Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Вагон сүйреген паровоз

Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің технологиялық картасы № 4

Тобы:<<Балапан>> I-кіші
Тәрбиеші: Тлюупова Ұлдай Ерғалиқызы
Білім беру саласы: <<Шығармашылық>>
Бөлімі: Жапсыру
Тақырыбы: <<Вагон сүйреген паровоз>>
Мақсаты:
а) Көлік түрлерімен таныстыру,2-5бөліктен тұратын түрлі зат бөліктерін орналастыруға үйрету.
ә)Тілдерін дамыту. Саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру.
б)Төзімділікке тәрбиелеу.
Алдын- ала жүргізілетін жұмыс: балаларды пойыз,вагон,паравоздың суреттерін тамашалату.
Әдіс- тәсілдері: Түсіндіру,көрсету,сұрақ-жауап,сергіту сәті.
Қажетті көрнекі құралдар: үлестірмелі материалдар,пойыздың және рельстің суреттері,магнитті тақта,түрлі пішіндер.
Билингвалдық компоненті: пойыз-поезд,түрлі пішіндер-разные фигуры,қызыл-красный, көк-синий.
Іс -әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс- әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық- қозғаушы
Шаттық шеңбері.
Бейбіт өмір-тілегіміз,
Бауырымалдық салтымыз.
Қамқорымыз,тірегіміз-
Ынтымақты халқымыз.
(С.Ғалымұлы)
Балалар шеңбері жасап тұрады. Балалар тәрбиешімен бірге қайталайды.
Іздену- ұйымдастырушы
Ойын жағдаяты:
-Балалар,пойызға отырып,серуендеп қайтсақ қайтеді?
Балалар тізбектеп тұрғызу.
Алғашқы бала -пойыз,қалғандары вагондар болады.
-Балалар,біз стансыға келдік.
Дидактикалық ойын:<<Көлікті ата!>>
Шарты: балаларға пойыздың,жеңіл машинаның,жүк көліктерінің суреттерін көрсетеді. Аттарын атайды.

Үлестірмелі материалға назарларын аударту.
Әңгіме жүргізу.
-пойызбен алыс жерлерге қонаққа барады,саяхатқа шығады.
Пойыз қозғалыс кезінде <<дүк-дүк-дүк>> деген дыбыс шығарады.
Балалар тақтаға қарайықшы,тақтада рельстің суреті ілініп тұр.
-Мынау-паровоз.
-Мынау-вагондар.
-Пойыз қандай түсті?
-Мынау қандай пішін?
-Бірінші вагонның түсі қандай?
-Терезелердің түсі қандай?
-Екінші вагонның түсі қандай?
-Терезелердің түсі қандай?

-Вагондардың доңғалағы қандай?
Тік төртбұрышқа дөңгелектер қойылады.
-Бұл - вагон доңғалағы,онсыз пойыз жүре алмайды.
-Ал,балалар,бәріміз пойыз жасайық.
-Паровозға вагондарды жалғаймыз. Балалар топ-топқа бөлінеді.
Дайын пішіндерді жалғап көрсету, алдымен паровозды,содан кейін вагондарды жалғаймыз.
Балалармен жеке жұмыс жүргізіледі.

Компазиция құрған кезде оған Күн мен бұлттардың пішінін де енгізеді.
-Біз жастағы пойыз сиқырлы,сондықтан жасаған пойызымызға отырып,балабақшаға барайық.

-Сәлеметсіңдер ме,балалар!
Менің атым-Азамат.
Маған үй салуға көмектесіңдерші.
Тәрбиеші:
-Үй салмас бұрын пішіндерді ажыратып алайық.
Тәрбиеші балаларға түрлі пішіндерді таратады.
Дидактикалық ойын:
<<Пішіндерді ажырат>>.
-Мынау-кішкентай төртбұрыш.
-Мынау-үлкен төртбұрыш.
-Мынау-үшбұрыш.

Үлестірмелі материалға назарларын аударады.
-Кішкентай төртбұрыштың түсі қандай?
-Үлкен төртбұрыштың түсі қандай?
-Үшбұрыштың түсі қандай?
-Енді үй саламыз.
Тәрбиеші магнитті тақтаның ортасына үлкен төртбұрышты қояды.
Билингвалдық компанент:пойыз-поезд,түрлі пішіндер-разные фигуры, қызыл-красный, көк-синий.
Балалар тізбектеліп тұрып,топ ішін айналып жүреді,<<стансыға>> келіп тоқтайды.

Балалар тәрбиешімен бірге қайталап айтады.

Балалар суретке қарап, жауап береді:

-Қызыл.
-Төртбұрыш.
-Көк.
-Жасыл.
-Көк.
-Сары және қызыл.

-дөңгелек.

Балалар өз бетінше пойыз <<вагондарын>> жалғайды. Балалар композиция құрайды.
Балалар пойызға отырып,қайтадан балабақшаға келеді.

Қайталайды: Менің үйім-мой дом, құрылысшы-строитель, ойыншықтар-игрушки, терезе-окно,төбесі-чердак,пішіндер-фигуры.

-Үшбұрыш.

Балалар үй салуға ынталарын білдіріп, тәрбиешімен бірге құрастырады.

Балалар үйді құрастырып шығады.

Қайталайды:пойыз-поезд,түрлі пішіндер-разные фигуры, қызыл-красный, көк-синий.

Рефлексивті коррекциалаушы
-Балалар біз қандай көлікке отырдық?
-<<Пойызбен>> жүру сендерге ұнады ма?
-Қандай көлік түрлерін білдіңдер?

Балалардың жауабы.
-Пойызға.
-Ұнайды.
-Жеңіл көлік.
Жүк көлігі.

Күтілетін нәтиже:
Нені біледі:геометриялық пішіндерден пойызды жасайды.
Қандай түсініктерді игереді: көліктің әрқилы түрлері болатынын .
Меңгерген дағдылар мен іскерліктері:дайын фигураларды ретімен жинайды.

Ұқсас жұмыстар
Аквариум суретін көрсету
Ә.тәжібаев «портреттер», «монологтер»
Болымды және болымсыз етістік 3-сынып, сөйлем түрлері 2-сынып
Әбдірахман Асылбеков. Үйрену
Ө дыбысы мен әріпі. 1 сынып
Атмосфералық қысым. атмосфералық қысым, атмосфералық қысымның пайда болу себептері
Тамыр бөліміне кіретінмейтін аймақ
Өсімдіктердің жынысты көбеюі. Тозаңдану және ұрықтану
Балалардың жүмысы
Велосипедті көрсетші
Пәндер