Файл қосу

Қазақтың ағартушы ғалымы Ы.Алтынсарин

19. 03. 2015ж.
8 сынып
Пәні
Қазақстан тарихы
Сабақ тақырыбы
Қазақтың ағартушы ғалымы Ы.Алтынсарин
Сілтеме
8 сынып оқулығы
Жалпы мақсат
Оқушыларға қазақ халқының асыл перзенті,ағартушы-ғалымы Ы.Алтынсарин, оның еңбектерінің маңыздылығы туралы мәлімет алуына жағдай жасау
Топтық жұмыс дағдыларын қалыптастыра отырып, сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыту.
Өз Отанын сүюге, қорғауға, ынтымақтастыққа, ауызбіршілікке, патриоттық сезімге тәрбиелеу

Оқыту нәтижесі

Оқушы сабаққа белсенді араласуға ұмытылады. қазақ халқының асыл перзенті,ағартушы-ғалымы Ы.Алтынсарин, оның еңбектерінің маңыздылығы туралы біледі.
Сыни тұрғыдан ойлау қабілеттері артады.
Түйінді идеялар
Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру, ағартушы-ғалымы Ы.Алтынсарин туралы түсініктерін кеңейту
Қолданылатын құрал-жабдықтар
Ноутбук , оқулық, постер, маркер, кесте, стикер
Стратегиялық іс-әрекет
<<жылы жүректе жақсы тілек>> ойыны
<<Миға шабуыл>> Сұрақ-жауап,
<<Шеңбер бойынша хат жазу>>, <<БББ>> кестесі,
<<екі жүлдыз, бір тілек>>, <<Синкуейн>>

Мұғалімнің сабақ туралы жазбалары
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Ұйымдастыру
мин
Оқушылармен сәлемдесу,
<<жылы жүректе жақсы тілек>>ойыны арқылы ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру
Сөздерді таңдау арқылы топқа бөлінеді.Топ басшыларына бағалау парағы тарқатылады

Оқушылар шеңбер құрады,
Бір - біріне тілек айтады.
Таңдаған сөздер бойынша топқа бөлінеді. Әр топ басшысы бағалау парағын алады .
Үй тапсырмасын қайталау
мин

<<Шеңбер бойынша хат жазу >> Әр топқа бірінші сұрақты айтамын, бірінші оқушы сұраққа жауап жазып, өзі тағы сұрақ жазып келесі оқушыға сырғытады. Сұрақ-жауап
1. Ш.Уәлиханов деген кім ?
2. Ш.Уәлихановтың ғылыми ізденістері туралы не білесің?
3. Ш.Уәлихановтың ғалым,саяхатшы ретінде қалыптасуына орыс мәдениеті қалай әсер етті ?
4. Ноғайлар мен қазақтарды <<екі туысқан бауыр>> деп атаған ғалым?
5.Шоқанды әлемге әйгілі еткен сапары
6. Этнос сөзінің мағынасы?

<<Шеңбер бойынша хат жазу >> Әр топқа бірінші сұрақты айтамын, бірінші оқушы сұраққа жауап жазып, өзі тағы сұрақ жазып келесі оқушыға сырғытады. Сағат тілі бойынша сұрақ-жауап қойылады.

.Ш. Уәлиханов
Жаңа білімдерді меңгерту
мин

Қорытынды
мин

Бағалау
мин
Үйге тапсырма беру
мин

Кері байланыс
мин
<<Миға шабуыл>>
Ы.Алтынсариннің <<Жаз>> өлеңін оқып,авторын табуды тапсыру.

Ыбырай

Топтарға тапсырма беріледі.
<<БББ>> кестесін толтыру

Білемін
Білгім келеді
Білдім

<<Синкуеин>> сыр шертеді
1.1 зат есім
2.2 сын есім
3.3 етістік
4.4 жол мағыналы сөз
5. синоним сөз

Қосымша мәлімет
10 тест сұрағын дайындау

стикер тарқату

Ы.Алтынсарин туралы білетіндерін кластерге жазады

Алдымен жеке-жеке орындап, артынан топпен талқылау. Топтар өз ойларын саралап кестеге түсіреді

Топтар бір - біріне <<Екі жұлдыз, бір тілек>> айтып ойларын қорытындылайды

Қосымша мәлімет
10 тест сұрағын дайындау

Әр оқушы өткен сабақ туралы ой-пікірін, ұсынысын жазады.

Ұқсас жұмыстар
Сабақтардың тақырыбы Тұңғыш ғалымдар
Алтынсарин көптеген өлеңдерді жазған ақын
Алғашқы қоңырау. Ашық сабақ
Алтынсарин шығармаларындағы адамгершілік тағылымы
Ыбырай алтынсарин – ағартушы, педагог
Алтынсарин мектеп ашуы
Ыбырай алтынсарин - ағартушы -ұстаз
Өткен ғасырда Ыбырай мектептерінде оқып, өнеге алған Ахмет Байтұрсынов пен
Ыбырай Алтынсарин - қазақ балалар әдебиетінің атасы
Ыбырай Алтынсариннің өлеңдерін айтқызу
Пәндер