Үй жануарлары. Тұйық етістік

- Тұйық етістік және оның түрленуі жайлы мағлұмат беру;
- Үй жануарлар және олардың адамға пайдасы туралы түсінік беру.
Оқушылар сабақтан соң:
- Тұйық етістікті меңгереді;
- Үй жануарларының адамға пайдасы туралы түсінік бере алады;
- Оқушылар топтық жұмыс барысында өз ойын ашық айтуға мүмкіндік алады. Танымдық белсенділігін арттыра отырып, басқалардың пікірін тыңдауға, өз бетімен іздену мен қатар жұптық, топтық ізденуге құлшыныс жасай алады
Тұйық етістік жақтық мағынаға тәуелді емес(себебі жіктелмейді), шақтық мағынада қолданылмайды (себебі шақтың түрін жасамйды), алайда зат есімдерше түрленіп, қимылдың, іс-әрекеттің атын білдіретін етістіктің ерекше түрін тұйық етістік дейміз. Тұйық етістік -у жұрнаңы арқылы жасалады. -у жұрнағы етістіктің негізгі және туынды түбіріне, етіс және болымсыз етістік тұлғаларына жалғанады. Мысалы: бар- у, ойла- у,
барғызба- у, қысқарт- у.
Уа
қыт
Ұйымдасты
ру кезеңі
3
мин.
Білу
(Үй тапсырмасы)
Кір жаю әдісі арқылы
« Менің күшігім » тақырыбы бойынша салып келген суреттерімен танысу
1. Керемет;
2. Орта ;
3. Нашар;
4. Мүлдем жоқ.
5
4
3
2
1. Тұйық етістіктің түрленуі жайлы мағлұмат беремін;
2 . Сөздікпен жұмыс
1. Тыңдайды;
2 . Жаңа сөздерді аударып, сөз тіркесін, сөйлем құрастырады.
1. -
2. Сөздік
пен жұмыс
-
1. Жауап берді
2. Жартылай жауап берді;
3. Жауап бере алмады;
4. Қатысқан жоқ
-
5
4
3
2
1. Белсенді
2. Орта
3. Төмен;
4. Қатысқан жоқ
5
4
3
2
Пантомимо ойыны
Үй жануарларының суреттерін көрсетеді.
1. Толық аударды
2. Жартылай аударды
3. Аудара алмады;
4. Қатысқан жоқ
5
4
3
2
1. Белсенді
2. Орта
3. Төмен;
4. Қатысқан жоқ
5
4
3
2
3- 2 - 1 стратегиясы
- Сабақта алған 3 маңызды ақпарат
- Қиындық келтірген 2 мәселе
- Сабақта ұнаған 1 аспект
Сәтті өтті: Сабақ барысында оқушылар грамматикалық тақырыпты, тұйық етістікті үш тілде еркін аудара білді. Топтық жұмыс барысында ЖАДА тиімді қолданылды. Себебі екі топтың да көшбасшылары өзге ұлт өкілдерін көбірек сөйлетуге мүмкіндік берді. Яғни Мельникова Галина мен Казакова Настя тапсырмаларды ұқыпты орындауға тырысты. Берілген етістікті сөздерді тәуелдей алды, септей алды.
Сәтсіз өтті: Айналмалы бекеттер әдісі бойынша оқушылар етістік пен тұйық етістік формасын жазуда сәл үлгермей қалды. Сондықтан уақыттың тығыздығына байланысты бұл тапсырманы ауызша орныдатуға мәжбүр болдым.
Бағалау барысында кейбір оқушылар өз білімдерін әсерілеп бағалап жіберген.
Кездескен кедергілер:
а) Айналмалы бекеттер әдісі бойынша оқушылар етістік пен тұйық етістік формасын жазуда сәл үлгермей қалды. ;
ә) Бағалау парақшасына өз білімдерін әсерілеп бағалап жіберген оқушылар да кездесті.
Кедергілерді жою жолдары :
а) Айналмалы бекеттер әдісі бойывнша берілген тапсырманы оқушыларға ауызша орындаттым;
ә) Келешекте бағалау парақшасының қорытынды бағалау шкаласын төмендету керектігін ұғындым. Бағалау парақшасындағы бағалау шкаласы төмендегіше:
20-25 - «5»
15-19- «4»
11-14 -«3»
0-10 - «2»
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz