Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Жыл басына таласқан жануарлар ертегісі
Оқу іс-әрекетінің тақырыбы: <<Жыл басына таласқан жануарлар>> ертегісі.
Мақсаты:
Ертегінің мазмұнын түсіндіру.
Берілген тапсырмаларды көз алдарына елестете отырып, орындау арқылы есте сақтау қабілеттерін дамыту және сөздік қорларын молайтып, байланыстыра отырып сөйлеуге үйрету.
Ертегі мазмүны арқылы еңбексүйгіштікке, адал достыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: түрлі түсті суреттер, сурет салуға арналған қүралдар.
Оқу іс-әрекетінің барысы:
Шаттық шеңберін ұйымдастыру.
Кәне, балалар, дөңгелене тұрып, бір-бірімізге жылы лебіздерімізді білдірейік.
Балалардың бір-біріне білдіретін тілектері:
Жүрегімдегі жылуымды саған ыстық алақаным арқылы жіберемін.
Дос болайық!
Егеменді еліміздің дені сау баласы болыңдар.
Бүгінгі күн сендерге сәтті күн болсын.
Кіріспе бөлім.
<<Ойлан, тап>> дидактикалық ойыны. Шарты: балалардың білетін шығармаларынан үзінді оқу. Балалар оның қай шығарма екенін тауып айтады.
Біраз жүрген соң әкесінің қолынан бір шие жерге түседі.
Ы. Алтынсариннің <<Әке мен бала>> әңгімесі.
Тышқан наубайханаға келді. Мұнда көп адам нан пісіріп жатыр екен.
<<Нан қайдан келеді?>> ертегісі.
Тапқан екенсің дәмді тамақты. Күтірлетіп жейтін сәбізден артық ештеңе жоқ, - деді Қоян.
<<Не дәмді?>> ертегісі.
Шырылдауық шегіртке, Көгалды қуып гөлайттап.
Абай Қүнанбаевтың <<Шегіртке мен Құмырсқа>> ертегісі.
3. Негізгі бөлім.
а) <<Жыл басына таласқан жануарлар>> ертегісін мәнерлеп оқу. Ертегінің мазмұнына сәйкес сұрақтар қояды.
Ертегі қалай аталады?
Ертегінің басы қалай басталады?
Ертегі қалай аяқталады?
Жыл басы қай жануар болды?
Түйе неге жыл басы бола алмады?
ә) Сөздік жүмысын жүргізу.
Жусан - ащы дәмді, көкшіл бозғылт тусті аласа шөп. Жабағы - қой мен түйенің көктемде қырқып алған қысқы жүні.
Бақташы - мал бағушы.
Өркеш - түйенің арқасына бір не екі айыр болып тік шаншылған қомы.
б) Сергіту сәтін өткізу.
Саусақтарым бір-бірімен амандасайық,
Саусақтардан гүл ашайық,
Саусақтарды ашып-жұмып,
А-ә, г-г, ү-ү, н-ң, к-қ, о-о
Дыбыстарын дұрыс айтайық.
в) <<Кім зерек?>> логикалық ойыны. Шарты: әр жануардың қөрегін тауып, қоршап, бояп, қалғанын қақпақтармен жауып қою.
г) <<Қайсысы қалай дыбыстайды?>> ойыны.
г) Тыныштық сәтін өткізу.
Көзімізді жұмып, қысқы даланы көз алдымызға елестетейік.
Қыс. Далада аяз. Жердің беті аппақ қар, біз әдемі киініп балабақшаға келдік. Достарымызды көріп қуандық. <<Жыл басына таласқан жануарлар>> ертегісімен таныстық. Ертегіде әртүрлі жануарлардың айтысқанын және тышқанның жыл басы атанғанын білдік. <<Қайсысы қалай дыбыстайды?>> <<Кім зерек?>> ойындарын ойнадық. Көзімізді ашайық.
4. Оқу іс-әрекетін қорытындылау.
а) Е. Өтетілеуұлының <<Жыл аттары>> өлеңін оқып, беру, жаттату.
ә) Дәптердегі қазақша жыл аттарын атату: Тышқан, Сиыр, Барыс, Қоян,Ұлу , Жылан, Жылқы, Қой, Мешін, Тауық, Ит, Доңыз жылы.
Оқу іс-әрекетінің тақырыбы: Төлдер айтысы (ертегі).
Оқу іс-әрекетінің мақсаты: Балалардың үй жануарлары туралы түсініктерін кеңейту. Төрт түлік мал төлдерінің аталуын және оларды ажырата білуге үйрету. Төлдерге қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, әңгімелеу, көрсету.
Сөздік жүмыс: Төрт түлік, төл.
Оқу іс-әрекетінің көрнекіліктері: Үй жануарлары және төлдерінің
суреттері.
Оқу іс-әрекетінің барысы: Ұйымдастыру кезеңі.
1.Кіріспе әңгіме Балалар шаттық шеңберіне тұрады. Балалар аналарының өздерін қалай еркелететінін айтады.
Менің атым Айша, мені анам <<қошақаным>> деп еркелетеді.
Менің атым Елжан, мені анам <<ботақаным>> дейді.
Менің атым Әмина, маған анам <<құлыншағым>> дейді.
2.Дидактикалық ойын: <<Төлін тап>>.
Ойын шарты: Тақтаға үй жануарлары ілінеді. Балалар әрбір үй жануарларының қасына өз төлін тауып ілуі тиіс. Ойын осылай жалғаса береді.
3.Дәптермен жұмыс: <<Төлдер айтысы>> ертегісімен балаларды таныстыру.
Төлдер бір-бірімен не үшін айтысты?
Лақ не айтты?
Құлын ше?
Бұзау не деді?
Қошақан, бота не деді?
Адам не деп жауап берді?
4.Сергіту сәті: Айналайын торпақ, бола берме қорқақ, Айналайын қозым, малда жуас бозым.
Айналайын ботам, қандай күлте жотаң,
Жалт-жүлт етіп лақ, жағалайсың бұлақ.
(Қимылмен көрсетеді).
5.Дәптермен жүмыс: Жұмбақтың шешуін тап.
Жарысуға дайын, менің қасқа ... (тайым)
Тастан тасқа секірген үзын салпаң қүлақты,
Қойдан маза кетірген, кім біледі ... (лақты)
Моп-момақан өзі, сүп-сүйкімді... ( қозы)
Қорытынды:
Үй жануарларының адамдарға қандай пайдасы бар?
Ешкі, қой, сиыр, түйе, жылқының төлдерін ата.
Малдарды қалай шақырады?
Мақсаты:
Ертегінің мазмұнын түсіндіру.
Берілген тапсырмаларды көз алдарына елестете отырып, орындау арқылы есте сақтау қабілеттерін дамыту және сөздік қорларын молайтып, байланыстыра отырып сөйлеуге үйрету.
Ертегі мазмүны арқылы еңбексүйгіштікке, адал достыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: түрлі түсті суреттер, сурет салуға арналған қүралдар.
Оқу іс-әрекетінің барысы:
Шаттық шеңберін ұйымдастыру.
Кәне, балалар, дөңгелене тұрып, бір-бірімізге жылы лебіздерімізді білдірейік.
Балалардың бір-біріне білдіретін тілектері:
Жүрегімдегі жылуымды саған ыстық алақаным арқылы жіберемін.
Дос болайық!
Егеменді еліміздің дені сау баласы болыңдар.
Бүгінгі күн сендерге сәтті күн болсын.
Кіріспе бөлім.
<<Ойлан, тап>> дидактикалық ойыны. Шарты: балалардың білетін шығармаларынан үзінді оқу. Балалар оның қай шығарма екенін тауып айтады.
Біраз жүрген соң әкесінің қолынан бір шие жерге түседі.
Ы. Алтынсариннің <<Әке мен бала>> әңгімесі.
Тышқан наубайханаға келді. Мұнда көп адам нан пісіріп жатыр екен.
<<Нан қайдан келеді?>> ертегісі.
Тапқан екенсің дәмді тамақты. Күтірлетіп жейтін сәбізден артық ештеңе жоқ, - деді Қоян.
<<Не дәмді?>> ертегісі.
Шырылдауық шегіртке, Көгалды қуып гөлайттап.
Абай Қүнанбаевтың <<Шегіртке мен Құмырсқа>> ертегісі.
3. Негізгі бөлім.
а) <<Жыл басына таласқан жануарлар>> ертегісін мәнерлеп оқу. Ертегінің мазмұнына сәйкес сұрақтар қояды.
Ертегі қалай аталады?
Ертегінің басы қалай басталады?
Ертегі қалай аяқталады?
Жыл басы қай жануар болды?
Түйе неге жыл басы бола алмады?
ә) Сөздік жүмысын жүргізу.
Жусан - ащы дәмді, көкшіл бозғылт тусті аласа шөп. Жабағы - қой мен түйенің көктемде қырқып алған қысқы жүні.
Бақташы - мал бағушы.
Өркеш - түйенің арқасына бір не екі айыр болып тік шаншылған қомы.
б) Сергіту сәтін өткізу.
Саусақтарым бір-бірімен амандасайық,
Саусақтардан гүл ашайық,
Саусақтарды ашып-жұмып,
А-ә, г-г, ү-ү, н-ң, к-қ, о-о
Дыбыстарын дұрыс айтайық.
в) <<Кім зерек?>> логикалық ойыны. Шарты: әр жануардың қөрегін тауып, қоршап, бояп, қалғанын қақпақтармен жауып қою.
г) <<Қайсысы қалай дыбыстайды?>> ойыны.
г) Тыныштық сәтін өткізу.
Көзімізді жұмып, қысқы даланы көз алдымызға елестетейік.
Қыс. Далада аяз. Жердің беті аппақ қар, біз әдемі киініп балабақшаға келдік. Достарымызды көріп қуандық. <<Жыл басына таласқан жануарлар>> ертегісімен таныстық. Ертегіде әртүрлі жануарлардың айтысқанын және тышқанның жыл басы атанғанын білдік. <<Қайсысы қалай дыбыстайды?>> <<Кім зерек?>> ойындарын ойнадық. Көзімізді ашайық.
4. Оқу іс-әрекетін қорытындылау.
а) Е. Өтетілеуұлының <<Жыл аттары>> өлеңін оқып, беру, жаттату.
ә) Дәптердегі қазақша жыл аттарын атату: Тышқан, Сиыр, Барыс, Қоян,Ұлу , Жылан, Жылқы, Қой, Мешін, Тауық, Ит, Доңыз жылы.
Оқу іс-әрекетінің тақырыбы: Төлдер айтысы (ертегі).
Оқу іс-әрекетінің мақсаты: Балалардың үй жануарлары туралы түсініктерін кеңейту. Төрт түлік мал төлдерінің аталуын және оларды ажырата білуге үйрету. Төлдерге қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, әңгімелеу, көрсету.
Сөздік жүмыс: Төрт түлік, төл.
Оқу іс-әрекетінің көрнекіліктері: Үй жануарлары және төлдерінің
суреттері.
Оқу іс-әрекетінің барысы: Ұйымдастыру кезеңі.
1.Кіріспе әңгіме Балалар шаттық шеңберіне тұрады. Балалар аналарының өздерін қалай еркелететінін айтады.
Менің атым Айша, мені анам <<қошақаным>> деп еркелетеді.
Менің атым Елжан, мені анам <<ботақаным>> дейді.
Менің атым Әмина, маған анам <<құлыншағым>> дейді.
2.Дидактикалық ойын: <<Төлін тап>>.
Ойын шарты: Тақтаға үй жануарлары ілінеді. Балалар әрбір үй жануарларының қасына өз төлін тауып ілуі тиіс. Ойын осылай жалғаса береді.
3.Дәптермен жұмыс: <<Төлдер айтысы>> ертегісімен балаларды таныстыру.
Төлдер бір-бірімен не үшін айтысты?
Лақ не айтты?
Құлын ше?
Бұзау не деді?
Қошақан, бота не деді?
Адам не деп жауап берді?
4.Сергіту сәті: Айналайын торпақ, бола берме қорқақ, Айналайын қозым, малда жуас бозым.
Айналайын ботам, қандай күлте жотаң,
Жалт-жүлт етіп лақ, жағалайсың бұлақ.
(Қимылмен көрсетеді).
5.Дәптермен жүмыс: Жұмбақтың шешуін тап.
Жарысуға дайын, менің қасқа ... (тайым)
Тастан тасқа секірген үзын салпаң қүлақты,
Қойдан маза кетірген, кім біледі ... (лақты)
Моп-момақан өзі, сүп-сүйкімді... ( қозы)
Қорытынды:
Үй жануарларының адамдарға қандай пайдасы бар?
Ешкі, қой, сиыр, түйе, жылқының төлдерін ата.
Малдарды қалай шақырады?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz