ХV-ХVІІІ ғасырлардағы жыраулар поэзиясынан өткенді қайталау

Тақырыбы:
ХV-ХVІІІ ғасырлардағы жыраулар поэзиясынан өткенді қайталау.
Павлодар ауданы Заңғар жалпы орта білім беру мектебінің
қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәнінің мұғалімі
Сегизаева Толқын Жасұланқызы
Білу
5мин
Сыни тұрғыдан ойлау
Қызығушылықты ояту.
Миға шабуыл
Түрткі сұрақ
Ой шақыру
Сабақтың мақсатына шығу.
Зымыран сұрақтар:
Жырау деген кім?
Жыраудың жыршыдан қандай айырмашылығы бар?
Жыраулардың шығармаларын не деп атаймыз?
Толғау қандай сипаттағы шығарма?
Жыраулардың өз толғауларында көтерген негізгі тақырыбы қандай? Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар?
Яғни: ХV-ХVІІІ ғасырлардағы жыраулар поэзиясынан өткенді қайталау.
Қарапайым тілмен айтқанда:
Қазіргі өмірімізге осы жыраулардың қатысы неде? Неге біз осы жырауларды өтіп жатырмыз?
Өмірімізге қандай қатысы бар?
Осы сұрақтарға оқушылар біртіндеп жауап береді, өз ойларын айтады, өмірмен байланыстырады, соның нәтижесінде проблемалық сұрақ тудырады. Ол сұрақтарды дәптерге жазады.
(Дәптермен жұмыс) Проблемалық сұрақ: Жыраулар поэзиясының құндылығы неде?
Қазіргі өмірімізге осы жыраулардың қатысы неде?
Ендеше мақсатымыз да осы болмақ.
Марапаттау.
Смайлингтер арқылы бағалау
Түсіну
5 мин
1. Сементикалық карта
Сызбаны толтыру. Жыраудың өмірі. шығармашылығы. Әрқайысысы өздері бөліп алады.
2. Топтастыру. Қай жыраудың толғаулары?
Қолдану
5 мин
Басқа пәндермен байланыстыру.
1. ХҮ-ХVІІІ ғғ. ақын-жыраулар шығармаларындағы «табиғат» ұғымына енетін «жер бедері», «тау», «су» жүйелеріне қатысты жиі қолданылатын жалпы атауларды ата:
2. Ал жалқы есімдер қатарын ата:
3. «Ұйқасын тап»
Талдау
19 мин
Мына проблемалық сұрақтарды басшылыққа ала отырып, ВЕНН диаграммасын сызу
. 1. Жыраулардың негізгі көтерген мәселері не? Олар нені меңзеді? Дәлелде
2. Өзің білетін толғаудан үзінді жатқа айт.
3. Өлеңді Сатылай кешенді талдау.
Әр топ өздеріне берген тақырып бойынша постер қорғайды. Табыс критериялары
1. Жауаптары дұрыс, әңгіме барысында болса; (1)
2. Мақалдарды қолданып, көркем сөздерді пайдалана алса; (2)
Өмірмен байланыстырып көркемдеп жауап бере алса; (3)
Жинақтау
5 мин
Ойын жинақтау.
Сұрақ-жауап
1. Синкуейн (бес жолды өлең) стратегиясы
2. «Фишбон» немесе
«Балық қаңқасы» стратегиясы
Сонымен сабақтың басында қойылған проблемалық сұрақтың жауабы қандай екен?
Қазіргі өмірімізге осы жыраулардың қатысы неде?
Бағалау
2 мин
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz