Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

Тақырып - Патша және жер қазушы

Пәні: Әдебиеттік оқыту
Күні: 11.03.2015
Сынып: 4

Сабақтың тақырыбы: Патша және жер қазушы
1.Білімділік: Көркем әдебиеттің бір туындысы-ертегілер туралы білімдерін толықтыра отырып, оқыған ертегідегі негізгі ойды түсіне білу және ертегіні шебер мазмұндау дәрежелерінің артуына жағдай туғызу
2.Дамытушылық: Әдеби көркем сөздерді жинақтай жүріп, мәтіннің мазмұнын әсерлі жеткізе білу дағдыларын дамыта түсу
3.Тәрбиелік: еңбексүйгіштікке тәрбиелеу арқылы еңбекті құрметтеу керектігін ұғындыру:
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Пәнаралыс байланыс: қазақ тілі
Құралдар: Интербелсенді тақта, А-4, маркер, фломастер, қарындаш, өшіргіш, түсті қарындаштар
Әдіс тәсілдер: АКТ, СТО, диалогтік оқыту
Оқыту нәтижесі: еңбекті бағалау білуді үйрену
Сілтеме: әдебиеттік оқыту оқулығы Алматыкітап баспасы 2011

Сабақ
кезендері
Уақыт
Кіріктірілген
модуль
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Ұйымдастыру
3мин
Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер
1.Жағымды психологиялық ахуал тудыру.
2.Топқа бөліну
3.Топ ережесін еске түсіру

1. <<Жүректен жүрекке>> көршісіне бүгінгі күнге сәттілік тілейді.
2. Оқушыларды топқа бөліп отырғызу
3.Топ ережесін еске түсіреді

Үй тапсырмасын тексеру

5мин
Диалогтық оқыту
<<Ғарыш қыраны>> өлеңін жатқа сұрау
Оқушылар өзара сұрақ қою арқылы үй тапсырмасы тексеріледі.
-Ғарышқа ұшу неге құдірет дейміз?
-Ақын ғарышкерлерді неге қыранға теңейді?
-Қазақ ғарышкерлері туралы не білесің?
-Ғарыш айлағы туралы әңгімеле

БІЛІМ.

9мин

АКТ ,СТО
<<Еңбекпен тапқан тиын>> ертегісін сахналау арқылы жаңа тақырыпқа кіру
1.Біздердің көргеніміз не?
2.Ертегі дегеніміз не? Оның қандай түрлері болады?
3.Ертегіні қазақ тіліне аудар Оразықын
Асқар. 1935 жылы 16 мамырда Шығыс
Түркістан олкесінің Іле аймағына
қарасты Мүкей- Қаратас деген жерде
туған. Өлеңдері <<Достық>>, <<Шындық>>,
<<Туған жер>>

1.Көрініс бойынша тақырыпты ашады.
2.Еңбекті қалай бағалай білуді айтады
3.Ертегілердің түрлеріне тоқталады
Ертегілер

Қиял-ғажайып тұрмыс-салт хайуанаттар

Түсіну

10мин
СТО
1.Мәтінді оқу
2.Жұппен, топ ішінде ой бөлісу
3.Бір-біріне сұрақ дайындау. Үш топ бір-біріне сұрақ дайындайды
Мәтінді тізбектеп оқу
Талдау
Сұрақ-жауап дайындау
Қолдану
6мин
СТО
Мәтінді пайдаланып топтарға тапсырмалар беріледі
1-топ Ертегіні ролдерге бөліп сомдау
2-топ <<Ұтымды жауап>> дайындау Ертегі сөзіне
3-топ <<Ой қозғау>> Өзінің еңбегін қалай бағалайды.тапқан тиынын қалай жұмсайды
Берілген тапсырмаларды орындайды
1-топ сахналық көрініс дайындайды.
2-топ пен 3-топ постер қорғайды
Талдау
4мин
Диалогтық оқыту
1.Оқушылар өзара сұрақ қойып, ақпарат алмасады.
Оқушылар өздері құраған сұрақтарын топтарға береді. Топ оқушылары сұраққа толық жауап

Синтездеу

4 мин

СТО

1.Еңбек туралы мақал-мәтелдер беріледі.
2.Мақал-мәтелдерді толықтырып мазмұнын ашады,ойларын дәлелдейді.

Бағалау

4мин

Дарындылық пен шығармашылық

1.Еңбек сөзіне бес жолды өлең жазу
2. Топтың жұмысын бағалау

1.Еңбек сөзіне бес жолды өлең жазады
2.Бағыттаушы топ жұмысын бағалайды.

Ұқсас жұмыстар
География пәнінің мұғалімі Үмбетов Рүстем ағайымыздың сұрағы
Патша және жер қазушы
Губернатор соты
Ресейдің қазақ жеріне әкімшілік-саяси басқару жүйесін енгізуі
8-сынып. Қазақстан тарихы
Қазақстанның экономикалық дамуы
РАФТ кестесі
Кіші жүздің ресейге қосылуы
Салық реформасы
Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық көтерілісі (1783-1797 ж.ж.)
Пәндер