Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бейелеу өнері
Қысқа мерзімді жоспар
7 сынып қазақ тілі сабағы
Тақырыбы:
Бейелеу өнері
Мақсаты:
Ұлы суретшілердің шығармашылығымен, еңбегімен таныстыру, сөздік қорын байыту. Әңгімелеу, салыстыру, жалпылау әдіс-тәсілдер арқылы оқушылардың ойлау қабілетін, тілін дамыту.
Ә.Қастеев дара тұлға бейнесінде білу, құрметтеу, мақтан ету.
Оқу нәтижесі:
Бейнелеу өнері туралы айта біледі, Ә.Қастеевтің суреттерін біледі. Тақырыпты өмірмен байланыстыра алады.
Әдіс - тәсілдер,
модульдер
Сыни тұрғысынан ойлау, жас ерекшеліктері, дарынды балалар, көшбасшылық
Оқыту түрлері
Жұптық, жеке жұмыс
Сабақ кезеңі
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
Кіріспе
Жоғары дәрежелі сұрақ қою
Амандасу
Кім кезекші?
Амандасады
Кезекшінің сөзі
І.Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй жұмысы
Сергіту сәті <<Сұрақты ұстап ал>>
Астанадағы сәулет өнері
доп
ІІІ. Жаңа сабақ
ІҮ. Бекіту
Ү. Қорытынды
1.Салыстыр
Аялдама гүл
Тамақ кітапхана
Оқушы автобус
Оқулық асхана
Бейнелеу мектеп
Сахна шебері
2. Ой қозғау: Қандай сөздер сынарсыз қалды?
Гүл дегеніміз не?
Тақтада нелер ілініп тұр?
Осы суреттер туралы не білесіңдер, қандай айырмашылығы бар?
Көрме туралы түсінік беріп кету.
Сонымен, бүгінгі сабақтың тақырыбы <<Бейнелеу өнері>>
3. Мәтінмен жұмыс. Оқу, аудару
Бейнелеу өнері
Қазақстан Республикасында бейнелеу өнері жақсы дамыған. Қазақстан Республикасының халық суретшілері - бейнелеу өнеріміздің көшбасшысы және мақтанышы. Олардың тамаша шығармалары - қазақ өмірінің айнасы. Қазақ бейнелеу өнерінің негізін салушы Әбілхан Қастеев. Елімізде бұл өнер қазір де жалғасын табуда. Көптеген суретшілер
өз туындыларын көрме ұйымдастырып елге таныстырады. Келешек дамытуға да көп көңіл бөлінеді. Мектептерде сурет сабағы өткізіледі.
Қабілетті балалар сурет салу өнерін әрі қарай үйірмелерде жалғастыра алады.
1.Үлестірмелі қағаздағы тапсырмалар- ды жұп ішінде орындайды:
1жұп- сұрақ құрастырады. негізгі ойды білдіретін сөйлемді жазып алу
2жұп-кітапханадан алған Ә.Қастеевтің
суреттер көрмесін ұйымдастырады
2.грамматикалық тапсырма
Оқушылар аударады, салыстырады
бейнелеу,гүл, көрме
<<Сурет>>, <<Өнер>> деген сөздерді септеу
Мәтіндегі сан есімдерге кешенді талдау
Рефлексия:
Үй жұмысы:
Бүгінгі күн керемет, өйткені..................
Сіз үшін сабақта ең негізгі болған сәт?
Сіз үшін не қиын және түсініксіз болды?
Сурет салып келу.
7 сынып қазақ тілі сабағы
Тақырыбы:
Бейелеу өнері
Мақсаты:
Ұлы суретшілердің шығармашылығымен, еңбегімен таныстыру, сөздік қорын байыту. Әңгімелеу, салыстыру, жалпылау әдіс-тәсілдер арқылы оқушылардың ойлау қабілетін, тілін дамыту.
Ә.Қастеев дара тұлға бейнесінде білу, құрметтеу, мақтан ету.
Оқу нәтижесі:
Бейнелеу өнері туралы айта біледі, Ә.Қастеевтің суреттерін біледі. Тақырыпты өмірмен байланыстыра алады.
Әдіс - тәсілдер,
модульдер
Сыни тұрғысынан ойлау, жас ерекшеліктері, дарынды балалар, көшбасшылық
Оқыту түрлері
Жұптық, жеке жұмыс
Сабақ кезеңі
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
Кіріспе
Жоғары дәрежелі сұрақ қою
Амандасу
Кім кезекші?
Амандасады
Кезекшінің сөзі
І.Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй жұмысы
Сергіту сәті <<Сұрақты ұстап ал>>
Астанадағы сәулет өнері
доп
ІІІ. Жаңа сабақ
ІҮ. Бекіту
Ү. Қорытынды
1.Салыстыр
Аялдама гүл
Тамақ кітапхана
Оқушы автобус
Оқулық асхана
Бейнелеу мектеп
Сахна шебері
2. Ой қозғау: Қандай сөздер сынарсыз қалды?
Гүл дегеніміз не?
Тақтада нелер ілініп тұр?
Осы суреттер туралы не білесіңдер, қандай айырмашылығы бар?
Көрме туралы түсінік беріп кету.
Сонымен, бүгінгі сабақтың тақырыбы <<Бейнелеу өнері>>
3. Мәтінмен жұмыс. Оқу, аудару
Бейнелеу өнері
Қазақстан Республикасында бейнелеу өнері жақсы дамыған. Қазақстан Республикасының халық суретшілері - бейнелеу өнеріміздің көшбасшысы және мақтанышы. Олардың тамаша шығармалары - қазақ өмірінің айнасы. Қазақ бейнелеу өнерінің негізін салушы Әбілхан Қастеев. Елімізде бұл өнер қазір де жалғасын табуда. Көптеген суретшілер
өз туындыларын көрме ұйымдастырып елге таныстырады. Келешек дамытуға да көп көңіл бөлінеді. Мектептерде сурет сабағы өткізіледі.
Қабілетті балалар сурет салу өнерін әрі қарай үйірмелерде жалғастыра алады.
1.Үлестірмелі қағаздағы тапсырмалар- ды жұп ішінде орындайды:
1жұп- сұрақ құрастырады. негізгі ойды білдіретін сөйлемді жазып алу
2жұп-кітапханадан алған Ә.Қастеевтің
суреттер көрмесін ұйымдастырады
2.грамматикалық тапсырма
Оқушылар аударады, салыстырады
бейнелеу,гүл, көрме
<<Сурет>>, <<Өнер>> деген сөздерді септеу
Мәтіндегі сан есімдерге кешенді талдау
Рефлексия:
Үй жұмысы:
Бүгінгі күн керемет, өйткені..................
Сіз үшін сабақта ең негізгі болған сәт?
Сіз үшін не қиын және түсініксіз болды?
Сурет салып келу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz