Паскаль программасының құрылымы. Қарапайым операторлардың жазылуы

C:\Users\Самал\Desktop\Новая папка (2)\Рисунок2.jpg Атырау облысы

Құрманғазы ауданы

Ақкөл жалпы орта мектебі

І санатты информатика пән мұғалімі

Шайхимова Самалгул Бахытжанқызы

Бекітемін:­­­ Күні:

Пәні
Информатика
Сыныбы
9а, б, в
Пәні: Тақырыбы:
Информатика: Паскаль программасының құрылымы. Қарапайым операторлардың жазылуы.
Мақсаты
Оқушыларды Паскаль тілінің құрылымымен және оның орындалу ретімен таныстыру, бағдарлама бөліктерінде міндетті түрде қолданылатын түйінді сөздердің дұрыс жазылуын, орналасу ретін қатаң сақтауды үйрету.
Мақсаты: Міндеті:
Оқушыларды Паскаль тілінің құрылымымен және оның орындалу ретімен таныстыру, бағдарлама бөліктерінде міндетті түрде қолданылатын түйінді сөздердің дұрыс жазылуын, орналасу ретін қатаң сақтауды үйрету.:

Паскаль-программаның шамаларды сипаттау бөлімі, мәлімет енгізу, нәтижені экранға шығару.

Программа құрылымын сақтай отырып сызықтық программалар жазу дағдысын қалыптастыру және дамыту;

Программа құрамында операторларды көрнекті жазуды талап ету, эстетикалық талаптарды сақтауға тәрбиелеу.

Мақсаты: Сабақтың түрі
Оқушыларды Паскаль тілінің құрылымымен және оның орындалу ретімен таныстыру, бағдарлама бөліктерінде міндетті түрде қолданылатын түйінді сөздердің дұрыс жазылуын, орналасу ретін қатаң сақтауды үйрету.: Жаңа білімді меңгеру және тәжірибеде қолдану сабағы.
Мақсаты: Күтілетін нәтиже
Оқушыларды Паскаль тілінің құрылымымен және оның орындалу ретімен таныстыру, бағдарлама бөліктерінде міндетті түрде қолданылатын түйінді сөздердің дұрыс жазылуын, орналасу ретін қатаң сақтауды үйрету.: Программа құрылымын сақтай отырып, сызықтық программалар жазу
Кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Дифференциа-ция
Бағалау
Ресурстар
Кезеңдері: Ұйымдастыру бөлімі
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сыныппен сәлемдесу, топқа бөлу

Психологиялық треннинг «Жұлдыз»

Жұлдыздың түсіне қарай бөлу

Оқушыныңіс-әрекеті: Оқушылар сәлемдесіп, топқа бөлінеді Топ мүшелерін сайлайды
Дифференциа-ция: Жұлдыздың түсіне қарай 2 топқа бөлінеді
Бағалау: Бағалау критериі бойынша бағалау бетшесіне өз-өзін бағалай-ды
Ресурстар:

АКТ

оқу құралдары, кестелер, плакаттар, маркер, желім,

Кезеңдері: Білу
Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Ыстық орындық» стратегиясы арқылы үй тапсырмасын тексеру:

1Паскаль тілінің алфавитіне нелер жатады?

2. Идентификатор деген не?

3. Айнымалылар деген не, олар қалай белгіленеді?

4. Паскаль тіліндегі стандартты функциялар қандай қызмет атқарады?

5. Логикалық өрнек неден тұрады?

6. 36 div 7=

7. 15 mod 4=

8. x 2 =

Кезеңдері: Негізгі бөлім
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушыныңіс-әрекеті:
Дифференциа-ция:
Кезеңдері: Түсіну
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Постер қорғау. Топтық жұмыс «Жабық хат» стратегиясы. Топтарға жабық хат таңдау арқылы топтық жұмыстар беріледі.

І Паскальдағы программа құрылымы туралы түсінік

ІІ Паскальдағы операторлар туралы түсінік.

Кезеңдері: Қолдану
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Практикалық бөлім:

Міндетті деңгей

Формула бойынша программа құру. Блок- сызбасын сыз

у = 2 x 3 z x 5 у = \ \frac{2x - 3z}{x - 5}

Лайықты деңгей: Ньютонның ІІ заңы формуласы бойынша программа құру F= ma . «Денеде туындайтын үдеу оған әрекет етуші күшке тура, ал массасына кері пропорционал. »

Жоғары деңгей: ABC үшбұрышы берілген Герон формуласы бойынша ауданын табу программасын құру. P = a + b + c 2 P = \frac{a + b + c}{2} S = p ( p a ) ( p b ) ( p c ) S = \sqrt{p(p - a) (p - b) (p - c) } программа құру, Блок- сызбасын сыз.

Оқушыныңіс-әрекеті:

алгоритмі :

алг формула бойынша есептеу

арг х, z бүтін сан

нәт у бүтін

басы

енгізу х, у

у:= (2*х-3*z) / (х-5)

шығару у

соңы

Дифференциа-ция:

Program esep;

Var x, z : integer;

Begin

Write (`x, y мәндерін енгіз`) ;

Read(x, z) ;

y:= (2*х-3*z) / (х-5)

write (`y:=`, y) ;

end

Бағалау:

алгоритмі :

Алг заң

арг m, a бүтін сан,

нәт F бүтін

басы

F:= m*a

Шығару F

соңы

Ресурстар:

Program zan;

Var m, a : integer;

Begin

Write (`m, a мәндерін енгіз`) ;

Read(m, a) ;

F:= m*a

write (`F:=`, F) ;

end

алгоритмі :

Алг герон

арг a, b, c бүтін сан,

нәт S бүтін

басы

P: = a+b+c/2

S : = p ( p a ) ( p b ) ( p c ) S: = \sqrt{p(p - a) (p - b) (p - c) }

Шығару S

соңы

Program geron;

Var a, b, c : integer;

Begin

Write (`A, B, C мәндерін енгіз`) ;

Read(A, B, C) ;

P: = a+b+c/2

S:= sgrt (p*(p-a) *(p-b) *(p-c) ;

write (`S:=`, S) ;

end

Кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Кезеңдері: Сергіту Көзге жаттығу
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушыныңіс-әрекеті:
Дифференциа-ция:
Кезеңдері: Талдау
Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Фишбоун» әдісі. Программалардың жазылу құрылымы. Алгоритмдік және Паскаль тілінде.

Оқушыныңіс-әрекеті:
Дифференциа-ция:
Кезеңдері: Жинақтау
Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Қатесін тап» ойыны

Дымбілмес пен Зиянкестің операторлады жазуындағы қателіктерді анықта

х= K+4; x: = sinx+cosx;


Ұқсас жұмыстар
Шығару операторы
Шартты көшу операторы
Паскаль - программалау тілі
«паскаль – программалау тілі», «паскаль тілінде программа дайындау жолдары»
Паскаль бағдарламасының құрылымы. енгізу және шығару операторлары
Паскаль тілінде программа құруға тапсырмалар орындау
Айнымалыларды сипаттау операторын көрсет
Сызықтық алгоритмдерге программа құру
Паскаль тіліндегі программаның оператор бөлімінде
Алгоритм түсiнiгi. Алгоритмнiң қасиеттерi. Алгоритмдi бейнелеу тәсiлдерi. Блок-схема
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz