Фотосинтез

Биология. 9-сынып. ҚМЖ.

Сабақтың тақырыбы: Фотосинтез.

Сабақтың мақсаты: А) Оқушыларға фотосинтез үдерісінің ашылу тарихы, фазалары және оған қажетті жағдайлар жайлы білім беру;

Ә) Оқушыларға фотосинтез үдерісінің мәнін түсіндіре отырып, табиғатты аялауға баулу;

Б) Есеп шығару іс-дағдыларын дамыту

Күтілетін нәтиже: А) фотосинтез қандай ағза жасушаларында және қандай органоидтарында жүретінін біледі.

В) фотосинтез үдерісінің екі сатыда жүретінін біледі, фотосинтездің жалпы реакциясын қарапайым теңдеу түрінде сипаттай алады.

С) фотосинтез үдерісіне кең көлемде сипаттама бере алады, фотосинтез факторларын ажырата алады.

Сілтеме: «Биология» оқулығы М. Қ. Гильманов, А. Р. Соловьева, Л. Ү. Әбшенова

Алматы қаласы «Атамұра » баспаханасы, 2013 ж.

Сабақ жоспары:

Сабақ кезеңдері
Жоспар мазмұны
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушылар іс-әрекеті
Бағалау
Сабақ кезеңдері: Ұйымдастыру кезеңі
Жоспар мазмұны: Ынтымақтастық орнату
Мұғалім іс-әрекеті: Оқушылармен амандасып, көңіл-күйлерін сұрайды.
Оқушылар іс-әрекеті: Оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.
Бағалау:
Сабақ кезеңдері:
Жоспар мазмұны: Молекулалар әдісі арқылы оқушыларды жұптарға бөлу.
Мұғалім іс-әрекеті: Оқушыларды жұптастырады.
Оқушылар іс-әрекеті: Оқушылар бір-бірімен жұптасады.
Бағалау:
Сабақ кезеңдері: Үй тапсырмасын тексеру
Жоспар мазмұны: «Фронтальды сұрау» әдісі
Мұғалім іс-әрекеті:

«Фронтальды сұрау» әдісі арқылы оқушылардың үй тапсырмасына дайындығын тексереді.

  • - оттексіз ортада өмір сүре алатын тіршілік иелері қалай аталады?
  • - Анаэробтардың түрлері қандай?
  • - тынысалу үшін қандай жағдайлар қажет?
  • - АТФ-тың қандай мөлшері тынысалудың қай кезеңінде түзіледі?
Оқушылар іс-әрекеті: Фронтальды сұрақтарға жауап береді.
Бағалау: Жауап берген сұрақтарына байланысты оқушылар өздері жетон алу арқылы бағалау жүргізеді.
Сабақ кезеңдері: Жаңа сабақ
Жоспар мазмұны: «Ойлан, жұптас, талқыла» стратегиясы арқылы жаңа сабақты меңгерту. Мақсаты: оқушыларды жұптаса жұмыс істеуге баулу.
Мұғалім іс-әрекеті: Оқушыларға жаңа тақырыпқа сәйкес мәтін ұсынады.
Оқушылар іс-әрекеті: Оқушылар мәтін бойынша жұмыс жасайды. Әр жұптың жұмысы тыңдалады.
Бағалау: «Шапалақ» әдісі арқылы бағалау
Сабақ кезеңдері:
Жоспар мазмұны: Сергіту сәті
Мұғалім іс-әрекеті: Интерактивті тақтадан дене жаттығулары берілген видео көрсетіледі.
Оқушылар іс-әрекеті: Экранда берілген жаттығуды қайталап отырады.
Бағалау:
Сабақ кезеңдері: Қорытынды
Жоспар мазмұны: «Деңгейлік тапсырмалар» Мақсаты: Жаңа тақырыпты оқушылардың қалай меңгергендігін байқау.
Мұғалім іс-әрекеті:

А. Сілтеме табушылар тобы. Мәтінді оқи отырып, жаңа ұүымдарды тауып, анықтамасын оқу.

  • Фотосинтездің жарық сатысы
  • Фотосинтездің қараңғы сатысы
  • Фотолиз
  • Фотофосфорлану
  • Фотокорбаксилдеу

В. Баяндаушы топ: мәтінді оқи отырып, кесте құрастырып, оны баянда.

С. Ізденуші топ:

Фотосинтез жасыл пигмент хлорофиллі бар жасушаларда өтеді. күн жарығы энергиясының әсерінен көмірқышқыл газы мен судың оттегі мен көмірсуларға айналу үрдісі. Түзілген көмірсулар қорек ретінде қолданылады, ал оттегі атмосфераға түседі. Суретте фотосинтездің жалпы сұлбасы берілген.

Оқушылар іс-әрекеті: Оқушылар деңгейлік тапсырмаларды орындайды.
Бағалау: «Бас бармақ» арқылы бағалау
Сабақ кезеңдері:
Жоспар мазмұны: Үй тапсырмасы
Мұғалім іс-әрекеті: «Фотосинтез» тақырыбын оқып келу.
Оқушылар іс-әрекеті: Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазады.
Бағалау:
Сабақ кезеңдері:
Жоспар мазмұны:

Бағалау «Смайлик» арқылы бағалау

Мақсаты: бір-бірлерін бағалау

Мұғалім іс-әрекеті: Оқушылар жұмысына баға береді.
Оқушылар іс-әрекеті: Әр оқушы смайликтер арқылы бір-бірлеріне баға береді.
Бағалау:
Сабақ кезеңдері:
Жоспар мазмұны: Рефлексия.
Мұғалім іс-әрекеті: Оқушыларға рефлексия парағын таратады.
Оқушылар іс-әрекеті: Оқушылар рефлексия парағын толтырады.
Бағалау:

Ұқсас жұмыстар
Фотосинтез факторлары
Органикалық заттың ыдырауы
Жасыл өсімдіктердің ғарыштық рөлі органикалық заттарды түзу, энергияны жинақтау, көмірқышқыл газы мөлшерінің тұрақтылығын сақтау және атмосферада оттекті молайту, жерде топырақ түзілу әрекетіне қатысу
Топырақтан суды және минералды заттарды сіңіру органикалық және минералдық тыңайтқыштар. Фотосинтез, күннің жарығы мен хлорофилдің осы процестегі рөлі.
Өсімдіктің тыныс алуы және ауамен қоректенуі
Жасушаның құрылымы
Зат алмасу және жасушада энергияның өзгеруі
Көмірсуларға тән реакциялар
Жарықтың қысымы. П.Лебедевтің тәжірибелері
Қына-ерекше тірі ағза
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz