Үй жануарлары. Тұйық етістік

Күні:
13. 03. 2015 жыл.
Күні:: Сынып:
13. 03. 2015 жыл.: 6 «б»
Күні:: Пән:
13. 03. 2015 жыл.: Қазақ тілі
Күні:: Пән мұғалімі:
13. 03. 2015 жыл.: Ибрагимова Зәуре Әділханқызы.
Күні:: Сабақтың тақырыбы:
13. 03. 2015 жыл.: Үй жануарлары. Тұйық етістік.
Күні:: Сабақтың мақсаты:
13. 03. 2015 жыл.:
  • Тұйық етістік және оның түрленуі жайлы мағлұмат беру;
  • Үй жануарлар және олардың адамға пайдасы туралы түсінік беру.
Күні:: Оқытудың нәтижесі:
13. 03. 2015 жыл.:

Оқушылар сабақтан соң:

  • Тұйық етістікті меңгереді;
  • Үй жануарларының адамға пайдасы туралы түсінік бере алады;
  • Оқушылар топтық жұмыс барысында өз ойын ашық айтуға мүмкіндік алады. Танымдық белсенділігін арттыра отырып, басқалардың пікірін тыңдауға, өз бетімен іздену мен қатар жұптық, топтық ізденуге құлшыныс жасай алады
Күні:: Түйінді идеялар:
13. 03. 2015 жыл.:

Тұйық етістік жақтық мағынаға тәуелді емес(себебі жіктелмейді), шақтық мағынада қолданылмайды (себебі шақтың түрін жасамйды), алайда зат есімдерше түрленіп, қимылдың, іс-әрекеттің атын білдіретін етістіктің ерекше түрін тұйық етістік дейміз. Тұйық етістік жұрнаңы арқылы жасалады. жұрнағы етістіктің негізгі және туынды түбіріне, етіс және болымсыз етістік тұлғаларына жалғанады. Мысалы: бар- у, ойла- у,

барғызба- у, қысқарт- у.

Күні:: Дереккөздер:
13. 03. 2015 жыл.: Интерактив тақта, оқулық, плакаттар, стикерлер, маркерлер
Күні:: Сабақтың әдісі:
13. 03. 2015 жыл.: Ауызша баяндау әдісі, кір жаю әдісі, іздендіру әдісі, айналмалы бекеттер стратегиялары
Күні:: Сабақтың барысы
Күні:: Сабақ кезеңдері
13. 03. 2015 жыл.:

Уа

қыт

Мұғалімның іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Күні:: Критерий
13. 03. 2015 жыл.: Дескриптор
Ұпай
Күні::

Ұйымдасты

ру кезеңі

13. 03. 2015 жыл.:

3

мин.

Психологиялық жағдай: шеңбер бойымен сәттілік тілеу.
Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып, көңіл-күйлерін көтереді.
-
-
-
Күні:: Топқа бөлу
13. 03. 2015 жыл.: 2 мин.
Оқушыларды үй жануарлары және үй құстары деп деп екі топқа бөлемін.
Оқушылар топтасады. Топ ішінде топ басшысын сайлайды . Топ басшысы топ мүшелерін рөлге бөледі.
-
-
-
Күні::

Білу

(Үй тапсырмасы)

13. 03. 2015 жыл.: 3 мин.

Кір жаю әдісі арқылы

« Менің күшігім » тақырыбы бойынша салып келген суреттерімен танысу

Салып келген суреттерін жіпке тізіп іледі, өз жұмысын критерий бойынша бағалайды
Суреттің салыну эстетикасы

1. Керемет;

2. Орта ;

3. Нашар;

4. Мүлдем жоқ.

5

4

3

2

Күні:: Түсіну
13. 03. 2015 жыл.: 3 мин

1. Тұйық етістіктің түрленуі жайлы мағлұмат беремін;

2 . Сөздікпен жұмыс

1. Тыңдайды;

2 . Жаңа сөздерді аударып, сөз тіркесін, сөйлем құрастырады.

1. -

2. Сөздік

пен жұмыс

-

1. Жауап берді

2. Жартылай жауап берді;

3. Жауап бере алмады;

4. Қатысқан жоқ

-

5

4

3

2

Күні:: Қолдану
13. 03. 2015 жыл.: 5 мин
2-тапсырма
Топтық жұмыс

1. Белсенді

2. Орта

3. Төмен;

4. Қатысқан жоқ

5

4

3

2

Күні:: Сергіту сәті
13. 03. 2015 жыл.: 4 мин.

Пантомимо ойыны

Үй жануарларының суреттерін көрсетеді.

Екі топ бір - біріне суреттер арқылы берілген үй жануарларын қимылмен көрсетеді. Қарсы топ табады. Қай топ таба алса, жеңіске жетеді.
Күні:: Талдау
13. 03. 2015 жыл.: 5 мин
Полиглот ойыны
Берілген етістіктерді үш тілге аударып айтады, жазады.
Аударма жұмыс

1. Толық аударды

2. Жартылай аударды

3. Аудара алмады;

4. Қатысқан жоқ

5

4

3

2

Күні:: Жинақтау
13. 03. 2015 жыл.: 4 мин
Айналмалы бекеттер әдісі бойынша грамматикалық тақырыпты пысықтау
Әр топ грамматикалық тақырыпқа тән қасиеттерді жазады
Айналмалы бекеттер

1. Белсенді

2. Орта

3. Төмен;

4. Қатысқан жоқ

5

4

3

2

Күні:: Бағалау
13. 03. 2015 жыл.: 3 мин
Бағалау парақшасы арқылы бағалаймын.
Бағалау парақшалары арқылы 2 топтың басшысы бір-бірінің топ мүшелерін бағалайды
Күні:: Үйге тапсырма
13. 03. 2015 жыл.: 1 мин
4-тапсырма
Күнделікке жазып алады.
Күні:: Кері байланыс
13. 03. 2015 жыл.: 2 мин

3- 2 - 1 стратегиясы

  • Сабақта алған 3 маңызды ақпарат
  • Қиындық келтірген 2 мәселе
  • Сабақта ұнаған 1 аспект
Оқушылар алған әсерлерін стикерлерге жазады, оқиды .
Күні:: Барлығы:
13. 03. 2015 жыл.: 45 мин

Сәтті өтті: Сабақ барысында оқушылар грамматикалық тақырыпты, тұйық етістікті үш тілде еркін аудара білді. Топтық жұмыс барысында ЖАДА тиімді қолданылды. Себебі екі топтың да көшбасшылары өзге ұлт өкілдерін көбірек сөйлетуге мүмкіндік берді. Яғни Мельникова Галина мен Казакова Настя тапсырмаларды ұқыпты орындауға тырысты. Берілген етістікті сөздерді тәуелдей алды, септей алды.

Сәтсіз өтті: Айналмалы бекеттер әдісі бойынша оқушылар етістік пен тұйық етістік формасын жазуда сәл үлгермей қалды. Сондықтан уақыттың тығыздығына байланысты бұл тапсырманы ауызша орныдатуға мәжбүр болдым.

Бағалау барысында кейбір оқушылар өз білімдерін әсерілеп бағалап жіберген.

Кездескен кедергілер:

а) Айналмалы бекеттер әдісі бойынша оқушылар етістік пен тұйық етістік формасын жазуда сәл үлгермей қалды. ;

ә) Бағалау парақшасына өз білімдерін әсерілеп бағалап жіберген оқушылар да кездесті.

Кедергілерді жою жолдары :

а) Айналмалы бекеттер әдісі бойывнша берілген тапсырманы оқушыларға ауызша орындаттым;

ә) Келешекте бағалау парақшасының қорытынды бағалау шкаласын төмендету керектігін ұғындым. Бағалау парақшасындағы бағалау шкаласы төмендегіше:

20-25 - «5»

15-19- «4»

11-14 -«3»

0-10 - «2»


Ұқсас жұмыстар
Үй жануарлары. 6 сынып
Тұйық етістік. мемлекеттік тіл. 8 сынып
Қазақ тілінен емтихан билеттері (6 - сынып)
Тұйық етістіктің түрленуі. 7 сынып
Тұйық етістік ішіне, қалған етістіктер сыртына
Тұйық етістіктің емлесі
Тұйық етістік
Етістіктен өткенді қайталау жайлы ақпарат. 6-сынып
4-сынып. аңдар. етістіктер. тест
Қатады - замерзает
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz