Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Заттың сынын білдіретін сөздер. Кел, балалар, оқылық Мақал
1. Сабақтың тақырыбы: Заттың сынын білдіретін сөздер. Кел, балалар, оқылық! Мақал.
Сабақтың мақсаты: а) оқушыларға заттың сынын білдіретін сөздер туралы
түсініктерін кеңейту. Ы. Алтынсарин туралы түсінік беру.
ә) Оқушылардың сөздік қорын молайту, тілін, сөйлеу
мәдениетін, жылдамдықтарын дамыту.
б) таз, ұқыпты, қатесіз жазуға, өлеңді мәнерлеп оқуға, өз
ойын ашық айта білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақта пайдаланатын көрнекті - құралдар: суреттер, Ы. Алтынсарин портреті
Пайдаланатын әдіс - тәсілдер; сұрақ - жауап, әңгімелеу
Сабақтың барысы:
I Қызығушылықты ояту:
Психологиялық дайындық
Ұқыпты - ұтар,.
Іздеген - озар.
Талпынған - табар
Ерінген - тозар.
Өткен материалдар бойынша білімдерін тексеру кезеңі:
Ой шақыру.
Ойын. <<Менің ұям>> Сөздерді тиісті ұяға орналастыр.
(Торғай, көгершін, ұшты, сайрады, қонды, шоқыды, сауысқан).
Заттың атын білдіретін сөздер:
Заттың қимылын білдіретін сөздер:
(Әр жауапқа 1 ұпай беріледі)
ІІ Мағынаны тану:
1) Көркем жазу.
Я я ұя
Құстар - біздің досымыз.
2) Ассоциациялы аймақ құру. Көктемді сипаттап жаз.
Көктем қандай мезгіл?
Шуақты,..................... (жалғастыру)
Сөздерге сұрақ қойғызу.
Оқулықпен жұмыс. 121 - жаттығу. Оқушыларға оқыту. Қарамен жазылған сөздерге сұрақ қойыңдар.
Ережені оқыту.
Сергіту сәті.
Сұрақтарға жауап беріңдер.(Сөз тіркесі: биік үй, сөйлем: Үй биік. еске түсіру)
1. Қандай үй?
2. Қандай орамал?
3. Қандай бала?
Ы. Алтынсарин 1841 ж. дүниеге келіп 1889 ж. қайтыс болған. Ол кісі қазақ даласында ең алғаш мектеп ашып, ең алғаш оқулық жазған. Балаларды оқуға шақырған. Оның көптеген өлеңдері бар. Соның бірі <<Кел балалар, оқылық!>> өлеңі.
Өлеңді мәнерлеп оқып беру, мағынасын түсіндіру. Оқушыларға мәнерлеп оқыту, сұрақтарға жауап беру. Мақалды оқытып, мағнасын сұрау.
ІІІ Ой толғаныс.
Сұрақ - жауап әдісі арқылы жаңа сабақты қорыту.
1. Заттың сынын, сапасын білдіретін сөздерге қандай сұрақтар қоямыз? Ы. Алтынсарин кім? Оның біз қандай өлеңімен таныстық.
Бағалау. Ұпаймен бағалау
Сабақтың мақсаты: а) оқушыларға заттың сынын білдіретін сөздер туралы
түсініктерін кеңейту. Ы. Алтынсарин туралы түсінік беру.
ә) Оқушылардың сөздік қорын молайту, тілін, сөйлеу
мәдениетін, жылдамдықтарын дамыту.
б) таз, ұқыпты, қатесіз жазуға, өлеңді мәнерлеп оқуға, өз
ойын ашық айта білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақта пайдаланатын көрнекті - құралдар: суреттер, Ы. Алтынсарин портреті
Пайдаланатын әдіс - тәсілдер; сұрақ - жауап, әңгімелеу
Сабақтың барысы:
I Қызығушылықты ояту:
Психологиялық дайындық
Ұқыпты - ұтар,.
Іздеген - озар.
Талпынған - табар
Ерінген - тозар.
Өткен материалдар бойынша білімдерін тексеру кезеңі:
Ой шақыру.
Ойын. <<Менің ұям>> Сөздерді тиісті ұяға орналастыр.
(Торғай, көгершін, ұшты, сайрады, қонды, шоқыды, сауысқан).
Заттың атын білдіретін сөздер:
Заттың қимылын білдіретін сөздер:
(Әр жауапқа 1 ұпай беріледі)
ІІ Мағынаны тану:
1) Көркем жазу.
Я я ұя
Құстар - біздің досымыз.
2) Ассоциациялы аймақ құру. Көктемді сипаттап жаз.
Көктем қандай мезгіл?
Шуақты,..................... (жалғастыру)
Сөздерге сұрақ қойғызу.
Оқулықпен жұмыс. 121 - жаттығу. Оқушыларға оқыту. Қарамен жазылған сөздерге сұрақ қойыңдар.
Ережені оқыту.
Сергіту сәті.
Сұрақтарға жауап беріңдер.(Сөз тіркесі: биік үй, сөйлем: Үй биік. еске түсіру)
1. Қандай үй?
2. Қандай орамал?
3. Қандай бала?
Ы. Алтынсарин 1841 ж. дүниеге келіп 1889 ж. қайтыс болған. Ол кісі қазақ даласында ең алғаш мектеп ашып, ең алғаш оқулық жазған. Балаларды оқуға шақырған. Оның көптеген өлеңдері бар. Соның бірі <<Кел балалар, оқылық!>> өлеңі.
Өлеңді мәнерлеп оқып беру, мағынасын түсіндіру. Оқушыларға мәнерлеп оқыту, сұрақтарға жауап беру. Мақалды оқытып, мағнасын сұрау.
ІІІ Ой толғаныс.
Сұрақ - жауап әдісі арқылы жаңа сабақты қорыту.
1. Заттың сынын, сапасын білдіретін сөздерге қандай сұрақтар қоямыз? Ы. Алтынсарин кім? Оның біз қандай өлеңімен таныстық.
Бағалау. Ұпаймен бағалау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz