Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
жуан дауысты дыбыстар. Қадыр Мырза Әли Қыс
Сауат ашу
1 <<Ә>> сынып Омирбаева М.Р.
Сыныбы: 1 <<Ә>> Пәні: сауат ашу
Тақырыбы: жуан дауысты дыбыстар. Қадыр Мырза Әли <<Қыс>>
Мақсаты:Өлеңді оқу арқылы оқушыны көркем шығарманың мазмұнын түсінуге және мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптастыру.
Міндеттері: Білімділік: сөздегі дауысты дыбыстар санын анықтай отырып,жуан дауыстыларды ажырата білу,сұраққа дұрыс жауап беру дағдысы қалыптастыру. Дамытушылық: Сөздік қорларын,тілдерін дамыту. Жазу үлгісі арқылы таза, ұқыпты жазуға дағдыланады.
Тәрбиелік: Еңбексүйгіштікке, әдептілікке, көркемділікке баулу.
Сабақтың типі: Жаңа сабақ
Көрнекілік интербелсенді тақта, таратпа қағаздар, түсті бояулар,постер
Іс-әрекет кезеңі
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Ұйымдастыру
Шаттық шеңбері
(оқушыларды жақсы, көтеріңкі көңіл күйге шақыру)
Амандасу
Қолдарынын ұстап шеңбер бойында бір - бірлеріне бүгінгі күнге сәттілік тілеп тілек айту
Қимыл қозғалыспен көрсетеді.
Үй тапсырмасын тексеру
<<Өрмекші торы стратегиясы>>
Өткен сабақты бекіту: <<Мен саған, сен маған>> стратегиясы
Тұсау кесер: <<Миға шабуыл>> әдісі
(слайдпен жұмыс)
Жаңа сабақ:
(слайдпен жұмыс)
Дәптермен жұмыс
Оқулықпен жұмыс
Сергіту сәті
Интербелсенді тақтамен жұмыс
Сабақты қорытындылау :
Бекіту
Оратылған жіп арқылы оқушыларға бере отырып үй тапсырмасын тексеру. Мәтін бойынша сұрақ -жауап
Оқушыларға жұмсақ ойыншықты кезекпен - кезек лақтыра отырып өткен сабақты бекіту.
-Дыбыс дегеніміз не?
-дыбыстар нешеге бөлінеді?
-әріп дегеніміз не?
-дауысты дыбыстар қалай айтылады?
-дыбыстық талдау деген не?
Слайдқа назар аудара отырып, бүгінгі сабақтың тақырыбын ашу. Сабақтың мақсатын құру.
Қадыр Мырза Әлидің портретін көрсетіп, шағын мағұлмат беріп жазушының өлеңімен таныстыру.
Мәнерлеп оқып беру. Оқушыларға тізбектеп оқыту, ызыңдап оқыту. Өлеңді сұрақ - жауап арқылы талдау.
Көркем жазу минуты:
Оо, ойын, боран сөздерін көркемжазу
Өлеңнің бірінші шумағын жазып, жуан дауысты дыбыстардың астын сызу
Музыкалық әуен арқылы қимыл қозғалыстар жасау
Интербелсенді тақтада берілген сурет бойынша жұмыс. Қысқы киімдердің аттарын жазып жуан дауысты дыбыстардың астын сызу.
Түсіп қалған әріпті тауып қандай дыбыс екенін ажырату.
Таратпа қағаздар,тест сұрақтары, сұрақ-жауап:
Бөлісейік.
Оқушылар жіпті бір- бірлеріне бере отырып үй тапсырмасын айтады.
Балалар жұмсақ ойыншықты қағып ала отырып, сұрақтарға толық жауап беріп өткен сабақты бекітеді
Оқушылар слайдтағы әріптерді атай отырып қандай дыбыс екенін атап, бүгінгі сабақтың тақырыбын ашып мақсатын құрады. Өткен сабақта сөздерден дауысты және дауыссыз дыбыстарды тауып ажыратсақ олай болса бүгінгі сабақтың тақырыбы сөздерден тек дауысты дыбыстарды тауып ажыратамыз деген
Оқушылар өлеңді тізбектеп оқиды және ызыңдап оқып шығады. Өленді сұрақ-жауап арқылы талдап өлеңде қай мезгіл суреттелгенін айтып өтеді.
Оқушылар дәптерлеріне берілген тапсырманы орындайды.
Өлеңнің бірінші шумағын оқып, жуан дауысты дыбыстарды табады.
Оқушылар интербелсенді тақтамен жұмыс жасайды. Берілген суреттердегі қысқы киімдердің аттарын жазып жуан дауысты дыбыстардың астын сызып талдайды.
Түсіп қалған әріпті тауып қандай дыбыс екенін айтады.
Сұрақ-жауап арқылы сабақты бекітеді. Өткен сабақта сөздерден дауысты және дауыссыз дыбыстарды тауып ажыратсақ олай болса бүгінгі сабақтың тақырыбы сөздерден тек дауысты дыбыстарды тауып ажыратамыздеген
Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін айтады.
Рефлексивті есеп
Жаңаша әдіс - тәсілдерді оқып үйрену - заман талабы. Жеті модуль кіріктірілген Кембридж бағдарламасы - Қазақстандық мұғалімдерге кәсіби біліктілігі мен педагогикалық тәжірибесін жетілдіру және бағалауға көмектесу деп білемін.
Білім беруде АКТ - ны пайдалану мен оқушылардың құзіреттілігін қалыптастыру, қазіргі заман талабына сай АКТ - ны, электрондық оқулықтарды және Интернет ресурстарды пайдалану оқушының білім беру үрдісінде шығармашылық қабілетін дамытуға мүмкіндік береді. АКТ - ны сабақта пайдалану кезінде оқушылар бұрын алған білімдерін кеңейтіп, өз бетімен шығармашылық тапсырмалар орындайды. Сонымен қатар АКТ құралдарымен жұмыс істеу барысында мектеп оқушыларының оқуға, білім алуға деген ұмтылысы артады.
Сынып:1 <<Ә>> сынып
Тақырып: Жуан дауысты дыбыстар. Қадыр Мырза Әли <<Қыс>>
Өзімнің практикамды әртүрлі жастағы бастауыш сынып оқушыларына жүргізіп көргенімдей
Кембридж бағдарламасынының 7 модулінің бірі <<Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер АҚТ -мен жұмыс>> әдісітерін пайдалана отырып бірінші сыныптың оқушылары бұдан қандай нәтиже береді деген оймен іс-тәжірибемді бастап кеттім.
Алдымен оқушыларды жақсы, көтеріңкі көңіл күйге шақыру мақсатында қол ұстасып бір-бірлеріне сәттілік тілеп шаттық шеңберіне тұрды.
<<Өрмекші торы>> стратегиясы арқылы үй тапсырмасын сұрастырып өттім. Өткен сабақ <<Мен саған,сен маған>> әдіс-тәсілімен сұрақ-жауап арқылы бекітілді.
<<Миға шабуыл>> әдісімен жаңа сабақтың тақырыбын ашып сабақтың мақсатын айтып өттік. Қадыр Мырза Әлидің өмірінен қысқаша мағұлмат беріп, өлеңімен таныстырылды. Оқушыларға тізбектеп, ызыңдап оқу әдістері арқылы оқытылып өлеңді талдады. Дәптермен жұмыста өлеңнің бірінші шумағын интербелсенді тақтада оқып, дауысты дыбыстардың астын сызды. Сонан соң, балалар, << Қыс>> туралы қандай өлең жолдарын білесіңдер? деп, өздерінің білетін өлеңдерін сұрап музыкамен сүйемелдей отырып біраз бой сергітіп алды. Оқушылардың АҚТ-ны пайдалана білу мақсатында интербелсенді тақтамен жұмыс жүргізілді. Берілген суреттердегі қысқы киімдердің аттарын жазып жуан дауысты дыбыстардың астын сызып талдады.
Түсіп қалған әріптерді тауып қандай дыбыс екенін айтып талдады. Сабақты сұрақ - жауап арқылы таратпа парақшалар тест сұрақтары арқылы бекітілді. Әр тапсырма ,әр жауап мұғалім тарапынан мадақтау сөздерімен, шапалақтаумен оқушыларды ынталандырып отырды. Сабақ соңы
<<сабақта не ұнады,не ұнамады, бүгінгі сабақтан қандай әсер алдың?>> сияқты оқушылардың бүгінгі сабаққа деген рефлексиясын стикерлерге жазып, тақтаға жабыстырумен аяқталды.
Жалпы оқушылар тақырыпты жақсы меңгерді. Сөздерге дыбыстық талдау жасай білді, сонымен қатар интербелсенді тақтамен жұмыс жасай білді.
Жаңа АКТ - ны сабақта пайдаланудың тиімділігі:
Оқушының еркін ойлауына мүмкіндік береді;
Ақыл - ойын дамытады;
Шығармашылық белсендігін арттырады;
Ұжымдық іс - әрекетке тәрбиелейді;
Тіл байлығын жетілдіреді;
1 <<Ә>> сынып Омирбаева М.Р.
Сыныбы: 1 <<Ә>> Пәні: сауат ашу
Тақырыбы: жуан дауысты дыбыстар. Қадыр Мырза Әли <<Қыс>>
Мақсаты:Өлеңді оқу арқылы оқушыны көркем шығарманың мазмұнын түсінуге және мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптастыру.
Міндеттері: Білімділік: сөздегі дауысты дыбыстар санын анықтай отырып,жуан дауыстыларды ажырата білу,сұраққа дұрыс жауап беру дағдысы қалыптастыру. Дамытушылық: Сөздік қорларын,тілдерін дамыту. Жазу үлгісі арқылы таза, ұқыпты жазуға дағдыланады.
Тәрбиелік: Еңбексүйгіштікке, әдептілікке, көркемділікке баулу.
Сабақтың типі: Жаңа сабақ
Көрнекілік интербелсенді тақта, таратпа қағаздар, түсті бояулар,постер
Іс-әрекет кезеңі
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Ұйымдастыру
Шаттық шеңбері
(оқушыларды жақсы, көтеріңкі көңіл күйге шақыру)
Амандасу
Қолдарынын ұстап шеңбер бойында бір - бірлеріне бүгінгі күнге сәттілік тілеп тілек айту
Қимыл қозғалыспен көрсетеді.
Үй тапсырмасын тексеру
<<Өрмекші торы стратегиясы>>
Өткен сабақты бекіту: <<Мен саған, сен маған>> стратегиясы
Тұсау кесер: <<Миға шабуыл>> әдісі
(слайдпен жұмыс)
Жаңа сабақ:
(слайдпен жұмыс)
Дәптермен жұмыс
Оқулықпен жұмыс
Сергіту сәті
Интербелсенді тақтамен жұмыс
Сабақты қорытындылау :
Бекіту
Оратылған жіп арқылы оқушыларға бере отырып үй тапсырмасын тексеру. Мәтін бойынша сұрақ -жауап
Оқушыларға жұмсақ ойыншықты кезекпен - кезек лақтыра отырып өткен сабақты бекіту.
-Дыбыс дегеніміз не?
-дыбыстар нешеге бөлінеді?
-әріп дегеніміз не?
-дауысты дыбыстар қалай айтылады?
-дыбыстық талдау деген не?
Слайдқа назар аудара отырып, бүгінгі сабақтың тақырыбын ашу. Сабақтың мақсатын құру.
Қадыр Мырза Әлидің портретін көрсетіп, шағын мағұлмат беріп жазушының өлеңімен таныстыру.
Мәнерлеп оқып беру. Оқушыларға тізбектеп оқыту, ызыңдап оқыту. Өлеңді сұрақ - жауап арқылы талдау.
Көркем жазу минуты:
Оо, ойын, боран сөздерін көркемжазу
Өлеңнің бірінші шумағын жазып, жуан дауысты дыбыстардың астын сызу
Музыкалық әуен арқылы қимыл қозғалыстар жасау
Интербелсенді тақтада берілген сурет бойынша жұмыс. Қысқы киімдердің аттарын жазып жуан дауысты дыбыстардың астын сызу.
Түсіп қалған әріпті тауып қандай дыбыс екенін ажырату.
Таратпа қағаздар,тест сұрақтары, сұрақ-жауап:
Бөлісейік.
Оқушылар жіпті бір- бірлеріне бере отырып үй тапсырмасын айтады.
Балалар жұмсақ ойыншықты қағып ала отырып, сұрақтарға толық жауап беріп өткен сабақты бекітеді
Оқушылар слайдтағы әріптерді атай отырып қандай дыбыс екенін атап, бүгінгі сабақтың тақырыбын ашып мақсатын құрады. Өткен сабақта сөздерден дауысты және дауыссыз дыбыстарды тауып ажыратсақ олай болса бүгінгі сабақтың тақырыбы сөздерден тек дауысты дыбыстарды тауып ажыратамыз деген
Оқушылар өлеңді тізбектеп оқиды және ызыңдап оқып шығады. Өленді сұрақ-жауап арқылы талдап өлеңде қай мезгіл суреттелгенін айтып өтеді.
Оқушылар дәптерлеріне берілген тапсырманы орындайды.
Өлеңнің бірінші шумағын оқып, жуан дауысты дыбыстарды табады.
Оқушылар интербелсенді тақтамен жұмыс жасайды. Берілген суреттердегі қысқы киімдердің аттарын жазып жуан дауысты дыбыстардың астын сызып талдайды.
Түсіп қалған әріпті тауып қандай дыбыс екенін айтады.
Сұрақ-жауап арқылы сабақты бекітеді. Өткен сабақта сөздерден дауысты және дауыссыз дыбыстарды тауып ажыратсақ олай болса бүгінгі сабақтың тақырыбы сөздерден тек дауысты дыбыстарды тауып ажыратамыздеген
Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін айтады.
Рефлексивті есеп
Жаңаша әдіс - тәсілдерді оқып үйрену - заман талабы. Жеті модуль кіріктірілген Кембридж бағдарламасы - Қазақстандық мұғалімдерге кәсіби біліктілігі мен педагогикалық тәжірибесін жетілдіру және бағалауға көмектесу деп білемін.
Білім беруде АКТ - ны пайдалану мен оқушылардың құзіреттілігін қалыптастыру, қазіргі заман талабына сай АКТ - ны, электрондық оқулықтарды және Интернет ресурстарды пайдалану оқушының білім беру үрдісінде шығармашылық қабілетін дамытуға мүмкіндік береді. АКТ - ны сабақта пайдалану кезінде оқушылар бұрын алған білімдерін кеңейтіп, өз бетімен шығармашылық тапсырмалар орындайды. Сонымен қатар АКТ құралдарымен жұмыс істеу барысында мектеп оқушыларының оқуға, білім алуға деген ұмтылысы артады.
Сынып:1 <<Ә>> сынып
Тақырып: Жуан дауысты дыбыстар. Қадыр Мырза Әли <<Қыс>>
Өзімнің практикамды әртүрлі жастағы бастауыш сынып оқушыларына жүргізіп көргенімдей
Кембридж бағдарламасынының 7 модулінің бірі <<Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер АҚТ -мен жұмыс>> әдісітерін пайдалана отырып бірінші сыныптың оқушылары бұдан қандай нәтиже береді деген оймен іс-тәжірибемді бастап кеттім.
Алдымен оқушыларды жақсы, көтеріңкі көңіл күйге шақыру мақсатында қол ұстасып бір-бірлеріне сәттілік тілеп шаттық шеңберіне тұрды.
<<Өрмекші торы>> стратегиясы арқылы үй тапсырмасын сұрастырып өттім. Өткен сабақ <<Мен саған,сен маған>> әдіс-тәсілімен сұрақ-жауап арқылы бекітілді.
<<Миға шабуыл>> әдісімен жаңа сабақтың тақырыбын ашып сабақтың мақсатын айтып өттік. Қадыр Мырза Әлидің өмірінен қысқаша мағұлмат беріп, өлеңімен таныстырылды. Оқушыларға тізбектеп, ызыңдап оқу әдістері арқылы оқытылып өлеңді талдады. Дәптермен жұмыста өлеңнің бірінші шумағын интербелсенді тақтада оқып, дауысты дыбыстардың астын сызды. Сонан соң, балалар, << Қыс>> туралы қандай өлең жолдарын білесіңдер? деп, өздерінің білетін өлеңдерін сұрап музыкамен сүйемелдей отырып біраз бой сергітіп алды. Оқушылардың АҚТ-ны пайдалана білу мақсатында интербелсенді тақтамен жұмыс жүргізілді. Берілген суреттердегі қысқы киімдердің аттарын жазып жуан дауысты дыбыстардың астын сызып талдады.
Түсіп қалған әріптерді тауып қандай дыбыс екенін айтып талдады. Сабақты сұрақ - жауап арқылы таратпа парақшалар тест сұрақтары арқылы бекітілді. Әр тапсырма ,әр жауап мұғалім тарапынан мадақтау сөздерімен, шапалақтаумен оқушыларды ынталандырып отырды. Сабақ соңы
<<сабақта не ұнады,не ұнамады, бүгінгі сабақтан қандай әсер алдың?>> сияқты оқушылардың бүгінгі сабаққа деген рефлексиясын стикерлерге жазып, тақтаға жабыстырумен аяқталды.
Жалпы оқушылар тақырыпты жақсы меңгерді. Сөздерге дыбыстық талдау жасай білді, сонымен қатар интербелсенді тақтамен жұмыс жасай білді.
Жаңа АКТ - ны сабақта пайдаланудың тиімділігі:
Оқушының еркін ойлауына мүмкіндік береді;
Ақыл - ойын дамытады;
Шығармашылық белсендігін арттырады;
Ұжымдық іс - әрекетке тәрбиелейді;
Тіл байлығын жетілдіреді;
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz