Сабақ жоспары :: Физика
Файл қосу
ТҰРАҚТЫ ТОКТЫҢ ЖҰМЫСЫ МЕН ҚУАТЫ
АТЫРАУ ОБЛЫСЫ
ЖЫЛЫОЙ АУДАНЫ
№ 20 ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕП
САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ
<<ТҰРАҚТЫ ТОКТЫҢ ЖҰМЫСЫ МЕН ҚУАТЫ>>
ПӘНІ: ФИЗИКА
СЫНЫБЫ: 10
БАҒЫТЫ: ЖАРАТЫЛЫСТАНУ - МАТЕМАТИКА
ФИЗИКА ПӘНІ МҰҒАЛІМІ: САДЫКОВА ЭЛЬМИРА ТУЛЕГЕНОВНА
ҚҰЛСАРЫ ҚАЛАСЫ
2015 ЖЫЛ
Физика 10 сынып
Жаратылыстану - математика бағыты
Пән мұғалімі: Садыкова Эльмира Тулегеновна № 20 жалпы орта білім беретін мектеп.
Сабақ тақырыбы: § 9.7. Тұрақты токтың жұмысы мен қуаты.
Жалпы мақсаты:
Тұрақты ток жұмысы мен қуатын күнделікті өмірмен байланыстыра отырып меңгерту, оқушының танымдық (тыңдауы, айта білу, жазу, пайдалану) және ойлау қабілетін арттыру арқылы құзырлы оқушы тәрбиелеу.
Түйінді идеялар:
Ток жұмысы, ток қуаты, есептегіш, өлшем бірліктер.
Күтілетін нәтиже:
☺ Ток жұмысы физикалық шамасының мағынасын түсінеді.
☺ Оқушылар түгел формулалардағы физикалық шамаларды, олардың өлшем бірліктерін
меңгереді, жаза алады.
☺ А деңгейдегі есепті түгел окушылар шығара алады, В деңгейдегі есепті 50% -ы, С
деңгейдегі есепті 2 - 3 оқушы шығарады.
☺ Оқушылар өмірден мысалдар келтіре алады.
☺ Оқушылардың көпшілігі өз ойын түсіндіріп айта алады.
☺ Оқушылар ортақ мақсатқа жету үшін ынтымақтастықта жұмыс жасай алады және
бір - біріне қолдау жасайды.
☺ Оқушылар өзін - өзі реттеуді үйренеді.
Сабақ түрі:
Жаңа мағлұмат беру.
Сабақ әдісі:
Блум, қалыптастырушы және жиынтық бағалау (ҚБ,ЖБ).
Модульдер:
Оқыту мен окудағы жаңа тәсілдер. АКТ. СТО. Көшбасшылық.
Сабақ көрнекілігі:
ЭО,сызбалар, интерактивті тақта, үлестірме карточкалар, ток көзі,амперметр,вольтметр, электр шамы,постер.
Жаңа сабақ:
Тұрақты токтың жұмысы мен қуаты.
Кезеңдері
Сабақ бөлімдерінің мақсаты
Мұғалімнің
іс - әрекеті
Оқушының
іс - ірекеті
Ресурстар
Бағалау
Уақыты
Ұйымдастыру
Сыныпқа психологиялық ахуал туғызу.
Түгендеу.
Бүгінгі сабақ мақсатымен таныстыру.
Ток күші, кернеу, кедергі әріптері жазылған дөңгелекшелерді оқушыларға таңдата отырып үш топқа бөлу.
Топ мүшелерінің рөлдерін бөліп беру (көшбасшы, тайм-кипер, хатшы,дизайнер, спикер).
<<Бүгін оқушы не білуі керек?>> негізгі түйінді идеяларды оқушыларға хабардар ету.
Оқушылар бір - бірлеп дөңгелекшелерді таңдайды. Бірдей әріптер бойынша үш топқа бөлінеді.
<<Бүгін не білуім керек?>> өздеріне түртіп алады.
Ток күші, кернеу, кедергі әріптері жазылған дөңгелекшелер.
АКТ, пәндік дәптер.
Өзін - өзі бағалау парағын үлестіру.
Бағалау парағы
2 минут
1 минут
Білім
<<Қызығушы
лығын ояту>>
Оқушылар өткен материалдарын еске түсіреді, қайталайды. Нақты мысалдар келтіреді. Ережелер мен формулаларды жатқа айтады.
1 - тапсырма.
Тізбек бөлігі үшін Ом заңы.
Толық тізбек үшін Ом заңы.
2 - тапсырма.
Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау.
Әрбір топ тапсырма бойынша постер қорғайды. Топ жетекшісі постерді қорғайтын оқушыны атайды.
Постер (шаблон)
1 - тапсырма
2 - тапсырма
Өзін - өзі бағалау.
Өзара бағалау.
Бағалау парағы
10 мин
Түсіну
<<Мағынаны ашу>>
Жаңа тақырып бойынша жұмыс.
Интерпретация. Жорамалдау.
Түсінік беру, түйсіну.
<<Ойлан - жұптас - бөліс>>
Идея іздейді
Ашық сұрақтар қою арқылы жаңа тақырыпты түсіну. Семантикалық карта АКТ - да.
Соңынан толықтырады. Қорытындылайды
Оқулықпен жұмыс жасай отырып жаңа ұғымдармен, формулалармен танысу.
Өзара бір - біріне сұрақтар қою арқылы толықтырып отыру.
Электронды оқулық.
Семантикалық карта толтыру.
https://www.youtube.com/watch?v=0RJfNV8ZXlc
Мадақтау
Өзара бағалау
Бағалау парағы
Мұғалім ҚБ отырады.
10 мин
Қолдану
<<Мағынаны ашу>>
Жаңа ереже, формула, теорияларды практикада пайдалану.
Өз бетімен және өзара жұмыс.
1. Деңгейлік есептер шығару тапсырмаларын береді.
Оқушыларды бақылайды.
2. Жеке оқушылармен тақтамен жұмыс.
1. Оқушылар А,В,С деңгейлері бойынша есептер шығарады.
Бір - біріне көмектеседі.
Деңгейлік тапсырмалар.
Оқулық.
Үлестірме карточкалар
Бағалау парағы.
Мұғалім ҚБ отырады.
10 мин
Талдау
<<Ой толғаныс>>
Жаңа білімді экспериментте қолдану.
Топпен бірлескен жұмыс.
1 - эксперимент.
Ток жұмысын есептеу.
2 - эксперимент.
1 минуттағы ток қуатын есептеу
Құралдар:Ток көзі, амперметр, вольтметр, кілт. Тізбек құрастыру, құралдардың көрсетуі бойынша
схемасын сызу.
Топ тапсырманы таңдау бойынша бір эксперимент жасайды, түсіндіреді.
Құралдар, пәндік дептер.
Өзара бағалау.
Бағалау парағы
Мұғалім ҚБ отырады.
7 мин
Жинақтау
Бүгінгі сабақ бойынша әрбір оқушы дәптерлеріне не білгендерін жазады.
(Біріктіру)
<<Бүгінгі сабақта не білдің, не уйрендің?>>
Оқушылар ұйымдастыру кезеңінде түртіп алған мақсаттары бойынша не білгенін, не үйренгенін және сұрақтарын қысқаша даптерлеріне түсіреді.
Бағалау бетшесі, пәндік дәптер.
Бағалау парағына әрбір кезең бойынша бағаларын жинақтайды.
2 мин
Бағалау
<<Менің бүгінгі нәтижем>>
Үйге тапсырма беру.
Бүгінгі сабақ бойынша қорытынды бағалау.
Ғылыми талдау.
Мұғалім бүгінгі сабақты қорытындылайды
Сұрақтар қояды.
Үй тапсырмасы:
§ 9.7. Сұрақтар.
19ж (7, 11)
Үйдегі кез келген электр құралдың құжатындағы көрсетуі бойынша ток жұмысын, ток күшін немесе ток қуатын есептеу.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Білемін ..
Білдім ..
Білгім келеді..
Жұмыс дәптерлеріне жазып алады.
АКТ
Оқулық
Электр құралдарының құжаты.
ЖБ
Қол шапалақтау
2 мин
Рефлексия
Көңіл күйлерін саусақпен көрсету.
Сабақтың ұнаған сәттері
Сабақтың ұнамаған сәттері
Келесі сабаққа ұсыныс
Уакыты
1 мин
Ашық сабақтан көрініс
1 - тапсырма бойынша постер
I= εr+R
I= UR
Тізбек бөлігі үшін
Ом заңы
ε=I (R+r)
I= ε-U r
Толық тізбек үшін Ом заңы
R= UI
U=I∙R
ε=U+Ir
ε=U+Ir
Неміс физигі
Г. Ом 1827ж
2 - тапсырма бойынша постер
Тізбектей қосу
Параллель қосу
I
const
I= I1+I2+ ...
U
U= U1+U2+ ...
const
R
R= R1+R2+ ...
1R= 1R1+1R2+...
Семантикалық карта
Физикалық шама
Белгіленуі
Анықтамасы және формуласы
Өткізгіштер тізбектей жалғанған кездегі жұмыс формуласы
Өткізгіштер параллель жалғанған кездегі жұмыс формуласы
Өлшем бірлігі
Өлшейтін құрал
Тұрмыста қолданылуына мысалдар
Жұмыс
А
A=U∙I∙t
A= I2 R t
A= U2tR
1 Дж =
1В∙А∙с
Тұрмыста
1кВт∙сағ
Есептегіш
Электр құралдарының ток жұмысы үшін төлем төлеу.
Қуат
Р
Жұмысты атқару шапшаң
дығын сипаттайтын физ.шама.
P=U∙I
P= I2 R
P= U2R
1 Вт =
1В∙А
Ваттметр
Электр құралдарының қуаты
Толық қуат
Р
Бірлік уақыт ішіндегі бөгде күштердің жасайтын жұмысы.
P=Aбt=εt
P= ε2RтRт+rт
P= ε2RпRп+rп
Вт
Ваттметр
Электр құралдарының қуаты
Ток көзінің ПӘК - і
Сыртқы күш жұмысының қандай бөлігін ток көзі пайдалы жұмысқа айналдырғанын көрсететін физ.шама
ᵑ
ᵑ= RR+r
%
Электр энергиясын пайдалану.
П 9.7. КАРТОЧКА № 1
Схема бойынша тізбектегі құралдарды ата:
П 9.7. КАРТОЧКА № 2
Схема бойынша тізбектегі құралдарды ата:
П 9.7. КАРТОЧКА № 3
С деңгей
Екі өткізгіш тізбектей жалғанған. Бірінші шамдағы кернеу 100 В, ал қуаты 60 Вт. Екінші шамдағы кернеу 25 В болса, оның қуаты қандай?
П 9.7. КАРТОЧКА № 4
С деңгей
Екі өткізгіш параллель жалғанған. Бірінші шамдағы ток күші 1 А, ал қуаты 60 Вт. Екінші шамдағы ток күші 2,5 А болса, оның қуаты қандай?
БАҒАЛАУ БЕТШЕСІ
Топта өз рөлін
атқара білуі
Үй тапсырмасына
жауап беруі
Жаңа тақырып
бойынша ереже,
формуланы білуі
Есеп шығару дағдысы
Эксперименттік
тапсырманы
орындауы
Жеке жұмыс
жасауы
Белсенділігі
Қорытынды
А деңгей
В деңгей
С деғгей
3 балл
2 балл
1 балл
0 балл
3 балл
2 балл
1 балл
0 балл
3 балл
2 балл
1 балл
0 балл
1балл
2 балл
3 балл
3 балл
2 балл
1 балл
0 балл
3 балл
2 балл
1 балл
0 балл
3 балл
2 балл
1 балл
0 балл
ОҚУШЫНЫҢ АТЫ - ЖӨНІ: ________________________________________________________________________
3 балл - өте жақсы орындадым
2 балл - жақсы орындадым
1 балл - орташа орындадым
0 балл - орындай алмадым
ЖЫЛЫОЙ АУДАНЫ
№ 20 ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕП
САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ
<<ТҰРАҚТЫ ТОКТЫҢ ЖҰМЫСЫ МЕН ҚУАТЫ>>
ПӘНІ: ФИЗИКА
СЫНЫБЫ: 10
БАҒЫТЫ: ЖАРАТЫЛЫСТАНУ - МАТЕМАТИКА
ФИЗИКА ПӘНІ МҰҒАЛІМІ: САДЫКОВА ЭЛЬМИРА ТУЛЕГЕНОВНА
ҚҰЛСАРЫ ҚАЛАСЫ
2015 ЖЫЛ
Физика 10 сынып
Жаратылыстану - математика бағыты
Пән мұғалімі: Садыкова Эльмира Тулегеновна № 20 жалпы орта білім беретін мектеп.
Сабақ тақырыбы: § 9.7. Тұрақты токтың жұмысы мен қуаты.
Жалпы мақсаты:
Тұрақты ток жұмысы мен қуатын күнделікті өмірмен байланыстыра отырып меңгерту, оқушының танымдық (тыңдауы, айта білу, жазу, пайдалану) және ойлау қабілетін арттыру арқылы құзырлы оқушы тәрбиелеу.
Түйінді идеялар:
Ток жұмысы, ток қуаты, есептегіш, өлшем бірліктер.
Күтілетін нәтиже:
☺ Ток жұмысы физикалық шамасының мағынасын түсінеді.
☺ Оқушылар түгел формулалардағы физикалық шамаларды, олардың өлшем бірліктерін
меңгереді, жаза алады.
☺ А деңгейдегі есепті түгел окушылар шығара алады, В деңгейдегі есепті 50% -ы, С
деңгейдегі есепті 2 - 3 оқушы шығарады.
☺ Оқушылар өмірден мысалдар келтіре алады.
☺ Оқушылардың көпшілігі өз ойын түсіндіріп айта алады.
☺ Оқушылар ортақ мақсатқа жету үшін ынтымақтастықта жұмыс жасай алады және
бір - біріне қолдау жасайды.
☺ Оқушылар өзін - өзі реттеуді үйренеді.
Сабақ түрі:
Жаңа мағлұмат беру.
Сабақ әдісі:
Блум, қалыптастырушы және жиынтық бағалау (ҚБ,ЖБ).
Модульдер:
Оқыту мен окудағы жаңа тәсілдер. АКТ. СТО. Көшбасшылық.
Сабақ көрнекілігі:
ЭО,сызбалар, интерактивті тақта, үлестірме карточкалар, ток көзі,амперметр,вольтметр, электр шамы,постер.
Жаңа сабақ:
Тұрақты токтың жұмысы мен қуаты.
Кезеңдері
Сабақ бөлімдерінің мақсаты
Мұғалімнің
іс - әрекеті
Оқушының
іс - ірекеті
Ресурстар
Бағалау
Уақыты
Ұйымдастыру
Сыныпқа психологиялық ахуал туғызу.
Түгендеу.
Бүгінгі сабақ мақсатымен таныстыру.
Ток күші, кернеу, кедергі әріптері жазылған дөңгелекшелерді оқушыларға таңдата отырып үш топқа бөлу.
Топ мүшелерінің рөлдерін бөліп беру (көшбасшы, тайм-кипер, хатшы,дизайнер, спикер).
<<Бүгін оқушы не білуі керек?>> негізгі түйінді идеяларды оқушыларға хабардар ету.
Оқушылар бір - бірлеп дөңгелекшелерді таңдайды. Бірдей әріптер бойынша үш топқа бөлінеді.
<<Бүгін не білуім керек?>> өздеріне түртіп алады.
Ток күші, кернеу, кедергі әріптері жазылған дөңгелекшелер.
АКТ, пәндік дәптер.
Өзін - өзі бағалау парағын үлестіру.
Бағалау парағы
2 минут
1 минут
Білім
<<Қызығушы
лығын ояту>>
Оқушылар өткен материалдарын еске түсіреді, қайталайды. Нақты мысалдар келтіреді. Ережелер мен формулаларды жатқа айтады.
1 - тапсырма.
Тізбек бөлігі үшін Ом заңы.
Толық тізбек үшін Ом заңы.
2 - тапсырма.
Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау.
Әрбір топ тапсырма бойынша постер қорғайды. Топ жетекшісі постерді қорғайтын оқушыны атайды.
Постер (шаблон)
1 - тапсырма
2 - тапсырма
Өзін - өзі бағалау.
Өзара бағалау.
Бағалау парағы
10 мин
Түсіну
<<Мағынаны ашу>>
Жаңа тақырып бойынша жұмыс.
Интерпретация. Жорамалдау.
Түсінік беру, түйсіну.
<<Ойлан - жұптас - бөліс>>
Идея іздейді
Ашық сұрақтар қою арқылы жаңа тақырыпты түсіну. Семантикалық карта АКТ - да.
Соңынан толықтырады. Қорытындылайды
Оқулықпен жұмыс жасай отырып жаңа ұғымдармен, формулалармен танысу.
Өзара бір - біріне сұрақтар қою арқылы толықтырып отыру.
Электронды оқулық.
Семантикалық карта толтыру.
https://www.youtube.com/watch?v=0RJfNV8ZXlc
Мадақтау
Өзара бағалау
Бағалау парағы
Мұғалім ҚБ отырады.
10 мин
Қолдану
<<Мағынаны ашу>>
Жаңа ереже, формула, теорияларды практикада пайдалану.
Өз бетімен және өзара жұмыс.
1. Деңгейлік есептер шығару тапсырмаларын береді.
Оқушыларды бақылайды.
2. Жеке оқушылармен тақтамен жұмыс.
1. Оқушылар А,В,С деңгейлері бойынша есептер шығарады.
Бір - біріне көмектеседі.
Деңгейлік тапсырмалар.
Оқулық.
Үлестірме карточкалар
Бағалау парағы.
Мұғалім ҚБ отырады.
10 мин
Талдау
<<Ой толғаныс>>
Жаңа білімді экспериментте қолдану.
Топпен бірлескен жұмыс.
1 - эксперимент.
Ток жұмысын есептеу.
2 - эксперимент.
1 минуттағы ток қуатын есептеу
Құралдар:Ток көзі, амперметр, вольтметр, кілт. Тізбек құрастыру, құралдардың көрсетуі бойынша
схемасын сызу.
Топ тапсырманы таңдау бойынша бір эксперимент жасайды, түсіндіреді.
Құралдар, пәндік дептер.
Өзара бағалау.
Бағалау парағы
Мұғалім ҚБ отырады.
7 мин
Жинақтау
Бүгінгі сабақ бойынша әрбір оқушы дәптерлеріне не білгендерін жазады.
(Біріктіру)
<<Бүгінгі сабақта не білдің, не уйрендің?>>
Оқушылар ұйымдастыру кезеңінде түртіп алған мақсаттары бойынша не білгенін, не үйренгенін және сұрақтарын қысқаша даптерлеріне түсіреді.
Бағалау бетшесі, пәндік дәптер.
Бағалау парағына әрбір кезең бойынша бағаларын жинақтайды.
2 мин
Бағалау
<<Менің бүгінгі нәтижем>>
Үйге тапсырма беру.
Бүгінгі сабақ бойынша қорытынды бағалау.
Ғылыми талдау.
Мұғалім бүгінгі сабақты қорытындылайды
Сұрақтар қояды.
Үй тапсырмасы:
§ 9.7. Сұрақтар.
19ж (7, 11)
Үйдегі кез келген электр құралдың құжатындағы көрсетуі бойынша ток жұмысын, ток күшін немесе ток қуатын есептеу.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Білемін ..
Білдім ..
Білгім келеді..
Жұмыс дәптерлеріне жазып алады.
АКТ
Оқулық
Электр құралдарының құжаты.
ЖБ
Қол шапалақтау
2 мин
Рефлексия
Көңіл күйлерін саусақпен көрсету.
Сабақтың ұнаған сәттері
Сабақтың ұнамаған сәттері
Келесі сабаққа ұсыныс
Уакыты
1 мин
Ашық сабақтан көрініс
1 - тапсырма бойынша постер
I= εr+R
I= UR
Тізбек бөлігі үшін
Ом заңы
ε=I (R+r)
I= ε-U r
Толық тізбек үшін Ом заңы
R= UI
U=I∙R
ε=U+Ir
ε=U+Ir
Неміс физигі
Г. Ом 1827ж
2 - тапсырма бойынша постер
Тізбектей қосу
Параллель қосу
I
const
I= I1+I2+ ...
U
U= U1+U2+ ...
const
R
R= R1+R2+ ...
1R= 1R1+1R2+...
Семантикалық карта
Физикалық шама
Белгіленуі
Анықтамасы және формуласы
Өткізгіштер тізбектей жалғанған кездегі жұмыс формуласы
Өткізгіштер параллель жалғанған кездегі жұмыс формуласы
Өлшем бірлігі
Өлшейтін құрал
Тұрмыста қолданылуына мысалдар
Жұмыс
А
A=U∙I∙t
A= I2 R t
A= U2tR
1 Дж =
1В∙А∙с
Тұрмыста
1кВт∙сағ
Есептегіш
Электр құралдарының ток жұмысы үшін төлем төлеу.
Қуат
Р
Жұмысты атқару шапшаң
дығын сипаттайтын физ.шама.
P=U∙I
P= I2 R
P= U2R
1 Вт =
1В∙А
Ваттметр
Электр құралдарының қуаты
Толық қуат
Р
Бірлік уақыт ішіндегі бөгде күштердің жасайтын жұмысы.
P=Aбt=εt
P= ε2RтRт+rт
P= ε2RпRп+rп
Вт
Ваттметр
Электр құралдарының қуаты
Ток көзінің ПӘК - і
Сыртқы күш жұмысының қандай бөлігін ток көзі пайдалы жұмысқа айналдырғанын көрсететін физ.шама
ᵑ
ᵑ= RR+r
%
Электр энергиясын пайдалану.
П 9.7. КАРТОЧКА № 1
Схема бойынша тізбектегі құралдарды ата:
П 9.7. КАРТОЧКА № 2
Схема бойынша тізбектегі құралдарды ата:
П 9.7. КАРТОЧКА № 3
С деңгей
Екі өткізгіш тізбектей жалғанған. Бірінші шамдағы кернеу 100 В, ал қуаты 60 Вт. Екінші шамдағы кернеу 25 В болса, оның қуаты қандай?
П 9.7. КАРТОЧКА № 4
С деңгей
Екі өткізгіш параллель жалғанған. Бірінші шамдағы ток күші 1 А, ал қуаты 60 Вт. Екінші шамдағы ток күші 2,5 А болса, оның қуаты қандай?
БАҒАЛАУ БЕТШЕСІ
Топта өз рөлін
атқара білуі
Үй тапсырмасына
жауап беруі
Жаңа тақырып
бойынша ереже,
формуланы білуі
Есеп шығару дағдысы
Эксперименттік
тапсырманы
орындауы
Жеке жұмыс
жасауы
Белсенділігі
Қорытынды
А деңгей
В деңгей
С деғгей
3 балл
2 балл
1 балл
0 балл
3 балл
2 балл
1 балл
0 балл
3 балл
2 балл
1 балл
0 балл
1балл
2 балл
3 балл
3 балл
2 балл
1 балл
0 балл
3 балл
2 балл
1 балл
0 балл
3 балл
2 балл
1 балл
0 балл
ОҚУШЫНЫҢ АТЫ - ЖӨНІ: ________________________________________________________________________
3 балл - өте жақсы орындадым
2 балл - жақсы орындадым
1 балл - орташа орындадым
0 балл - орындай алмадым
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz