Сабақ жоспары :: Биология
Файл қосу
Түр. Түрдің критерийлері. Популяция
Сабақ жоспары
Күні:
___.02.2016
Биология
9 - сынып
Сабақтың тақырыбы:
Түр. Түрдің критерийлері. Популяция.
№7зертханалық жұмыс.Әр түрге жататын өсімдіктердің морфологиялық ерекшеліктері.
Ақпарат көздері
Биология 9 - сынып.Мектеп 2013, Электронды оқулық, "bilimdiler"," ustaz/kz" сайттары , "Биология және табиғат" журналы
Сабақтың мақсаты:
Оқушыларға түр және оның өлшемдері жайлы түсінік беру
Оқыту нәтижелері:
Тірі ағзаларды қандай өлшемдеріне байланысты түрге біріктіріп, жіктеуді және олардың айырмашылығын түсінеді
Іс әрекет түрлері:
Топтық жұмыс, Бір-бірін және өзін бағалау
Сабақтың кезеңдері:
Тапсырмалар
Оқушының іс - әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу, отырғызу, оқушыларды түгендеу, сынып бөлмесінің және оқушылардың санитарлық-гигиеналық жағдайларына назар аудару,
Сәлемдеседі кезекші сыныпты түгендейді
Үй тапсырмасын тексеру
Миға шабуыл
1 тапсырма <<Терминдер кабинеті>>
Терминдерге анықтама бер:
филогенез, өтпелі формалар,
палеонтология, онтогенез,идиоадаптация, ароморфоз, дегенерация,биогеографиялық аймақ, гомология, аналогия.
2 тапсырма <<Сен білесің бе?>>
Органикалық әлемнің эволюциялық дәлелдемелері тақырыбы бойынша суреттермен жұмыс
1 тапсырмаға жауап береді
1.Биогенетикалық заң
2.Филогенез
3.Өтпелі формалар
4.Палеонтология
5.Онтогенез
2 тапсырмаға жауап береді
Әлем картасынан биогеографиялық аймақтарды көрсетеді
Суреттерді талдайды
Миға шабуыл.
Түр.Түр критерийлері туралы бейнефильм көрсету.Бейнефильм бойынша сұрақтар: Жер бетіндегі барлық жануарлар бірдей ме?
Оларды қалай жіктейміз? Қандай ерекшеліктеріне назар аударамыз?
Оқушылар сұрақтарға жауап бере оны талқылап, жан - жақты білімдерін ортаға салады, ортақ шешімге келеді, тақырыпты ашады
Топқа бөлу
Оқушыларды әр түрлі өсімдіктердің жапырақтарын таңдату арқылы топқа бөлу
1 топ -Қарағай
2 топ -Емен
3 топ -Үеңкі
Ой қозғау
Түр пайда болу үшін қандай өлшемдер керек?
Оқушылар сұрақтарға жауап бере оны талқылап, жан - жақты білімдерін ортаға салады.
Жаңа сабақ
Түр.Түр критерийлері.Популяция жайлы түсінік беріледі.
Түр -- эволюциялык процестің бастапқы негізгі сапалы кезеңі. Түр -- табиғаттағы бөлінбейтін ең кішкене генетикалық тұрақты жүйе.
Түр критерийлері. Түр критерийлері -- морфологиялық, генетика - лық, физиологиялық, биохимиялық, экологиялық-географиялық деп бөлінеді.
Тыңдайды пікір алмасады.
Постер қорғау
Мәтінмен жұмыс
Түр критерийлерін сипаттап бірін біріне түсіндіреді
1топқа морфо-физиологиялық өлшемдер
2 топқа- генетикалық және этологиялық өлшемдер
3 топқа-экологиялық және географиялық өлшемдер
Екі жұлдыз бір тілек арқылы және критери арқылы өзін - өзі бағалайды .
Оқушылар оқулықпен және қосымша материалдармен ізденіс жұмысын жасайды.
Бекіту кезеі
Тәжірибе алаңы
№7 Зертханалық жұмыс: Өсімдіктердің әр түрінің морфологиялық ерекшеліктерін анықтау
№7 Зертханалық жұмысты орындайды нәтижесінде түрлердің морфологиялық белгісі түсінігін меңгереді
Бағалау
Топ аралық бағалау, критерий арқылы жиынтық бағалау
Топ басшылары топ мүшелерін бағалайды. Топ басшыларын мұғалім бағалайды
Кері байланыс
БББ кестесін толтырады
Оқушылар өздерінің сабақтан алған әсерлерін кестеге жазады
Үйге тапсырма
Әр оқушыға тапсырма: фишбоун әдісін пайдаланып,
түр критерийлеріне анықтама беріп, мысал келтіріп қорытынды жасау
Бағалау парағы
№
Аты-жөні
Терминдермен жұмыс,Картамен жұмыс
Суреттермен жұмыс
Түр критерийлеріне түсінік беріп, жеке мысал келтіру
Зертханалық жұмыс тапсырмалары
Қосымша сұрақтарға жауап беру
Логикалық тапсырма
Қорытынды жиынтық балл
1
2
3
4
5
Бағалау критерийлері:
1.Үй тапсырмасын Егер де терминдерді дұрыс оқыса-1 балл
Терминдерді дұрыс оқып қана қоймай оларға анықтама бере кетсе-2 балл
Сол терминдерді дәлелдемелерде қолдана білсе және биогеографиялық аймақтарды ажырата білсе-3 балл
2.Түр критерийлеріне анықтама бере алса -1 балл
Егер онымен қоса мысал келтіре алса -2 балл
3. Зертханалық жұмыс 1 тапсырма ғана орындалса-1 балл
2 тапсырма орындалса-2 балл
3 тапсырма орындалса-3 балл
4.Логикалық сұрақтар егер 1 сұрағы дұрыс болса-1 балл
2 сұрағы дұрыс болса-2 балл
3 сұрағы дұрыс болса-3 балл
Қорытынды: 10-11 балл-<<5>>
8-9 балл-<<4>>
6-7 балл-<<3>>
Күні:
___.02.2016
Биология
9 - сынып
Сабақтың тақырыбы:
Түр. Түрдің критерийлері. Популяция.
№7зертханалық жұмыс.Әр түрге жататын өсімдіктердің морфологиялық ерекшеліктері.
Ақпарат көздері
Биология 9 - сынып.Мектеп 2013, Электронды оқулық, "bilimdiler"," ustaz/kz" сайттары , "Биология және табиғат" журналы
Сабақтың мақсаты:
Оқушыларға түр және оның өлшемдері жайлы түсінік беру
Оқыту нәтижелері:
Тірі ағзаларды қандай өлшемдеріне байланысты түрге біріктіріп, жіктеуді және олардың айырмашылығын түсінеді
Іс әрекет түрлері:
Топтық жұмыс, Бір-бірін және өзін бағалау
Сабақтың кезеңдері:
Тапсырмалар
Оқушының іс - әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу, отырғызу, оқушыларды түгендеу, сынып бөлмесінің және оқушылардың санитарлық-гигиеналық жағдайларына назар аудару,
Сәлемдеседі кезекші сыныпты түгендейді
Үй тапсырмасын тексеру
Миға шабуыл
1 тапсырма <<Терминдер кабинеті>>
Терминдерге анықтама бер:
филогенез, өтпелі формалар,
палеонтология, онтогенез,идиоадаптация, ароморфоз, дегенерация,биогеографиялық аймақ, гомология, аналогия.
2 тапсырма <<Сен білесің бе?>>
Органикалық әлемнің эволюциялық дәлелдемелері тақырыбы бойынша суреттермен жұмыс
1 тапсырмаға жауап береді
1.Биогенетикалық заң
2.Филогенез
3.Өтпелі формалар
4.Палеонтология
5.Онтогенез
2 тапсырмаға жауап береді
Әлем картасынан биогеографиялық аймақтарды көрсетеді
Суреттерді талдайды
Миға шабуыл.
Түр.Түр критерийлері туралы бейнефильм көрсету.Бейнефильм бойынша сұрақтар: Жер бетіндегі барлық жануарлар бірдей ме?
Оларды қалай жіктейміз? Қандай ерекшеліктеріне назар аударамыз?
Оқушылар сұрақтарға жауап бере оны талқылап, жан - жақты білімдерін ортаға салады, ортақ шешімге келеді, тақырыпты ашады
Топқа бөлу
Оқушыларды әр түрлі өсімдіктердің жапырақтарын таңдату арқылы топқа бөлу
1 топ -Қарағай
2 топ -Емен
3 топ -Үеңкі
Ой қозғау
Түр пайда болу үшін қандай өлшемдер керек?
Оқушылар сұрақтарға жауап бере оны талқылап, жан - жақты білімдерін ортаға салады.
Жаңа сабақ
Түр.Түр критерийлері.Популяция жайлы түсінік беріледі.
Түр -- эволюциялык процестің бастапқы негізгі сапалы кезеңі. Түр -- табиғаттағы бөлінбейтін ең кішкене генетикалық тұрақты жүйе.
Түр критерийлері. Түр критерийлері -- морфологиялық, генетика - лық, физиологиялық, биохимиялық, экологиялық-географиялық деп бөлінеді.
Тыңдайды пікір алмасады.
Постер қорғау
Мәтінмен жұмыс
Түр критерийлерін сипаттап бірін біріне түсіндіреді
1топқа морфо-физиологиялық өлшемдер
2 топқа- генетикалық және этологиялық өлшемдер
3 топқа-экологиялық және географиялық өлшемдер
Екі жұлдыз бір тілек арқылы және критери арқылы өзін - өзі бағалайды .
Оқушылар оқулықпен және қосымша материалдармен ізденіс жұмысын жасайды.
Бекіту кезеі
Тәжірибе алаңы
№7 Зертханалық жұмыс: Өсімдіктердің әр түрінің морфологиялық ерекшеліктерін анықтау
№7 Зертханалық жұмысты орындайды нәтижесінде түрлердің морфологиялық белгісі түсінігін меңгереді
Бағалау
Топ аралық бағалау, критерий арқылы жиынтық бағалау
Топ басшылары топ мүшелерін бағалайды. Топ басшыларын мұғалім бағалайды
Кері байланыс
БББ кестесін толтырады
Оқушылар өздерінің сабақтан алған әсерлерін кестеге жазады
Үйге тапсырма
Әр оқушыға тапсырма: фишбоун әдісін пайдаланып,
түр критерийлеріне анықтама беріп, мысал келтіріп қорытынды жасау
Бағалау парағы
№
Аты-жөні
Терминдермен жұмыс,Картамен жұмыс
Суреттермен жұмыс
Түр критерийлеріне түсінік беріп, жеке мысал келтіру
Зертханалық жұмыс тапсырмалары
Қосымша сұрақтарға жауап беру
Логикалық тапсырма
Қорытынды жиынтық балл
1
2
3
4
5
Бағалау критерийлері:
1.Үй тапсырмасын Егер де терминдерді дұрыс оқыса-1 балл
Терминдерді дұрыс оқып қана қоймай оларға анықтама бере кетсе-2 балл
Сол терминдерді дәлелдемелерде қолдана білсе және биогеографиялық аймақтарды ажырата білсе-3 балл
2.Түр критерийлеріне анықтама бере алса -1 балл
Егер онымен қоса мысал келтіре алса -2 балл
3. Зертханалық жұмыс 1 тапсырма ғана орындалса-1 балл
2 тапсырма орындалса-2 балл
3 тапсырма орындалса-3 балл
4.Логикалық сұрақтар егер 1 сұрағы дұрыс болса-1 балл
2 сұрағы дұрыс болса-2 балл
3 сұрағы дұрыс болса-3 балл
Қорытынды: 10-11 балл-<<5>>
8-9 балл-<<4>>
6-7 балл-<<3>>
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz