Натурал сандарды жазу

Қысқа мерзімді сабақ жоспары.

І- тоқсан
Сабақ №2
Уақыт 45 минут
Пән: Математика
Сыныбы 5 «б»
І- тоқсан: Сабақ атауы
: Натурал сандарды жазу
І- тоқсан: Жалпы мақсаты
: Натурал сандарды жазуға және оқуға дағдыландыру.
І- тоқсан: Оқыту нәтижелері
:

Оқушы сабақ соңында

  • Натурал сандарды жазуға және оқуға машықтанады.
  • Сыни тұрғыдан ойлап, шешім қабылдауға дағдыланады.
  • Бұрын білетін мәліметтеріне қосымша мәлімет қосады;
  • постерге салып қорғауға, қорытынды айтуға үйренеді.
  • Бағалау критерийлері бойынша өзін-өзі бағалауға және топты бағалауға үйренеді.
І- тоқсан: Бағалау
: Формативті баға
І- тоқсан: Көрнекіліктер
: Ресурстар, АКТ
І- тоқсан: Кезең
: Мұғалімнің іс-әрекеті
Сабақ №2: Оқушының іс-әрекеті
Уақыт 45 минут: Уақыт
Пән: Математика: Дифференциация
І- тоқсан: Кіріспе
:

Сәлемдесу

Ойсергек

Топқа бөлу

Сабақ №2:

Сәлемдеседі

Бір-біріне жақсы тілек айту.

Ай аттары арқылы топқа бөлу

Үй тапсырмасын айтады (пікірбөлісу)

Уақыт 45 минут:

1мин

2 мин

5 мин

Пән: Математика: Жетелеуші сұрақтар
І- тоқсан: Негізгі бөлім
:

Берілген есепті

топта талқылап, есептің шығару жолдарын қарастырады.

Кітаппен жұмыс №4, №8, №9

Сұрақ-жауап кезеңі

Сабақ №2:

Сұраққа өз ойларын айтады(ой қозғау)

Оқулықтағы есептерді шығарады

Берілген сұрақты топ ішінде талқылап, постерде қорғайды.

Уақыт 45 минут:

9 мин

12 мин

8 мин

3 мин

Пән: Математика: Бағыттаушы сұрақтар
І- тоқсан: Қорытынды
: Сабақ барысын өзгерткің келе ме?
Сабақ №2: Стикерге ойын жазады немесе ауызша айтады
Уақыт 45 минут: 2 мин
Пән: Математика: Кеңестер
І- тоқсан: Бағалау
: Өзін-өзі бағалайды, топты бағалайды
Сабақ №2: 2 мин
Уақыт 45 минут:
І- тоқсан: Үй тапсырмасы
: №12
Сабақ №2: 1 мин
Уақыт 45 минут:

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: Ақбаева Қ

Қыска мерзімді сабақ жоспары

Сынып: 5
Күні:
Пәні: математика
Сынып: 5: Сабақтың тақырыбы
Күні:: Санды және әріпті өрнектер
Сынып: 5: Сілтеме:
Күні:: Күнтізбелік жоспар, орта мерзімді жоспар
Сынып: 5: Жалпы мақсаттар:
Күні:: Санды және әріпті өрнектер ұғымын қалыптастыру Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлай білу дағдыларын дамыта отырып, көбейті мен бөлудің негізгі қасиеттерін өмірде пайдала білуге дағдыландыру.
Сынып: 5: Ресурстар:
Күні:: Оқулық, интерактивті тақта, сабаққа қажетті ресурстар.
Сынып: 5: Әдіс - тәсілдер
Күні:: Тәсілі : жеке, жұппен, топпен
Пәні: математика: Әдісі: АКТ, СТО, диалог
Сынып: 5: Оқыту нәтижесі:
Күні:: Топқа бөлу барысында жағымды психологиялық ахуал тудыру. Тақырыпқа теориялық талдау жасалады. Оқушылар жекелеме, жұппен, топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды, жинақтайды, қортындылайды, бағалайды.
Сынып: 5: Түйінді идеялар
Күні:: Әріпті өрнек, санды өрнек. Ауыстырымдылық, терімділік, үлестірімділік заңдары
Сынып: 5: Дерек көздер
Күні:: Оқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер.
Сынып: 5: Сабақтың барысы
Күні:: Мұғалімнің іс - әрекеті
Пәні: математика: Оқушының іс - әрекеті
Кіріспе
2-минут

Оқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық.

Өлшем бірліктері бойынша топқа бөлу: ұзындық, көлем, масса, аудан.

Мұғаліммен амандасады.

Топтарға бөлінеді.

Кіріспе: Тұсаукесер
2-минут: 1-минут
Оқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық.Өлшем бірліктері бойынша топқа бөлу: ұзындық, көлем, масса, аудан.:

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады.

Сабақ үстінде қолданылатын әдіс-тәсілдер мен бағалау түрлері айтылады.

Мұғаліммен амандасады.Топтарға бөлінеді.: Оқушылар өздерінің ұсыныстарын айтады.
Кіріспе:

Негізгі бөлім

Білу.

Түсіну.

Қолдану.

Талдау.

Жинақтау.

2-минут:

2-минут

15-минут

6-минут

7-минут

7-минут

Оқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық.Өлшем бірліктері бойынша топқа бөлу: ұзындық, көлем, масса, аудан.:

Жұптық жұмыс: оқулық бойынша жұмыс жасайды. Санды және әріпті өрнектердің анықтамасын бере отырып, талқылау жүргізіледі.

Ресурс парақтарымен жұмыс.

Интерактивтік тақтада топтар бір-біріне тақырыпты түсіндіреді. Әр топқа әр түрлі тапсырма беріледі:

№135 -ауызша

1-топ. №138-1

2-топ:№138-2

3-топ:№138-3

4-топ:№139-4

Есептің шығару өрнегін құрып, оның мәнін табыңдар (

1. Аслан 12 саңырауқұлақ терді, ал Қайрат одан а саңырауқұлақты артық терді.

Балалар барлығы неше саңырауқұлаќ терді?

2. Саяхатшы 7 км/сағ жылдамдықпен жүрсе, а сағатта қандай қашықтыққа барады?

3. Інісі х жаста, ал ағасы одан 5 жас үлкен. Ағасы неше жаста?

1-топ. №140

2-топ:№141

3-топ:№142

4-топ:№143-1, 2

Есепті формуланы қолдану арқылы шешудің алгоритмін құрастырыңдар.

Мұғаліммен амандасады.Топтарға бөлінеді.:

Нақты деректермен жұмыс жасайды.

Мәтінмен жұмыс жасайды.

Өзара достық қарым-қатынас құра отырып, бірігіп есептер шығарады.

топқа берілген тапсырманы орындау барысында бірлесіп шығармашылықпен жұмыс атқарады, өз пікірін еркін білдіреді.

Тұжырым жасай білуге дағдыланады.

Оқушылар өз пікірін еркін білдіреді.

Кіріспе: Қорытынды
2-минут: Топтағы оқушылар бір-бірін бағалайды. Жинаған ұпай санын жинақ экранына жазу. (1 минут)
Оқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық.Өлшем бірліктері бойынша топқа бөлу: ұзындық, көлем, масса, аудан.: Ұпай санын жинақ экранына жазады.
Кіріспе: Үйге тапсырма
2-минут: №139
Оқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық.Өлшем бірліктері бойынша топқа бөлу: ұзындық, көлем, масса, аудан.: Үй тапсырмасын күнделікке жазады.
Кіріспе:

Бағалау

2-минут:

Стикерлерге «Екі жұлдыз, бір тілек» жазып, тақтаға ілу.

(3 минут)

Оқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық.Өлшем бірліктері бойынша топқа бөлу: ұзындық, көлем, масса, аудан.: Өз ойларын еркін білдіреді.

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: Ақбаева Қ

Қысқа мерзімді сабақ жоспары.

Сынып
5 «Б»
Пәні: математика
Күні:
Сынып: Сабақ атауы
5 «Б»: Санды және әріпті өрнектер
Сынып: Жалпы мақсаты
5 «Б»:

Санды өрнектер мен әріпті өрнектер ұғымын қалыптастыру;

Өрнектің мәні мен әріптің мәні жайлы түсінік қалыптастыру;

Топта өзара бірлесіп жұмыс жасауға үйрету;

Сынып: Күтілетін нәтиже
5 «Б»:

Санды өрнектер мен әріпті өрнектер ұғымын қалыптасады;

Өрнектің мәні мен әріптің мәні жайлы түсінік қалыптасады;

Топта өзара бірлесіп жұмыс жасауға үйренеді.

Сынып: Негізгі идеялар
5 «Б»: Әріпті өрнек, санды өрнек, Өрнектің мәні.
Сынып: Тапсырмалар
5 «Б»: Ғаламтор, Power Point, ресурстар, «Білім беру платформасы»
Сынып: Сабақ бойынша мұғалім жазбалары
5 «Б»: Уақыты
Пәні: математика:

Мұғалім іс-әрекеті

Күні::

Оқушы іс-әрекеті

Сынып: 3 минут
5 «Б»:

І. Кіріспе

Оқушылар 4 топқа бөліп орналаст ыру. сандар арқылы.

Бағалау парақшалары таратылады

Натурал сандар туралы негізгі түйінді сөздерді жинау.

«Бағдаршам » арқылы бағалау

Бақылау: өзін өзі бағалау

Пәні: математика:

Оқушылар сандар арқылы топтасады

Оқушылар өткен тақырып бойынша түйінді сөздерді топтастырады

Оқушылар «Бағдаршам» арқылы бағаланады

Сынып:

4 минут

3 минут

3 минут

5 мин

6 мин

3 минут

2 минут

5 «Б»:

ІІ Тұсау кесер

1. Тақырып бойынша сұрақтар қояды. Бүгінгі тақырып тақтадан көсетіледі

Мақсатын оқушылар арқылы ашып алу

Пәні: математика: Үш топтан бір оқушыдан ортаға шығады, тақтада көрсетілген кестені толтыру арқылы сабақтың тақырыбы анықталады
Сынып:

2. Мәнмәтінмен жұмыс оқушыларға оқулықтағы мәтінмен танысып жұмыс жасайды.

Критерийді оқушылармен айқындау

1 Тақырыптың ашылуы

2Оқушылардың тың идеялары

3 Көркемдігі

4Түсініктілігі

жеке жұмыс;

жұптық жұмыс;

топтық;

Постер қорғау

«Екі жұлдыз, бір тілек» - топтық жұмыс

Топтарда өзара бағалау

Жұмыс барысын бақылау нысандары

«Сергіту сәті»

5 «Б»:

Оқушылар бірлесіп өздерінің тың идеяларын схема немесе суреттермен постерге салып топ баяндамашысы қорғайды

Әр топ бірін - бірі топтың жасаған жұмыс алгоритміне орай бағалайды

Сынып: 5 минут
5 «Б»:

ІҮ. Негізгі бөлім

Әріпті өрнек пен санды өрнекті тұжырымдау. Жұптық жұмыс

жүреді. №2 №4 №5

Бағалау: түзетулерді орындау арқылы бағаланады .

Пәні: математика: Оқушылар топта жұптарын тауып, жауап парақтары өзара алмасады.
Сынып: 4 мин
5 «Б»:

Қорытынды

Рефлексия

«Алған әсерім қандай?» Сабақты қорыту, бағаларды хабарлау

Пәні: математика:
Сынып:
5 «Б»:
Пәні: математика:
Сынып: Үйге тапсырма
5 «Б»: №6 есепті шығарып келу.
Сынып: Сәтті түскен жері
Сынып:

. . .

. . .

. . .

Сынып: Сәтсіз түскен жері
Сынып:

. . .

. . .

. . .

Сынып: Өзгерістер
Сынып:

. . .

. . .

. . .

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: Ақбаева Қ

Қысқа мерзімді сабақ жоспары.

І- тоқсан
Сабақ №2
Уақыт 45 минут
Пән: Математика
Сыныбы 5 «б»
І- тоқсан: Сабақ атауы
: Жай бөлшек. Жай бөлшектерді жазу және оқу
І- тоқсан: Жалпы мақсаты
: Жай бөлшектің алымы нені, бөлімі нені көрсететінін меңгерту, жазуға және оқуға дағдыландыру.
І- тоқсан: Оқыту нәтижелері
:

Оқушы сабақ соңында

  • Жай бөлшекті жазуға және оқуға машықтанады.
  • Сыни тұрғыдан ойлап, шешім қабылдауға дағдыланады.
  • Бұрын білетін мәліметтеріне қосымша мәлімет қосады;
  • постерге салып қорғауға, қорытынды айтуға үйренеді.
  • Бағалау критерийлері бойынша өзін-өзі бағалауға және топты бағалауға үйренеді.
І- тоқсан: Бағалау
: Формативті баға
І- тоқсан: Көрнекіліктер
: Ресурстар, АКТ
І- тоқсан: Кезең
: Мұғалімнің іс-әрекеті
Сабақ №2: Оқушының іс-әрекеті
Уақыт 45 минут: Уақыт
Пән: Математика: Дифференциация
І- тоқсан: Кіріспе
:

Сәлемдесу

Ойсергек

Топқа бөлу

Сабақ №2:

Сәлемдеседі

Бір-біріне жақсы тілек айту.

Ай аттары арқылы топқа бөлу

Үй тапсырмасын айтады (пікірбөлісу)

Уақыт 45 минут:

1мин

2 мин

5 мин

Пән: Математика: Жетелеуші сұрақтар
І- тоқсан: Негізгі бөлім
:

Жаңа сабақты

топта талқылап, есептің шығару жолдарын қарастырады.

Кітаппен жұмыс №394, №, 395№396

Сұрақ-жауап кезеңі

Жай бөлшектің алымы мен бөлімі нені көрсетеді? Бөлінді бөлшек түрінде қалай жазылады?

Сабақ №2:

Сұраққа өз ойларын айтады(ой қозғау)

Оқулықтағы есептерді шығарады

Берілген сұрақты топ ішінде талқылап, постерде қорғайды.

Уақыт 45 минут:

9 мин

12 мин

8 мин

3 мин

Пән: Математика: Бағыттаушы сұрақтар
І- тоқсан: Қорытынды
: Сабақ барысын өзгерткің келе ме?
Сабақ №2: Стикерге ойын жазады немесе ауызша айтады
Уақыт 45 минут: 2 мин
Пән: Математика: Кеңестер
І- тоқсан: Бағалау
: Өзін-өзі бағалайды, топты бағалайды
Сабақ №2: 2 мин
Уақыт 45 минут:
І- тоқсан: Үй тапсырмасы
: №398
Сабақ №2: 1 мин
Уақыт 45 минут:

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: Ақбаева Қ

Қысқа мерзімді сабақ жоспары.

Сынып
5 «Б»
Пәні: математика
Күні:
Сынып: Сабақ атауы
5 «Б»: Жай бөлшектің негізгі қасиеті тақырыбына есептер шығару
Сынып: Жалпы мақсаты
5 «Б»:

Жай бөлшектің негізгі қасиетін тұжырымдау;

Жай бөлшекті қысқарту дағдысын қалыптастыру;

Топта өзара бірлесіп жұмыс жасауға үйрету;

Сынып: Күтілетін нәтиже
5 «Б»:

Жай бөлшектің негізгі қасиетін тұжырымдай алады;

Жай бөлшекті қысқарту дағдысы қалыптасады;

Топта өзара бірлесіп жұмыс жасауға үйренеді.

Сынып: Негізгі идеялар
5 «Б»: Жай бөлшектің негізгі қасиеті. Жай бөлшекті қысқарту тәсілі.
Сынып: Тапсырмалар
5 «Б»: Ғаламтор, Power Point, ресурстар, «Білім беру платформасы»
Сынып: Сабақ бойынша мұғалім жазбалары
5 «Б»: Уақыты
Пәні: математика:

Мұғалім іс-әрекеті

Күні::

Оқушы іс-әрекеті

Сынып: 3 минут
5 «Б»:

І. Кіріспе

Оқушылар 4 топқа бөліп орналаст ыру. мақал-мәтулдер арқылы Бағалау парақшалары таратылады

Натурал сандар туралы негізгі түйінді сөздерді жинау.

«Бағдаршам » арқылы бағалау

Бақылау: өзін өзі бағалау

Пәні: математика:

Оқушылар мақал-мәтелдер арқылы топтасады

Оқушылар өткен тақырып бойынша түйінді сөздерді топтастырады

Оқушылар «Бағдаршам» арқылы бағаланады

Сынып:

4 минут

3 минут

3 минут

5 мин

6 мин

3 минут

2 минут

5 «Б»:

ІІ Тұсау кесер

1. Тақырып бойынша сұрақтар қояды. Оқулықтан есептер береді. №444 №445

Пәні: математика: Үш топтан бір оқушыдан ортаға шығады, тақтада көрсетілген есептердің шығару жолдарын түсіндіреді.
Сынып:

2. Мәнмәтінмен жұмыс оқушыларға оқулықтағы есептің мәтінмен танысып жұмыс жасайды.

Критерийді оқушылармен айқындау

1 Тақырыптың ашылуы

2Оқушылардың тың идеялары

3 Көркемдігі

4Түсініктілігі

жеке жұмыс;

жұптық жұмыс;

топтық;

Постер қорғау

«Екі жұлдыз, бір тілек» - топтық жұмыс

Топтарда өзара бағалау

Жұмыс барысын бақылау нысандары

«Сергіту сәті»

5 «Б»:

Оқушылар бірлесіп өздерінің тың идеяларын схема немесе суреттермен постерге салып топ баяндамашысы қорғайды

Әр топ бірін - бірі топтың жасаған жұмыс алгоритміне орай бағалайды

Сынып: 5 минут
5 «Б»:

ІҮ. Негізгі бөлім

Жай бөлшектің негізгі қасиетін пайдалана отырып есептер шығару тапсырылады. . Жұптық жұмыс

жүреді. №446 1, 2, 3 №447 №448

Бағалау: түзетулерді орындау арқылы бағаланады .

Пәні: математика: Оқушылар топта жұптарын тауып, жауап парақтарын өзара алмасады.
Сынып: 4 мин
5 «Б»:

Қорытынды

Рефлексия

«Алған әсерім қандай?» Сабақты қорыту, бағаларды хабарлау

Пәні: математика:
Сынып:
5 «Б»:
Пәні: математика:
Сынып: Үйге тапсырма
5 «Б»: № 449-шы есепті шығарып келу.
Сынып: Сәтті түскен жері
Сынып:

. . .

. . .

. . .

Сынып: Сәтсіз түскен жері
Сынып:

. . .

. . .

. . .

Сынып: Өзгерістер
Сынып:

. . .

. . .

. . .

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: Ақбаева Қ

Қыска мерзімді сабақ жоспары

Сынып
5
Сынып: Мерзімі
5:
Сынып: Тақырыбы
5: Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру.
Сынып: Жалпы мақсаттар
5: Ойлау қабілетін дамыту; ойын түсінікті етіп жеткізе білуге баулу; сыни тұрғыдан ойлауды дамыту; топтық жұмысқа бейімдеу; өзін-өзі реттеуді үйрету
Сынып: Негізгі мақсаттар
5: Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіре білуге үйрету; білімін есептер шығаруда пайдалана білуге, түсінгенін математика тілінде жеткізе білуге баулу.
Сынып: Күтілетін нәтиже
5: Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіре біледі, түсінгендерін математика тілінде баяндай алады, берілген бөлшектердің ең кіші ортақ бөлімі мен бөлшектердің әрқайсысы үшін толықтауыш көбейткішті табу туралы алған білімдерімен байланыстыра алады.
Сынып: Қажетті құралдар
5: 5 сынып математика оқулығы(Алдамұратова Т. «Атамұра» 2010), жұмыс парағы, өзін-өзі бағалау парағы, топтық бағалау парағы.
Сынып: Оқыту әдістері
5: Блум таксономиясы, топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс.
Сынып: Түйінді идеялар
5:

Берілген бөлшектердің бөлімдерінің ең кіші ортақ еселігі сол бөлшектердің ең кіші ортақ бөлімі болады.

Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру үшін:

  1. берілген бөлшектердің бөлімдерінің ең кіші ортақ еселігін, яғни ортақ бөлімін табу керек,
  2. бөлшектердің әрқайсысы үшін толықтауыш көбейткішті табу керек,
  3. әрбір бөлшектің алымы мен бөлімін сол бөлшектердің толықтауыш көбейткішіне көбейту керек.
Сынып: Сабақ кезеңдері
5: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Уақыты
Бағалау
Сынып: Ұйымдастыру кезеңі
5:

Оқушыларды түгендейді, сабаққа керекті құралдардың дайындығын тексереді, сыныптағы оқушыларды топқа бөледі.

Сабақтың мақсатымен таныстырып, психологиялық дайындық жүргізеді

Сабаққа керекті, топтық жұмысқа қажетті құралдарын дайындайды, топтағы ролдерін белгілейді, сабақтың мақсатын түсініп, ассоциация жұмысына қатысады.
3 мин
Сынып: Білу
5:

1. Үй жұмысы тексеріледі.

2. Жабық тест.

1. Үй жұмысы дәптерлерін ауыстыру арқылы тексеріледі.

2. өз мақсатын айқындай отырып проблемманы шешуге әрекеттенеді.

5 мин
1. бес балдық жүйемен бағалау
Сынып: Түсіну
5:

1. Ауызша есеп шығару №541

2. Тапсырмалар әр топқа таратылады

I-топ №539 (2, 4, 6), №541(1, 4)

II-топ №539 (1, 3, 5), №541(2, 3)

Сергіту сәті орындалады.

1. жеке жұмыс

2. Берілген тапсырманы жұппен жұмыс жүргізеді.

10 мин

1. Өзін-өзі бағалау

2. Бірін-бірі

бағалау

Сынып: Қолдану
5:

Есептер шығару

I-топ №545 (4, 5), №547(1, 4, 6)

II-топ №545 (3, 6), №547(2, 3, 5)

жеке жұмыс
10 мин
Өзін-өзі бағалау
Сынып: Талдау
5:

«Қатесін тап» ойыны ойнатылады.

I-топ №548 (1)

II-топ №548 (2)

Жеке жұмыс
5 мин
бағалау парағы арқылы өзін-өзі бағалау
Сынып: Жинақтау
5: Сәйкестендіру тесті орындатылады.
Сабақтан алған білімдерін тұжырымдайды
5 мин
Бес балдық жүйемен бағалау
Сынып:

Бағалау

Үйге тапсырма

5:

Бағалау парағы бойынша оқушылар өз білімін бағалайды

Үйге тапсырма береді №543, 546

Өзін-өзі бағалауды жүргізеді

Үй тапсырмасын күнделікке жазып алады

7 мин
Формативті бағалау
Сынып: Кері байланыс
5:

«Сабақта өзіңді бағала» рефлексиясын қолдану

2 мин

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: Ақбаева Қ

Қыска мерзімді сабақ жоспары

Пәні: математика, 5 «Б» сыныбы.
Пәні: математика, 5 «Б» сыныбы.: Тақырыбы:
Бақылау жұмысы
Пәні: математика, 5 «Б» сыныбы.: Мақсаты
Білімділік: Жай бөлшектерге амалдар қолдануды қалай түсінгенін тексеру.
Пәні: математика, 5 «Б» сыныбы.: Күтілетін нәтиже
Берілген тапсырмаларды өз дәрежесінде орындайды
Пәні: математика, 5 «Б» сыныбы.: Ресурстар
Бақылау тапсырмасы жазылған үлестірме қағаздар
Пәні: математика, 5 «Б» сыныбы.: Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал орнату үшін, оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілейді.
Пәні: математика, 5 «Б» сыныбы.: Сабақта орындалатын іс-әрекеттер
Пәні: математика, 5 «Б» сыныбы.: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Пәні: математика, 5 «Б» сыныбы.:
:
:
1-нұсқа
2 нұсқа

1. Бөлшектерді алдын ала қысқартып алып, салыстырыңдар:

а) және ә) және б) және

2. Жұлдызшаның орнына қандай санды қойғанда бөлшектердің теңдігі сақталады:

а) = ә) = б) =

3. ; және бөлшектерін координаталық сәуледе кескіндеңдер. Бөлшектерді координаталық сәуледегі кескіні бойынша салыстырыңдар. Бірлік кесінді ретінде дәптердің 12 тор көзінің ұзындығын алыңдар.

4. Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіріңдер:

а) және ; ә) және ; б) және ;

5. Қабырғасы 6 см квадрат ауданының бөлігі боялды. Квадраттың боялған бөлігінің ауданын табыңдар. Квадраттың боялмаған бөлігінің ауданын табыңдар. Оларды салыстырыңдар.

1. Бөлшектерді алдын ала қысқартып алып, салыстырыңдар:

а) және ә) және б) және

2. Жұлдызшаның орнына қандай санды қойғанда бөлшектердің теңдігі сақталады:

а) = ә) = б) =

3. ; және бөлшектерін координаталық сәуледе кескіндеңдер. Бөлшектерді координаталық сәуледегі кескіні бойынша салыстырыңдар. Бірлік кесінді ретінде дәптердің 16 тор көзінің ұзындығын алыңдар.

4. Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіріңдер:

а) және ; ә) және ; б) және ;

5. Ұзындығы 7 см, ені 4 см тік төртбұрыштың бөлігі боялды. Тік төртбұрыштың боялған бөлігінің ауданын табыңдар. Тік төртбұрыштың боялмаған бөлігінің ауданын табыңдар. Оларды салыстырыңдар.

Есептерді шығарады
Пәні: математика, 5 «Б» сыныбы.:
Пәні: математика, 5 «Б» сыныбы.:
Пәні: математика, 5 «Б» сыныбы.:

Үйге тапсырма:

1 минут

Қайталау
Пәні: математика, 5 «Б» сыныбы.: Рефлексия
Бақылаудағы қиындық туғызған есптер болды ма?
Қай тақырыптарды қайталау керек.
Нені білгім келеді?

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: Ақбаева Қ

Қысқа мерзімді сабақ жоспары.


Ұқсас жұмыстар
Құрама сандар
Санды цифрлармен жаз
НАТУРАЛ САНДАР ЖӘНЕ НӨЛ САНЫ
Санды өрнектер
Аралас сандарды азайту. 6 сынып. қысқа мерзімді жоспарлау
Бөлшекті бөлшекке көбейту
Бөлшектер ережесін есептер шығаруда тиімді қолдана білу дағдыларын қалыптастыру
Жай сандар мен құрама сандар
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу
Жай бөлшекті жай бөлшекке
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz