Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Симметрия сызықтары
Тақырыбы: Симметрия сызықтары
Мақсаты:
1.Фигуралардың симметриясын табуға дағдыландыру.
2. Логикалық ой-өрістері мен, ауызша есептеу қабілеттерін дамыту.
3. Шапшандық пен ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың оқыту түрлері мен әдістер: ізденіс сабақ.
Сабақтың көрнекілігі: таратпа кесте қағаздар, суреттер.
Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
II. Ауызша есептеу.
III. Көркем жазу. 798 саны.
IV. Оқушылардың тірек білім, білік, дағдыларын белсендіру.
Берілген фигуралардың симметриясын табу.
әрпінің екі симметриясы бар, әрпінің бір симметриясы бар.
Симметрия - фигураны тең бөліктерге бөлетін сызық.
1 тапсырма. Кестеде берілген әпіптердің симмметриясын табу.
2 тапсырма. Суреттегі үлгі бойынша қағазды бүктеу арқылы фигураның симметриясын тап.
3 тапсырма. Фигуралар симметриялы болатындай етіп суреттерді жалғастыр.
Сергіту сәті
V. Шығармашылықты қажет ететін тапсырманы орындау.
4 тапсырма. Дәптер бетіне өз ойыңша симметриялық фигура сал.
5 тапсырма. Амалдарды орында
500:50 54:6
800 :: 0 900 : 30
6. тапсырма. Амалдарды орындау реті бойынша орында.
а) 200 640 - 860 :: 3 + 36 574;
б) (25 008 - 4 768) :4 + 6080 :: 8
6 тапсырма. Өзіндік жұмыс.Топағы жұмыс
1 топ) Х*2=28
2 топ) 509-А=123
3 топ) 329+К=392
7 тапсырма. Өздік жұмыс. Санды нүктелерді өсу реті бойынша сызықтармен қос қандай фигура шықты?
V. Қорытындылау.
Рефлексия. Симметриялы фигураға жатпайтын фигураны ата.
Мақсаты:
1.Фигуралардың симметриясын табуға дағдыландыру.
2. Логикалық ой-өрістері мен, ауызша есептеу қабілеттерін дамыту.
3. Шапшандық пен ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың оқыту түрлері мен әдістер: ізденіс сабақ.
Сабақтың көрнекілігі: таратпа кесте қағаздар, суреттер.
Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
II. Ауызша есептеу.
III. Көркем жазу. 798 саны.
IV. Оқушылардың тірек білім, білік, дағдыларын белсендіру.
Берілген фигуралардың симметриясын табу.
әрпінің екі симметриясы бар, әрпінің бір симметриясы бар.
Симметрия - фигураны тең бөліктерге бөлетін сызық.
1 тапсырма. Кестеде берілген әпіптердің симмметриясын табу.
2 тапсырма. Суреттегі үлгі бойынша қағазды бүктеу арқылы фигураның симметриясын тап.
3 тапсырма. Фигуралар симметриялы болатындай етіп суреттерді жалғастыр.
Сергіту сәті
V. Шығармашылықты қажет ететін тапсырманы орындау.
4 тапсырма. Дәптер бетіне өз ойыңша симметриялық фигура сал.
5 тапсырма. Амалдарды орында
500:50 54:6
800 :: 0 900 : 30
6. тапсырма. Амалдарды орындау реті бойынша орында.
а) 200 640 - 860 :: 3 + 36 574;
б) (25 008 - 4 768) :4 + 6080 :: 8
6 тапсырма. Өзіндік жұмыс.Топағы жұмыс
1 топ) Х*2=28
2 топ) 509-А=123
3 топ) 329+К=392
7 тапсырма. Өздік жұмыс. Санды нүктелерді өсу реті бойынша сызықтармен қос қандай фигура шықты?
V. Қорытындылау.
Рефлексия. Симметриялы фигураға жатпайтын фигураны ата.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz