Файл қосу

Нұрдәлет ақыштың "компьютер жанындағы жанжал" әңгімесі

Пән: Әртүрлі

[pic]
Мусина Жаңылсын Сармұрзақызы
Бастауыш класс мұғалімі
Ақтөбе қаласы №40 орта мектеп
Пәні: Әдебиеттік оқу. Сыныбы: 4а

Тақырыбы: Нұрдәлет Ақыштың "Компьютер жанындағы жанжал" әңгімесі
Мақсаты:
Білімділік: шығарма арқау болған оқиғаны, негізгі ойды аша білуге
машықтану; оқушылардың назарын жазушы тіліне аудару;
Дамытушылық: шығармашылық қиялын, жүйелі ойлау қабілетін дамыту, өз
ойларын еркін жеткізе білуге дағдыландыру
Тәрбиелік: жауапкершілікке, тиянақтылыққа тәрбиелеу, топтасып,
ұжымдасып жұмыс жасауға баулу;
Сабақтың көрнекілігі: бейнетаспа, тест, кодоскоп, кеспе қағаздар.
Cабақтың әдісі: сөздік әдіс (түсіндіру, хабарлау), сұрақ-жауап әдісі
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру

"Сиқырлы бақ" ойыны оқушыларды психологиялық дайындау.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. Сұлтанмахмұт Торайғыров "Арыстан мен тышқан"
1) "Алтын сақа" ойынының желісімен қызыл, жасыл, көк, сары конвертті топтар
таңдайды.
Қызыл конверт

Жасыл конверт

Көк конверт

Сары конверт

ІІІ. Үй тапсырмасын тест арқылы пысықтау (кодоскоппен көрсетіледі)
IV. Мақсат қою кезеңі:
1. Нұрдәулет Ақыштың "Компьютер жанындағы жанжал" шығармасымен танысу.
2. Шығарманы талдау (идеясы, тақырыбы, құрылысы)
V. Жаңа сабақ
Компьютер жанындағы жанжал
Жетелеуші сұрақтар;
1) Қазіргі заманға техника жаңалықтарын сарала
денди, сега, компьютер, ұялы телефон, бейнекамера
2) Компьютерді көрдіңдер ме? Оның бөліктерін ата.

Бейнетаспа көрсетіліп, мультимедия кабинеті, интернет желісі жөнінде
түсінік беріледі.
- Интернет тұсында жанжал неден туындағанын оқулықтан танысып
білеміз.

VI. Оқулықпен жұмыс.
1. Мәтінді тізбектеп оқу.
2. Мазмұнын баяндау.
3. Жоспар құру.
a) Меруерттің реніші
ә) Абыржыған Айдын
б) Ләззат апайының ойынды үзу себебі
в) Айдынның интернет алған ақпары
г) Ақыл жетпейтін іс.

VII. Шығармашылық тапсырма.
1. Әңгімеге сүйеніп, Айдынға мінездеме бер.

VIII. Сабақты бекіту
1) Әңгімеге кімдер қатысады?
2) Балалар компьютерде қандай ойын ойнамақ болды?
3) Ойындары неліктен үзілді?
4) "Интернет" туралы не ұқтың?
ІХ. Қорытынды:
Қазақстан алдында үлкен міндет тұр. Ол бәсекеге қабілетті 50 елдің
қатарына ену. Ол үшін қазақстандық әрбір азамат бәсекеге қабілетті болуы
тиіс. Отандық білімді әлемдік білімге жеткізу үшін әрбір оқушы өзінің
білімін ақпараттандыру қажет. Ақпараттың негізгі көзі - компьютер.

Х. Бағалау.

ХІ. Үйге әңгіме мазмұнына жоспар құру.
-----------------------
Арыстан өлтіруге айналыпты,
Басын басқан тышқанды ұстап алып.
Жалынды сонда тышқан: ____________________________
____________________________________________________________________________
________________________

Азат қыл, байқамадым, өлтірме!"-деп.
Арыстан күліп айтты: "Сорлы тышқан!
____________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________

Ұйықтапты бір арыстан айдалада,
Тыныштық алу үшін сай- панада.
____________________________________________________________________________
_______________________

Бір күні арыстаным торға түсті, Үзем деп, ақырып, тулап, салды күшті,
____________________________________________________________________________
________________________

Айыптаушы

Қорғаушы

Үкім шығарушы

Айдынның іс-әрекетінің дұрыс емес екендігін айыптайды.
(Мәтінге сүйене отырып)

Айдынның іс-әрекетінің дұрыстығын айтып, қорғайды.

Айыптаушы Қорғаушының ой-пікірін тыңдай отырып, өзінің бағасын беріп үкім
шығарады.




Ұқсас жұмыстар
Мәтін бойынша сұрақ қою
Топқа деңгейлік тапсырмалар
Бітімгер жаттығу
Буырқанған даланың дауылпазы
Ш.айтматов. «найман-ана». 8 сынып
Ауқымды компьютерлік желі
Эвфемизм
Әдебиет сабағында сатылай кешенді талдау
Жаңа сабақ жоспары
Тыйым сөздер
Пәндер