8-сынып биологиясы: Қалқанша, қалқанша маңы, тимус және бүйрек үсті бездерінің құрылысы мен қызметі

Биология. 8-сынып. ҚМЖ.

Сабақтың тақырыбы: Қалқанша бездің құрылысы мен қызметі. Қалқанша маңы бездері, тимус (айырша без) және бүйрек үсті бездері.

Сабақтың мақсаты: Қалқанша бездің құрылысы және маңызымен таныстыру. Оқушыларды организмнің гуморальдық реттелуінің биологиялық процестерімен таныстыруды жалғастыру .

Күтілетін нәтиже: А) қалқанша бездің адам денесінің қай жерінде орналасқанын және қандай гормон бөлетінін, бұл гормон жетіспеген кезде қандай аурулар туындайтынын біледі.

В) Қалқанша маңы бездерінен бөлінетін гормондардың қызметі, олардың бөліну мөлшері өзгерген кезде ағзада қандай өзгерістер болатынын түсінеді.

С) Қалқанша без, қалқанша маңы бездерінің құрылысы мен атқаратын қызметін сызбанұсқаларды пайдаланып талдай алады, қалқанша және қалқанша маңы бездерінің қызметі бұзылғанда пайда болатын ауруларды сипаттай алады.

Сілтеме: «Биология» оқулығы Е. Очкур, Л. Аманжолова, Р. Жұмабаева

Алматы қаласы «Мектеп » баспаханасы, 2012 ж.

Сабақ жоспары:

Сабақ кезеңдері
Жоспар мазмұны
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушылар іс-әрекеті
Бағалау
Сабақ кезеңдері: Кіріспе
Жоспар мазмұны: «Жүректен- жүрекке» Ұйымдастыру кезеңі. Ынтымақтастық орнату
Мұғалім іс-әрекеті: Оқушылармен амандасып, көңіл-күйлерін сұрайды.
Оқушылар іс-әрекеті: Оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.
Бағалау: Бәрекелді!
Сабақ кезеңдері: Тұсаукесер
Жоспар мазмұны:

Өткенді еске түсіру «Ыстық орындық»

Мақсаты: оқушыларды сұрақты дұрыс қоя білуге, жауапты толық айтуға үйрету.

Мұғалім іс-әрекеті: Оқушыларды ортадағы «ыстық орындыққа» отырғызып, қойылған сұрақтарға жауап беруін қадағалайды.
Оқушылар іс-әрекеті: Оқушылар бір-бірінің жауаптарын тыңдап, толықтырып отырады.
Бағалау: Өте жақсы
Сабақ кезеңдері:
Жоспар мазмұны:
Мұғалім іс-әрекеті: Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады.
Оқушылар іс-әрекеті: Оқушылар жаңа сабақтағы өз мақсаттарын қояды.
Бағалау:
Сабақ кезеңдері: Негізгі бөлім
Жоспар мазмұны: Топқа бөлу. «Атом молекулалары» ойыны. Топ ережесін еске түсіру, топ басшысын сайлау
Мұғалім іс-әрекеті: «Атом молекулалары» ойыны арқылы оқушыларды екі топқа бөледі.
Оқушылар іс-әрекеті: Оқушылар топқа бөлініп, топ ережесін нақтылайды, топ басшыларын сайлайды.
Бағалау:
Сабақ кезеңдері: Жаңа сабақ
Жоспар мазмұны: «Джигсо» стратегиясы арқылы жаңа сабақты меңгерту. Мақсаты: сұрақтар топтамасымен жұмыс істеудің құрылымдалған тәсілі және топта жұмыс істеуге мүмкіндік береді.
Мұғалім іс-әрекеті:

Оқушыларға жаңа тақырыпқа сәйкес мәтін ұсынады.

Мойында көмекейдің алдыңғы жағында пішіні таға тәрізді, өзара байланысқан екі бөліктен тұратьн қалқанша без орналасқан. Оның массасы - 15-30 г. Ол бірқатар гормондар бөліп шығарады. Олардың ішінде негізгісі тироксин зат алмасуды реттейді, органикалык заттардың тотығу процестеріне, даму, өсу процестерін реттеуге катысады. Ұлпалардың бөлінуіне, жүйке және жүрек іс-әрекетінің қозуын күшейтуге қатысады.

Қалқаншамаңы бездері қ алқанша бездің артқы бөлігінде орналаскан. жалпы массасы 0, 1-0, 13 г, мөлшері өте кішкентай, екі жұп. Осы бездердің гормондары қандағы Р ж\е Са тұзды реттейді, ішекте Са сіңуін және кальцийдің бүйректерде кері сіңуін қамтамасыз етеді.

Оқушылар іс-әрекеті: Оқушылар мәтін бойынша жұмыс жасайды. Әр топтың жұмысы тыңдалады.
Бағалау: Смайликтер арқылы бағалау
Сабақ кезеңдері:
Жоспар мазмұны: Сергіту сәті
Мұғалім іс-әрекеті: Интерактивті тақтадан дене жаттығулары берілген видео көрсетіледі.
Оқушылар іс-әрекеті: Экранда берілген жаттығуды қайталап отырады.
Бағалау:
Сабақ кезеңдері:
Жоспар мазмұны:

Постер қорғау.

Мақсаты: Екі топ берілген тақырып бойынша постер жасап, қорғайды.

Мұғалім іс-әрекеті:

І топ. «Қалқанша безі»

ІІ топ. «Қалқанша маңы бездері»

Оқушылар іс-әрекеті: Екі топ жасаған постерлерін қорғайды, оқушылар бір-бірлерін тыңдап, бағалайды.
Бағалау: Жарайсыңдар, өте тамаша!
Сабақ кезеңдері: Қоры-тынды
Жоспар мазмұны: «Биологиялық диктант» Мақсаты: Жаңа тақырыпты оқушылардың қалай меңгергендігін байқау.
Мұғалім іс-әрекеті: . . . барлық омыртқалы жануарларда болатын ішкі секреция бездерінің ішіндегі ең ірісі. Қалқанша безден бөлінетін гормондар жетіспесе адам . . . ауруына шалдығады. Қалқаншамаңы бездері . . . бөледі . . . - бүйректің жоғарғы ұшына орналасқан жұп бездер.
Оқушылар іс-әрекеті: Оқушылар биологиялық диктантты жазып, көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қояды.
Бағалау: Балдық жүйе арқылы бағалау. Биологиялық диктант мәтініндегі әр дұрыс сөйлемге - 1 ұпай.
Сабақ кезеңдері:
Жоспар мазмұны: Үй тапсырмасы
Мұғалім іс-әрекеті: Қалқанша бездің құрылысы мен қызметі. Қалқанша маңы бездері, тимус (айырша без) және бүйрек үсті бездері. - оқып келу.
Оқушылар іс-әрекеті: Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазады.
Бағалау:
Сабақ кезеңдері:
Жоспар мазмұны:

Бағалау «Басбармақ» әдісі

Мақсаты: бір-бірлерін бағалау

Мұғалім іс-әрекеті: Оқушылар жұмысына баға береді.
Оқушылар іс-әрекеті: Әр оқушы бас бармақтарының көмегімен бір-бірлеріне баға береді.
Бағалау: Бәрекелді!
Сабақ кезеңдері:
Жоспар мазмұны: Рефлексия. «Ойлаудың алты қалпағы»
Мұғалім іс-әрекеті: Оқушыларға 6 түрлі қалпақ кигізіп, ойларын тыңдау
Оқушылар іс-әрекеті: Оқушылар 6 түрлі қалпақ киіп өз ойларын ортаға салады.
Бағалау:

Бекетаев Тыныштық,

ЖОББ Мереке мектеп-балабақшасы,

Тасқала ауданы


Ұқсас жұмыстар
Қалқанша маңы бездері, тимус және бүйрек үсті бездері: құрылысы, гормондары, қызметі және алдын алу шаралары
8-сынып Биология: Бұлшықет пен жүйке ұлпалары және қалқанша, қалқаншамаңы, тимус пен бүйрекүсті бездерінің құрылысы мен қызметі
8-сынып биологиясы: Қалқанша безінің құрылысы мен қызметі сабақ жоспары
8 «А» сыныпқа арналған биология сабағы: қалқанша, қалқаншамаңы, айырша және бүйрекүсті бездерінің құрылысы мен қызметтері
8-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Қалқанша бездің құрылысы мен қызметі
8-сынып биологиясы: Ұйқы безі, жыныс бездері және бүйрекүсті бездерінің құрылымы мен гормондық қызметі - сабақ жоспары
Ұйқы безінің инсулинінің қандағы глюкозаны реттеудегі рөлі және ішкі секреция бездерінің жыныстық жетілуді реттеудегі қызметі
8-сынып биологиясы: Зәр шығару жүйесінің құрылысы мен қызметі - сабақ жоспары
Зәр шығару жүйесінің құрылысы мен қызметі: бүйрек пен зәр түзілуі
8-сынып биологиясы: Өкпенің құрылысы мен қызметі - сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz