Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Сайын Мұратбеков Қылау әңгімесі
Пәні: қазақ әдебиеті
Күні:17 наурыз
8 <<а>>сыныбы
Сабақтың тақырыбы:
Сайын Мұратбеков <<Қылау>> әңгімесі
Сабақтың мақсаты:
Жазушы туралы мәлімет беріп,оқушылар бойындағы білімдерін толықтыра отырып,жаңа білімді игеруге, тілдік сөйлеу және жазу мәнерін дамытуына,шығармашылық қабілеттерін арттыруына жағдай жасау.
Күтілетін нәтиже:
Сайын Мұратбековтың әңгімесінің мазмұнын терең меңгереді,шығарманы талдай біледі.Оқушылар әңгімемен жұмыс істеп,негізгі ойды таба алады.Өз ойларын ашық,нақты жеткізе алады.
Қолданатын құралдар:
үлестірмелі материал,оқулық,постер,маркерлер
Сабақ кезеңдері және уақыт:
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
1.Кіріспе(2мин)
Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру (5 мин)
1.Ұйымдастыру кезең
Мұғалім оқушыларды жақсы көңіл күймен қарсы алады.
2.Тренинг өткізеді.(<<Тілек білдіру>>)
Оқушылар мұғаліммен амандасады.
Шеңберге тұрып,алақандарын түйістіріп,бір-біріне тілек білдіреді.
2.Тұсау кесер
Қызығушылық ояту (6 мин)
3. Үй жұмысын тексеру
а) Сәйкестендіру тест шешу.
б) Өзін-өзі тексеру.
Интерактивті тақтада тест тапсырмалары.
Мұғалім жауап парақтарын таратады.
Интерактивті тақтада тест жауаптары және бағалау критерийлері.
Сәйкестендіру тест
№
Сөйлем
№
Кейіпкер
1
-Қара Көже,мынаның не екенін білесің бе?Біз легерьге баратын болдық.Ал сен көшедегі иттерді тәртіпке салуға ауылда қалатын болдың.
а
Сәйбек қарт
2
-<<Қызыл Жебе>>деген ерен жүйрік жылқы еді,Иван Владимирович.Ауылдың балаларымен жалаң аяқ жаяу жарыста мен де жүйрік болдым.
б
Қожа
3
-Мен сенің әкеңе қарыздыгер адаммын.Менің мойнымда оның тиыны емес,теңге емес,бақанадай бір қарасы жүр.
в
Жантас
4
-Төбемнен шатыр етіп жай түскендей болды.Не істерімді білмеген қалпымда орнымнан сүйретіліп түрегеле бердім.Маңдайымнан бұрқ етіп суық терім шығып кетті.
с
Салиха апасы
5
-Аруақ ,құдай алдында күнәға қалма.Өзі тірі жетім байғұсты тумай жатып қу құдай қыспаққа алғаны аздай, о несі-ай!Оқысын.
д
Тұрар
Оқушылар белгіленген уақытта тапсырманы орындайды.
Оқушылар өз-өздерін тексереді және критерийлер бойынша бағалайды.
Сәйкестендіру тест жауаптары
№
Сөйлем
№
Кейіпкер
1
-Қара Көже,мынаның не екенін білесің бе?Біз легерьге баратын болдық.Ал сен көшедегі иттерді тәртіпке салуға ауылда қалатын болдың.
в
Жантас
2
-<<Қызыл Жебе>>деген ерен жүйрік жылқы еді,Иван Владимирович.Ауылдың балаларымен жалаң аяқ жаяу жарыста мен де жүйрік болдым.
д
Тұрар
3
-Мен сенің әкеңе қарыздыгер адаммын.Менің мойнымда оның тиыны емес,теңге емес,бақанадай бір қарасы жүр.
а
Сәйбек қарт
4
-Төбемнен шатыр етіп жай түскендей болды.Не істерімді білмеген қалпымда орнымнан сүйретіліп түрегеле бердім.Маңдайымнан бұрқ етіп суық терім шығып кетті.
б
Қожа
5
-Аруақ ,құдай алдында күнәға қалма.Өзі тірі жетім байғұсты тумай жатып қу құдай қыспаққа алғаны аздай, о несі-ай!Оқысын.
с
Салиха апасы
Бағалау критерийлері:
5 дұрыс жауап - <<5>>
4 дұрыс жауап - <<4>>
2 дұрыс жауап - <<3>>
Топқа бөліну
(3 мин)
а)Үш топқа бөлінуді ұсынады. Әр кейіпкер өз тобын табады.
Топ басшысына бағалау парағын ұсынады.
1-топ-Б.Соқпақбаев <<Менің атым-Қожа>>кейіпкерлері.
2-топ-Ш.Мұртаза <<Бала Тұрар>> кейіпкерлері.
3-топ-Т.Сұлтанбеков <<Ғажайып планета>> кейіпкерлері.
Топ басшысын сайлайды,топ ережесін қабылдайды.
Кейіпкерлер:Қара Қожа,Жантас,Майқанова апай,Елшібек Оразов,Физиомеханикалық <<Кибер>>, Дәрігер Мәриям Темірболатова,Биолог Тұранов, Тұрар,Салиха апай,Иван Владимирович,Атамырза.
3.Негізгі бөлім
Мағынаны тану
(10 мин)
б)Сайын Мұратбековтың өмірбаянымен танысып,постер жасау және қорғау.
Бағалау <<Екі жұлдыз,бір тілек>>
Оқушылар С.Мұратбековтың өмірбаянымен танысып,постер жасап,қорғайды.
Топ мүшелері бір-бірінің жауаптарын тындап,бағалайды.
Түсіну
(6 мин)
в)Топтарға тапсырма тарату.
1.-топМағынаны тану.
Қылау-
Қамыт-сайман-
Сегіз өрім дырау қамшы-
Ат-дорба-
Доға-
2-топ. Әңгіменің композиясын құрылымын талдау
1.Оқиғаның басталуы-
2. Оқиғаның дамуы-
3. Оқиғаның шиеленісуі-
4. Оқиғаның шарықтауы-
5. Оқиғаның аяқталуы немесе шешімі-
3-топ. Венн диаграммасын жасау.
Сатай мен Рәбиға.Ұқсастықтары мен айырмашылықтары.
Оқушылар тапсырмаларды белгіленген уақытта аяқтап, бір-бірін тындап,бағалайды.
Сегіту сәті
Қосымша ақпарат.
2014 жылы республикалық <<Бір ел-бір кітап>> акциясы қазылар алқасының шешімі бойынша Сайын Мұратбековтың <<Жусан иісі>> және <<Басында Үшқараның>> атты шығармалары Қазақстанда қалың оқырман қауымға жыл кітабы болып ұсынылды. <<Жусан иісі>> атты повесінде 1942 жылдың оқиғалары, соғыс зардабы бақытсыздыққа ұшыратқанына қарамай, дарынды Аян атты бала, балаларға арнап ертегілерді ойдан шығару туралы жазылған. <<Басында Үшқараның>> атты әңгімеде кейіпкер Әсеттің он сегіз жасар Шынар деген қызға нәзік сезімдері туралы айтылған.
Оқушылар ақпарат тыңдап,демалады.
Қорытынды бөлім
Кері байланыс
Көңіл күйлер смайликтерін тақтаға іліп қояды. <<Бүгінгі менің сабақтағы көңіл күйім>>
Оқушылар бүгінгі сабақтың тақырыбын ашатын бір сөйлем жазады.
Бағалау
Топ басшылары бағалау парақтардағы критерийлер бойынша топ мүшелерін бағалайды.
Үй жұмысы
254-268 бет оқу,1-5сұрақтарға жауап беру
Күні:17 наурыз
8 <<а>>сыныбы
Сабақтың тақырыбы:
Сайын Мұратбеков <<Қылау>> әңгімесі
Сабақтың мақсаты:
Жазушы туралы мәлімет беріп,оқушылар бойындағы білімдерін толықтыра отырып,жаңа білімді игеруге, тілдік сөйлеу және жазу мәнерін дамытуына,шығармашылық қабілеттерін арттыруына жағдай жасау.
Күтілетін нәтиже:
Сайын Мұратбековтың әңгімесінің мазмұнын терең меңгереді,шығарманы талдай біледі.Оқушылар әңгімемен жұмыс істеп,негізгі ойды таба алады.Өз ойларын ашық,нақты жеткізе алады.
Қолданатын құралдар:
үлестірмелі материал,оқулық,постер,маркерлер
Сабақ кезеңдері және уақыт:
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
1.Кіріспе(2мин)
Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру (5 мин)
1.Ұйымдастыру кезең
Мұғалім оқушыларды жақсы көңіл күймен қарсы алады.
2.Тренинг өткізеді.(<<Тілек білдіру>>)
Оқушылар мұғаліммен амандасады.
Шеңберге тұрып,алақандарын түйістіріп,бір-біріне тілек білдіреді.
2.Тұсау кесер
Қызығушылық ояту (6 мин)
3. Үй жұмысын тексеру
а) Сәйкестендіру тест шешу.
б) Өзін-өзі тексеру.
Интерактивті тақтада тест тапсырмалары.
Мұғалім жауап парақтарын таратады.
Интерактивті тақтада тест жауаптары және бағалау критерийлері.
Сәйкестендіру тест
№
Сөйлем
№
Кейіпкер
1
-Қара Көже,мынаның не екенін білесің бе?Біз легерьге баратын болдық.Ал сен көшедегі иттерді тәртіпке салуға ауылда қалатын болдың.
а
Сәйбек қарт
2
-<<Қызыл Жебе>>деген ерен жүйрік жылқы еді,Иван Владимирович.Ауылдың балаларымен жалаң аяқ жаяу жарыста мен де жүйрік болдым.
б
Қожа
3
-Мен сенің әкеңе қарыздыгер адаммын.Менің мойнымда оның тиыны емес,теңге емес,бақанадай бір қарасы жүр.
в
Жантас
4
-Төбемнен шатыр етіп жай түскендей болды.Не істерімді білмеген қалпымда орнымнан сүйретіліп түрегеле бердім.Маңдайымнан бұрқ етіп суық терім шығып кетті.
с
Салиха апасы
5
-Аруақ ,құдай алдында күнәға қалма.Өзі тірі жетім байғұсты тумай жатып қу құдай қыспаққа алғаны аздай, о несі-ай!Оқысын.
д
Тұрар
Оқушылар белгіленген уақытта тапсырманы орындайды.
Оқушылар өз-өздерін тексереді және критерийлер бойынша бағалайды.
Сәйкестендіру тест жауаптары
№
Сөйлем
№
Кейіпкер
1
-Қара Көже,мынаның не екенін білесің бе?Біз легерьге баратын болдық.Ал сен көшедегі иттерді тәртіпке салуға ауылда қалатын болдың.
в
Жантас
2
-<<Қызыл Жебе>>деген ерен жүйрік жылқы еді,Иван Владимирович.Ауылдың балаларымен жалаң аяқ жаяу жарыста мен де жүйрік болдым.
д
Тұрар
3
-Мен сенің әкеңе қарыздыгер адаммын.Менің мойнымда оның тиыны емес,теңге емес,бақанадай бір қарасы жүр.
а
Сәйбек қарт
4
-Төбемнен шатыр етіп жай түскендей болды.Не істерімді білмеген қалпымда орнымнан сүйретіліп түрегеле бердім.Маңдайымнан бұрқ етіп суық терім шығып кетті.
б
Қожа
5
-Аруақ ,құдай алдында күнәға қалма.Өзі тірі жетім байғұсты тумай жатып қу құдай қыспаққа алғаны аздай, о несі-ай!Оқысын.
с
Салиха апасы
Бағалау критерийлері:
5 дұрыс жауап - <<5>>
4 дұрыс жауап - <<4>>
2 дұрыс жауап - <<3>>
Топқа бөліну
(3 мин)
а)Үш топқа бөлінуді ұсынады. Әр кейіпкер өз тобын табады.
Топ басшысына бағалау парағын ұсынады.
1-топ-Б.Соқпақбаев <<Менің атым-Қожа>>кейіпкерлері.
2-топ-Ш.Мұртаза <<Бала Тұрар>> кейіпкерлері.
3-топ-Т.Сұлтанбеков <<Ғажайып планета>> кейіпкерлері.
Топ басшысын сайлайды,топ ережесін қабылдайды.
Кейіпкерлер:Қара Қожа,Жантас,Майқанова апай,Елшібек Оразов,Физиомеханикалық <<Кибер>>, Дәрігер Мәриям Темірболатова,Биолог Тұранов, Тұрар,Салиха апай,Иван Владимирович,Атамырза.
3.Негізгі бөлім
Мағынаны тану
(10 мин)
б)Сайын Мұратбековтың өмірбаянымен танысып,постер жасау және қорғау.
Бағалау <<Екі жұлдыз,бір тілек>>
Оқушылар С.Мұратбековтың өмірбаянымен танысып,постер жасап,қорғайды.
Топ мүшелері бір-бірінің жауаптарын тындап,бағалайды.
Түсіну
(6 мин)
в)Топтарға тапсырма тарату.
1.-топМағынаны тану.
Қылау-
Қамыт-сайман-
Сегіз өрім дырау қамшы-
Ат-дорба-
Доға-
2-топ. Әңгіменің композиясын құрылымын талдау
1.Оқиғаның басталуы-
2. Оқиғаның дамуы-
3. Оқиғаның шиеленісуі-
4. Оқиғаның шарықтауы-
5. Оқиғаның аяқталуы немесе шешімі-
3-топ. Венн диаграммасын жасау.
Сатай мен Рәбиға.Ұқсастықтары мен айырмашылықтары.
Оқушылар тапсырмаларды белгіленген уақытта аяқтап, бір-бірін тындап,бағалайды.
Сегіту сәті
Қосымша ақпарат.
2014 жылы республикалық <<Бір ел-бір кітап>> акциясы қазылар алқасының шешімі бойынша Сайын Мұратбековтың <<Жусан иісі>> және <<Басында Үшқараның>> атты шығармалары Қазақстанда қалың оқырман қауымға жыл кітабы болып ұсынылды. <<Жусан иісі>> атты повесінде 1942 жылдың оқиғалары, соғыс зардабы бақытсыздыққа ұшыратқанына қарамай, дарынды Аян атты бала, балаларға арнап ертегілерді ойдан шығару туралы жазылған. <<Басында Үшқараның>> атты әңгімеде кейіпкер Әсеттің он сегіз жасар Шынар деген қызға нәзік сезімдері туралы айтылған.
Оқушылар ақпарат тыңдап,демалады.
Қорытынды бөлім
Кері байланыс
Көңіл күйлер смайликтерін тақтаға іліп қояды. <<Бүгінгі менің сабақтағы көңіл күйім>>
Оқушылар бүгінгі сабақтың тақырыбын ашатын бір сөйлем жазады.
Бағалау
Топ басшылары бағалау парақтардағы критерийлер бойынша топ мүшелерін бағалайды.
Үй жұмысы
254-268 бет оқу,1-5сұрақтарға жауап беру
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz