Сабақ жоспары :: Психология
Файл қосу
Менің досым осындай
Сабақтың тақырыбы: Менің досым осындай
Сабақтың мақсаты:
Білімділік-оқушыларға достық туралы ұғымды толық игерту, достарын бағалауға, құрметтеуге үйрету.
Дамытушылық - есте сақтау, ойлау қабілетін, сөздік қорын дамыту.
Тәрбиелік - досының айтқанын аяғына дейін тыңдауға, кез келген уақытта көмектесе білуге тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: суреттер, АТҚ.
Әдіс - тәсілдері: түсіндіру, көрсету, сұрақ - жауап, әр түрлі ойындар, мақал - мәтелдер, сергіту сәті,АТҚ.
Сабақтың барысы:
I.Ұйымдастыру.
- оқушылармен амандасу;
- сынып тазалығын тексеру;
II. Үй тапсырмасын тексеру;
Достарымен құраған диалогты сыныптастарымен бөлісу
III.Жаңа сабақ
<<Жан досым>> әнін тыңдау
Балалар бұл ән кім туралы?
Қандай дос туралы?
Сендерде осындай дос бар ма?
Балалар, бүгінгі сабақтың тақырыбы <<Менің досым осындай>> - деп аталады.
Дос, достық дегеніміз адамдар арасындығы жақсы қарым - қатынасты, бір - біріне деген сүйіспеншілік, жанашырлық сезімін айтамыз.
Достар бір - бірін ренжітпейді, керісінше нағыз достар бір - бірін құрметтейді, сыйлайы, кешірімді болады.
Достық сезім тек қана адамдар арасында емес, ел мен елдің арасында да болады. Мысалы біздің Қазақстан Республикасы басқа мемлекеттермен достық қарым - қатынаста. Балалар сендер де бір - бірлеріңді ренжітпей тату - тәтті ойнасаңдар, бір - біріңе сыйлы болыңдар, сендерде де достық сезім пайда болады.
Ой қозғау
Дос қандай болу керек?
дос
Сабырлы, мақтаншақ, әдепсіз,ақылсыз,жақсы, адал, амал,мейірімді, төзімді,қарапайым
Сөздікпен жұмыс
Алғырлық-восприимчивость
Білімділік-начитанность
Еңбекқорлық-трудолюбие
Ұйымдастырушылық-организаторская способность
Қайсарлық-настойчивость,решительность
Салмақтылық-серьезность
Табандылық-упорство
Жауапкершілік-ответственность
Көкірек кермеу-быть негордым
-екі сөзге сөйлем құрау
2. Мәтінмен жұмыс
Менің досым - Медет. Ол өзінің алғырлығымен,білімділгімен,еңбекқорлық қасиеттерімен көзге түседі. Медеттің жақсы бір қасиеті-ұйымдастырушылық қабілеті. Маған оның мінезіндегі ұнайтын қасиеттер қайсарлық, салмақтылық, табандылық. Қандай іс болмасын жауап кершілікпен қарайды.Сол үшін оны ұстаздары мақтап жүреді. Бірақ ешқашан көкірек кермейтін. Міне,осындай досымды мен мақтан тұтамын.
3.Медет қандай бала?
Сенің досың осындай ма?
4. Мәтіндегі досым деген сөзді септеу.
˅IСергіту сәті:
Ән айтамыз
Ойын: <<Менің айтуым бойынша>>.
Ойын шарты: Балалар мен бір баланы суреттеп айтамын, сендер сол баланы табуларың қажет (ол кім?) 2 - 3 баланы суреттеп айту.
˅. Сабақты қорытындылау. <<Өзің жақсы болсаң досың да көп болады>>.
<<Жолдасы көптің олжасы көп>> деген осыдан шыққан, бәріміз дос болып, қуанышымызды бірге бөлісейік.
Тақтаға күннің көзі ілінеді. Күннің көзінің айналасына саулелеріне балалар тілектерін айтып іледі.
- Денің сау болсын!.
- Әрдайым күліп жүрейік!.
- Әрқашан күн сөнбесін!.
- Елімізде тыныштық болсын!.
- Досымыз көп болсын!.
˅I. Бағалау
˅II.Үйге тапсырма: Дос туралы әңгімелеу
Сабақтың мақсаты:
Білімділік-оқушыларға достық туралы ұғымды толық игерту, достарын бағалауға, құрметтеуге үйрету.
Дамытушылық - есте сақтау, ойлау қабілетін, сөздік қорын дамыту.
Тәрбиелік - досының айтқанын аяғына дейін тыңдауға, кез келген уақытта көмектесе білуге тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: суреттер, АТҚ.
Әдіс - тәсілдері: түсіндіру, көрсету, сұрақ - жауап, әр түрлі ойындар, мақал - мәтелдер, сергіту сәті,АТҚ.
Сабақтың барысы:
I.Ұйымдастыру.
- оқушылармен амандасу;
- сынып тазалығын тексеру;
II. Үй тапсырмасын тексеру;
Достарымен құраған диалогты сыныптастарымен бөлісу
III.Жаңа сабақ
<<Жан досым>> әнін тыңдау
Балалар бұл ән кім туралы?
Қандай дос туралы?
Сендерде осындай дос бар ма?
Балалар, бүгінгі сабақтың тақырыбы <<Менің досым осындай>> - деп аталады.
Дос, достық дегеніміз адамдар арасындығы жақсы қарым - қатынасты, бір - біріне деген сүйіспеншілік, жанашырлық сезімін айтамыз.
Достар бір - бірін ренжітпейді, керісінше нағыз достар бір - бірін құрметтейді, сыйлайы, кешірімді болады.
Достық сезім тек қана адамдар арасында емес, ел мен елдің арасында да болады. Мысалы біздің Қазақстан Республикасы басқа мемлекеттермен достық қарым - қатынаста. Балалар сендер де бір - бірлеріңді ренжітпей тату - тәтті ойнасаңдар, бір - біріңе сыйлы болыңдар, сендерде де достық сезім пайда болады.
Ой қозғау
Дос қандай болу керек?
дос
Сабырлы, мақтаншақ, әдепсіз,ақылсыз,жақсы, адал, амал,мейірімді, төзімді,қарапайым
Сөздікпен жұмыс
Алғырлық-восприимчивость
Білімділік-начитанность
Еңбекқорлық-трудолюбие
Ұйымдастырушылық-организаторская способность
Қайсарлық-настойчивость,решительность
Салмақтылық-серьезность
Табандылық-упорство
Жауапкершілік-ответственность
Көкірек кермеу-быть негордым
-екі сөзге сөйлем құрау
2. Мәтінмен жұмыс
Менің досым - Медет. Ол өзінің алғырлығымен,білімділгімен,еңбекқорлық қасиеттерімен көзге түседі. Медеттің жақсы бір қасиеті-ұйымдастырушылық қабілеті. Маған оның мінезіндегі ұнайтын қасиеттер қайсарлық, салмақтылық, табандылық. Қандай іс болмасын жауап кершілікпен қарайды.Сол үшін оны ұстаздары мақтап жүреді. Бірақ ешқашан көкірек кермейтін. Міне,осындай досымды мен мақтан тұтамын.
3.Медет қандай бала?
Сенің досың осындай ма?
4. Мәтіндегі досым деген сөзді септеу.
˅IСергіту сәті:
Ән айтамыз
Ойын: <<Менің айтуым бойынша>>.
Ойын шарты: Балалар мен бір баланы суреттеп айтамын, сендер сол баланы табуларың қажет (ол кім?) 2 - 3 баланы суреттеп айту.
˅. Сабақты қорытындылау. <<Өзің жақсы болсаң досың да көп болады>>.
<<Жолдасы көптің олжасы көп>> деген осыдан шыққан, бәріміз дос болып, қуанышымызды бірге бөлісейік.
Тақтаға күннің көзі ілінеді. Күннің көзінің айналасына саулелеріне балалар тілектерін айтып іледі.
- Денің сау болсын!.
- Әрдайым күліп жүрейік!.
- Әрқашан күн сөнбесін!.
- Елімізде тыныштық болсын!.
- Досымыз көп болсын!.
˅I. Бағалау
˅II.Үйге тапсырма: Дос туралы әңгімелеу
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz