Сабақ жоспары :: Химия
Файл қосу
Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары тарауын пысықтау
Жамбыл облыстық ерекше дарынды балаларға арналған мамандандырылған <<Дарын>> мектеп-интернатының химия пәнінің мұғалімі Кнашаева Г.Е.
Химия
8 сынып
Сабақ тақырыбы:
Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары тарауын пысықтау.
Жалпы мақсат:
Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары оксидтер,негіздер,қышқылдар,тұздардың жіктелуі,оқылуы,алынуы,қасиеттері туралы алған білімдерін сайыс түрінде еске түсіру,қайталау. .
Сілтеме:
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 36-37б
Химияны оқыту әдістемесі 56-60б
8-сыныпқа арналған химия оқулығы
Ереминнің <<Репетитор по химии>> кітабы
Оқушылар үшін оқу нәтижелері:
Теориялық білімін практикада қолдана білу және білім - білік дағды -ларын қалыптастырады. Оқушының танымын кеңейту, ойлау қабіле- тін арттырады. Эстетикалық тәрбие беру және оқушылардың сөйлеу мәдениетін қалыптастырады. Топпен жұмыс жасай алуы.
Негізгі идеялар:
Оксид,негіз,қышқыл,тұздардың формуласын дұрыс жаза білу, анықтамасы н және жазылуын толық меңгеру; Білімді өз бетінше меңгеруге, өзгенің пікірін тыңдауға, өз ойын еркін жеткізе алуға дағды ландыру.
Сабақта қолданылатын материалдар:
Үлестірмелі материалдар,слайдтар
Оқыту әдістері:
Жаңа әдістер
АКТ
СТО
1. Диалог
2. Жеке жұмыс
3. Топтық жұмыс
Дерек көздері:
Қ.Ақанбаевтың <<Химия>> оқулығы,.Н.Е. Кузменко менВ.В.Ереминнің <<Репетитор по химии>> кітабы,
Оқушы анықтамалығы ,Г.Маршанованың <<500 есептер>> кітабы.
Бағалау:
1. Ауызша сұрақтар 2. Шығармашылық тапсырмалар.
Баллды 5 баллдық бағаға айналдыру шкаласы
Критерий бойынша балл
0-30
31-44
45-55
56-60
Критерий бойынша проценттік балл
0-50%
51-74%
75-89%
90-100%
5 баллдық жүйе бойынша баға
2
3
4
5
Бағалау парағы
Оқушының аты-жөні
Сен білесің бе?
12 балл
Кім жылдам?
5 балл
Ойлан тап
18балл
Білімінді сынап көр
20балл
Ақтық сайыс
5 балл
І топ
ІІ топ
ІІІ
топ
ІV
топ
Қортын ды
60 балл
1.
2.
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
І.Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин)
Оқушыларды топқа бөлу үшін түсті қағаз қолданылды.
Түсті қағаз алу арқылы топқа бөлінді.Топ басшысын сайлады.
ІІІ. Өткенді қайталау (2 мин)
Жаңа сабақтың барысы
(25 мин)
Бекіту
(10мин)
Берілген сұрақтарға топ болып жауап іздеу.
Таратпа материалды алып, берілген тапсырмаға жауап жазып, өзін критерий бойынша бағалау
Топтаса отырып тапсырманы алдымен оқып, ақылдаса отырып жауап жазу, критерий бойынша бағалау.
Деңгейлік тапсырмаларды орындап,дескриптор арқылы әркім өзін бағалады.
Тапсырмаларға жауап беру,генетикалық байланыс құру.
VI. Үйге тапсырма беру, оқушылар-дың білімін бағалау.
(4 мин)
Өзін-өзі өлшемді бағалау, топ басшысының бағалауы
Рефлексия
(1 мин )
Көңіл күйім Көңіл күйім Көңіл күйім
орташа керемет нашар
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін смайликтер тарату
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын смайликтерге жазу
Химия
8 сынып
Сабақ тақырыбы:
Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары тарауын пысықтау.
Жалпы мақсат:
Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары оксидтер,негіздер,қышқылдар,тұздардың жіктелуі,оқылуы,алынуы,қасиеттері туралы алған білімдерін сайыс түрінде еске түсіру,қайталау. .
Сілтеме:
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 36-37б
Химияны оқыту әдістемесі 56-60б
8-сыныпқа арналған химия оқулығы
Ереминнің <<Репетитор по химии>> кітабы
Оқушылар үшін оқу нәтижелері:
Теориялық білімін практикада қолдана білу және білім - білік дағды -ларын қалыптастырады. Оқушының танымын кеңейту, ойлау қабіле- тін арттырады. Эстетикалық тәрбие беру және оқушылардың сөйлеу мәдениетін қалыптастырады. Топпен жұмыс жасай алуы.
Негізгі идеялар:
Оксид,негіз,қышқыл,тұздардың формуласын дұрыс жаза білу, анықтамасы н және жазылуын толық меңгеру; Білімді өз бетінше меңгеруге, өзгенің пікірін тыңдауға, өз ойын еркін жеткізе алуға дағды ландыру.
Сабақта қолданылатын материалдар:
Үлестірмелі материалдар,слайдтар
Оқыту әдістері:
Жаңа әдістер
АКТ
СТО
1. Диалог
2. Жеке жұмыс
3. Топтық жұмыс
Дерек көздері:
Қ.Ақанбаевтың <<Химия>> оқулығы,.Н.Е. Кузменко менВ.В.Ереминнің <<Репетитор по химии>> кітабы,
Оқушы анықтамалығы ,Г.Маршанованың <<500 есептер>> кітабы.
Бағалау:
1. Ауызша сұрақтар 2. Шығармашылық тапсырмалар.
Баллды 5 баллдық бағаға айналдыру шкаласы
Критерий бойынша балл
0-30
31-44
45-55
56-60
Критерий бойынша проценттік балл
0-50%
51-74%
75-89%
90-100%
5 баллдық жүйе бойынша баға
2
3
4
5
Бағалау парағы
Оқушының аты-жөні
Сен білесің бе?
12 балл
Кім жылдам?
5 балл
Ойлан тап
18балл
Білімінді сынап көр
20балл
Ақтық сайыс
5 балл
І топ
ІІ топ
ІІІ
топ
ІV
топ
Қортын ды
60 балл
1.
2.
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
І.Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин)
Оқушыларды топқа бөлу үшін түсті қағаз қолданылды.
Түсті қағаз алу арқылы топқа бөлінді.Топ басшысын сайлады.
ІІІ. Өткенді қайталау (2 мин)
Жаңа сабақтың барысы
(25 мин)
Бекіту
(10мин)
Берілген сұрақтарға топ болып жауап іздеу.
Таратпа материалды алып, берілген тапсырмаға жауап жазып, өзін критерий бойынша бағалау
Топтаса отырып тапсырманы алдымен оқып, ақылдаса отырып жауап жазу, критерий бойынша бағалау.
Деңгейлік тапсырмаларды орындап,дескриптор арқылы әркім өзін бағалады.
Тапсырмаларға жауап беру,генетикалық байланыс құру.
VI. Үйге тапсырма беру, оқушылар-дың білімін бағалау.
(4 мин)
Өзін-өзі өлшемді бағалау, топ басшысының бағалауы
Рефлексия
(1 мин )
Көңіл күйім Көңіл күйім Көңіл күйім
орташа керемет нашар
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін смайликтер тарату
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын смайликтерге жазу
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz