Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Ахмет Байтұрсынов Қырық мысал
Алматы облысы Панфилов ауданы
Үлкеншыған орта мектебі
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Доспулатова Анар Қонысбайқызы
Сабақтың тақырыбы
Ахмет Байтұрсынов <<Қырық мысал>>
Сілтеме
Әдебиет оқулығы 5 сынып
Мақсаты
Мысалдардың мазмұнымен таныстыру, талдау жасау, тәрбиелік мәнін анықтау
Міндеті
1. Мазмұнға байланысты міндет: Мысалдардың мазмұнымен таныса отырып, кейіпкерлерге мінездеме береді, өмірмен байланыстырады,
2. Сыни ойлауды дамытуға байланысты міндет: Оқушылар ой талқысына түсе отырып, өзара пікір алмасады, іс - әрекеттерін талдайды;
3. Топтық міндет: Оқушылар өз ойларын қорғай білуге үйренеді, бір - бірін тыңдайды, достық сезімдері, бір - біріне сыйластық сезімдері артады
Күтілетін
нәтижелер
1. Өмірде ақ пен қараны ажыратуды оған дұрыс баға беруді үйрену.
2. Мысалдың астарында не жатқанын оның маңызын түсіну
3. Ұнамсыз мінез-құлық, іс-әрекеттерден жирену.
Сабақтың түрі
Жаңа білімді меңгеру
Пәнаралық байланыс
Орыс әдебиеті
Қолданылатын әдістер
сұрақ - жауап, Блум таксономиясы, СТО
Көрнекіліктер
слайд арқылы, смайликтер, А4, А3 қағазы, маркер, стикерлер.
Сабақтың барысы:
Сабақ
кезеңдері
Уақыт
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Ұйымдас
тыру
2 мин
Тренинг өткізу.Шаттық шеңбері. Жылы лебіз, тілектер айту.
Сыныпты түрлі түсті стикерлер арқылы топқа бөлу
Оқушылар 3 топқа бөлінеді. Топ ережесін естеріне сақтайды
Қығушылықты ояту
1 мин
Орыстың тәржіма еттім мысалдарын,
Әзірге қолдан келген осы бәрім.
Қанағат азға деген,жоққа сабыр,
Қомсынып қоңырайма,құрбыларым.
Миға шабуыл
2 мин
<<ДЖИГСО - 1>> әдісі Ахмет Байтұрсынұлының <<Өгіз бен бақа>>, <<Егіннің бастары>>, <<Аққу, шортан һәм шаян>> мысалдарының мазмұнымен таныстыру үшін үш топқа мысалдарының мазмұны таратылады. Мысалдарының мазмұнына қарай топ оқушылары бірінің ойын бірі жалғайды, өзара пікір алмаса отырып, толықтырады.
Жанұяда мысалдар
ды талқылау.
Түйген ойларын ортада бөлісу.
Білу
9 мин
1.Мысал кейіпкерлері не істемекші болды?
2. Олардың істері неліктен нәтижесіз болып шықты?
3.Мысалдардан қандай қорытынды жасауға болады?
- Мысалдар аңдар, құстар , хайуанаттар, өсімдіктер іс-әрекеті мінезі арқылы адам бойындағы мінді, кемшілікті тұспалдап, әжуа күлкі етеді.
Мысалдар өлеңмен де, қарасөзбен де жазылады. Осындай шағын көлемді, оқиғалы, адамға сабақ болатын тағылымдық шығарманы мысал дейді.
Орыс ақыны И.А.Крыловтың мысалдарын Абайдан соң А.Байтұрсынұлы да аударып, <<Қырық мысал>> деген атпен1909 жылы Петербургте кітап етіп шығарған.
Мысал кейіпкер-леріне мінездеме береді, ой түйеді.
Түсіну
Мәнерлеп оқу
5 минут
Ақын осы образдар арқылы қандай адамдарды бейнелеген?
2.- Мәтіндерден автордың қорытынды ойын тауып оқыңдар, дәптерлеріңе жазып алыңдар.
Мысал өлеңді мәнерлеп оқиды, жазады.
Қолдану
10 мин
1- топ . Сахналық көрініс (рөлге бөліп ойнау)
2- топ. Тақырыпқа сай мақал-мәтел жазу
3-топ Сурет салу.
Берілген тапсырма
ны топта орындайды. Постер қорғайды
Сергіту
2 мин
<<Көңілді күн>> биіне қимылдар жасау
Оқушылардың бойы сергиді, сабақтағы белсенділіктері артады
Талдау
4 мин
- <<Бір айналым сөйлесу>> әдісі
- Шығарманың сіздер үшін тәрбиелік мәні қандай болды?
Жинақтау
<<Соңғы сөзді мен айтамын...>>
2 мин
Түйін: Мысалдардағы кейіпкерлер сияқты адамдарға қандай кеңес берер едіңдер? сұрағына оқушылардың пікірін тыңдау.
Оқушылар пікірлерін білдіреді,
тұжырым жасайды
Қорытынды
Рефлексия
5 мин
Бүгінгі сабақ несімен ерекшеленді?
Не білдім?
Не ұнады?
Сабақтан алған әсерім.
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып қалдырады
Үйге тапсырма
1мин
Ахмет Байтұрсынұлының мысал өлеңдері туралы қосымша деректер жинау.
Оқушылар күнделіктеріне жазып алады.
Бағалау
2 мин
Топ мүшелері берілген тапсырмалар бойынша жинақтап, бірі-бірін бағалау
Топ бір-бірін бағалайды.
.
Үлкеншыған орта мектебі
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Доспулатова Анар Қонысбайқызы
Сабақтың тақырыбы
Ахмет Байтұрсынов <<Қырық мысал>>
Сілтеме
Әдебиет оқулығы 5 сынып
Мақсаты
Мысалдардың мазмұнымен таныстыру, талдау жасау, тәрбиелік мәнін анықтау
Міндеті
1. Мазмұнға байланысты міндет: Мысалдардың мазмұнымен таныса отырып, кейіпкерлерге мінездеме береді, өмірмен байланыстырады,
2. Сыни ойлауды дамытуға байланысты міндет: Оқушылар ой талқысына түсе отырып, өзара пікір алмасады, іс - әрекеттерін талдайды;
3. Топтық міндет: Оқушылар өз ойларын қорғай білуге үйренеді, бір - бірін тыңдайды, достық сезімдері, бір - біріне сыйластық сезімдері артады
Күтілетін
нәтижелер
1. Өмірде ақ пен қараны ажыратуды оған дұрыс баға беруді үйрену.
2. Мысалдың астарында не жатқанын оның маңызын түсіну
3. Ұнамсыз мінез-құлық, іс-әрекеттерден жирену.
Сабақтың түрі
Жаңа білімді меңгеру
Пәнаралық байланыс
Орыс әдебиеті
Қолданылатын әдістер
сұрақ - жауап, Блум таксономиясы, СТО
Көрнекіліктер
слайд арқылы, смайликтер, А4, А3 қағазы, маркер, стикерлер.
Сабақтың барысы:
Сабақ
кезеңдері
Уақыт
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Ұйымдас
тыру
2 мин
Тренинг өткізу.Шаттық шеңбері. Жылы лебіз, тілектер айту.
Сыныпты түрлі түсті стикерлер арқылы топқа бөлу
Оқушылар 3 топқа бөлінеді. Топ ережесін естеріне сақтайды
Қығушылықты ояту
1 мин
Орыстың тәржіма еттім мысалдарын,
Әзірге қолдан келген осы бәрім.
Қанағат азға деген,жоққа сабыр,
Қомсынып қоңырайма,құрбыларым.
Миға шабуыл
2 мин
<<ДЖИГСО - 1>> әдісі Ахмет Байтұрсынұлының <<Өгіз бен бақа>>, <<Егіннің бастары>>, <<Аққу, шортан һәм шаян>> мысалдарының мазмұнымен таныстыру үшін үш топқа мысалдарының мазмұны таратылады. Мысалдарының мазмұнына қарай топ оқушылары бірінің ойын бірі жалғайды, өзара пікір алмаса отырып, толықтырады.
Жанұяда мысалдар
ды талқылау.
Түйген ойларын ортада бөлісу.
Білу
9 мин
1.Мысал кейіпкерлері не істемекші болды?
2. Олардың істері неліктен нәтижесіз болып шықты?
3.Мысалдардан қандай қорытынды жасауға болады?
- Мысалдар аңдар, құстар , хайуанаттар, өсімдіктер іс-әрекеті мінезі арқылы адам бойындағы мінді, кемшілікті тұспалдап, әжуа күлкі етеді.
Мысалдар өлеңмен де, қарасөзбен де жазылады. Осындай шағын көлемді, оқиғалы, адамға сабақ болатын тағылымдық шығарманы мысал дейді.
Орыс ақыны И.А.Крыловтың мысалдарын Абайдан соң А.Байтұрсынұлы да аударып, <<Қырық мысал>> деген атпен1909 жылы Петербургте кітап етіп шығарған.
Мысал кейіпкер-леріне мінездеме береді, ой түйеді.
Түсіну
Мәнерлеп оқу
5 минут
Ақын осы образдар арқылы қандай адамдарды бейнелеген?
2.- Мәтіндерден автордың қорытынды ойын тауып оқыңдар, дәптерлеріңе жазып алыңдар.
Мысал өлеңді мәнерлеп оқиды, жазады.
Қолдану
10 мин
1- топ . Сахналық көрініс (рөлге бөліп ойнау)
2- топ. Тақырыпқа сай мақал-мәтел жазу
3-топ Сурет салу.
Берілген тапсырма
ны топта орындайды. Постер қорғайды
Сергіту
2 мин
<<Көңілді күн>> биіне қимылдар жасау
Оқушылардың бойы сергиді, сабақтағы белсенділіктері артады
Талдау
4 мин
- <<Бір айналым сөйлесу>> әдісі
- Шығарманың сіздер үшін тәрбиелік мәні қандай болды?
Жинақтау
<<Соңғы сөзді мен айтамын...>>
2 мин
Түйін: Мысалдардағы кейіпкерлер сияқты адамдарға қандай кеңес берер едіңдер? сұрағына оқушылардың пікірін тыңдау.
Оқушылар пікірлерін білдіреді,
тұжырым жасайды
Қорытынды
Рефлексия
5 мин
Бүгінгі сабақ несімен ерекшеленді?
Не білдім?
Не ұнады?
Сабақтан алған әсерім.
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып қалдырады
Үйге тапсырма
1мин
Ахмет Байтұрсынұлының мысал өлеңдері туралы қосымша деректер жинау.
Оқушылар күнделіктеріне жазып алады.
Бағалау
2 мин
Топ мүшелері берілген тапсырмалар бойынша жинақтап, бірі-бірін бағалау
Топ бір-бірін бағалайды.
.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz