Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Жалаң және жайылма сөйлем .Сөйлемнің жалаң және жайылма түрлері туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға мүмкіндік жасау
Астана қаласы
№71 мектеп-лицейінің
Бастауыш сынып мұғалімі
Маратова Алтынгул Бакытбековна
Сабақтың тақырыбы: Жалаң және жайылма сөйлем.
Сабақтың мақсаты: Сөйлемнің жалаң және жайылма түрлері туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға мүмкіндік жасау; оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуі арқылы теориялық ойлауын, сөйлеу тілін дамыту; ұйымшылдыққа, достыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: көрнекілік, сұрақ-жауап, талдау, жинақтау, топтау, рефлексия.
Сабақтың көрнекілігі: жеке суреттер, тірек-сызба, Венн диаграммасы, ойын құралдары.
Сабақтың барысы:
І.Мотивациялық-бағдарлау кезеңі.
Қызығушылықты ояту.
(Тақтаға <<сөйлем>> деген сөз жазылған парақты ілу).
-Сөйлем деген не?
(Оқушылардың жауабы).
Күн ретін жазғызу.
ІІ.Тақтамен жұмыс.
(Тақтаға <<Жазира биледі>>, <<Жазира әдемі биледі>> деп жазылған парақтарды ілу).
-Балалар, тақтаға қараңдаршы, мына қағаздарда не жазылған? (Сөйлемдер)
-Ендеше осы екі сөйлемді дәптерге 2 бағанға жазайық.
-Ал енді екі сөйлемді талдайық.
1-сөйлем.
-Жазира не істеді? (Биледі)
-Қандай сөйлем мүшесі?(Баяндауыш)
-Кім биледі? (Жазира)
-Қандай сөйлем мүшесі? (Бастауыш)
2-сөйлем.
-Жазира не істеді? (Биледі)
-Қандай сөйлем мүшесі?(Баяндауыш)
-Кім биледі? (Жазира)
-Қандай сөйлем мүшесі? (Бастауыш)
-Жазира қалай биледі? (Әдемі )
-Қандай сөйлем мүшелеріне жатады? (Тұрлаусыз сөйлем мүшесіне)
-Осы екі сөйлемнің ұқсастығы не?
(Екуі де сөйлем, екуінде де бастауыш пен баяндауыш бар)
-Ал, айырмашылығы неде?
(Тұрлаулы мүшелер (бастауыш пен баяндауыш) және тұрлаусыз мүшелер бар)
-Өте дұрыс! Ендеше, балалар, тек қана бастауыш пен баяндауыштан құралған жай сөйлемді жалаң сөйлем дейміз.
Тұрлаулы мүшелерден басқа тұрлаусыз мүшелері де бар сөйлемді жайылма сөйлем дейміз.
ІІІ. Трек-сызбамен жұмыс.
-Олай болса, мына трек-сызба бойынша жалаң және жайылма сөйлем туралы ой тұжырымдамасын шығарып көрейік.
Сөйлем
Тұрлаусыз мүшелер
баяндауыш
бастауыш
баяндауыш
бастауыш
Жалаң сөйлем
Жайылма сөйлем
(Ережені қорытындылау)
-Жақсы. Ендеше 2-3 жалаң сөйлем құрап көрейік.
(Оқушыларды тыңдау)
ІV.Оқулықпен жұмыс.
97-жаттығу. Сөздерден сөйлем құратып, оларды сөйлем мүшелеріне талдату.
Күн бұлттанды. Ұшақ биікке көтерілді. Мұғалім сыныпқа кірді. Түн ұзарды. Динара қуанды.
*Құраған жалаң, жайылма сөйлемдерін тиісті пойыз вагондарына орналастырып, бұл сөйлемдердің бір-бірінен ерекшелігі неде екенін айтады.
V.Топтық жұмыс. Дидактикалық материалмен жұмыс.
Тапсырма: Жалаң және жайылма сөйлемдер жаз.
Оқыту. Дұрыс жауаптарға қол шапалақтау.
VІ.Сегіту сәті. Қаражорға билету.
98-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жаз. Жай сөйлемнің түрін анықта.
(Тақтаға әр сөйлемді бір баладан шығып жазады).
99-жаттығу. <<Жайылма сөйлемге айналдыр>> ойыны арқылы ұйымдастырылады.
-Қай топ бірінші болып құрастырады? (Қол шапалақтап мадақтау).
VІІ.Ойын <<Тиістісін тап>>.
Тақтаға <<Жалаң сөйлем>> және <<Жайылма сөйлем>> деп жазылған екі кәрзеңке ілу.
Жалаң және жайылма сөйлемдер жазылған карточкалар тарату.
-Сөйлемдерді оқыңдар. Оларды сөйлем түрлеріне ажыратып, тиісті кәрзеңкеге салыңдар.
VІІІ. Сабақты қорытындылау.
Венн диагаммасы.
-Балалар, бұл Венн диаграммасы екенін білесіңдер. Олай болса, жалаң сөйлем мен жайылма сөйлемнің ұқсастығы мен айырмашылығын тауып жазайық.
ІХ.Бағалау.
Х.Үйге тапсырма: 89 бет-100, 101 жаттығулар.
№71 мектеп-лицейінің
Бастауыш сынып мұғалімі
Маратова Алтынгул Бакытбековна
Сабақтың тақырыбы: Жалаң және жайылма сөйлем.
Сабақтың мақсаты: Сөйлемнің жалаң және жайылма түрлері туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға мүмкіндік жасау; оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуі арқылы теориялық ойлауын, сөйлеу тілін дамыту; ұйымшылдыққа, достыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: көрнекілік, сұрақ-жауап, талдау, жинақтау, топтау, рефлексия.
Сабақтың көрнекілігі: жеке суреттер, тірек-сызба, Венн диаграммасы, ойын құралдары.
Сабақтың барысы:
І.Мотивациялық-бағдарлау кезеңі.
Қызығушылықты ояту.
(Тақтаға <<сөйлем>> деген сөз жазылған парақты ілу).
-Сөйлем деген не?
(Оқушылардың жауабы).
Күн ретін жазғызу.
ІІ.Тақтамен жұмыс.
(Тақтаға <<Жазира биледі>>, <<Жазира әдемі биледі>> деп жазылған парақтарды ілу).
-Балалар, тақтаға қараңдаршы, мына қағаздарда не жазылған? (Сөйлемдер)
-Ендеше осы екі сөйлемді дәптерге 2 бағанға жазайық.
-Ал енді екі сөйлемді талдайық.
1-сөйлем.
-Жазира не істеді? (Биледі)
-Қандай сөйлем мүшесі?(Баяндауыш)
-Кім биледі? (Жазира)
-Қандай сөйлем мүшесі? (Бастауыш)
2-сөйлем.
-Жазира не істеді? (Биледі)
-Қандай сөйлем мүшесі?(Баяндауыш)
-Кім биледі? (Жазира)
-Қандай сөйлем мүшесі? (Бастауыш)
-Жазира қалай биледі? (Әдемі )
-Қандай сөйлем мүшелеріне жатады? (Тұрлаусыз сөйлем мүшесіне)
-Осы екі сөйлемнің ұқсастығы не?
(Екуі де сөйлем, екуінде де бастауыш пен баяндауыш бар)
-Ал, айырмашылығы неде?
(Тұрлаулы мүшелер (бастауыш пен баяндауыш) және тұрлаусыз мүшелер бар)
-Өте дұрыс! Ендеше, балалар, тек қана бастауыш пен баяндауыштан құралған жай сөйлемді жалаң сөйлем дейміз.
Тұрлаулы мүшелерден басқа тұрлаусыз мүшелері де бар сөйлемді жайылма сөйлем дейміз.
ІІІ. Трек-сызбамен жұмыс.
-Олай болса, мына трек-сызба бойынша жалаң және жайылма сөйлем туралы ой тұжырымдамасын шығарып көрейік.
Сөйлем
Тұрлаусыз мүшелер
баяндауыш
бастауыш
баяндауыш
бастауыш
Жалаң сөйлем
Жайылма сөйлем
(Ережені қорытындылау)
-Жақсы. Ендеше 2-3 жалаң сөйлем құрап көрейік.
(Оқушыларды тыңдау)
ІV.Оқулықпен жұмыс.
97-жаттығу. Сөздерден сөйлем құратып, оларды сөйлем мүшелеріне талдату.
Күн бұлттанды. Ұшақ биікке көтерілді. Мұғалім сыныпқа кірді. Түн ұзарды. Динара қуанды.
*Құраған жалаң, жайылма сөйлемдерін тиісті пойыз вагондарына орналастырып, бұл сөйлемдердің бір-бірінен ерекшелігі неде екенін айтады.
V.Топтық жұмыс. Дидактикалық материалмен жұмыс.
Тапсырма: Жалаң және жайылма сөйлемдер жаз.
Оқыту. Дұрыс жауаптарға қол шапалақтау.
VІ.Сегіту сәті. Қаражорға билету.
98-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жаз. Жай сөйлемнің түрін анықта.
(Тақтаға әр сөйлемді бір баладан шығып жазады).
99-жаттығу. <<Жайылма сөйлемге айналдыр>> ойыны арқылы ұйымдастырылады.
-Қай топ бірінші болып құрастырады? (Қол шапалақтап мадақтау).
VІІ.Ойын <<Тиістісін тап>>.
Тақтаға <<Жалаң сөйлем>> және <<Жайылма сөйлем>> деп жазылған екі кәрзеңке ілу.
Жалаң және жайылма сөйлемдер жазылған карточкалар тарату.
-Сөйлемдерді оқыңдар. Оларды сөйлем түрлеріне ажыратып, тиісті кәрзеңкеге салыңдар.
VІІІ. Сабақты қорытындылау.
Венн диагаммасы.
-Балалар, бұл Венн диаграммасы екенін білесіңдер. Олай болса, жалаң сөйлем мен жайылма сөйлемнің ұқсастығы мен айырмашылығын тауып жазайық.
ІХ.Бағалау.
Х.Үйге тапсырма: 89 бет-100, 101 жаттығулар.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz