Сабақ жоспары :: Тәрбие сағаты
Файл қосу
Біздің балабақшада
Білім беру саласы: <<Қатынас>>.
Бөлімі: <<Көркем әдебиет>>
Тақырыбы: <<Біздің балабақшада>>
Мақсаты: Балабақшадағы сыйластық туралы түсініктерін кеңейту;Ұжымдық қарым-қатынас дағдыларын дамыту; Құрмет пен сүйіспеншілік сезімдеріне, өзара сыйластыққа тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері: Таныстыру,сұрақ-жауап,түсіндіру.
Қолданатын көрнекі құралдар:хрестоматия, суреттер,қақпақтар, жіптер.
Билингвалдық компонент: балабақша-детский сад.
Әрекет кезеңдері
Педагогтің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық қозғаушы
Шаттық шеңбері
Балабақшам менің
Жаңа қадам жасадым
Қош болып тұр,бесігім
Мен қуанып ашамын
Балабақша есігін
Өлең шумақтарына қосылып қимыл-қозғалысын жасайды.
Шеңбер бойына тұрып, өлеңге сәйкес қимылдар жасайды.
Іздену- ұйымдастырушы
-Балалар, бүгінгі біз сүйікті бақшамыз туралы ой-пікірімізді ортаға слайық.
-Осы балабақшада сендер не үйренгендеріңді айта аласыңдар ма?
-Дұрыс айтасыңдар! Сендер көп нәрсені осы балабақшада үйреніп жатырсыңдар. Себебі сендер күні бойы осы балабақшадасындар. Сондықтан <<Балабақша - өз үйіміз>> деп айта аламыз.
- Қазір мен сендерге Мұзафар Әлімбаев ағамыздың <<Біздің балабақшада>> деген өлеңін оқып берейін.
Балабақша есігін
Үшке тола ашқанбыз.
Балапандай өсіріп,
Мәпелейді бақшамыз.
Бұл-екінші үйіміз,
Бір тұғанбыз бәріміз,
Біз-осы үйдің ғүліміз,
Біз-осы үйдің сәніміз.
Сұрақ - жауап
-Осы оқылған өлең шумағында не туралы айтылған?
-Сендерге балабақша несімен ұнайды?
Сұраққа жауап береді
Балалар өлең жолдарын мұқият тыңдайды
Балалар бірге қайталап жаттайды
Балардың жауабын тыңдап, қортындылау.
-Дұрыс айтасындар. Біз күні бойы балабақшада боламыз, бұл-біздің екінші үйіміз, біз осы балабақшаның гүліміз, сәніміз.
Сергіту сәті (әуенмен орындалады)
Кел балақан, балақан
Шапалақта алақан:
Жай-жай-жай!
Қозғап барлық денені
Қолды қатты соқ енді:
Сарт-сарт-сарт!
Тықылдатып таяқты,
Ақырын бас аяқты:
Балалардың түсінігі, ойлары.
Қимыл жасайды.
Рефлексивті-коррекциялаушы
<<Балабақша ауласын безендіру>>
Сурет бойынша әңгімелеу.
1. Сүйікті ойыншығыңның суретін сал.
-Балалар, осы тыныштық сәтінде нені сезіндіңдер?
-Нені елестеттіңдер?
-Қандай күйде болдыңдар?
Сызба бойынша тақпақ жаттау:
Қар,мұз еріп,
Су көбейіп,
Бүршік шашып
Жапырақ ашып,
Бәйшешектер басады.
Айтыңдаршы, балалар,
Бұл қай кезде болады?
Оқу іс-әрекетін қортындылау.
Бір шаңырақ астында
Тату - тәтті тұрамыз.
Бірге ішеміз асты да,
Бірге сайран құрамыз.
.
Шеңберге тұрып, өлең жолдарын қайталайды
Күтілетін нәтиже:
Біледі: балабақшадағы сыйластық, ұжымдық қарым-қатынас дағдыларын
Игереді:балабақша қызметкерлерінің атқаратын жұмыстарын.
Меңгереді: өзара сыйласуды, бір-бірімен тіл табысуды.
Бөлімі: <<Көркем әдебиет>>
Тақырыбы: <<Біздің балабақшада>>
Мақсаты: Балабақшадағы сыйластық туралы түсініктерін кеңейту;Ұжымдық қарым-қатынас дағдыларын дамыту; Құрмет пен сүйіспеншілік сезімдеріне, өзара сыйластыққа тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері: Таныстыру,сұрақ-жауап,түсіндіру.
Қолданатын көрнекі құралдар:хрестоматия, суреттер,қақпақтар, жіптер.
Билингвалдық компонент: балабақша-детский сад.
Әрекет кезеңдері
Педагогтің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық қозғаушы
Шаттық шеңбері
Балабақшам менің
Жаңа қадам жасадым
Қош болып тұр,бесігім
Мен қуанып ашамын
Балабақша есігін
Өлең шумақтарына қосылып қимыл-қозғалысын жасайды.
Шеңбер бойына тұрып, өлеңге сәйкес қимылдар жасайды.
Іздену- ұйымдастырушы
-Балалар, бүгінгі біз сүйікті бақшамыз туралы ой-пікірімізді ортаға слайық.
-Осы балабақшада сендер не үйренгендеріңді айта аласыңдар ма?
-Дұрыс айтасыңдар! Сендер көп нәрсені осы балабақшада үйреніп жатырсыңдар. Себебі сендер күні бойы осы балабақшадасындар. Сондықтан <<Балабақша - өз үйіміз>> деп айта аламыз.
- Қазір мен сендерге Мұзафар Әлімбаев ағамыздың <<Біздің балабақшада>> деген өлеңін оқып берейін.
Балабақша есігін
Үшке тола ашқанбыз.
Балапандай өсіріп,
Мәпелейді бақшамыз.
Бұл-екінші үйіміз,
Бір тұғанбыз бәріміз,
Біз-осы үйдің ғүліміз,
Біз-осы үйдің сәніміз.
Сұрақ - жауап
-Осы оқылған өлең шумағында не туралы айтылған?
-Сендерге балабақша несімен ұнайды?
Сұраққа жауап береді
Балалар өлең жолдарын мұқият тыңдайды
Балалар бірге қайталап жаттайды
Балардың жауабын тыңдап, қортындылау.
-Дұрыс айтасындар. Біз күні бойы балабақшада боламыз, бұл-біздің екінші үйіміз, біз осы балабақшаның гүліміз, сәніміз.
Сергіту сәті (әуенмен орындалады)
Кел балақан, балақан
Шапалақта алақан:
Жай-жай-жай!
Қозғап барлық денені
Қолды қатты соқ енді:
Сарт-сарт-сарт!
Тықылдатып таяқты,
Ақырын бас аяқты:
Балалардың түсінігі, ойлары.
Қимыл жасайды.
Рефлексивті-коррекциялаушы
<<Балабақша ауласын безендіру>>
Сурет бойынша әңгімелеу.
1. Сүйікті ойыншығыңның суретін сал.
-Балалар, осы тыныштық сәтінде нені сезіндіңдер?
-Нені елестеттіңдер?
-Қандай күйде болдыңдар?
Сызба бойынша тақпақ жаттау:
Қар,мұз еріп,
Су көбейіп,
Бүршік шашып
Жапырақ ашып,
Бәйшешектер басады.
Айтыңдаршы, балалар,
Бұл қай кезде болады?
Оқу іс-әрекетін қортындылау.
Бір шаңырақ астында
Тату - тәтті тұрамыз.
Бірге ішеміз асты да,
Бірге сайран құрамыз.
.
Шеңберге тұрып, өлең жолдарын қайталайды
Күтілетін нәтиже:
Біледі: балабақшадағы сыйластық, ұжымдық қарым-қатынас дағдыларын
Игереді:балабақша қызметкерлерінің атқаратын жұмыстарын.
Меңгереді: өзара сыйласуды, бір-бірімен тіл табысуды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz