Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Бірмүше және көпмүше тарауын қайталау
Пәні: Алгебра 7
Сабақтың тақырыбы: Бірмүше және көпмүше тарауын қайталау.
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: Оқушылардың, бірмүшенің, көпмүшенің стандарт
түрін, және оларға амалдар қолдануережелерін қайталау.
Дамытушылық: Ой - өрісін дамыту, ойлау қабілетін арттыру, теориялық
білімін практикада қолдана білу дағдысын қалыптастыру.
Тәрбиелік: Отаншылдыққа, бірлікке, ынтымаққа тәрбиелеу.
ұқыптылыққа баулу, ұжымдық ауызбіршілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Қайталау, бекіту сабағы.
Сабақтың әдісі: Топпен жұмыс, өз бетінше жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, тест тапсырмалары салынған слайдтар,компьютер,үлестірмелі топтамалар
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
ІІІ. Өткенге шолу.
ІV. Өздік жұмыс .
V. Сергіту сәті
VI. Тест тапсырмасы
VII. Қорытынды:
VIII Бағалау.
IХ. Үйге тапсырма беру.
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру, топқа бөліп ( стикерде ауызша есеп шығарып, жауабына карай топқа бөлінеді) отырғызу, назарын сабаққа аудару, сабақтың мақсатын бірлесіп қою.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. №№ 109, 116 тақтадан тексереді ( ұпайларын бағалау парағына енгізіп отырады )
ІІІ. Өткенге шолу. ( бір сұрақ -1 ұпай )
1. Бірмүше дегеніміз не?
Санды және әріпті көбейткіштермен олардың дәрежелерінің көбейтіндісі бірмүше деп аталады
2. Ұқсас мүшелер дегеніміз не?
Ортақ әріпті бөлігі бар және бір-бірінен айырмашылығы тек қана коэффицентте болатын бірмүшелер ұқсас бірмүшелер деп аталады
3. Бірмүшеге мысалдар келтіріндер
4. Көпмүше деп нені айтамыз?
Бірнеше мүшелердің алгебралық қосындысын көпмүше деп айтамыз
5. Көпмүшені біріктіру денеіміз не?
Көпмүшелерді қосу арқылы оның барлық мүшелерін өз таңбаларымен тізбектеп жазып, ұқсас мүшелерді біріктіру
oo 6. Көпмүшені бірмүшеге көбейту дегеніміз не?
Көпмүшені бірмүшеге көбейту үшін бірмүшені көпмүшенің әрбір мүшесіне көбейтіп, шыққан көбейтінділерді қосу керек.
ІV. Өздік жұмыс:әр топ бір есепті тақтаға немесе постерге жазып түсіндіреді.
Өрнектердің мәнін табыңдар:
oo 1) 0,2а210ав +15; мұндағы а = 10, в = 1
oo 2) -4х2у ( -2,5 х) + 4.65 х2 ; мұндағы х = 10, у = 0.1
oo 3)0.1 х 100ху +2 х2 ; мұндағы х = 5, у = 2
Жауабтары: 1465 ,2015, 550 .
V. Сергіту сәті - Интерактивті тақтада ауызша шығарылатын есептер бірінең соң бірі көрсетіліп тұрады, жауабына қарай оқушылар оң сан болса тұрады , теріс саң болса отырады немесе ноль саны болса орындарына отырады .
VI. Тест тапсырмасы
1 нұсқа
1.Ұқсас бірмүшені көрсет : 1) 9ас; 2) - 17; 3) 9ху; 4) - 17ас.
А). 1 и 3. М). 1 и 3, 2 и 4. Қ.) 1 и 4.
2.Қай өрнек көпмүше бола алмайды?
1) 3а + b; 2) 7а2 + b + 3; 3) 7а2 x b x 3.
Б) 1 и 2. А) 3. В) 2 и 3.
3.Берілген көпмүшені стандарт түрде жаз. а3 x а5 - 3а x а x а x 0,5 + 7а2
Д) . а8 - 3,5а3 + 7а2. Ж). а15 - 1,5а3 + 7а2. З). а8 - 1,5а3 + 7а2.
4.Жақшаны ашып ұқсас мүшелерін біріктір: 11 + (7а - 11).
В) 22 + 7а. А). 7а. Л). - 7а + 22.
5.Көбейтуді орында : 5(а + 1). М ) 5а + 1. Л ) 5а. Қ) 5а + 5
2 нұсқа
1. Бірмүшені стандарт түрге келтіріңіз : -6 х2 3 у3 х[2] у
А) 18х[4] у[4] Х) -18х[4] у[4] Щ) -6х[2] у[3] Ш) 6х[2] у[3]
2. Бірмүше дәрежесін анықта: -12а[2] в[3] с
С) 5 - ші дәрежелі Б)3 - ші дәрежелі А) 6 - ші дәрежелі Д) 2 - ші дәрежелі
3. Ұқсас мүшелерді біріктір: а[2]+2ав+в[2]+а[2]-2ав+в[2]
Н) 2а[2]+2в[2] О) 4ва П) 2а[2]+4ав+2в[2] Р) 2а[2]-4ав+2в[2]
4. Бөлуді орында: (-7ав[3]) * (-9ав)
К) -63в[2] У) 3а[3] в[4] Д) 63а[2] в[4] Ж) -3а[2] в[2]
5. Көбейтуді орында : 5(а + 1. Б). 5а. В. 5а + 5. . Ы) А. 5а + 1
6. Дәрежеге шығарыңыз: (4х [5] у[2])[2]
Щ) 4х[10] у[4] Ю) 16х[7] у[4] Э) 8 х[10] у[2] Ғ) 16х[10] у[4]
7. Көбейтуді орында : 3а2 (7 - а). Х.) 21а2 - 3а2. А). 21а2 -- 3а3. Т). - 21а3.
8. Көбейтуді орында: х[2] (9х[3]-3)
Н ) 9х[5]-3х[2] Г) 9х[6]-3х[2] Ш) 9х-3 Щ) 9х-3
9. Көпмүшенің дәрежесін анықта: а[5]+а[3] в[2]+а[3] в[3]+в[3]
Ч) 5 - ші дәрежелі Т)3 - ші дәрежелі А) 6 - ші дәрежелі Я) 2 - ші дәрежелі.
(2 нұсқаның 6-9 есептерін алдыңғы 5 есеті шығарган оқушы шығарады)
Тест тексеріп , ұпайларын бағалау парағына енгізеді.
VII.Қосымша тапсырма: С - тобы № 122.
Осы есептерлің жауаптарына назар аударалық : 1465 ; 2015; 550.
Қазақ хандығына 550 жыл
Рухы мен тілін жанындай сүйген,
Адамдар неге санаулы?
Ұлт үшін дәуір отына күйген,
Аталар болды алаулы.
Армандай асқар,
Жолдарға бастар,
Ісіңнен ұрпақ от алар.
Қалмайсың көштен,
Шықпайсың естен,
Тағдыры шыншыл аталар.
Құрметті ұстаздар қауымы және оқушылар бүгінгі cабаққа қатысқандарыңызға үлкен рахмет. Елбасымыз Н. Ә. Назарбаев <<Өз тарихын білмеген халық, өзін де сыйламайды>> деген. Сондықтан әр қайсымыз өз еліміз тарихын әрқашанда жадымызда сақтап, мақтан етейік. Ұлы Абай атамыз айтқандай <<Сен де бір кірпіш дүниеге, кетігін тап та бар қалан>> деп елімізді өркендетуге өз үлесімізді қосайық
Көк аспан түсіндей желбіреп байрағы,
Бір мүдде бір мақсат алдына қойғаны.
Көк түрік отаны бүгінгі қазақтың,
Тәуелсіз мәңгілік ел болу арманы,- деп сабағымызды аяқтаймыз.
VIII Қорытыңды . Бүгінгі сабақтан не түйдіңдер?
IХ. Бағалау. Суммативті бағалау. Берілген критерийге байланысты баллдар көмегімен бағалау.
Х Үйге тапсырма беру . Параграф 5-6 қайталау және С -тобынаң № 121.
Бағалау парағы.
№ Аты-жөні
Үй тапсырма тексеру.1-4 ұпай
Өткен тақырыпты қайталау.1 сүрақ -1 ұпай
Өздік жұмыс
1-3 Ұпай
Тест тапсырма
1- 5 ұпай
Қосымша тест 6- 9 сұрақтар1-3 Ұпай
Қосымша тапсырма
1- 3 Ұпай
Қорытынды баға
17-20 - ұпай <<5>> 14-17 ұпай - << 4>> 8-13 - ұпай <<3>>
Сабақтың тақырыбы: Бірмүше және көпмүше тарауын қайталау.
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: Оқушылардың, бірмүшенің, көпмүшенің стандарт
түрін, және оларға амалдар қолдануережелерін қайталау.
Дамытушылық: Ой - өрісін дамыту, ойлау қабілетін арттыру, теориялық
білімін практикада қолдана білу дағдысын қалыптастыру.
Тәрбиелік: Отаншылдыққа, бірлікке, ынтымаққа тәрбиелеу.
ұқыптылыққа баулу, ұжымдық ауызбіршілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Қайталау, бекіту сабағы.
Сабақтың әдісі: Топпен жұмыс, өз бетінше жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, тест тапсырмалары салынған слайдтар,компьютер,үлестірмелі топтамалар
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
ІІІ. Өткенге шолу.
ІV. Өздік жұмыс .
V. Сергіту сәті
VI. Тест тапсырмасы
VII. Қорытынды:
VIII Бағалау.
IХ. Үйге тапсырма беру.
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру, топқа бөліп ( стикерде ауызша есеп шығарып, жауабына карай топқа бөлінеді) отырғызу, назарын сабаққа аудару, сабақтың мақсатын бірлесіп қою.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. №№ 109, 116 тақтадан тексереді ( ұпайларын бағалау парағына енгізіп отырады )
ІІІ. Өткенге шолу. ( бір сұрақ -1 ұпай )
1. Бірмүше дегеніміз не?
Санды және әріпті көбейткіштермен олардың дәрежелерінің көбейтіндісі бірмүше деп аталады
2. Ұқсас мүшелер дегеніміз не?
Ортақ әріпті бөлігі бар және бір-бірінен айырмашылығы тек қана коэффицентте болатын бірмүшелер ұқсас бірмүшелер деп аталады
3. Бірмүшеге мысалдар келтіріндер
4. Көпмүше деп нені айтамыз?
Бірнеше мүшелердің алгебралық қосындысын көпмүше деп айтамыз
5. Көпмүшені біріктіру денеіміз не?
Көпмүшелерді қосу арқылы оның барлық мүшелерін өз таңбаларымен тізбектеп жазып, ұқсас мүшелерді біріктіру
oo 6. Көпмүшені бірмүшеге көбейту дегеніміз не?
Көпмүшені бірмүшеге көбейту үшін бірмүшені көпмүшенің әрбір мүшесіне көбейтіп, шыққан көбейтінділерді қосу керек.
ІV. Өздік жұмыс:әр топ бір есепті тақтаға немесе постерге жазып түсіндіреді.
Өрнектердің мәнін табыңдар:
oo 1) 0,2а210ав +15; мұндағы а = 10, в = 1
oo 2) -4х2у ( -2,5 х) + 4.65 х2 ; мұндағы х = 10, у = 0.1
oo 3)0.1 х 100ху +2 х2 ; мұндағы х = 5, у = 2
Жауабтары: 1465 ,2015, 550 .
V. Сергіту сәті - Интерактивті тақтада ауызша шығарылатын есептер бірінең соң бірі көрсетіліп тұрады, жауабына қарай оқушылар оң сан болса тұрады , теріс саң болса отырады немесе ноль саны болса орындарына отырады .
VI. Тест тапсырмасы
1 нұсқа
1.Ұқсас бірмүшені көрсет : 1) 9ас; 2) - 17; 3) 9ху; 4) - 17ас.
А). 1 и 3. М). 1 и 3, 2 и 4. Қ.) 1 и 4.
2.Қай өрнек көпмүше бола алмайды?
1) 3а + b; 2) 7а2 + b + 3; 3) 7а2 x b x 3.
Б) 1 и 2. А) 3. В) 2 и 3.
3.Берілген көпмүшені стандарт түрде жаз. а3 x а5 - 3а x а x а x 0,5 + 7а2
Д) . а8 - 3,5а3 + 7а2. Ж). а15 - 1,5а3 + 7а2. З). а8 - 1,5а3 + 7а2.
4.Жақшаны ашып ұқсас мүшелерін біріктір: 11 + (7а - 11).
В) 22 + 7а. А). 7а. Л). - 7а + 22.
5.Көбейтуді орында : 5(а + 1). М ) 5а + 1. Л ) 5а. Қ) 5а + 5
2 нұсқа
1. Бірмүшені стандарт түрге келтіріңіз : -6 х2 3 у3 х[2] у
А) 18х[4] у[4] Х) -18х[4] у[4] Щ) -6х[2] у[3] Ш) 6х[2] у[3]
2. Бірмүше дәрежесін анықта: -12а[2] в[3] с
С) 5 - ші дәрежелі Б)3 - ші дәрежелі А) 6 - ші дәрежелі Д) 2 - ші дәрежелі
3. Ұқсас мүшелерді біріктір: а[2]+2ав+в[2]+а[2]-2ав+в[2]
Н) 2а[2]+2в[2] О) 4ва П) 2а[2]+4ав+2в[2] Р) 2а[2]-4ав+2в[2]
4. Бөлуді орында: (-7ав[3]) * (-9ав)
К) -63в[2] У) 3а[3] в[4] Д) 63а[2] в[4] Ж) -3а[2] в[2]
5. Көбейтуді орында : 5(а + 1. Б). 5а. В. 5а + 5. . Ы) А. 5а + 1
6. Дәрежеге шығарыңыз: (4х [5] у[2])[2]
Щ) 4х[10] у[4] Ю) 16х[7] у[4] Э) 8 х[10] у[2] Ғ) 16х[10] у[4]
7. Көбейтуді орында : 3а2 (7 - а). Х.) 21а2 - 3а2. А). 21а2 -- 3а3. Т). - 21а3.
8. Көбейтуді орында: х[2] (9х[3]-3)
Н ) 9х[5]-3х[2] Г) 9х[6]-3х[2] Ш) 9х-3 Щ) 9х-3
9. Көпмүшенің дәрежесін анықта: а[5]+а[3] в[2]+а[3] в[3]+в[3]
Ч) 5 - ші дәрежелі Т)3 - ші дәрежелі А) 6 - ші дәрежелі Я) 2 - ші дәрежелі.
(2 нұсқаның 6-9 есептерін алдыңғы 5 есеті шығарган оқушы шығарады)
Тест тексеріп , ұпайларын бағалау парағына енгізеді.
VII.Қосымша тапсырма: С - тобы № 122.
Осы есептерлің жауаптарына назар аударалық : 1465 ; 2015; 550.
Қазақ хандығына 550 жыл
Рухы мен тілін жанындай сүйген,
Адамдар неге санаулы?
Ұлт үшін дәуір отына күйген,
Аталар болды алаулы.
Армандай асқар,
Жолдарға бастар,
Ісіңнен ұрпақ от алар.
Қалмайсың көштен,
Шықпайсың естен,
Тағдыры шыншыл аталар.
Құрметті ұстаздар қауымы және оқушылар бүгінгі cабаққа қатысқандарыңызға үлкен рахмет. Елбасымыз Н. Ә. Назарбаев <<Өз тарихын білмеген халық, өзін де сыйламайды>> деген. Сондықтан әр қайсымыз өз еліміз тарихын әрқашанда жадымызда сақтап, мақтан етейік. Ұлы Абай атамыз айтқандай <<Сен де бір кірпіш дүниеге, кетігін тап та бар қалан>> деп елімізді өркендетуге өз үлесімізді қосайық
Көк аспан түсіндей желбіреп байрағы,
Бір мүдде бір мақсат алдына қойғаны.
Көк түрік отаны бүгінгі қазақтың,
Тәуелсіз мәңгілік ел болу арманы,- деп сабағымызды аяқтаймыз.
VIII Қорытыңды . Бүгінгі сабақтан не түйдіңдер?
IХ. Бағалау. Суммативті бағалау. Берілген критерийге байланысты баллдар көмегімен бағалау.
Х Үйге тапсырма беру . Параграф 5-6 қайталау және С -тобынаң № 121.
Бағалау парағы.
№ Аты-жөні
Үй тапсырма тексеру.1-4 ұпай
Өткен тақырыпты қайталау.1 сүрақ -1 ұпай
Өздік жұмыс
1-3 Ұпай
Тест тапсырма
1- 5 ұпай
Қосымша тест 6- 9 сұрақтар1-3 Ұпай
Қосымша тапсырма
1- 3 Ұпай
Қорытынды баға
17-20 - ұпай <<5>> 14-17 ұпай - << 4>> 8-13 - ұпай <<3>>
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz