Файл қосу

Дүниежүзінің саяси картасындағы мемлекеттер. Қазақстан әлем картасында

Пән: География

Тақырыбы: Дүниежүзінің саяси картасындағы мемлекеттер.
Қазақстан әлем картасында.

Мақсаты: 1. Оқушылардың географиялық білімдерін дамыту.
2. Оқушыларды Отанын сүюге, қадірлеуге тәрбиелеу.
3. Оқушыларға дүние жүзінің саяси картасындағы
мемлекеттер
туралы әңгімелеу.

Әдісі: Үшөлшемді әдістемелік жүйе.

Көрнеклігі: Интерактивті тақта, сызбалар, карта.

І кезең
Ұйымдастыру кезеңі
1.Сендер тұрған жерде қандай ұлт
өкілдері бар?
2.Нәсілдердің теңдігін қалай
түсінесіңдер?
3.Жер шарындағы қандай ірі
мемлекеттерді білесіңдер?

ІІ кезең
Теориясы: Оқушылардың оқулықпен жұмыс жасау дағдысын
қалыптастыру
кезеңі.

«Білу» 1.Саяси картадан не көруге болады? Дұрыс жауап
таңда
(кім? не? - мемлекеттердің орны мен шекараларын
қашан? - жер бедерін
қайда? не істеді? - климаттық белдеулерді

2. Мәтінмен жұмыс: Толықтыр
а) Дүние жүзінде ___________________
мемлекет бар?
ә) Аумағының үлкендігі жөнінен
________________ елі көзге түседі?
б) Дүние жүзінде халқының саны 100млн.
асатын______________
мемлекет бар.
в) Халқының саны жөнінен дүние жүзінде І
орында ______________
г) Қазақстанның жер көлемі ______________
д)Еліміздің шекарасы _________________
е) ________________ Қазақстан өзінің
тәуелсіздігін жариялады
ж) Қазақстан БҰҰ __________ мүше болды

«Түсіну» 3. Қазақстан халқының саны 16 млн. адам. Олар
______________
( Неліктен? _______________ ұлт өкілдері
себебі? 4. 1994 ж. 6-шілдеде ҚР астанасы Алматыда
Ақмолаға көшірілді не
үшін? неліктен ?
неге? 5. 1997 ж. 20 қазанда Президент Н.Ә. қандай
құжатқа қол қойды?
6. Ақмолаға қаласы 1998 ж. 6-мамырда
неліктен Астана қаласы болып
аталды.
Талдау 7. Даму дәрежесіне қарай мемлекеттерді салыстыр.
(салыстыр,
ерекшелігі неде?

| |дамыған |Дамушы |
|саны |20 шағын ел |Сан жағы көп|
|Қай жерді алып |Еуропа |Бүкіл |
|жатыр | |құрлықтың |
| | |жартысынан |
| | |көбі |
|Өнеркәсібі |өркендеген |Біршама |
| | |дамыған |

Жинақтау:
8.

Мемлекеттер
[pic]
9. Анықтама бер
ТМД –
БҰҰ –

Жаңа сабақты бекіту жұмыстары
Практика 10. Әлемдегі ең ірі 7 мемлекетті атаңдар
«қолдану»
(қарапайым
тапсырмалар)

«Баға беру» 11. Халқының саны жағынан ең үлкен 2
мемлекетті атаңдар?
( сен қалай Картадан табыңдар? Сен қалай ойлайсың,
оларда қандай
ойлайсың саясат жүргізілуде?
не істер едің?)
ІІІ кезең Деңгейлік
тапсырмалар

І деңгей (5
балл)

Теориясы 1. Саяси карта дегеніміз не?
«Білу» 2. Қазақстан БҰҰ қашан мүше болды?
(кім? не?) 3. Соңғы халық санағы Қазақстанда қашан
жүргізілді?
қашан? 4. Қазақстан Республикасы қашан
тәуелсіздігін жариялады?
қайда?
не істеді?

Практика 5. Әлемдегі 7 ірі мемлекеттерді картадан
табуды үйрен.
«қолдану»
(ІІ кезеңдегі
қолдану үлгісі
бойынша)

Теориясы ІІ деңгей (5 балл + 4 балл = 9 балл)

«түсіну» 1. Еліміздің орталығы Алматыдан Астанаға
неліктен көшірілді (неліктен? деп ойлайсыңдар?
себебі? 2. Халық саны Қазақстанда соңғы кезде
16 млн. адамға жетті.
себебі?
Не үшін, неге?

«талдау» 3. Берілген ұлттар мен ұлыстардың
өкілдері, аттары ішінен
(салыстыру, Қазақстанда тұратын және тұрмайтынын
бөліп жазыңдар?
Ерекшелігі неде?) Орыстар, шведтер, өзбектер, француздар,
ағылшындар,
татарлар, норвегтер,
ұйғырлар, португалдар.

І баған
ІІ баған

Практикасы: 4. Оқулықтағы 101 суретке қарап анықта:
«қолдану» а) Маңғыстау облысымен Солт.Қазақстан
облысы арасында (өзгертілген қандай облыстар бар?
жағдай) ә) Солт.Қазақстан облысы мен Оңтүстік
Қазақстан аралығында
ше?
б) Атырау облысы мен Шығыс
Қазақстан облысы аралығында
неше облыс жатыр?

ІІІ деңгей (9 балл + 3 балл =
12 балл)

Теориясы: 1. Кестені толтыр
«жинақтау» Мемлекеттер
(қорытынды
шығар, анықтама бер.
Мазмұнды
жүйеле, кесте,
сызба, ребус Аумағы
халқының саны
т.б. түрінде)

үлкен шағын
көп аз

Мемлекеттердің
даму дәрежесі

дамыған
дамушы

Қазақстан
республикасы облыс саны
жер көлемі

шекарасы Астанасы
Халық саны
Тәуелсіздік

алған жылы

Проблемасы: 2. «Қазақстан» сөзін қатыстырып сен қандай тілек
жазар едің?
«Баға беру» 3. Сен Қазақстан Республикасының азаматы
болғаныңды мақтан
( сен қалай етесің бе?
ойлайсың?
не істер едің?)

География пәні бойынша 6-сыныптың «ашық
журналы»

|Оқушының |І деңгей |ІІ деңгей |ІІІ деңгей |Сыныпта жиған|Бағасы |
|аты-жөні |(5 балл) |(4 балл) |(3 балл) |балы | |
| | | | |
| |1-сабақ |Табиғат. Компоненттерінің өзара | |
| | |тесуі. Географиялық белдеулер мен | |
| | |белдеулер. | |
| |2-сабақ |Таулардағы биіктік белдеулер. | |
| | |Табиғат кешендерін қолдау. | |
| |3-сабақ |Жер бетіндегі халықтар. Нәсілдер. | |
| |4-сабақ |Дүниежүзі саяси картасындағы | |
| | |мемлекет.Қазақстан әлем картасында | |
| |5-сабақ |Өзіндік жұмыс ( модуль бойынша ) | |
| | |Коррекциялық жұмыс (модуль | |
| | |бойынша) | |
| |6-сабақ |Бақылау жұмысы (модуль бойынша) | |




Ұқсас жұмыстар
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану
Қазақстан әлем картасында
Мультимедиялық сабақ
Нәсілдер, нәсілдердің теңдігі, Мектеп 16 ЖББМ тарауы
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар. 6 сынып
Оқушылардың өзін - өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту
Географиялық карталар, олардың жіктелуі 6 сынып
Географиядан 9 сыныпқа арналған күнтізбелік жоспар
Отан үшін күрес - ерге тиген үлес
Бағалау экраны
Пәндер