9-сынып: ХV-ХVІІІ ғасырлардағы жыраулар поэзиясын қайталау - қысқа мерзімді сабақ жоспары

IMAG3553

Тақырыбы:

ХV-ХVІІІ ғасырлардағы жыраулар поэзиясынан өткенді қайталау.

Павлодар ауданы Заңғар жалпы орта білім беру мектебінің

қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәнінің мұғалімі

Сегизаева Толқын Жасұланқызы

Күні:26. 12
Қысқа мерзімді сабақ жоспар
Күні:26. 12: Сыныбы
Қысқа мерзімді сабақ жоспар: 9
Күні:26. 12: Пәні
Қысқа мерзімді сабақ жоспар: Әдебиет
Күні:26. 12: Тақырыбы
Қысқа мерзімді сабақ жоспар: ХV-ХVІІІ ғасырлардағы жыраулар поэзиясынан өткенді қайталау.
Күні:26. 12: Сілтемелер
Қысқа мерзімді сабақ жоспар: Слайд. Интернеттен қосымша мәлімет. Оқулық. Карточкалар.
Күні:26. 12: Мақсаты
Қысқа мерзімді сабақ жоспар: ХV-ХVІІІ ғасырлардағы жыраулардың өмірі мен шығармашылығынан өткенді қайталау.
Күні:26. 12: Оқыту нәтижесі
Қысқа мерзімді сабақ жоспар: Жыраулар туралы мәлімет біледі. Олардың толғауларының мазмұнын түсінеді.
Күні:26. 12: Түйінді идея
Қысқа мерзімді сабақ жоспар: Жырлар арқылы қарапайым халықтың мүддесі қорғалады.
Күні:26. 12: Блум таксономиясы
Қысқа мерзімді сабақ жоспар: 7 модуль
ресурстар
Сабақтың мазмұны
Күні:26. 12: Мұғалімнің іс-әрекеті
Қысқа мерзімді сабақ жоспар: Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Күні:26. 12: 3 мин.
Қысқа мерзімді сабақ жоспар: Қызығушылықты ояту.
Психологиялық ахуал орнату. Бір-біріне бүгінгі арманын айтады
Ұйымдастыру. Гүлдің суреті бар қиылған картинаны құрастыру арқылы топқа бөліну.
Орындарына отырады.
Қадағалу.
Күні:26. 12:

Білу

5мин

Қысқа мерзімді сабақ жоспар:

Сыни тұрғыдан ойлау

Қызығушылықты ояту.

Миға шабуыл

Түрткі сұрақ

Ой шақыру

Сабақтың мақсатына шығу.

Зымыран сұрақтар:

Жырау деген кім?

Жыраудың жыршыдан қандай айырмашылығы бар?

Жыраулардың шығармаларын не деп атаймыз?

Толғау қандай сипаттағы шығарма?

Жыраулардың өз толғауларында көтерген негізгі тақырыбы қандай? Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар?

Яғни: ХV-ХVІІІ ғасырлардағы жыраулар поэзиясынан өткенді қайталау.

Қарапайым тілмен айтқанда:

Қазіргі өмірімізге осы жыраулардың қатысы неде? Неге біз осы жырауларды өтіп жатырмыз?

Өмірімізге қандай қатысы бар?

Осы сұрақтарға оқушылар біртіндеп жауап береді, өз ойларын айтады, өмірмен байланыстырады, соның нәтижесінде проблемалық сұрақ тудырады. Ол сұрақтарды дәптерге жазады.

(Дәптермен жұмыс) Проблемалық сұрақ: Жыраулар поэзиясының құндылығы неде?

Қазіргі өмірімізге осы жыраулардың қатысы неде?

Ендеше мақсатымыз да осы болмақ.

Марапаттау.

Смайлингтер арқылы бағалау

Күні:26. 12:

Түсіну

5 мин

Қысқа мерзімді сабақ жоспар: Сыни ойлау
Ой туғызу, ой жалғастыру ойыны

1. Сементикалық карта

Сызбаны толтыру. Жыраудың өмірі. шығармашылығы. Әрқайысысы өздері бөліп алады.

2. Топтастыру. Қай жыраудың толғаулары?

Әр топ оқушылары жеке -жеке өз ойларын айтады.
Жұлдызша арқылы бағалау.
Күні:26. 12:

Қолдану

5 мин

Қысқа мерзімді сабақ жоспар: Слайд
Ой қозғау.

Басқа пәндермен байланыстыру.

1. ХҮ-ХVІІІ ғғ. ақын-жыраулар шығармаларындағы «табиғат» ұғымына енетін «жер бедері», «тау», «су» жүйелеріне қатысты жиі қолданылатын жалпы атауларды ата:

2. Ал жалқы есімдер қатарын ата:

3. «Ұйқасын тап»

Оқшылар жеке-жеке жауап береді.
Марапаттау.
Күні:26. 12: Сергіту сәті. «Он сұрақ» 1мин.
Күні:26. 12:

Талдау

19 мин

Қысқа мерзімді сабақ жоспар: Басқару және көшбасшылық Сыни тұрғыдан ойлау. Оқу үшін бағалау.
Ой қозғау.

Мына проблемалық сұрақтарды басшылыққа ала отырып, ВЕНН диаграммасын сызу

. 1. Жыраулардың негізгі көтерген мәселері не? Олар нені меңзеді? Дәлелде

2. Өзің білетін толғаудан үзінді жатқа айт.

3. Өлеңді Сатылай кешенді талдау.

Әр топ өздеріне берген тақырып бойынша постер қорғайды. Табыс критериялары

1. Жауаптары дұрыс, әңгіме барысында болса; (1)

2. Мақалдарды қолданып, көркем сөздерді пайдалана алса; (2)

Өмірмен байланыстырып көркемдеп жауап бере алса; (3)

Өзін-өзі және өзара бағалау.
Күні:26. 12:

Жинақтау

5 мин

Қысқа мерзімді сабақ жоспар: Сыни ойлау.

Ойын жинақтау.

Сұрақ-жауап

1. Синкуейн (бес жолды өлең) стратегиясы

2. «Фишбон» немесе

«Балық қаңқасы» стратегиясы

Сонымен сабақтың басында қойылған проблемалық сұрақтың жауабы қандай екен?

Қазіргі өмірімізге осы жыраулардың қатысы неде?

Стратегиялармен жұмыс.
Мадақтау
Күні:26. 12:

Бағалау

2 мин

Қысқа мерзімді сабақ жоспар:
Жеке, топпен бағалау.
Жұлдызша, смайлинг және түсті қағаздар арқылы бағалау.
Сабақ барысында жинақтаған бағаларын жинап, өздері қорытынды бағаларын шығарады.
Жиынтық бағалау.

Ұқсас жұмыстар
ХV-ХVІІІ ғасырлардағы Қазақ хандығының қоғамдық құрылысы: басқару жүйесі, хан сайлауы және әлеуметтік құрылым
Сабақ №12. ХVIII-XX ғасырлардағы қазақ халқының ұлт-азаттық көтерілістері (Қазақстан тарихы, 1 курс)
Паскаль тілінде сызықтық, тармақталған және циклдік алгоритмдерді қайталау: 9-сыныпқа қысқа мерзімді сабақ жоспары
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: 9-сынып биологиясы - Жердегі тіршіліктің дамуы
9-сынып Алгебрасы: Келтіру формулалары бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
7-сынып географиясы: Аустралия материгін қайталау - қысқа мерзімді сабақ жоспары
9-сынып географиясы: Қазақстанның көлік кешені - қысқа мерзімді сабақ жоспары
Математика пәнінің қысқа мерзімді сабақ жоспарлары (9-11 сынып) - Жақияева Айзада
ХІ-ХV ғасырлардағы Англия: нормандардың жаулап алуы, мемлекеттің орталықтануы, парламент пен шаруалар көтерілістері
9-сынып қазақ тілі пәні: Киелі сандардың құпиясы - қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz