Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
Жаңғақтан жасалған тасбақа
Шалқар аудандық білім бөліміне қарасты №12 балабақша
Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Ұйымдастырылған іс-әрекет түрі: Мүсіндеу
Пән мұғалімі: Сартаева Ж.
2010 оқу жылы
II - кіші топтарында ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттерінің
Технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: Мүсіндеу
Тақырыбы: « Жаңғақтан жасалған тасбақа»
Мақсаты: Табиғи материал жаңғақ қабығының басқа да келтірер пайдасымен,
оның бөлшектерін біріктіру тәсілдерімен қалыптастыру, көз мөлшерін па
йдалана отырып жұмыс жасау шығармашылықтарын арттыру.Табиғи материал мен
ермексаз арқылы тасбақаның пішінін жасатып үйрету.Ұқыптылыққа,
еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
К/құралдар: Жаңғақтың қабықтары, үлгі, тасбақа(ойыншығы), тақтайша,
тасбақа туралы бейнетаспа, ермексаз, қол сүрткіш.
Алдын-ала жұмыс: Сурет құрау, әңгіме өткізу, сұрақ-жауап, жұмбақ шешу.
|Әрекет|Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
|кезеңд| | |
|е | | |
|Дәлелд|Тәрбиеші топқа сиқыршыны |Балалар сиқыршымен танысуға тілек |
|еу |қонаққа шақырады. Топқа |білдіреді. Тасбақаны көріп қызығушылық |
| |сиқыршы келеді де ғажайып сәт |танытады. |
| |ұйымдастырады.Сиқыршы тірі | |
| |тасбақаны әкеледі. | |
|Ұйымда|Тәрбиеші балаларға «Дауысымнан|Балалар ойын ойнайды. Әуенді тыңдап |
|стыру,|таны» деген ойын |сиқыршы келгеніне қуанады.Балалар |
|іздену|ойнатады.Ойынның кезінде бір |сиқыршымен танысады. Сиқыршыны жасаған |
| |әдемі әуен естіледі. Тәрбиеші |сиқырын көреді, қызығады.Тірі тасбақаны |
| |топқа бір қонақ келіп тұрғанын|көріп қызығушылық танытады. |
| |ескертеді.Топқа сиқыршы | |
| |келеді.Сиқыршы амандасып,өзін | |
| |таныстырады..Балалар мен | |
| |сендерді күнде үлкен айнадан | |
| |көріп отырамын, ал бүгін мен | |
| |сендерге балабақшаға барып | |
| |келейінші деп, қонаққа келдім.| |
| |Тәрбиеші: Бізге қонаққа | |
| |келгеніне қуанамыз, енді | |
| |балаларға сиқырыңды | |
| |көрсетші.Сиқыршы қарды | |
| |көрсетеді де, қардан жасалған | |
| |тасбақаны шығарады, матаны | |
| |көрсетіп матадан жасалған | |
| |тасбақаны шығарады, тасты | |
| |көрсетіп, тірі тасбаны шығарып| |
| |балаларға көрсетеді. Осы | |
| |әрекеттің бәрін сөзбен айтып, | |
| |шапалақтап, сиқырлы таяғымен | |
| |орындатады.. Тәрбиеші:Қандай | |
| |керемет сиқыршы. Қыста ұйықтап|Балалар сұраққа жауап береді. |
| |жатқан тасбақаны оятып |Тәрбиешінің әңгімесін |
| |әкеліпті. Балалар қыстағы |тыңдайды.Теледидардан тасбақа туралы |
| |қандай жан-жануар ұйықтайды. |көреді. |
| |(Аю, кірпі, борсық) | |
| |Тәрбиеші тасбақа туралы әңгіме| |
| |өткізеді.Сұрақ қояды. | |
| |Тасбақаның үсті қандай? | |
| |Тасбақаның қандай мүшелері | |
| |бар? | |
| |Ол жауыннан қалай қорғанады? | |
| |Тасбақа туралы әңгімелеп | |
| |береді.Тасбақа бауырымен | |
| |жорғалайды, ол суда да құмда | |
| |да өмір сүреді.Тасбақа шөппен,| |
| |судағы балықтармен, шаянмен | |
| |қоректенеді. Қыста мұздың | |
| |астында терең жерде қыстайды, | |
| |ұйықтайды.Көктемде мұз | |
| |ерігенде судың бетіне шығып | |
| |рахаттана ауа жұтады және | |
| |құмға барып жүреді.Шілденің | |
| |ыссы күндерінде жазда,, аналық| |
| |тасбақа судан алыстау жердегі | |
| |құмға барып | |
| |жұмыртқалайды.Уақыты келгенде | |
| |жұмыртқалар жарылып, кішкентай| |
| |тасбақалар шығып, өздері суға |Балалар теледидардан әртүрлі тасбақаны |
| |барып түседі. |тамашалайды. |
| |Тәрбиеші бейнетаспадан |Сергіту сәтін орындайды. |
| |балаларға тасбақаның түрлерін | |
| |көрсетеді. «Сергіту сәті» | |
| |«Бақа,бақа,балпақ» (қимылмен |Жұмбақтардың шешуін табады. |
| |көрсетеді) | |
| |Тәрбиеші жұмбақ жасырады. | |
| |Түнімен,түнімен |Тәрбиешінің жасаған жұмысын қадағалап |
| |Көшіп жүр үйімен.(Тасбақа) |тыңдайды. Үлгі бойынша орындайды. |
| |Тәрбиеші үлгі бойынша |Дидактикалық ойын ойнайды |
| |көрсетеді. Тәрбиеші балалармен|Психожаттығу жасайды. |
| |жұмыс жасайды | |
| |қадағалайды.Дидактикалық ойын | |
| |ойнатады. «Пішіндерді ата». | |
| |Психолог психожаттығу | |
| |жасатады. | |
|Рефлек| | |
|сивті |Тәрбиеші сиқыршыға балалардың |Балалар алған әсерімен бөлісіп |
|түзету|жұмыстарын көрсетіп |қуанады.Сиқыршымен қоштасады. |
| |мадақтайды. | |
| | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz