Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Қысқаша көбейту формулалары туралы
Алгебра 7 сынып
Тақырып: Қысқаша көбейту формулалары
Білімділік: Қысқаша көбейту формулаларын өрнектерді ықшамдауда және көпмүшелерді көбейткіштерге әртүрлі тәсілдермен жіктеуде қолдану біліктіліктерін тексеру, жалпылау; есептеу дағдыларын тереңдету.
Дамытушылық: Өз бетімен жұмыс істеу қабілеттерін дамытуларына жағдай жасау.
Тәрбиелік: алған білімдерін жүйелі түрде қалыптастырып, пәнге қызығушылығын арттыру.
Құрал - жабдықтар: мультимедиа, тапсырмалары бар карточка, таратпа материал, бағалау парағы.
Сабақ типі: Білімді жүйелеу және жалпылау сабағы.
Сабақтың әдісі: сыни тұрғысынан ойлаудың әдіс тәсілдері.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
2. Сабақтың тақырыбын, жүргізу формасын және мақсатын хабарлау.
Бүгін алгебра курсының негізгі тарауларының бірі - <<Қысқаша көбейту формулалары>> тарауын қайталаймыз.
Қысқаша көбейту формуласын білмей алгебра курсын әрі қарай оқу мүмкін емес. Сабақ ойын түрінде өтеді. Алгебра поездімен <<Білім>> қаласына аттанамыз. Сіздерге бағалау парағын беремін, дұрыс жауап берген жағдайда 1 ұпайын қоясыздар.
Сәт сапар тілейміз!
1. Қызығушылықты ояту
Билетке тапсырыс беруіміз керек.
Түзу арқылы екі бағандағы формулаларды сәйкестендір.
(а - в) (а2+ав+в2)
(а+в) 3
а2 - 2ав+в2
(а+в) 2
(а - в) (а+в)
а3 - 3а2в+3ав2 - в3
а3+в3
а2+2ав+в2
а3+3а2в+3ав2+в3
а2 - в2
(а - в) 2
(а+в) (а2 - ав+в2)
а3 - в3
(а - в) 3
2. Мағынаны ажырату
<<Математикалық диктант>> - бекеті
Есепте:
( 1 2/3 ) 2 - ( 1 1/3 ) 2= 1
1012=10201
101*99=9999
Оқушылар орындарында отырып шығарады, есептеп болғаннан кейін тақтадағы жауаппен тексереді.
<<Ықшамда>> бекеті. 2 оқушы шығарады тақтаға.
(2а - 3) (2а+3) - 4а2+9=4а2 - 9 - 4а2+9=0
(8 - у) (у2+64 - 8у)- 511 - у3=83+у3 - 511 - у3=512 - 511=1
<<Тексеру>> бекеті
Бұл бекетте поездың сынған бөлшектерін ауыстырып, сынған бөлшектерді жаңа бөлшектермен ауыстыр.
Бөлшектер: 8ав; 75ав2; - 8ав; - 15а2в; 12ав; в2; 15а2в.
(2а+3в) 2=4а2+6ав+9в2 қатесі 6ав, болу керек 12ав
(4а - в) 2=16а2 - в2+в2 қатесі в2, болу керек 8ав
(а+5в) 3=а3+5а2 в+25ав2+125в3 қатесі 5а2 в, болу керек 15а2в
25а в2, болу керек 75 ав2
Әр оқушы шығып қатесін тауып, дұрыс жауабын жазады.
<<Теңдеу>> бекеті
(3х - 4) (3х+4)- 9х2=8х
9х2 - 16 - 9х2=8х
- 16=8х
х=- 2
(х - 2) 2=х2
х2 - 4х+4=х2
- 4х=- 4
х=1
Оқушылар өзіндік жұмысын орындайды. Жауабын ауызша тексереді.
3. Ой толғау (ауызша)
Ықшамда: 1) ((в - с)(в^2+вс+с^2))/(в^(3 )- с^3 ) = в^(3 - с^3 )/(в^(3 )- с^3 ) = 1
(2(х^(2 )- у^2))/((х+у)(х - у)) = (2(х^(2 )- у^2))/((х^(2 )- у^2)) = 2
(1+2а+а^2)/(1+а) = 〖(1+а)〗^2/(1+а) = 1+а
Соңғы аялдама:
Білемін Үйренгенім Үйренгім келеді
Оқушылар мағлұматты оқып, кестесін толтырады.
Жылдам есептеу сырлары
1. Екі тетелес сандарды көбейту
Екі тетелес сандарды көбейту үшін: біріншіден ондықтарды көбейту керек, содан кейін ондық разрядта тұрған цифрдай ондықты бірліктердің қосындысына көбейту керек, үшіншіден бірліктерді көбейтіп, алынған көбейтінділердің қосындысын аламыз
13x 14═(1x1) жүздік+(1x(3+4)) ондық+(3x4)=182
1x1═1жүздік
1x(3+4)=7ондық
3x4=12
182
2. 200 - ден үлкен сандарды көбейту
Мысалдар:
а) 203 x 204═
2x2═4 он мыңдық
2x(03+04)=14жүздік
3x4=12
41412
3. Осы әдісті 4 таңбалы сандардың квадраттарын табуда қолдануға болады:
4. Таңбалы сандардың квадратын табу
2075²=(207x208) x100+25=4305625
207 x 208═
2x2═4 он мыңдық
2x(07+08)=30 жүздік
7x8=56
43056
<<Білім>> бекеті
Балалар, біз бір - бірімізге көмектесе отырып, біздің бекетімізге де жеттік.
Бірақ бұл соңғы бекет емес, бұл тек қана аялдама.
Балалар, алдарыңыздағы бағалау парағы арқылы сіздерді бағалайын.
Біз барлығымыз білім жолының басында тұрмыз. Бізді алда қызықты және керемет сәттер күтіп тұр. Белсене қатысқандарыңыз үшін, сіздерге творчестволық табыс тілеймін.
Сабағымызды кері байланыс арқылы аяқтаймын.
Стикер арқылы оқушылар өз ойларын жабыстырып кетеді.
Үйге
Қорыту, бағалау
Тақырып: Қысқаша көбейту формулалары
Білімділік: Қысқаша көбейту формулаларын өрнектерді ықшамдауда және көпмүшелерді көбейткіштерге әртүрлі тәсілдермен жіктеуде қолдану біліктіліктерін тексеру, жалпылау; есептеу дағдыларын тереңдету.
Дамытушылық: Өз бетімен жұмыс істеу қабілеттерін дамытуларына жағдай жасау.
Тәрбиелік: алған білімдерін жүйелі түрде қалыптастырып, пәнге қызығушылығын арттыру.
Құрал - жабдықтар: мультимедиа, тапсырмалары бар карточка, таратпа материал, бағалау парағы.
Сабақ типі: Білімді жүйелеу және жалпылау сабағы.
Сабақтың әдісі: сыни тұрғысынан ойлаудың әдіс тәсілдері.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
2. Сабақтың тақырыбын, жүргізу формасын және мақсатын хабарлау.
Бүгін алгебра курсының негізгі тарауларының бірі - <<Қысқаша көбейту формулалары>> тарауын қайталаймыз.
Қысқаша көбейту формуласын білмей алгебра курсын әрі қарай оқу мүмкін емес. Сабақ ойын түрінде өтеді. Алгебра поездімен <<Білім>> қаласына аттанамыз. Сіздерге бағалау парағын беремін, дұрыс жауап берген жағдайда 1 ұпайын қоясыздар.
Сәт сапар тілейміз!
1. Қызығушылықты ояту
Билетке тапсырыс беруіміз керек.
Түзу арқылы екі бағандағы формулаларды сәйкестендір.
(а - в) (а2+ав+в2)
(а+в) 3
а2 - 2ав+в2
(а+в) 2
(а - в) (а+в)
а3 - 3а2в+3ав2 - в3
а3+в3
а2+2ав+в2
а3+3а2в+3ав2+в3
а2 - в2
(а - в) 2
(а+в) (а2 - ав+в2)
а3 - в3
(а - в) 3
2. Мағынаны ажырату
<<Математикалық диктант>> - бекеті
Есепте:
( 1 2/3 ) 2 - ( 1 1/3 ) 2= 1
1012=10201
101*99=9999
Оқушылар орындарында отырып шығарады, есептеп болғаннан кейін тақтадағы жауаппен тексереді.
<<Ықшамда>> бекеті. 2 оқушы шығарады тақтаға.
(2а - 3) (2а+3) - 4а2+9=4а2 - 9 - 4а2+9=0
(8 - у) (у2+64 - 8у)- 511 - у3=83+у3 - 511 - у3=512 - 511=1
<<Тексеру>> бекеті
Бұл бекетте поездың сынған бөлшектерін ауыстырып, сынған бөлшектерді жаңа бөлшектермен ауыстыр.
Бөлшектер: 8ав; 75ав2; - 8ав; - 15а2в; 12ав; в2; 15а2в.
(2а+3в) 2=4а2+6ав+9в2 қатесі 6ав, болу керек 12ав
(4а - в) 2=16а2 - в2+в2 қатесі в2, болу керек 8ав
(а+5в) 3=а3+5а2 в+25ав2+125в3 қатесі 5а2 в, болу керек 15а2в
25а в2, болу керек 75 ав2
Әр оқушы шығып қатесін тауып, дұрыс жауабын жазады.
<<Теңдеу>> бекеті
(3х - 4) (3х+4)- 9х2=8х
9х2 - 16 - 9х2=8х
- 16=8х
х=- 2
(х - 2) 2=х2
х2 - 4х+4=х2
- 4х=- 4
х=1
Оқушылар өзіндік жұмысын орындайды. Жауабын ауызша тексереді.
3. Ой толғау (ауызша)
Ықшамда: 1) ((в - с)(в^2+вс+с^2))/(в^(3 )- с^3 ) = в^(3 - с^3 )/(в^(3 )- с^3 ) = 1
(2(х^(2 )- у^2))/((х+у)(х - у)) = (2(х^(2 )- у^2))/((х^(2 )- у^2)) = 2
(1+2а+а^2)/(1+а) = 〖(1+а)〗^2/(1+а) = 1+а
Соңғы аялдама:
Білемін Үйренгенім Үйренгім келеді
Оқушылар мағлұматты оқып, кестесін толтырады.
Жылдам есептеу сырлары
1. Екі тетелес сандарды көбейту
Екі тетелес сандарды көбейту үшін: біріншіден ондықтарды көбейту керек, содан кейін ондық разрядта тұрған цифрдай ондықты бірліктердің қосындысына көбейту керек, үшіншіден бірліктерді көбейтіп, алынған көбейтінділердің қосындысын аламыз
13x 14═(1x1) жүздік+(1x(3+4)) ондық+(3x4)=182
1x1═1жүздік
1x(3+4)=7ондық
3x4=12
182
2. 200 - ден үлкен сандарды көбейту
Мысалдар:
а) 203 x 204═
2x2═4 он мыңдық
2x(03+04)=14жүздік
3x4=12
41412
3. Осы әдісті 4 таңбалы сандардың квадраттарын табуда қолдануға болады:
4. Таңбалы сандардың квадратын табу
2075²=(207x208) x100+25=4305625
207 x 208═
2x2═4 он мыңдық
2x(07+08)=30 жүздік
7x8=56
43056
<<Білім>> бекеті
Балалар, біз бір - бірімізге көмектесе отырып, біздің бекетімізге де жеттік.
Бірақ бұл соңғы бекет емес, бұл тек қана аялдама.
Балалар, алдарыңыздағы бағалау парағы арқылы сіздерді бағалайын.
Біз барлығымыз білім жолының басында тұрмыз. Бізді алда қызықты және керемет сәттер күтіп тұр. Белсене қатысқандарыңыз үшін, сіздерге творчестволық табыс тілеймін.
Сабағымызды кері байланыс арқылы аяқтаймын.
Стикер арқылы оқушылар өз ойларын жабыстырып кетеді.
Үйге
Қорыту, бағалау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz