Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында қолданылатын инновациялық әдіс-тәсілдер Шеберлік сыныптың мақсаты Оқушылардың оқуын жақсарту үшін, мұғалімдердің қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында инновациялық әдіс-тәсілдерді түрлендіріп қолданып отыруына ықпал ету

Шеберлік сыныбы

Тақырыбы :Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында қолданылатын инновациялық әдіс-тәсілдер

Шеберлік сыныптың мақсаты: Оқушылардың оқуын жақсарту үшін, мұғалімдердің қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында инновациялық әдіс-тәсілдерді түрлендіріп қолданып отыруына ықпал ету.

Күтілетін нәтиже:

1. Мұғалімдер инновациялық әдіс-тәсілдердің тиімділігін түсінеді;

2. Мұғалімдер инновациялық әдіс-тәсілдердің жұмысты жақсартуға ықпалы тиетінін біледі;

3. Инновациялық әдіс-тәсілдердің нәтижеге бағытталғандығын түсінеді;

4. Өз жұмыстарына рефлекция жасай алады;

5. Топпен жұмыс жасай отырып ынтымақтастық ортасы құрылады, болашақта бірлесіп жұмыс жасауға ынталы болады

Мақсаты бағытталған аудитория:

Аймақтық семинарға қатысушы Панфилов, Жаркент, Ұйғыр ауданының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдері

Көрнекіліктер, құрал-жабдықтар: презентация, флипчарт, маркер, стикер, смайликтер

Шеберлік сынып барысы:

  • Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу(3 минут)
  • Ынтымақтастық ортасын қалыптастыру.
  • Слайд арқылы тақырыпқа түсініктеме беру:«Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында қолданылатын инновациялық әдіс-тәсілдер»
  • Топтық жұмыс
  • Рефлексия

Кіріспе: Біз даналықты үш жолмен үйренеміз:
Ойлану - ең ізгі жол;
Еліктеу - ең жеңіл жол;
Тәжірибе жолы - ең ауыр жол.
/ Бенедикт Спиноза/

Стратегия -ұзақ уақытты қамтитын кез келген іс-әрекеттің жалпы жоспары және мақсатқа жету тәсілі. Педагогикалық стратегия - білім беру мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізу үшін сыныпта қолданылатын жоспарланған, әрі жүйеленген әдістер мен тәсілдердің жиынтығы.

Шеберлік сынып мазмұны:

Жұмыс кезеңі:
Кезеңнің мазмұны
Қатысушылар-дың іс-әрекеті
Уақыты
Ресурстар
Жұмыс кезеңі:: Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу
Кезеңнің мазмұны:

Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу, слайд арқылы әр фигураның өзіндік ерекшелігін білдіру

Квадрат. Сізде төзімділік, шыдамдылық, еңбекқорлық дамыған. Өз айналаңа адамдарды жинап ұйымдастыру, реттеу және жүйелеу қабілетіңіз баршылық. Сізден үздік администра-тор шығады

http://stranamasterov.ru/images/startrek/1/zigzag.jpg

Зигзаг. Сізде әсемдікті көре білу қабілеті жоғары қалыптасқан, сондай-ақ шығармашы-лық қабілетіңіз, ой- өрісіңіз дамыған. Сізде табиғи өткір ойлылық бар, өз айналаңызға қабілетті адамдарды жинай аласыз. Сізді шаблондар, ережелер, нұсқаулар қызықтыр-майды. Бастаған істі аяқтауға төзімділіктің жоқтығы бөгет жасайды.

Шеңбер. Сізде адамгер-шілік жоғары дамыған.

Сіз өз әріптесіңізді тыңдай аласыз және оның қайғысы мен қуанышын бірге бөлісе-сіз, басқаның ауыртпалы-ғына жәрдемдесу қа-білетіңіз жоғары қалып-тасқан. Сізге жеке адамдар арасындағы кикілжіңдер тән емес, өзіңізді олардан аулақ ұстайсыз. Сізден үздік психолог шығуы мүмкін.

Үшбұрыш. Сізге басқарушылық қасиет тән. Өз көздеген мақсатыңызға қол жеткізуге барлық мүм-кіншілігіңізді жасайсыз. Өзіңе сенімдісіз және жеңіске, жетістіктерге, ұтыстарға оңай қол жеткізесіз. Айтқаныңыз-дан шықпайсыз, абыройлысыз. Сіз қоғам-да, өмірде жоғары жетістіктерге қол жет-кізесіз, жұмысыңызда жоғарыға көтерілуге бейімділігіңіз бар.

Қатысушылар-дың іс-әрекеті: Мұғалімдер өздері қалаған геометриялық фигураларды алады, сол арқылы топтарға бөлінеді
Уақыты: 3 минут
Ресурстар: Геометриялық фигуралар, слайд
Жұмыс кезеңі:: Ынтымақтастық ортасын қалыптастыру
Кезеңнің мазмұны: «Сіздің нағыз мұғалім екеніңізді білдіретін 13 белгі»
Қатысушылар-дың іс-әрекеті: Бірлесіп слайдты көріп, пікір алмасады
Уақыты: 5 минут
Ресурстар: Презентация
Жұмыс кезеңі::

«Инновациялық әдіс-тәсілдер не үшін қажет?» видео

Презентация арқылы тақырыпқа түсініктеме беру:«Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында қолданылатын инновациялық әдіс-тәсілдер»

Кезеңнің мазмұны:

Әдіс-тәсілдерді не үшін түрлендіріп отыру қажеттігі туралы ой тастау

Сабақтарымда қолданылып жүрген әдіс-тәсілдер және олардың тиімділігі туралы айту, көрсету

Қатысушылар-дың іс-әрекеті:

Видеоны көреді

Презентациядан өздеріне керекті мәліметтерді түртіп алып отырады

Уақыты: 1минут
Ресурстар:

Видео

Презентация

Жұмыс кезеңі:: Топтық жұмыс
Кезеңнің мазмұны:

«Үш насихат-үш мың дирхам» ертегісі таратылады, топтар берілген стратегиялар бойынша жұмыс жасайды

1-топ «РАФТ» стратегиясы

2-топ «Ыстық орындық»

3-топ «Жуан, жіңішке сұрақтар»

4-топ «Sinkuein немесе бес жолды өлең стратегиясы»

Қатысушылар-дың іс-әрекеті:

Әр топ өздеріне берілген стратегиялар бойынша мәтінмен жұмыс жасап, топтық жұмыстарын қорғап шығады.

Мәселен, «РАФТ» стратегиясы бойынша кейіпкердің атынан хат жазу, «Ыстық орындық» сұрақтарын дайындау, «Жуан, жіңішке сұрақтар» бойынша өз сұрақтарын дайындайды, «Sinkuein немесе бес жолды өлең» стратегиясы бойынша кейіпкер туралы өлең құрастырады.

Топтар жұмыстарын «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалайды

Уақыты: 10 минут
Ресурстар:

Топтық жұмыс үлгілері, «Екі

жұлдыз, бір тілек

РЕФЛЕКСИЯ: «Сандық, еттартқыш, қоқыс шелегі»


Ұқсас жұмыстар
Қалай қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқуын жақсартуға ықпал етуге болады
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында жаңа технологияларды қолдану арқылы оқушылардың таным белсенділігін арттыру жолдары
Тәлім алушы әріптестерім
Бірінші деңгей бағдарламасы идеясы
Қазақ тілі мен әдебиет пәнін оқытудағы 7 модульдің тиімділігі
Шығармашылық стратегиясы
Коучинг және тәлімгерлік ету арқылы мұғалімнің дамуы
Сабақ кезеңінің негізгі мақсаттары
Қазақ тілі мұғ
Оқушылардың оқу белсенділіктерін арттыру үшін қандай бағалау түрлерін қолдануға болады?
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz