Сабақ жоспары :: Тәрбие сағаты
Файл қосу
Кодтау сағаты 2015
№19 орта мектебі КММ
Тәжірибелік сабақ
Информатика пәнінен
Кодтау сағаты 2015
Өткізген: Боранбайқызы Диана
2015-2016 оқу жыл
Сынып: 7 <<Б>>
Уақыты: 07.12.2015
Cабақтың тақырыбы: <<Кодтау сағаты-2015>>
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушыларды XXI ғасырдың негізгі дағдысы - бағдарламалауға қызығушылықты тудыру
2. Бағдарламалауды жасына және ақыл жаратылысына байланыссыз әрбір адам үйрене алатынын көрсету
3. Бағдарламалаушы жұмысымен таныстыру бағдарламалауға деген қызығушылығын арттыру (тәжірибе арқылы) көзбен көріп қолмен жұмыс істеуге үйрету
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ және тәжірибелік жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, компьютерлер
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі (2 мин)
Жаңа сабаққа түсінік алғы сөз (Уәждемелік бейне-ролик) (5 мин)
Бірінші тапсырманы көрсету (3 мин)
Оқушылардың өзіндік жұмысы (30 мин)
Қорытынды және сертификаттар тарату (5 мин)
Жаңа сабаққа түсінік және алғы сөз
Балалар қандай компьютерлік ойындарды ойнағанды ұнатасындар? <<Осы ойындарды кім жасайды?>>. Бағдарламалаушылар жасайды. Міне біз бүгін 45 минут ішінде бағдарламалаушы болу қандай екендігін көреміз. <<Кодтау сағаты 2015>> - ол не? Бұл Дүниежүзілік Информатикадан білім алу аптасы аясында өткізілетін Ғаламдық бастама. Ақпараттық жүйелер саласындағы мамандық бүгінгі таңда ең талап етілетін, жоғары төленетін және беделді кәсіп болып табылады. Осыған орай Қазақстан жұлдыздары, саясаткерлері мен әйгілі бағдарламалаушылардың қатысуымен түсірілген уәждемелік бейне-роликті тамашалайық
(www.hourofcode.kz). Қарап болғаннан кейін <<Бейне-ролик ұнады ма?>>, <<Естеріңде не сақталды?>>, <<Бағдарламалау қызық па?>>, <<Бейне-роликті көргеннен кейін бағдарламалау жайлы басқа қандай қорытынды жасадыңдар?>> деген сұрақтар қойып оқушылардың ойын білу керек.
Бірінші тапсырманы көрсету
Енді, бірінші жаттығуды проектордан көрсетемін, яғни бірінші тапсырманы барлығымыз жасаймыз, ал қалғанын әркім өзінше орындайды. Ең алдымен сіздерді программа интерфейсімен таныстырайын: сахна, жұмыс аясы, блоктар, блоктарды жою және қосу, орындау/тастау батырмалары. (слайдтар)
Қорытынды және сертификаттарды тарату
Оқушылар сіздерден сабақ барысы ұнағанын, я ұнамағаның білу үшін сіздердің ойларыңызды білгім келеді. Жасаған кодтау бағдарламасы қиын болып-болмағанын сұраңыз. Араларынан кімнің болашақта бағдарламалаушы болатынын біліп алайық. Егер қызығушылық көрсетіп бағдарламалаушы болатының қазірден бастап шешкен оқушылар болса сіздерге мына электрондық адрестерді ұсынамын:
https://scratch.mit.edu/- әлемге әйгілі балаларға арналған бағдарламалау тілі
https://code.org/learn- учебный материалдар және практикалық жұмыстар
Тәжірибелік сабақ
Информатика пәнінен
Кодтау сағаты 2015
Өткізген: Боранбайқызы Диана
2015-2016 оқу жыл
Сынып: 7 <<Б>>
Уақыты: 07.12.2015
Cабақтың тақырыбы: <<Кодтау сағаты-2015>>
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушыларды XXI ғасырдың негізгі дағдысы - бағдарламалауға қызығушылықты тудыру
2. Бағдарламалауды жасына және ақыл жаратылысына байланыссыз әрбір адам үйрене алатынын көрсету
3. Бағдарламалаушы жұмысымен таныстыру бағдарламалауға деген қызығушылығын арттыру (тәжірибе арқылы) көзбен көріп қолмен жұмыс істеуге үйрету
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ және тәжірибелік жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, компьютерлер
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі (2 мин)
Жаңа сабаққа түсінік алғы сөз (Уәждемелік бейне-ролик) (5 мин)
Бірінші тапсырманы көрсету (3 мин)
Оқушылардың өзіндік жұмысы (30 мин)
Қорытынды және сертификаттар тарату (5 мин)
Жаңа сабаққа түсінік және алғы сөз
Балалар қандай компьютерлік ойындарды ойнағанды ұнатасындар? <<Осы ойындарды кім жасайды?>>. Бағдарламалаушылар жасайды. Міне біз бүгін 45 минут ішінде бағдарламалаушы болу қандай екендігін көреміз. <<Кодтау сағаты 2015>> - ол не? Бұл Дүниежүзілік Информатикадан білім алу аптасы аясында өткізілетін Ғаламдық бастама. Ақпараттық жүйелер саласындағы мамандық бүгінгі таңда ең талап етілетін, жоғары төленетін және беделді кәсіп болып табылады. Осыған орай Қазақстан жұлдыздары, саясаткерлері мен әйгілі бағдарламалаушылардың қатысуымен түсірілген уәждемелік бейне-роликті тамашалайық
(www.hourofcode.kz). Қарап болғаннан кейін <<Бейне-ролик ұнады ма?>>, <<Естеріңде не сақталды?>>, <<Бағдарламалау қызық па?>>, <<Бейне-роликті көргеннен кейін бағдарламалау жайлы басқа қандай қорытынды жасадыңдар?>> деген сұрақтар қойып оқушылардың ойын білу керек.
Бірінші тапсырманы көрсету
Енді, бірінші жаттығуды проектордан көрсетемін, яғни бірінші тапсырманы барлығымыз жасаймыз, ал қалғанын әркім өзінше орындайды. Ең алдымен сіздерді программа интерфейсімен таныстырайын: сахна, жұмыс аясы, блоктар, блоктарды жою және қосу, орындау/тастау батырмалары. (слайдтар)
Қорытынды және сертификаттарды тарату
Оқушылар сіздерден сабақ барысы ұнағанын, я ұнамағаның білу үшін сіздердің ойларыңызды білгім келеді. Жасаған кодтау бағдарламасы қиын болып-болмағанын сұраңыз. Араларынан кімнің болашақта бағдарламалаушы болатынын біліп алайық. Егер қызығушылық көрсетіп бағдарламалаушы болатының қазірден бастап шешкен оқушылар болса сіздерге мына электрондық адрестерді ұсынамын:
https://scratch.mit.edu/- әлемге әйгілі балаларға арналған бағдарламалау тілі
https://code.org/learn- учебный материалдар және практикалық жұмыстар
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz