4-сыныпқа арналған әдебиеттік оқыту: Патша және жер қазушы - ертегі талдауы, сахналау және еңбекті бағалау

Пәні: Әдебиеттік оқыту

Күні: 11. 03. 2015

Сынып: 4

Сабақтың тақырыбы : Патша және жер қазушы

1. Білімділік: Көркем әдебиеттің бір туындысы-ертегілер туралы білімдерін толықтыра отырып, оқыған ертегідегі негізгі ойды түсіне білу және ертегіні шебер мазмұндау дәрежелерінің артуына жағдай туғызу

2. Дамытушылық: Әдеби көркем сөздерді жинақтай жүріп, мәтіннің мазмұнын әсерлі жеткізе білу дағдыларын дамыта түсу

3. Тәрбиелік: еңбексүйгіштікке тәрбиелеу арқылы еңбекті құрметтеу керектігін ұғындыр у :

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Пәнаралыс байланыс: қазақ тілі

Құралдар: Интербелсенді тақта, А-4, маркер, фломастер, қарындаш, өшіргіш, түсті қарындаштар

Әдіс тәсілдер: АКТ, СТО, диалогтік оқыту

Оқыту нәтижесі: еңбекті бағалау білуді үйрену

Сілтеме: әдебиеттік оқыту оқулығы Алматыкітап баспасы 2011

Сабақ

кезендері

Уақыт

Кіріктірілген

модуль

Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақкезендері: Ұйымдастыру
Уақыт: 3мин
Кіріктірілгенмодуль: Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. Жағымды психологиялық ахуал тудыру.

2. Топқа бөліну

3. Топ ережесін еске түсіру

Оқушылардың іс-әрекеті:

1. «Жүректен жүрекке» көршісіне бүгінгі күнге сәттілік тілейді.

2. Оқушыларды топқа бөліп отырғызу

3. Топ ережесін еске түсіреді

Сабақкезендері: Үй тапсырмасын тексеру
Уақыт: 5мин
Кіріктірілгенмодуль: Диалогтық оқыту
Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Ғарыш қыраны» өлеңін жатқа сұрау

Оқушылар өзара сұрақ қою арқылы үй тапсырмасы тексеріледі.

Оқушылардың іс-әрекеті:

-Ғарышқа ұшу неге құдірет дейміз?

-Ақын ғарышкерлерді неге қыранға теңейді?

-Қазақ ғарышкерлері туралы не білесің?

-Ғарыш айлағы туралы әңгімеле

БІЛІМ.
9мин
АКТ, СТО

«Еңбекпен тапқан тиын» ертегісін сахналау арқылы жаңа тақырыпқа кіру

1. Біздердің көргеніміз не?

2. Ертегі дегеніміз не? Оның қандай түрлері болады?

3. Ертегіні қазақ тіліне аудар Оразықын

Асқар. 1935 жылы 16 мамырда Шығыс

Түркістан олкесінің Іле аймағына

қарасты Мүкей- Қаратас деген жерде

туған. Өлеңдері «Достық», «Шындық»,

«Туған жер»

1. Көрініс бойынша тақырыпты ашады.

2. Еңбекті қалай бағалай білуді айтады

3. Ертегілердің түрлеріне тоқталады

Ертегілер

Қиял-ғажайып тұрмыс-салт хайуанаттар

БІЛІМ.: Түсіну
9мин: 10мин
АКТ, СТО: СТО
«Еңбекпен тапқан тиын» ертегісін сахналау арқылы жаңа тақырыпқа кіру1. Біздердің көргеніміз не?2. Ертегі дегеніміз не? Оның қандай түрлері болады?3. Ертегіні қазақ тіліне аудар ОразықынАсқар. 1935 жылы 16 мамырда ШығысТүркістан олкесінің Іле аймағынақарасты Мүкей- Қаратас деген жердетуған. Өлеңдері «Достық», «Шындық»,«Туған жер»:

1. Мәтінді оқу

2. Жұппен, топ ішінде ой бөлісу

3. Бір-біріне сұрақ дайындау. Үш топ бір-біріне сұрақ дайындайды

1. Көрініс бойынша тақырыпты ашады.2. Еңбекті қалай бағалай білуді айтады3. Ертегілердің түрлеріне тоқталадыЕртегілерҚиял-ғажайып тұрмыс-салт хайуанаттар:

Мәтінді тізбектеп оқу

Талдау

Сұрақ-жауап дайындау

БІЛІМ.: Қолдану
9мин: 6мин
АКТ, СТО: СТО
«Еңбекпен тапқан тиын» ертегісін сахналау арқылы жаңа тақырыпқа кіру1. Біздердің көргеніміз не?2. Ертегі дегеніміз не? Оның қандай түрлері болады?3. Ертегіні қазақ тіліне аудар ОразықынАсқар. 1935 жылы 16 мамырда ШығысТүркістан олкесінің Іле аймағынақарасты Мүкей- Қаратас деген жердетуған. Өлеңдері «Достық», «Шындық»,«Туған жер»:

Мәтінді пайдаланып топтарға тапсырмалар беріледі

1-топ Ертегіні ролдерге бөліп сомдау

2-топ «Ұтымды жауап» дайындау Ертегі сөзіне

3-топ «Ой қозғау» Өзінің еңбегін қалай бағалайды. тапқан тиынын қалай жұмсайды

1. Көрініс бойынша тақырыпты ашады.2. Еңбекті қалай бағалай білуді айтады3. Ертегілердің түрлеріне тоқталадыЕртегілерҚиял-ғажайып тұрмыс-салт хайуанаттар:

Берілген тапсырмаларды орындайды

1-топ сахналық көрініс дайындайды.

2-топ пен 3-топ постер қорғайды

БІЛІМ.: Талдау
9мин: 4мин
АКТ, СТО: Диалогтық оқыту
«Еңбекпен тапқан тиын» ертегісін сахналау арқылы жаңа тақырыпқа кіру1. Біздердің көргеніміз не?2. Ертегі дегеніміз не? Оның қандай түрлері болады?3. Ертегіні қазақ тіліне аудар ОразықынАсқар. 1935 жылы 16 мамырда ШығысТүркістан олкесінің Іле аймағынақарасты Мүкей- Қаратас деген жердетуған. Өлеңдері «Достық», «Шындық»,«Туған жер»: 1. Оқушылар өзара сұрақ қойып, ақпарат алмасады.
1. Көрініс бойынша тақырыпты ашады.2. Еңбекті қалай бағалай білуді айтады3. Ертегілердің түрлеріне тоқталадыЕртегілерҚиял-ғажайып тұрмыс-салт хайуанаттар: Оқушылар өздері құраған сұрақтарын топтарға береді. Топ оқушылары сұраққа толық жауап
БІЛІМ.: Синтездеу
9мин: 4 мин
АКТ, СТО: СТО
«Еңбекпен тапқан тиын» ертегісін сахналау арқылы жаңа тақырыпқа кіру1. Біздердің көргеніміз не?2. Ертегі

Ұқсас жұмыстар
4-сынып әдебиеттік оқу сабақтарының әдістемелік жоспарлары: еңбек, байлық, қазына және жер-мекен (наурыз 2015)
4-сыныпқа арналған Бес ешкі ертегісінің әдебиеттік оқу сабағының жоспары
Түлкінің кебісі ертегісін оқыту және сахналау: балабақшаға арналған сабақ жоспары
Мектепке дейінгі балаларға арналған ертегі түрлері және көркем әдебиетті мәнерлеп оқыту әдістері
4-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Қазақстанның жер бедері
2-сынып Әдебиеттік оқу: тізбектелген орта мерзімді сабақтар топтамасы - Тәтті тоқаш, Өсем мен, Адал бала, Қарлығаш пен торғай; диалогтық оқыту, АКТ, сыни ойлау және бағалау критерийлері
Біреуге ор қазба - өзің түсесің: 4-сынып әдебиеттік оқу сабағындағы байлық пен кедейліктің этикалық талдауы
3-4 сыныпқа арналған әдебиеттік оқу сабағы: Бүршік және Жетісу суреттері (І. Жансүгіров, Б. Әдет)
4-сыныпқа арналған Қорқыт тақырыбы бойынша сабақ жоспары: өмірі, аңыз бен ертегінің айырмашылығы және жер-су аттарын картадан табу
Ш. Уәлихановтың Абылай хан мәтініне арналған 4-сынып әдебиеттік оқу сабағы: жоспар, әдіс-тәсілдер және бағалау критерийлері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz