Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Наурызкөже
Пәні: әдебиеттік оқу
Сыныбы: 3
Уақыты: 15.03.2012.
Сабақтың тақырыбы: <<Наурызкөже>>
Сабақтың мақсаты:
1. Мәтіннің тақырыбын аша отырып, мазмұнын меңгерту;
2. Қазақтың салт - дәстүрін жалғастырушы болашақ ұрпақ екенін меңгерте отырып, салтқа, өнерге деген ықыласын қалыптастыру;
3. Өмірде жақсылыққа құмартуға, өсиет - өнегені жалғастыруға деген ынта - ықыласты бойларына сіңіртуге дағдыландыру.
Сабақтың типі: аралас сабақ
Сабақта қолданылатын
педагогикалық технология: СТО, дамыта оқыту технологиясы
Сабақтың әдісі: көрнекілік, сөздік, сұрақ - жауап
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі
Оқыту құралдары: оқулық, плакат, мазмұнды суреттер
Сабақтың барысы:
І. Қызығушылықты ояту.
А) Ұйымдастыру бөлімі.
Ә) Өткен материалды қайталау арқылы жаңа материалға дайындық.
* Берілген тапсырманы сұрау;
* Ертегіден түсінгендерін 2-3 оқушыдан сұрау;
* Ертегіні бекіту сұрақтары:
1. Құс патшасы өсиетін бастап айтқанда соңына дейін тыңдамастан бірінші қандай құс ұшып кетті? - жапалақ
2. Екінші қандай құс? - қарға
3. Үшінші қандай құс? - үкі
4. Ең соңына дейін тыңдаған қандай құс болды? - қарлығаш
5. Қарлығаштың ұясының кемелді (толық жетілдірілген) болып шығуының себебі неде? - себебі қарлығаштар құс патшасының өсиетін соңына дейін тыңдады.
ІІ. Мағынаны тану.
Жаңа материалды түсіндіру. Ой қозғау.
oo Балалар, құстар қай уақытта ұшып келеді? - көктемде
oo Көктемде ең алғаш ұшып келетін қандай құс? - бозторғай
oo Ал қарлығаш қашан ұшып келеді? - ең соңғы болып
oo Жақсы, балалар, көктемнің алғашқы айын атаңыздаршы - наурыз
oo Наурызда болатын мейрамдарды білеміз бе, атайықшы? - 8 наурыз, 14 наурыз, 22 наурыз
oo Өте жақсы, 22 наурыз Ұлыстың Ұлы күні дедік. Неге Ұлыстың Ұлы күні деп аталған? - ескіше қазақтарда жыл басын тойлаған, себебі көктем мезгілінде жан - жануарлар төлдеп, дала жасыл кілемге оранады екен.
oo Жақсы, ендеше 22 наурыз күні адамдар қандай көңіл - күйде болады? - өте жақсы, көтеріңкі
oo 22 наурыз күнін ел арасында қалай атап өтеді? - ат жарыстар ұйымдастырады, орталыққа киіз ежелден қазақтардың қара шаңырағы болған киіз үй тігеді, адамдар қазақтың ұлттық киімдерін киіп, түрлі қазақтың ұлттық тағамдарын пісіреді: байырсақ, шелпек, қуырдақ, ас, т.б.
oo Ең басты тағам наурыз мейрамында ол не? - наурызкөже
oo Олай болса, балалар, бүгінгі өтетін мәтініміздің тақырыбы <<Наурызкөже>> деп аталады.
1. Дәптерлеріне күннін жадын, тақырыпты жазғызу.
2. Мәтінмен жұмыс:
oo 1 азат жолды бір оқушыға оқытып, сыныппен талдау.
Наурызкөже қай уақытта, қалай жасалады екен? - наурыз айының 22 - сй күні, жеті түрлі тағамнан жасалады (плакат, суреттер)
Наурызкөже
Тары Бұршақ
Арпа Бидай Күріш Тұз Су
Наурызкөже неліктен қасиетті тағам саналады?
oo 2, 3 азат жолды бір оқушыға оқытып, екінші оқушыдан түсінгенін сұрау.
Наурыз қазақтың ұлттық мейрамы болып саналады.
Наурыз мейрамы Қазақстаннан басқа қай елдерде тойланады? - Үндістан, Кавказ, Бұхар, Ауған, Иран
Бұл елдерге қарағанда біздің елде неге айрықша аталып өтеді? - себебі, наурызды ескіше тоғызында, жаңаша 22сынде тойлаған, күн мен түн теңелуі, қыс өтіп, жаз келіп шаруаның кенелу кезі қазақтар үшін үлкен мейрам.
oo Мәтінді қорытындылау.
ІІІ. Толғаныс.
А) Жаңа материалды бекіту.
oo 5 жолды өлең.
1. Наурыз 1. Наурызкөже
2. Күтеді, тойлайды 2. Пісіреді, ішеді
3. Көңілді, әдемі, ұмытылмас 3. Дәмді, киелі, қасиетті
4. Наурыз көктемнің алғашқы айы. 4.Наурыз мейрамында Наурызкөже дайындалады.
5. Мейрам 5. Тағам
Ә) Қорытынды.
- Бүгінгі сабағымыз ұнады ма?
- Несімен ұнады?
- балалар, Ұлыстың Ұлы күні ақсақалдар жаңа жыл құтты, берекелі болсын деген ниетпен елге бата береді екен. Ендеше, бізде сабағымызды қорытындылау келе бата алсақ.
Б) Бағалау. Күнделікке бағаларын қойып, мадақтау.
В) Үйге тапсырма.
- <<Наурызкөже>> мәтінін түсініп оқу.
- <<Қош келдің, Наурыз!>> тақырыбында шағын шығарма жазу.
oo Сабақ аяқталды.
oo Сау болыңыздар!
Сыныбы: 3
Уақыты: 15.03.2012.
Сабақтың тақырыбы: <<Наурызкөже>>
Сабақтың мақсаты:
1. Мәтіннің тақырыбын аша отырып, мазмұнын меңгерту;
2. Қазақтың салт - дәстүрін жалғастырушы болашақ ұрпақ екенін меңгерте отырып, салтқа, өнерге деген ықыласын қалыптастыру;
3. Өмірде жақсылыққа құмартуға, өсиет - өнегені жалғастыруға деген ынта - ықыласты бойларына сіңіртуге дағдыландыру.
Сабақтың типі: аралас сабақ
Сабақта қолданылатын
педагогикалық технология: СТО, дамыта оқыту технологиясы
Сабақтың әдісі: көрнекілік, сөздік, сұрақ - жауап
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі
Оқыту құралдары: оқулық, плакат, мазмұнды суреттер
Сабақтың барысы:
І. Қызығушылықты ояту.
А) Ұйымдастыру бөлімі.
Ә) Өткен материалды қайталау арқылы жаңа материалға дайындық.
* Берілген тапсырманы сұрау;
* Ертегіден түсінгендерін 2-3 оқушыдан сұрау;
* Ертегіні бекіту сұрақтары:
1. Құс патшасы өсиетін бастап айтқанда соңына дейін тыңдамастан бірінші қандай құс ұшып кетті? - жапалақ
2. Екінші қандай құс? - қарға
3. Үшінші қандай құс? - үкі
4. Ең соңына дейін тыңдаған қандай құс болды? - қарлығаш
5. Қарлығаштың ұясының кемелді (толық жетілдірілген) болып шығуының себебі неде? - себебі қарлығаштар құс патшасының өсиетін соңына дейін тыңдады.
ІІ. Мағынаны тану.
Жаңа материалды түсіндіру. Ой қозғау.
oo Балалар, құстар қай уақытта ұшып келеді? - көктемде
oo Көктемде ең алғаш ұшып келетін қандай құс? - бозторғай
oo Ал қарлығаш қашан ұшып келеді? - ең соңғы болып
oo Жақсы, балалар, көктемнің алғашқы айын атаңыздаршы - наурыз
oo Наурызда болатын мейрамдарды білеміз бе, атайықшы? - 8 наурыз, 14 наурыз, 22 наурыз
oo Өте жақсы, 22 наурыз Ұлыстың Ұлы күні дедік. Неге Ұлыстың Ұлы күні деп аталған? - ескіше қазақтарда жыл басын тойлаған, себебі көктем мезгілінде жан - жануарлар төлдеп, дала жасыл кілемге оранады екен.
oo Жақсы, ендеше 22 наурыз күні адамдар қандай көңіл - күйде болады? - өте жақсы, көтеріңкі
oo 22 наурыз күнін ел арасында қалай атап өтеді? - ат жарыстар ұйымдастырады, орталыққа киіз ежелден қазақтардың қара шаңырағы болған киіз үй тігеді, адамдар қазақтың ұлттық киімдерін киіп, түрлі қазақтың ұлттық тағамдарын пісіреді: байырсақ, шелпек, қуырдақ, ас, т.б.
oo Ең басты тағам наурыз мейрамында ол не? - наурызкөже
oo Олай болса, балалар, бүгінгі өтетін мәтініміздің тақырыбы <<Наурызкөже>> деп аталады.
1. Дәптерлеріне күннін жадын, тақырыпты жазғызу.
2. Мәтінмен жұмыс:
oo 1 азат жолды бір оқушыға оқытып, сыныппен талдау.
Наурызкөже қай уақытта, қалай жасалады екен? - наурыз айының 22 - сй күні, жеті түрлі тағамнан жасалады (плакат, суреттер)
Наурызкөже
Тары Бұршақ
Арпа Бидай Күріш Тұз Су
Наурызкөже неліктен қасиетті тағам саналады?
oo 2, 3 азат жолды бір оқушыға оқытып, екінші оқушыдан түсінгенін сұрау.
Наурыз қазақтың ұлттық мейрамы болып саналады.
Наурыз мейрамы Қазақстаннан басқа қай елдерде тойланады? - Үндістан, Кавказ, Бұхар, Ауған, Иран
Бұл елдерге қарағанда біздің елде неге айрықша аталып өтеді? - себебі, наурызды ескіше тоғызында, жаңаша 22сынде тойлаған, күн мен түн теңелуі, қыс өтіп, жаз келіп шаруаның кенелу кезі қазақтар үшін үлкен мейрам.
oo Мәтінді қорытындылау.
ІІІ. Толғаныс.
А) Жаңа материалды бекіту.
oo 5 жолды өлең.
1. Наурыз 1. Наурызкөже
2. Күтеді, тойлайды 2. Пісіреді, ішеді
3. Көңілді, әдемі, ұмытылмас 3. Дәмді, киелі, қасиетті
4. Наурыз көктемнің алғашқы айы. 4.Наурыз мейрамында Наурызкөже дайындалады.
5. Мейрам 5. Тағам
Ә) Қорытынды.
- Бүгінгі сабағымыз ұнады ма?
- Несімен ұнады?
- балалар, Ұлыстың Ұлы күні ақсақалдар жаңа жыл құтты, берекелі болсын деген ниетпен елге бата береді екен. Ендеше, бізде сабағымызды қорытындылау келе бата алсақ.
Б) Бағалау. Күнделікке бағаларын қойып, мадақтау.
В) Үйге тапсырма.
- <<Наурызкөже>> мәтінін түсініп оқу.
- <<Қош келдің, Наурыз!>> тақырыбында шағын шығарма жазу.
oo Сабақ аяқталды.
oo Сау болыңыздар!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz