9-сынып биологиясы: Түр, түр критерийлері мен популяция; өсімдіктердің морфологиялық ерекшеліктері (№7 зертханалық жұмыс)

Сабақ жоспары

Күні:

___. 02. 2016

Биология
9- сынып
Күні:___. 02. 2016: Сабақтың тақырыбы:
Биология:

Түр. Түрдің критерийлері. Популяция.

№7зертханалық жұмыс. Әр түрге жататын өсімдіктердің морфологиялық ерекшеліктері .

Күні:___. 02. 2016: Ақпарат көздері
Биология: Биология 9 - сынып. Мектеп 2013, Электронды оқулық, "bilimdiler", " ustaz/kz" сайттары, "Биология және табиғат" журналы
Күні:___. 02. 2016: Сабақтың мақсаты:
Биология: Оқушыларға түр және оның өлшемдері жайлы түсінік беру
Күні:___. 02. 2016: Оқыту нәтижелері:
Биология: Тірі ағзаларды қандай өлшемдеріне байланысты түрге біріктіріп, жіктеуді және олардың айырмашылығын түсінеді
Күні:___. 02. 2016: Іс әрекет түрлері:
Биология: Топтық жұмыс, Бір-бірін және өзін бағалау
Күні:___. 02. 2016: Сабақтың кезеңдері:
Биология: Тапсырмалар
9- сынып: Оқушының іс - әрекеті
Күні:___. 02. 2016: Ұйымдастыру кезеңі
Биология: Сәлемдесу, отырғызу, оқушыларды түгендеу, сынып бөлмесінің және оқушылардың санитарлық-гигиеналық жағдайларына назар аудару,
9- сынып: Сәлемдеседі кезекші сыныпты түгендейді
Күні:___. 02. 2016:

Үй тапсырмасын тексеру

C:\Users\Конти\Documents\images (1).jpg

Биология:

Миға шабуыл

1 тапсырма «Терминдер кабинеті»

Терминдерге анықтама бер:

филогенез, өтпелі формалар,

палеонтология, онтогенез, идиоадаптация, ароморфоз, дегенерация, биогеографиялық аймақ, гомология, аналогия.

2 тапсырма «Сен білесің бе?»

Органикалық әлемнің эволюциялық дәлелдемелері тақырыбы бойынша суреттермен жұмыс

9- сынып:

1 тапсырмаға жауап береді

1. Биогенетикалық заң

2. Филогенез

3. Өтпелі формалар

4. Палеонтология

5. Онтогенез

2 тапсырмаға жауап береді

Әлем картасынан биогеографиялық аймақтарды көрсетеді

Суреттерді талдайды

Күні:___. 02. 2016:

Миға шабуыл.

C:\Users\Конти\Documents\скачанные файлы.jpg

Биология:

Түр. Түр критерийлері туралы бейнефильм көрсету. Бейнефильм бойынша сұрақтар: Жер бетіндегі барлық жануарлар бірдей ме?

Оларды қалай жіктейміз? Қандай ерекшеліктеріне назар аударамыз?

9- сынып: Оқушылар сұрақтарға жауап бере оны талқылап, жан - жақты білімдерін ортаға салады, ортақ шешімге келеді, тақырыпты ашады
Күні:___. 02. 2016:

Топқа бөлу

C:\Users\Конти\Documents\скачанные файлы (1).jpg

Биология: Оқушыларды әр түрлі өсімдіктердің жапырақтарын таңдату арқылы топқа бөлу
9- сынып:

1 топ -Қарағай

2 топ -Емен

3 топ -Үеңкі

Күні:___. 02. 2016:

Ой қозғау

C:\Users\Конти\Documents\images (2).jpg

Биология: Түр пайда болу үшін қандай өлшемдер керек?
9- сынып: Оқушылар сұрақтарға жауап бере оны талқылап, жан - жақты білімдерін ортаға салады.
Күні:___. 02. 2016:

Жаңа сабақ

C:\Users\Конти\Documents\images (3).jpg

Биология:

Түр. Түр критерийлері. Популяция жайлы түсінік беріледі.

Түр - эволюциялык процестің бастапқы негізгі сапалы кезеңі. Түр - табиғаттағы бөлінбейтін ең кішкене генетикалық тұрақты жүйе.

Түр критерийлері. Түр критерийлері - морфологиялық, генетика­лық, физиологиялық, биохимиялық, экологиялық-географиялық деп бөлінеді.

9- сынып: Тыңдайды пікір алмасады.
Күні:___. 02. 2016:

Постер қорғау

Мәтінмен жұмыс

Биология:

Түр критерийлерін сипаттап бірін біріне түсіндіреді

1топқа морфо-физиологиялық өлшемдер

2 топқа- генетикалық және этологиялық өлшемдер

3 топқа-экологиялық және географиялық өлшемдер

9- сынып:

Екі жұлдыз бір тілек арқылы және критери арқылы өзін - өзі бағалайды .

Оқушылар оқулықпен және қосымша материалдармен ізденіс жұмысын жасайды.

Күні:___. 02. 2016:

Бекіту кезеі

Тәжірибе алаңы C:\Users\Конти\Documents\images (4).jpg

Биология: №7 Зертханалық жұмыс: Өсімдіктердің әр түрінің морфологиялық ерекшеліктерін анықтау
9- сынып: №7 Зертханалық жұмысты орындайды нәтижесінде түрлердің морфологиялық белгісі түсінігін меңгереді
Күні:___. 02. 2016: Бағалау C:\Users\Конти\Documents\images (5).jpg
Биология: Топ аралық бағалау, критерий арқылы жиынтық бағалау
9- сынып: Топ басшылары топ мүшелерін бағалайды. Топ басшыларын мұғалім бағалайды
Күні:___. 02. 2016: Кері байланыс
Биология: БББ кестесін толтырады
9- сынып: Оқушылар өздерінің сабақтан алған әсерлерін кестеге жазады
Күні:___. 02. 2016: Үйге тапсырма C:\Users\Конти\Documents\images (6).jpg
Биология:

Әр оқушыға тапсырма: фишбоун әдісін пайдаланып,

түр критерийлеріне анықтама беріп, мысал келтіріп қорытынды жасау

Бағалау парағы


Ұқсас жұмыстар
Түр және түр түзілуі: эволюцияның негізгі кезеңдері мен түр критерийлері
9-сынып биологиясы §38: Түр және оның критерийлері - технологиялық карта (ауызша сабақ 2)
7-сынып биологиясы: Ұлулар типінің морфологиялық және физиологиялық ерекшеліктері
7-сынып: плаунтектес өсімдіктердің морфологиялық-анатомиялық құрылысы, спорофит ұрпағы және көбею ерекшеліктері
7-сынып биологиясы: Құстар - жалпы сипаттама, тіршілік ортасы және №9 зертханалық жұмыс (сыртқы құрылысы)
6-сынып биологиясы: Өсімдіктердің гүлдеуі және тозаңданудың түрлері - №15 зертханалық жұмыс (бунақденелілер мен жел арқылы тозаңданатын гүлдерді салыстыру)
Қазақ әдебиетінде жылқының түр-сипаты мен бейнеленуі
Мұқағали Мақатаев шығармашылығындағы түр мен түстің эстетикалық-көркемдік ерекшелігі
7-сынып биологиясы: Құстардың көбеюі мен дамуы - №10 зертханалық жұмыс, тауық жұмыртқасының құрылысын зерттеу
7-сынып биологиясы: Өсімдіктердің қозғалысы, тропизмдер, таксистер және фотопериодизм
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz