Тақырып Жаңа сөздер

Семеева Лаура Дыбырқызы

«Тиірмен ұйғыр орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Қазақ тілі. 5-сынып

Сабақтың тақырыбы
Жаңа сөздер
Сабақтың тақырыбы: Мақсаты
Жаңа сөздер: Оқушылар жаңа сөздер туралы түсініп, оларды орынды қолдана білуді үйренеді
Сабақтың тақырыбы: Күтілетін нәтиже
Жаңа сөздер:
  1. Жаңа сөздер туралы білемін;
  2. Жаңа сөздердің туу себебін үйренемін
  3. Сөздерді дұрыс жаза аламын;
  4. Жаңа сөздермен сөйлем құрай аламын;
  5. Сөйлескенде жаңа сөздерді қолдануды әдетке айналдырамын
Сабақтың тақырыбы: Сілтеме
Жаңа сөздер:

Оқулық : қазақ тілі. 5-сынып . Г. Қосымова, Ж. Дәулетбекова

Алматы. «Атамұра» 2015 жыл

Сабақтың тақырыбы: Негізгі идеясы
Жаңа сөздер: Сабақ барысында жаңа сөздерді көбірек меңгеру
Сабақтың тақырыбы: Қолданылған әдістері мен тәсілдері
Жаңа сөздер:

Диалогты оқыту: «Сұрақтар жауыны»әдісі

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: «Салыстыру» әдісі, «БББ кестесі»

Оқуды және оқыту үшін бағалау: екі жұлдыз, бір тілек; смайликтер, табыс критерийі,

АКТ-ны қолдану; сергіту сәті

Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс; Ойын: «Жаңа сөздер мен көнерген сөздер», «Карусель» әдісі

Сабақтың тақырыбы: Ресурстар
Жаңа сөздер: Постер, түсті қағаз, маркерлер, дидактикалық таратпа материалдар, компьютер, проектор, желім, қайшы, стикерлер Оқулық, «БББ кестесі»
Сабақтың тақырыбы: Сабақтың өтілетін уақыты
Жаңа сөздер: 45 минут
Сабақтың тақырыбы: Үйге тапсырма
Жаңа сөздер:

1. 167-жаттығу

2. Жаңа сөздер бойынша ашық сұрақтар құрастыру

Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Ресурстар, көрнекі құралдар
Уақыты: 3 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Кіріспе. Ұйымдастыру кезеңі.

Сергіту жаттығуы.

Топқа бөлу «Жұлдызшаларды таңдау»

Жұлдызшалар екі түсті оқушылар қалаған түстерін алып, топтарға бөлінеді

Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушылар жасалған жаттығуды қайталайды.

Екі топқа бөлінеді.

Ресурстар, көрнекі құралдар:

Бейне көрсетілім,

жұлдызшалар

Уақыты: 7 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылардың білімдерін тексеру үшін «Сұрақтар жауыны» әдісін қолдану
Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушыларға стикерлер таратылады, әр оқушы өткен тақырыптар бойынша бір сұрақ жазып, стикерді қолшатырға әкеліп іледі.

Сосын бір-бірден шығып, сұрақтарға жауап береді.

Ресурстар, көрнекі құралдар:

Стикер, қолшатыр

C:\Users\Лаура\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\214919.jpg

Уақыты:

1 мин

8 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Тақырыпты ашу: «Салыстыру әдісі»

Компьютердің көне және жаңа маркасының суреттерін көрсету. Сөздердің де, көнерген және жаңа болатынын түсіндіріп тақырыпты ашу.

Негізгі бөлім. Мағынаны тану:

Жаңа тақырыпты оқып «БББ кестесін» толтыруға бағыт беремін.

Оқушылардың іс-әрекеті:

Екі суретті салыстырып, біріншісінің көне, ал екіншісінің жаңа екенін айтады.

Бірігіп табыс критерийін жасайды

Топ оқығандары бойынша «БББ кестесін» толтырады, талқылайды

Ресурстар, көрнекі құралдар:

Суреттер

Оқулық

«БББ кестесі»

Уақыты:

7 мин

1 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Ойын: «Жаңа сөздер мен көнерген сөздер»

Әр топқа екі бөлікке бөлінген А3 қағазы және үлестірме қағаздарға көнерген сөздер мен жаңа сөздерді жазып таратамыз

Көнерген сөздер : сауыт, отарба, жебе, патша, уәзір, лашық, сәукеле, би, болыс, найза.

Жаңа сөздер : жарнама, орамжапырақ, қызанақ, жылыжай, ғаламтор, тінтуір, дәрумен, кеден, бөбекжай, ұялы телефон

«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы топтық бағалау жүргізуді ұсынады

Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушылар топпен ақылдасып, сөздерді екі топқа жіктеп шығады.

Топтар бір-бірлерінің жұмыстарын «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша бағалайды.

Ресурстар, көрнекі құралдар: А3 қағаз, сөздер жазылған үлестірме қағаздар
Уақыты: 10 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Карусель» әдісі

Бірінші топқа жоғарыда берілген көнерген сөздермен, екінші топқа жаңа сөздермен мәтін құрастыру тапсырылады, белгілі уақыт аралығында мәтіндер ауыстырылып, жалғастырылады.

Белгілі болу үшін әр топқа әр түсті маркер беріледі.

Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушылар топ болып мәтін жазады, келесі топтың мәтінін жалғастырады.

Екі топқа бастапқы ойдың жалғасқанын немесе жалғаспағанын айтқызу

Топтар бір-бірін «Басбармақ» әдісі арқылы бағалайды

Ресурстар, көрнекі құралдар: А3 қағазы, маркер
Уақыты: 5 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Қорытынды. «БББ кестесін» толықтыру
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар не білгендерін жазып, кестені толтырады
Ресурстар, көрнекі құралдар:
Уақыты: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Бағалау. Бағалау парағы(табыс критерийі) бойынша жиынтық бағалау қойылады. (Топ басшылары толтырып, өз бағаларын айтады)
Уақыты: 1 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Кері байланыс: « Бағдаршам» әдісі
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылардың қолдарына бағдаршамның әр түсі жанған суреттері беріледі. Олар қалаған түстерін көтереді.
Ресурстар, көрнекі құралдар:

Ұқсас жұмыстар
Диктант Демалыс орындары
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары Күтілетін нәтиже
Отбасымызда тілдер үйренеміз
Қазақ отбасындағы туыстық атаулары
3-сынып. көктем. етістіктен өткенді қайталау
Сөйлемдер білдіретін сөздерді сөйлемнен табу
Көнерген сөздер туралы
Астана - бас қала. 8 сынып
Оқушыларды топқа бөлу. Сабақты бекіту
Топтың бағалауы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz