Санды көбейтіндіге көбейту және бөлу

Пәні: Математика
1. Көп таңбалы сандарды көбейту мен бөлуден тұрған білімдерін нақтылау, тиянақтау.
2. Есеп шығару, есептеу дағдыларын жетілдіру, салыстырып, талдай білуге баулу.
1. Санды көбейтіндіге көбейту және бөлудің тиімді тәсілін біледі.
2. Мәселе есептерді салыстыра отырып орындай алады.
3. Өзгенің және өзінің жұмысын бағалай алады.
1. Кіріспе
2. Тұсау кесер
3. Негізгі бөлім
4. Қорытынды бөлім
3. Жеке жұмыс «Семантикалық карта»
4. Топтық жұмыс
5. Деңгейлік тапсырма
6. Жұптық жұмыс «Пилот және навигатор» о. ү. о
7. Математикалық диктант
Ұйымдастыру
Амандасу.
1. Топқа бөліну
2. Бағалау түрлерін анықтау
3. Сабақ барысымен таныстыру
Сәлемдесу.
Қыс мезгіліне қатысты суреттері.
Бағалау түрін, шарттарын түсіндіру, Сабақтың барысын түсіндіру
Топқа қар, аққала, мұз, шана суреттері арқылы бөлінеді.
Кестені толтырады
Топ жетекшісін сайлайды.
.
Өткен тақырыптарды пысықтау
Үй тапсырмасын пысықтау
№ 9, 122 бет Теңдеулерді шешіңдер
Әр оқушы өз жұмысын тақ-тамен салыстытыра оты-
рып тексеру
Кірспе
Кіріспе бөлім
Тиімді тәсілмен есептеп тап: №1(жеке ж)
Негізгі кезең
Тұсаукесер
1 кезең «Жапалақтап ақша қар»
«Кір жаятын жіп» әдісі Тиімді тәсілмен есептеп тап: № 2 ( тақтамен ж)
Тақтаға ақ параққа жазылған тапсырма ілінеді.
Амалдарды топқа бөліп беру.
Әр топтан оқушы шығып ақ парақта жазылған тапсырманы орындайды. Келесі бетінен ауызша мадақтама сөздерді оқиды.
Ауызша бағалау
Негізгі бөлім
2-кезең : “Аққала - ақ бала”
№ 4 Тиімді тәсілді қолданып,
қалдықпен бөлуді орында «Пилот пен навигатор» әдісі /жұптық жұмыс /
3-кезең: “Қыс қызығы”
№ 5, № 6 /топтық жұмыс/
4-кезең: “Зырлайды шанамыз”
№7 Математикалық диктант /өзіндік жұмыс/
Топтағы оқушыларға тапсырма береді.
Топқа есептің шартын, сұрағын, шешуін, жауабын құруға есептер шығару.
Өрнекті математикалық диктант ретінде алады.
Әр топтан оқушылар жұптасып орындайды. Пилот түсіндіреді, навигатор орындайды.
Топта оқушылар бірлесе отырып, есептерді постерге орындайды.
Оқушылар өрнектің мәнін ғана дәптерге жазады.
Бекіту кезеңі
Бағалау
1. «Бағдаршам» б\ша топтық бағалау
2. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» б\ша топтық бағалау
3. Топ бақылаушылары сабақ барысында топ мүшелерінің әрекеттеріне баға береді.
4. Өзін-өзі бағалау.
5. Жұптық бағалау.
Үйге тапсырма: №3, 122 бет
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz