Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Тақырып 7 санын қосу және азайту
7 санын қосу және азайту.
Математика. 2 сынып
Сабақтың мақсаты:
1. 7 санын қосу және азайтудың кестелік жағдайларын екі
амалдан тұратын өрнектермен есептеулерге
байланысты іс-әрекеттерді қолдануға машықтандыру.
2. Оқушылардың ойлау, есте сақтау, өз бетінше шешім қабылдап,
қорытынды шығару қабілеттерін, ой-пікірелерін дамыту.
3. Оқушыларды елін, салтын сүюге, туған жерін қадірлеуге,
құрметтеуге тәрбиелеу.
Түрі: Жаңа білім беру.
Көрнекілігі: суреттер, сызба,сандар, сөзжұмбақ, логикалық есептер.
Пәнаралық байланыс: ана тілі, дүниетану.
Әдісі : түсіндіру, сұрақ-жауап, ойландыру.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру.
Психологиялық дайындық.
ІІ. Өткен сабақты пысықтау.
Математикалық диктант.
7 мен 3 сандарының қосындысына 4-ті қос:
14 пен 4 сандарының айырмасынан 3-ті азайт:
9 бен 1 сандарының қосындысына 5-ті қос:
15 пен 5 сандарының айрмасынан 1-ді азайт.
10 мен 6 сандарының қосындысынан 4-ті азайт;
16 мен 6 сандарының айрмасына 5-ті қос.
ІІІ. Жаңа сабақ.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
Сөзжұмбақ шешу.
1.50 мен 50-дің қосындысы.
2.3 пен 1-дің айырмасы.
3.2 мен 2-нің қосындысы.
4.8-бен 7-нің айрмасы.
Ой қозғау.
-Торкөзде қандай сөз шықты?
-жеті
-Ендеше бүгінгі біздің өтетін тақырыбымыз 7 санын қосу және азайту.
-7 сан қандай сан?
-7 санының көршілерін ата.
-7 сан жайлы не білесіңдер?
қарақшы
күн ата
жұт 7 керемет
нан ғалам
жарғы қазына
қат аспан
<<Асық алу>> ойыны. Топпен жұмыс
Қосылғыштардың бірі жеті болатын қосындыларды бір топ, азайғышы 7 болатын айырмаларды бір топ тақтаға жазады .
-7 саның қосқанда, азайтқанда мәндері қайтеді?
Қосқанда артады, азайтқанда кемиді.
Оқулықпен жұмыс.
4 тапсырма.
Есептің шартын талдау және шығару жолдарын анықтау.
-нені табу керек (жалпы массаны)?
-Ол үшін не белгілі болуы керек ( 1 және 2 жәшіктердің массалары)?
-Есеп неше амалмен шығарылады?
-Бірінші амалмен нені табамыз?
-Екінші амалмен нені табамыз?
1 ж.-30кг
?
2 ж.-?5 кг.артық
Ш: 30+(30+5)=65 кг.
Ж: Барлығы 65 кг
Жұптық жұмыс.
Сәйкестендіру тесті
Мақсаты: өрнектің мәнін таба отырып,бірін-бір бағалауға үйрету.
1+7-------2 8 - 7 ----10 3+7-----8
7+2 ------8 7+3----- 9 10-7 ----8
9 - 7 ----- 9 2+7 ------1 7+1 ----3
Сергіту сәті.
Оқушыларды орнынан тұрғызып,өрнектер айтамын,егер өрнектің мәні дұрыс болса,қол шапалақтайды,қате болса аяқтарын тебеді.
2+5=8 (аяқтарымен жерді тепкілейді)
9-3=6 (қолдарын шапалақтайды)
Өз бетінше жұмыс.
Мақсаты:Оқушыға өзін-өзі бағалауды үйрету.
Әр оқушыға екіге бүктеліп өрнек жазылған парақшалар таратылады.Оқушы өрнектің мәнін тауып,қағаздың бүктеуін жазып өзін-өзі тексереді.
3+7 10-5 9-7 9-8
10-0 9-9 8+0 2+7
3+6 2+7 5-0 1+6
ІҮ. Сабақты бекіту.
Миға шабул.
Логикалық есептер.
1. Мұзайдында 6 бала сырғанап жүрді. Олардың екеуі түскі тамақ ішуге кетті, ал түстен кейін олар мұзайдынға қайтып оралды. Мұзайдында қанша бала сырғанап жүр?
2. Арман тақта шоколадты екіге бөлді, содан соң оның бөлінген бір бөлігін тағы да екіге бөлді. Сонда Әсет шоколадты неше бөлікке бөлген?
3. Әрбір екі қорапшада 10 конфеттен салынған. Мәдина бірінші қораптан бірнеше конфет алып жеді. Мұны көрген Дариға екінші қораптан бірінші қорапта қанша қалса,сонша конфетті жеп қойды. Енді екі қораптағы барлық қалған конфеттердің саны қанша болмақ?
4.Үш тауық үш күнде үш жұмыртқа салады. 12 тауық 12 күнде қанша жұмыртқа салады?
5. Дүйсенбіден кейін 3 күннен кейін қай күн келеді?
Ү. Сабақты қорытындылау.
-7 саның қосқанда қосындының мәні арта ма? Кемиді ме?
-Азайтқанда ше?
Ой шақыру .
7 санына байланысты мақал-мәтелдер айтқызу.
7 атасын білмеген жетесіз.
7 рет өлше,1 рет кес.
7 атасын білген ер,
7 жұрттың қамын жер.
ҮІ. Үйге тапсырма беру.
ҮІІ. Бағалау .
Сая Кудайбергенова
Абай атындағы мектеп-лицейінің
бастауыш сынып мұғалімі.
Математика. 2 сынып
Сабақтың мақсаты:
1. 7 санын қосу және азайтудың кестелік жағдайларын екі
амалдан тұратын өрнектермен есептеулерге
байланысты іс-әрекеттерді қолдануға машықтандыру.
2. Оқушылардың ойлау, есте сақтау, өз бетінше шешім қабылдап,
қорытынды шығару қабілеттерін, ой-пікірелерін дамыту.
3. Оқушыларды елін, салтын сүюге, туған жерін қадірлеуге,
құрметтеуге тәрбиелеу.
Түрі: Жаңа білім беру.
Көрнекілігі: суреттер, сызба,сандар, сөзжұмбақ, логикалық есептер.
Пәнаралық байланыс: ана тілі, дүниетану.
Әдісі : түсіндіру, сұрақ-жауап, ойландыру.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру.
Психологиялық дайындық.
ІІ. Өткен сабақты пысықтау.
Математикалық диктант.
7 мен 3 сандарының қосындысына 4-ті қос:
14 пен 4 сандарының айырмасынан 3-ті азайт:
9 бен 1 сандарының қосындысына 5-ті қос:
15 пен 5 сандарының айрмасынан 1-ді азайт.
10 мен 6 сандарының қосындысынан 4-ті азайт;
16 мен 6 сандарының айрмасына 5-ті қос.
ІІІ. Жаңа сабақ.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
Сөзжұмбақ шешу.
1.50 мен 50-дің қосындысы.
2.3 пен 1-дің айырмасы.
3.2 мен 2-нің қосындысы.
4.8-бен 7-нің айрмасы.
Ой қозғау.
-Торкөзде қандай сөз шықты?
-жеті
-Ендеше бүгінгі біздің өтетін тақырыбымыз 7 санын қосу және азайту.
-7 сан қандай сан?
-7 санының көршілерін ата.
-7 сан жайлы не білесіңдер?
қарақшы
күн ата
жұт 7 керемет
нан ғалам
жарғы қазына
қат аспан
<<Асық алу>> ойыны. Топпен жұмыс
Қосылғыштардың бірі жеті болатын қосындыларды бір топ, азайғышы 7 болатын айырмаларды бір топ тақтаға жазады .
-7 саның қосқанда, азайтқанда мәндері қайтеді?
Қосқанда артады, азайтқанда кемиді.
Оқулықпен жұмыс.
4 тапсырма.
Есептің шартын талдау және шығару жолдарын анықтау.
-нені табу керек (жалпы массаны)?
-Ол үшін не белгілі болуы керек ( 1 және 2 жәшіктердің массалары)?
-Есеп неше амалмен шығарылады?
-Бірінші амалмен нені табамыз?
-Екінші амалмен нені табамыз?
1 ж.-30кг
?
2 ж.-?5 кг.артық
Ш: 30+(30+5)=65 кг.
Ж: Барлығы 65 кг
Жұптық жұмыс.
Сәйкестендіру тесті
Мақсаты: өрнектің мәнін таба отырып,бірін-бір бағалауға үйрету.
1+7-------2 8 - 7 ----10 3+7-----8
7+2 ------8 7+3----- 9 10-7 ----8
9 - 7 ----- 9 2+7 ------1 7+1 ----3
Сергіту сәті.
Оқушыларды орнынан тұрғызып,өрнектер айтамын,егер өрнектің мәні дұрыс болса,қол шапалақтайды,қате болса аяқтарын тебеді.
2+5=8 (аяқтарымен жерді тепкілейді)
9-3=6 (қолдарын шапалақтайды)
Өз бетінше жұмыс.
Мақсаты:Оқушыға өзін-өзі бағалауды үйрету.
Әр оқушыға екіге бүктеліп өрнек жазылған парақшалар таратылады.Оқушы өрнектің мәнін тауып,қағаздың бүктеуін жазып өзін-өзі тексереді.
3+7 10-5 9-7 9-8
10-0 9-9 8+0 2+7
3+6 2+7 5-0 1+6
ІҮ. Сабақты бекіту.
Миға шабул.
Логикалық есептер.
1. Мұзайдында 6 бала сырғанап жүрді. Олардың екеуі түскі тамақ ішуге кетті, ал түстен кейін олар мұзайдынға қайтып оралды. Мұзайдында қанша бала сырғанап жүр?
2. Арман тақта шоколадты екіге бөлді, содан соң оның бөлінген бір бөлігін тағы да екіге бөлді. Сонда Әсет шоколадты неше бөлікке бөлген?
3. Әрбір екі қорапшада 10 конфеттен салынған. Мәдина бірінші қораптан бірнеше конфет алып жеді. Мұны көрген Дариға екінші қораптан бірінші қорапта қанша қалса,сонша конфетті жеп қойды. Енді екі қораптағы барлық қалған конфеттердің саны қанша болмақ?
4.Үш тауық үш күнде үш жұмыртқа салады. 12 тауық 12 күнде қанша жұмыртқа салады?
5. Дүйсенбіден кейін 3 күннен кейін қай күн келеді?
Ү. Сабақты қорытындылау.
-7 саның қосқанда қосындының мәні арта ма? Кемиді ме?
-Азайтқанда ше?
Ой шақыру .
7 санына байланысты мақал-мәтелдер айтқызу.
7 атасын білмеген жетесіз.
7 рет өлше,1 рет кес.
7 атасын білген ер,
7 жұрттың қамын жер.
ҮІ. Үйге тапсырма беру.
ҮІІ. Бағалау .
Сая Кудайбергенова
Абай атындағы мектеп-лицейінің
бастауыш сынып мұғалімі.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz