Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Ұзындықты өлшеу

Пән: Математика.
1-сынып
Тақырыбы: Ұзындықты өлшеу
Мектеп: <<Сартомар орта мектебі>> КММ
Мұғалімнің аты- жөні: Кушкинбаева Г.С.

Оқу мақсаттары:
> Геометриялық фигуралардың(үшбұрыш,шаршы, тіктөртбұрыш)
қабырғаларын өлшеу;
> Өлшем бірліктерді(см,дм) түрлендіру және атаулы сандармен амалдар орындау;
> Өлшем бірліктері және құралдарды таңдау арқылы ұзындықды анықтау және іс әрекетін түсіндіру
Табыс критерийлері:
Барлық оқушылар:

> Кесінділердің,сынық сызықтардың,заттардың ұзындықтарын өлшей алады;

Оқушылардың көпшілігі:

> Өлшем бірліктері және құралдарды таңдау арқылы ұзындықды анықтайды және іс -әрекетін түсіндіре біледі.

Кейбір оқушылар:

> Ұзындықтың өлшем бірлігі 1дм=10см қатынасын қолданып, түрлендірулер жүргізу және атаулы сандармен амалдар орындайды.
Тірек сөздер
> Өлшеу-измерить-to measure
Алдыңғы оқу:
> Геометриялық фигураларды ажырата алады
> Өлшем бірліктері туралы біледі
Жоспар
Сабақ кезең
дері
Жоспарланғанжаттығу түрлері
Ресурстар
Басы

Ортасы

Соңы
1.Ширату. <<Жаңлыспаймын>> (Шарты: әртүрлі геометриялық фигураларды көрсеткенде белгілі бір қимылдар орындайды
М: кесінді-қолды жоғары көтеру; түзу сызық - оңға 2 қадам және2 қадам солға жүру;үшбұрыш- отырып, тұру т. с.с)
2.Қызығушылығын арттыру

- Бұл мултьфильм не туралы?
-Жыланның ұзындығын қалай өлшейді?
3. Болжау
-Ал бүгін сабағымыз не туралы болады деп ойлайсыңдар?
-Ұзындықты қандай құралдармен өлшеуге болады?
-Ұзындықты сызғыштағы қай цифрдан бастап өлшейді.
-Бүгін сызғыштың көмегімен қалай өлшеуді үйренесіңдер? (Түсініктерін толықтырып, түсінік беру 10см=1дм, 10см=1дм.)
4.Практикалық жұмыс
1.Ұзындығы 5см болатын кесіндіні қызыл түспен сыз.(Сызғышты дұрыс пайдаланудың ережесін естеріне түсіру)
2. Суретте неше үшбұрыш бар?
Ең үлкен үшбұрыштың қабырғаларын өлше.

3.Суретте белгіленген сызықтардың ұзындығы қанша?

АВ=? см
ВС=? см
МЕ=? см
5.Тірек сөздермен жұмыс
(Оқушылар шеңбер жасап отырады.Мұғалімнің қолында 1-ден 3-ке дейінгі цифрлар жазылған кеспеқағаз болады.Ойынды мұғалімнің оң жағында тұрған,қолында доп ұстаған оқушы бастайды. Мұғалім қай цифрді көрсетсе ,оқушы санға сәйкес тірек сөздерді айтып,қолындағы допты келесі оқушыға береді.1-ді көрсетсе,оқушы қазақ тілінде <<өлшеу>> деп бір рет айтады да,допты келесі оқушыға береді. Мұғалім 2-ні көрсетсе , оқушы <<өлшеу-измерить>> деп екі тілде айтады да,допты келесі оқушыға береді,ал 3-ті көрсетсе,оқушы үш тілде <<өлшеу-измерить-measure>> деп айтады.Осылай бәрі айтып шыққанша жалғастыра береді.)
6. Тек жауабын жаз!(Жұппен жұмыс)
Ұзындықтың өлшем бірліктерін түрлендір1жұп
15см=? дм ?см 1дм 1см = ?см
19см=? дм ? см 1дм 7см = ?см
2жұп.
16см=? дм ? см 1дм 4см = см
18см =? дм ? см 1дм 3см = см

7.Бағалау үшін тапсырма
№1.<<Қазынаға апаратын жол>> 120 - жұмыс парағы.(Берілген әрбір жолдың ұзындығын өлшеу)
8.Рефлексия
1. Бүгінменіңбілгенім ...
2. Маған ... қызықты болды
3. Маған ... қиын болды
4. Менің орындай алған тапсырмам ...
5. Мен ... түсіндім
6. Менің үйренгенім ...
7.Мен енді ... қолданатын боламын.

Ноутбук, ырғақты әуен

Ламинаттал ған А4 қағазы, маркерлер

Жұмыс дәптері

Ұқсас жұмыстар
Қызықты математика бағдарламасы
Қағаздан желкенді қайық дайындау
Тригонометрияның өмірде қолданылуы
Дауысты дыбыс әріптері
Үлестер. жай бөлшектер
Массаның өлшем бірліктері
Үлес. математика 5 сынып сабақ жоспары
Салбыраған жіп
Балалардың ойлау әрекетін дамытуға ықпал ету
Деректер типі
Пәндер