Вагон сүйреген паровоз

Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің технологиялық картасы № 4

Тобы:<<Балапан>> I-кіші
Тәрбиеші: Тлюупова Ұлдай Ерғалиқызы
Білім беру саласы: <<Шығармашылық>>
Бөлімі: Жапсыру
Тақырыбы: <<Вагон сүйреген паровоз>>
Мақсаты:
а) Көлік түрлерімен таныстыру,2-5бөліктен тұратын түрлі зат бөліктерін орналастыруға үйрету.
ә)Тілдерін дамыту. Саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру.
б)Төзімділікке тәрбиелеу.
Алдын- ала жүргізілетін жұмыс: балаларды пойыз,вагон,паравоздың суреттерін тамашалату.
Әдіс- тәсілдері: Түсіндіру,көрсету,сұрақ-жауап,сергіту сәті.
Қажетті көрнекі құралдар: үлестірмелі материалдар,пойыздың және рельстің суреттері,магнитті тақта,түрлі пішіндер.
Билингвалдық компоненті: пойыз-поезд,түрлі пішіндер-разные фигуры,қызыл-красный, көк-синий.
Іс -әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс- әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық- қозғаушы
Шаттық шеңбері.
Бейбіт өмір-тілегіміз,
Бауырымалдық салтымыз.
Қамқорымыз,тірегіміз-
Ынтымақты халқымыз.
(С.Ғалымұлы)
Балалар шеңбері жасап тұрады. Балалар тәрбиешімен бірге қайталайды.
Іздену- ұйымдастырушы
Ойын жағдаяты:
-Балалар,пойызға отырып,серуендеп қайтсақ қайтеді?
Балалар тізбектеп тұрғызу.
Алғашқы бала -пойыз,қалғандары вагондар болады.
-Балалар,біз стансыға келдік.
Дидактикалық ойын:<<Көлікті ата!>>
Шарты: балаларға пойыздың,жеңіл машинаның,жүк көліктерінің суреттерін көрсетеді. Аттарын атайды.

Үлестірмелі материалға назарларын аударту.
Әңгіме жүргізу.
-пойызбен алыс жерлерге қонаққа барады,саяхатқа шығады.
Пойыз қозғалыс кезінде <<дүк-дүк-дүк>> деген дыбыс шығарады.
Балалар тақтаға қарайықшы,тақтада рельстің суреті ілініп тұр.
-Мынау-паровоз.
-Мынау-вагондар.
-Пойыз қандай түсті?
-Мынау қандай пішін?
-Бірінші вагонның түсі қандай?
-Терезелердің түсі қандай?
-Екінші вагонның түсі қандай?
-Терезелердің түсі қандай?

-Вагондардың доңғалағы қандай?
Тік төртбұрышқа дөңгелектер қойылады.
-Бұл - вагон доңғалағы,онсыз пойыз жүре алмайды.
-Ал,балалар,бәріміз пойыз жасайық.
-Паровозға вагондарды жалғаймыз. Балалар топ-топқа бөлінеді.
Дайын пішіндерді жалғап көрсету, алдымен паровозды,содан кейін вагондарды жалғаймыз.
Балалармен жеке жұмыс жүргізіледі.

Компазиция құрған кезде оған Күн мен бұлттардың пішінін де енгізеді.
-Біз жастағы пойыз сиқырлы,сондықтан жасаған пойызымызға отырып,балабақшаға барайық.

-Сәлеметсіңдер ме,балалар!
Менің атым-Азамат.
Маған үй салуға көмектесіңдерші.
Тәрбиеші:
-Үй салмас бұрын пішіндерді ажыратып алайық.
Тәрбиеші балаларға түрлі пішіндерді таратады.
Дидактикалық ойын:
<<Пішіндерді ажырат>>.
-Мынау-кішкентай төртбұрыш.
-Мынау-үлкен төртбұрыш.
-Мынау-үшбұрыш.

Үлестірмелі материалға назарларын аударады.
-Кішкентай төртбұрыштың түсі қандай?
-Үлкен төртбұрыштың түсі қандай?
-Үшбұрыштың түсі қандай?
-Енді үй саламыз.
Тәрбиеші магнитті тақтаның ортасына үлкен төртбұрышты қояды.
Билингвалдық компанент:пойыз-поезд,түрлі пішіндер-разные фигуры, қызыл-красный, көк-синий.
Балалар тізбектеліп тұрып,топ ішін айналып жүреді,<<стансыға>> келіп тоқтайды.

Балалар тәрбиешімен бірге қайталап айтады.

Балалар суретке қарап, жауап береді:

-Қызыл.
-Төртбұрыш.
-Көк.
-Жасыл.
-Көк.
-Сары және қызыл.

-дөңгелек.

Балалар өз бетінше пойыз <<вагондарын>> жалғайды. Балалар композиция құрайды.
Балалар пойызға отырып,қайтадан балабақшаға келеді.

Қайталайды: Менің үйім-мой дом, құрылысшы-строитель, ойыншықтар-игрушки, терезе-окно,төбесі-чердак,пішіндер-фигуры.

-Үшбұрыш.

Балалар үй салуға ынталарын білдіріп, тәрбиешімен бірге құрастырады.

Балалар үйді құрастырып шығады.

Қайталайды:пойыз-поезд,түрлі пішіндер-разные фигуры, қызыл-красный, көк-синий.

Рефлексивті коррекциалаушы
-Балалар біз қандай көлікке отырдық?
-<<Пойызбен>> жүру сендерге ұнады ма?
-Қандай көлік түрлерін білдіңдер?

Балалардың жауабы.
-Пойызға.
-Ұнайды.
-Жеңіл көлік.
Жүк көлігі.

Күтілетін нәтиже:
Нені біледі:геометриялық пішіндерден пойызды жасайды.
Қандай түсініктерді игереді: көліктің әрқилы түрлері болатынын .
Меңгерген дағдылар мен іскерліктері:дайын фигураларды ретімен жинайды.

Ұқсас жұмыстар
Аквариум суретін көрсету
Ә.тәжібаев «портреттер», «монологтер»
Болымды және болымсыз етістік 3-сынып, сөйлем түрлері 2-сынып
Әбдірахман Асылбеков. Үйрену
Ө дыбысы мен әріпі. 1 сынып
Атмосфералық қысым. атмосфералық қысым, атмосфералық қысымның пайда болу себептері
Тамыр бөліміне кіретінмейтін аймақ
Тәрбие сабағы
Балалардың жүмысы
Өсімдіктердің жынысты көбеюі. Тозаңдану және ұрықтану
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz