, <<РАФТ>> стратегиясы бойынша кейіпкердің атынан хат жазу, <<Ыстық орындық>> сұрақтарын дайындау, <<Жуан, жіңішке сұрақтар>> бойынша өз сұрақтарын дайындайды, <> стратегиясы бойынша кейіпкер туралы өлең құрастырады.
Топтар жұмыстарын <<Екі жұлдыз, бір тілек>> арқылы бағалайды

10 минут
Топтық жұмыс үлгілері, <<Екі
жұлдыз, бір тілек

РЕФЛЕКСИЯ: <<Сандық, еттартқыш, қоқыс шелегі>>
Қорытынды: <<Басқаны үйреткен кісі қайталау арқылы меңгерген білімдерін нығайтумен ғана емес,пәнге үңілуге мүмкіндік алумен де өзін-өзі үйретеді.Сондықтан да асқан дарынды Иохим Форций өзі жайында:"Не істеп,не оқысам да соның бәрі,тіпті бір айдың ішінде-ақ ойымнан шығып кетеді,ал басқаларға үйреткенімді өзімнің бес саусағымдай соншалық айқын білемін",-деген екен.Сондықтан ол зор табыстарға жету үшін шәкірттерінің өздеріне шәкірт тауып, оларға күн сайын өздері үйреніп жатқан нәрселерін үйретіп отыруды кеңес етіпті>> Я.А.Каменский. Біздердің, деңгейлік бағдарламаны меңгерген, әріптестердің іс-әрекеті(коучинг, тәлімгерлік, топтық жұмыстар, шеберлік сыныптар т.б.)осы даналар сөзінің айқын көрінісі. Өйткені курстан өтпей-ақ осы бағдарламаны қолданатын мұғалімдер күн санап артып отыр. Қазақ халқында біреуге жақсылық жасау - үлкен сауап. Бір-бірімізден жақсылығымызды аямайық, үйрете жүріп, өзіміз де үйренуден жалықпайық!

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ:
1.МАН, І(ілгері деңгей)
2. Қабдықайыров Қ. Инновациялық технологияларды диагностикалау.
3. Жүнісбек Ә. Жаңа технология негізі - сапалы білім. - //Қазақстан мектебі, №4,
4. Нағымжанова Қ. Инновациялық технологияның құрылымы. - А.:Өркен
5. Көшімбетова С. Инновациялық технологияны білім сапасын көтеруде пайдалану мүмкіндіктері. - А.: Білім

Ұқсас жұмыстар
Қалай қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқуын жақсартуға ықпал етуге болады
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында жаңа технологияларды қолдану арқылы оқушылардың таным белсенділігін арттыру жолдары
Тәлім алушы әріптестерім
Бірінші деңгей бағдарламасы идеясы
Қазақ тілі мен әдебиет пәнін оқытудағы 7 модульдің тиімділігі
Шығармашылық стратегиясы
Коучинг және тәлімгерлік ету арқылы мұғалімнің дамуы
Сабақ кезеңінің негізгі мақсаттары
Қазақ тілі мұғ
Оқушылардың оқу белсенділіктерін арттыру үшін қандай бағалау түрлерін қолдануға болады?
Пәндер