Сабақ жоспары :: Тарих
Файл қосу
Қазақтың ағартушы ғалымы Ы.Алтынсарин
19. 03. 2015ж.
8 сынып
Пәні
Қазақстан тарихы
Сабақ тақырыбы
Қазақтың ағартушы ғалымы Ы.Алтынсарин
Сілтеме
8 сынып оқулығы
Жалпы мақсат
Оқушыларға қазақ халқының асыл перзенті,ағартушы-ғалымы Ы.Алтынсарин, оның еңбектерінің маңыздылығы туралы мәлімет алуына жағдай жасау
Топтық жұмыс дағдыларын қалыптастыра отырып, сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыту.
Өз Отанын сүюге, қорғауға, ынтымақтастыққа, ауызбіршілікке, патриоттық сезімге тәрбиелеу
Оқыту нәтижесі
Оқушы сабаққа белсенді араласуға ұмытылады. қазақ халқының асыл перзенті,ағартушы-ғалымы Ы.Алтынсарин, оның еңбектерінің маңыздылығы туралы біледі.
Сыни тұрғыдан ойлау қабілеттері артады.
Түйінді идеялар
Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру, ағартушы-ғалымы Ы.Алтынсарин туралы түсініктерін кеңейту
Қолданылатын құрал-жабдықтар
Ноутбук , оқулық, постер, маркер, кесте, стикер
Стратегиялық іс-әрекет
<<жылы жүректе жақсы тілек>> ойыны
<<Миға шабуыл>> Сұрақ-жауап,
<<Шеңбер бойынша хат жазу>>, <<БББ>> кестесі,
<<екі жүлдыз, бір тілек>>, <<Синкуейн>>
Мұғалімнің сабақ туралы жазбалары
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Ұйымдастыру
мин
Оқушылармен сәлемдесу,
<<жылы жүректе жақсы тілек>>ойыны арқылы ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру
Сөздерді таңдау арқылы топқа бөлінеді.Топ басшыларына бағалау парағы тарқатылады
Оқушылар шеңбер құрады,
Бір - біріне тілек айтады.
Таңдаған сөздер бойынша топқа бөлінеді. Әр топ басшысы бағалау парағын алады .
Үй тапсырмасын қайталау
мин
<<Шеңбер бойынша хат жазу >> Әр топқа бірінші сұрақты айтамын, бірінші оқушы сұраққа жауап жазып, өзі тағы сұрақ жазып келесі оқушыға сырғытады. Сұрақ-жауап
1. Ш.Уәлиханов деген кім ?
2. Ш.Уәлихановтың ғылыми ізденістері туралы не білесің?
3. Ш.Уәлихановтың ғалым,саяхатшы ретінде қалыптасуына орыс мәдениеті қалай әсер етті ?
4. Ноғайлар мен қазақтарды <<екі туысқан бауыр>> деп атаған ғалым?
5.Шоқанды әлемге әйгілі еткен сапары
6. Этнос сөзінің мағынасы?
<<Шеңбер бойынша хат жазу >> Әр топқа бірінші сұрақты айтамын, бірінші оқушы сұраққа жауап жазып, өзі тағы сұрақ жазып келесі оқушыға сырғытады. Сағат тілі бойынша сұрақ-жауап қойылады.
.Ш. Уәлиханов
Жаңа білімдерді меңгерту
мин
Қорытынды
мин
Бағалау
мин
Үйге тапсырма беру
мин
Кері байланыс
мин
<<Миға шабуыл>>
Ы.Алтынсариннің <<Жаз>> өлеңін оқып,авторын табуды тапсыру.
Ыбырай
Топтарға тапсырма беріледі.
<<БББ>> кестесін толтыру
Білемін
Білгім келеді
Білдім
<<Синкуеин>> сыр шертеді
1.1 зат есім
2.2 сын есім
3.3 етістік
4.4 жол мағыналы сөз
5. синоним сөз
Қосымша мәлімет
10 тест сұрағын дайындау
стикер тарқату
Ы.Алтынсарин туралы білетіндерін кластерге жазады
Алдымен жеке-жеке орындап, артынан топпен талқылау. Топтар өз ойларын саралап кестеге түсіреді
Топтар бір - біріне <<Екі жұлдыз, бір тілек>> айтып ойларын қорытындылайды
Қосымша мәлімет
10 тест сұрағын дайындау
Әр оқушы өткен сабақ туралы ой-пікірін, ұсынысын жазады.
8 сынып
Пәні
Қазақстан тарихы
Сабақ тақырыбы
Қазақтың ағартушы ғалымы Ы.Алтынсарин
Сілтеме
8 сынып оқулығы
Жалпы мақсат
Оқушыларға қазақ халқының асыл перзенті,ағартушы-ғалымы Ы.Алтынсарин, оның еңбектерінің маңыздылығы туралы мәлімет алуына жағдай жасау
Топтық жұмыс дағдыларын қалыптастыра отырып, сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыту.
Өз Отанын сүюге, қорғауға, ынтымақтастыққа, ауызбіршілікке, патриоттық сезімге тәрбиелеу
Оқыту нәтижесі
Оқушы сабаққа белсенді араласуға ұмытылады. қазақ халқының асыл перзенті,ағартушы-ғалымы Ы.Алтынсарин, оның еңбектерінің маңыздылығы туралы біледі.
Сыни тұрғыдан ойлау қабілеттері артады.
Түйінді идеялар
Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру, ағартушы-ғалымы Ы.Алтынсарин туралы түсініктерін кеңейту
Қолданылатын құрал-жабдықтар
Ноутбук , оқулық, постер, маркер, кесте, стикер
Стратегиялық іс-әрекет
<<жылы жүректе жақсы тілек>> ойыны
<<Миға шабуыл>> Сұрақ-жауап,
<<Шеңбер бойынша хат жазу>>, <<БББ>> кестесі,
<<екі жүлдыз, бір тілек>>, <<Синкуейн>>
Мұғалімнің сабақ туралы жазбалары
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Ұйымдастыру
мин
Оқушылармен сәлемдесу,
<<жылы жүректе жақсы тілек>>ойыны арқылы ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру
Сөздерді таңдау арқылы топқа бөлінеді.Топ басшыларына бағалау парағы тарқатылады
Оқушылар шеңбер құрады,
Бір - біріне тілек айтады.
Таңдаған сөздер бойынша топқа бөлінеді. Әр топ басшысы бағалау парағын алады .
Үй тапсырмасын қайталау
мин
<<Шеңбер бойынша хат жазу >> Әр топқа бірінші сұрақты айтамын, бірінші оқушы сұраққа жауап жазып, өзі тағы сұрақ жазып келесі оқушыға сырғытады. Сұрақ-жауап
1. Ш.Уәлиханов деген кім ?
2. Ш.Уәлихановтың ғылыми ізденістері туралы не білесің?
3. Ш.Уәлихановтың ғалым,саяхатшы ретінде қалыптасуына орыс мәдениеті қалай әсер етті ?
4. Ноғайлар мен қазақтарды <<екі туысқан бауыр>> деп атаған ғалым?
5.Шоқанды әлемге әйгілі еткен сапары
6. Этнос сөзінің мағынасы?
<<Шеңбер бойынша хат жазу >> Әр топқа бірінші сұрақты айтамын, бірінші оқушы сұраққа жауап жазып, өзі тағы сұрақ жазып келесі оқушыға сырғытады. Сағат тілі бойынша сұрақ-жауап қойылады.
.Ш. Уәлиханов
Жаңа білімдерді меңгерту
мин
Қорытынды
мин
Бағалау
мин
Үйге тапсырма беру
мин
Кері байланыс
мин
<<Миға шабуыл>>
Ы.Алтынсариннің <<Жаз>> өлеңін оқып,авторын табуды тапсыру.
Ыбырай
Топтарға тапсырма беріледі.
<<БББ>> кестесін толтыру
Білемін
Білгім келеді
Білдім
<<Синкуеин>> сыр шертеді
1.1 зат есім
2.2 сын есім
3.3 етістік
4.4 жол мағыналы сөз
5. синоним сөз
Қосымша мәлімет
10 тест сұрағын дайындау
стикер тарқату
Ы.Алтынсарин туралы білетіндерін кластерге жазады
Алдымен жеке-жеке орындап, артынан топпен талқылау. Топтар өз ойларын саралап кестеге түсіреді
Топтар бір - біріне <<Екі жұлдыз, бір тілек>> айтып ойларын қорытындылайды
Қосымша мәлімет
10 тест сұрағын дайындау
Әр оқушы өткен сабақ туралы ой-пікірін, ұсынысын жазады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz