Біреуге ор қазба өзің түсесің.....

Пәні: әдебиеттік оқу

Күні: 14. 03. 15

Сынып: 4

Сабақтың тақырыбы: Біреуге ор қазба өзің түсесің . . .

1. Білімділік: 1. Оқушыларды ертегімен таныстыра отырып негізгі идеясын, байлық пен кедейліктің айырмашылығын және байлықтың адамға тигізер әсерін түсіне білуге жағдай туғызу.

2. Оқушылардың оқу мен жазу арқылы сыни тұрғысынан ойлауын, есте сақтау, салыстыру қабілеттерін дамыту, қиялын ұштап, сезімін ояту.

3. Топтық жұмыстар арқылы өзара құрмет сезімдерін тудыру. Басқаның пікірін тыңдауға, сыйлауға, сөзін бөлмеуге тәрбиелеу.

Байлықтың пайдасы мен зияның аражігін дұрыс түсіну арқылы адами қасиеттерден айырылмау керектігін ұғындыру.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Пәнаралыс байланыс: қазақ тілі

Құралдар: Интербелсенді тақта, А-4, маркер, фломастер, қарындаш, өшіргіш, түсті қарындаштар

Әдіс тәсілдер: АКТ, СТО, диалогтік оқыту

Оқыту нәтижесі: Байлық пен кедейліктің айырмашылығын ұғындыру

Сілтеме: әдебиеттік оқыту оқулығы Алматыкітап баспасы 2011

Сабақ

кезендері

Уақыт

Кіріктірілген

модуль

Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақкезендері: Ұйымдастыру
Уақыт: 3мин
Кіріктірілгенмодуль: Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. Жағымды психологиялық ахуал тудыру.

2. Топқа бөлу. Өздеріне ұнаған қағазды алу арқылы топ құру . «Бай адам», «Кедей адам», «Орташа адам» деген сөздер жазылған.

Оқушылардың іс-әрекеті:

1. Шеңберге тұру арқылы өздері туралы пікірлерін айтады

2. Топқа бөлінеді

Сабақкезендері: Үй тапсырмасын тексеру
Уақыт: 4мин
Кіріктірілгенмодуль: Диалогтық оқыту
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Адамдардың барлығы бір-біріне қарыз» атты ой толғау
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар тапсырмаларды орындайды
БІЛІМ
8мин
СТО

Әр топ таңдап алған қағаздарына қарап, осы сөздерге орайластыру (ассоциация) жасау. «Бай адам», «Кедей адам», «Орташа адам» деген сөздер жазылған. Осы сөздердің мағынасын ашу. Топта талқылау. Ортақ пікірлерін ортаға салу. Топтар пікірлерін тыңдап болған соң, бүгінгі сабақтың негізгі ойын табу. (Байлық пен кедейлік) .

-Қалай ойлайсыңдар бай болу немесе кедей болудың арасында белгілі бір өлшем бар ма?

-Байлық немен өлшенеді?-Балалар бүгінгі біздің өтетін жаңа сабағымыздың тақырыбы «Біреуге ор қазба-өзің түсерсің»

-Ертегі не жайлы болады деп ойлайсыңдар?

1. Оз пікірлерін ортаға салып, талдайды. Дәлелдейді

2. Сұрақтарға жауап береді

БІЛІМ: Түсіну
8мин: 9мин
СТО: ЖИГСО әдісі
Әр топ таңдап алған қағаздарына қарап, осы сөздерге орайластыру (ассоциация) жасау.«Бай адам», «Кедей адам», «Орташа адам»деген сөздер жазылған. Осы сөздердің мағынасын ашу. Топта талқылау. Ортақ пікірлерін ортаға салу. Топтар пікірлерін тыңдап болған соң, бүгінгі сабақтың негізгі ойын табу. (Байлық пен кедейлік) .-Қалай ойлайсыңдар бай болу немесе кедей болудың арасында белгілі бір өлшем бар ма?-Байлық немен өлшенеді?-Балалар бүгінгі біздің өтетін жаңа сабағымыздың тақырыбы «Біреуге ор қазба-өзің түсерсің»-Ертегі не жайлы болады деп ойлайсыңдар?:

1. Мәтінмен жұмыс

2. Жұппен, топ ішінде ой бөлісу

1. Оз пікірлерін ортаға салып, талдайды. Дәлелдейді2. Сұрақтарға жауап береді: Мәтінді бес бөлімге бөліп оқып, талдайды
БІЛІМ: Талдау
8мин: 7мин
СТО: Диалогтық оқыту
Әр топ таңдап алған қағаздарына қарап, осы сөздерге орайластыру (ассоциация) жасау.«Бай адам», «Кедей адам», «Орташа адам»деген сөздер жазылған. Осы сөздердің мағынасын ашу. Топта талқылау. Ортақ пікірлерін ортаға салу. Топтар пікірлерін тыңдап болған соң, бүгінгі сабақтың негізгі ойын табу. (Байлық пен кедейлік) .-Қалай ойлайсыңдар бай болу немесе кедей болудың арасында белгілі бір өлшем бар ма?-Байлық немен өлшенеді?-Балалар бүгінгі біздің өтетін жаңа сабағымыздың тақырыбы «Біреуге ор қазба-өзің түсерсің»-Ертегі не жайлы болады деп ойлайсыңдар?: 1. Оқушылар өзара сұрақ қойып, ақпарат алмасады. «Алма ағашы» ойыны
1. Оз пікірлерін ортаға салып, талдайды. Дәлелдейді2. Сұрақтарға жауап береді: Оқушылар жемістерге өздері құраған сұрақтарын жазып, алма ағашына іледі. Топтан оқушылар шығып талдайды. Топ оқушылары сұраққа толық жауап беруге тырысады.
БІЛІМ: Қолдану
8мин: 5мин
СТО: СТО
Әр топ таңдап алған қағаздарына қарап, осы сөздерге орайластыру (ассоциация) жасау.«Бай адам», «Кедей адам», «Орташа адам»деген сөздер жазылған. Осы сөздердің мағынасын ашу. Топта талқылау. Ортақ пікірлерін ортаға салу. Топтар пікірлерін тыңдап болған соң, бүгінгі сабақтың негізгі ойын табу. (Байлық пен кедейлік) .-Қалай ойлайсыңдар бай болу немесе кедей болудың арасында белгілі бір өлшем бар ма?-Байлық немен өлшенеді?-Балалар бүгінгі біздің өтетін жаңа сабағымыздың тақырыбы «Біреуге ор қазба-өзің түсерсің»-Ертегі не жайлы болады деп ойлайсыңдар?:

Мәтінді пайдалана отырып топтарға тапсырмалар беру

1-топ -Басты кейіпкерлерді атаңдар.

-Әр кейіпкерге сипаттама беріңдер.

-Әрқайсының жақсы жағымен жаман жағын тізіп жазу.

2-топ Оқиғалық жағдай.

Сен бір өте бай отбасында дүниеге келдің делік. Осы отбасындағы әкең-тәкаппар, өзімшіл адам, ал анаң-кішіпейіл, мейірімді жан. Қалай

ойлайсың сен кімге көбірек ұқсар едің?Және байлық саған қандай мүмкіндіктер берер еді?

-Адам қалай өзгереді?

3-топ: Венн диаграмасын құру (Бұрынғы

кездегі байлар мен қазіргі кездегі байларды салыстыру) .

1. Оз пікірлерін ортаға салып, талдайды. Дәлелдейді2. Сұрақтарға жауап береді:

1, 2-топтар постер жасайды

3-топ жағдаяттан шығу жолдарын қарастырады.

БІЛІМ: Сергіту сәті
8мин: 2мин
СТО: АКТ
Әр топ таңдап алған қағаздарына қарап, осы сөздерге орайластыру (ассоциация) жасау.«Бай адам», «Кедей адам», «Орташа адам»деген сөздер жазылған. Осы сөздердің мағынасын ашу. Топта талқылау. Ортақ пікірлерін ортаға салу. Топтар пікірлерін тыңдап болған соң, бүгінгі сабақтың негізгі ойын табу. (Байлық пен кедейлік) .-Қалай ойлайсыңдар бай болу немесе кедей болудың арасында белгілі бір өлшем бар ма?-Байлық немен өлшенеді?-Балалар бүгінгі біздің өтетін жаңа сабағымыздың тақырыбы «Біреуге ор қазба-өзің түсерсің»-Ертегі не жайлы болады деп ойлайсыңдар?: видеожаттығу
1. Оз пікірлерін ортаға салып, талдайды. Дәлелдейді2. Сұрақтарға жауап береді: Оқушылар жаттығу жасайды
БІЛІМ: Синтездеу
8мин: 4 мин
СТО: СТО, АКТ
Әр топ таңдап алған қағаздарына қарап, осы сөздерге орайластыру (ассоциация) жасау.«Бай адам», «Кедей адам», «Орташа адам»деген сөздер жазылған. Осы сөздердің мағынасын ашу. Топта талқылау. Ортақ пікірлерін ортаға салу. Топтар пікірлерін тыңдап болған соң, бүгінгі сабақтың негізгі ойын табу. (Байлық пен кедейлік) .-Қалай ойлайсыңдар бай болу немесе кедей болудың арасында белгілі бір өлшем бар ма?-Байлық

Ұқсас жұмыстар
Қасқыр мен түлкі (ауған ертегісі)
Құқық әлеміне саяхат
Заңның құқығы
Патша және жер қазушы
Білім және құқық
Өтебай Тұрманжанов. Қарлығаш
Ақыл, қайрат, жүректі тең ұстаған мұхтар арын
Құқықтық мемлекет
Құқық бұзушылық
Адам құқығы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz