Екі таңбалы сандарды шығарып алу, оқу, жазу және салыстыру

ШҚО «Зубаир орта мектебі»КММ

Жусупова Маржан Камановна

бастауыш сынып мұғалімі

Пәннің аты
Уақыты:
Кабинет:
Мұғалім
Пәннің аты: Сабақтың атауы
Уақыты:: Екі таңбалы сандарды шығарып алу, оқу, жазу және салыстыру
Пәннің аты: Мақсаты
Уақыты:: 1) Екі таңбалы сандарды ондықтармен және бірліктермен санау арқылы шығарып алуға машықтандыру; Екі таңбалы сандарды оқу мен жазудың ерекшеліктерімен таныстыру, қатардағы орнына және ретіне қарай салыстыру, олардың ондықтар мен бірліктерден тұратынын аңғарту;
2) бір амалмен шығарылатын есептерді пысықтау, кестелік қосу мен
азайтуды және сәйкес ондықтарды қосу мен азайтуды қайталау;
3) іскерлікке баулу
Көрнекілік: интертақта слайдтары, әр түсті жолақшалар, сызбалар, кесте, цифрлар.
Әдісі: сұрақ - жауап, көрнекілік, топтық жұмыс, ойын.
Түрі: аралас сабақ.
Пәннің аты: Күтілетін нәтиже
Пәннің аты: Психологиялық ахуал
Уақыты::

Психологиялық дайындық

Біз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз.

Кабинет:: Оқушылар шеңберде жиналып, мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Пәннің аты: Қызығушылықты ояту
Уақыты:: - Балалар, математика пәнінде оқушылар не істейді?
Жауаптары: санайды, қосады, азайтады, өлшейді.
- Дұрыс, ал адамдар нені санайды?
Нені өлшейді?
Нені қосады?
Нені азайтады?
Жауаптары: ақшаны, заттарды, дүкендегі заттарды, айлар мен жылдарды, т. б.
- Барлық мамандардың иелеріне санау, есептеу керек пе?
- ендеше біз де бүгін тез, дұрыс, шапшаң санауды бастайық.
Кабинет:: Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып, ерекше ынтамен кіріседі.
Пәннің аты: Мағынаны тану
Уақыты::

- Суретте неше жолақша бар?
- Әр жолақша неше шаршыдан құрастырылған?
- Он шаршыдан он рет алсақ, барлығы қанша болды? (100)
- Дұрыс, бұл бір жүздікті білдіреді
- Жүз саны былай жазылады: 100
- Жасыл жолақша нешеу? (1 ондық)
- Суретте неше көк шаршы бар? ( 4)
- Барлығы неше шаршы бар? (14) Былай жазылады. (тақтада көрсету) Бұл - екі таңбалы сан.
- Жасыл жолақша нешеу? (1 ондық)
- Көк шаршылар нешеу? (6)
- Барлығы неше шаршы бар? (16 ) Бұл былай жазылады ( тақтада көрсету) Бұл да екі таңбалы сан.

Дәптермен жұмыс жүргізу

Пәннің аты: Сергіту сәті
Уақыты:: Орманда кірпі келеді,
Саңырауқұлақ тереді.
Кездесті, міне, керегі:
Екеуі қайың астынан.
Біреуі терек қасынан.
Қанша олар болмақ есепте,
Тоқылған салса себетке?
Кабинет::

Ой сергітеді, шашағандары

басылады

Пәннің аты: Ой толғаныс
Уақыты::

Шығармашылық тапсырма:

1 - тапсырма:
2 доңғалақты - 3
3 доңғалақты - 1
Ш: 2+2+2+3 =9
2 - тапсырма: Шаршының 4 бұрышы бар. Бір бұрышын қиып тастасаң, қанша бұрыш
қалады?

Пәннің аты: Үйге тапсырма
Уақыты:: Дәптермен жұмыс
Кабинет:: Күнделіктеріне жазып беремін
Пәннің аты: Бағалау
Уақыты:: Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Кабинет:: Бағалау парақшасын толтырады.
Пәннің аты: Кері байланыс
Уақыты:: https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQpaKJVSSFC3JBMlb8GpFioUOuNxuURfKAYtJTxoPbFcelf0juyBA
Кабинет:: Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

Ұқсас жұмыстар
Орта мерзімді жоспар, математика. 1 сынып
"Сандарды салыстыру"
Тақырыпты оқыту міндеттері
Жүз саны неше таңбалы сан
Есептің мәнді белгісі
Орта мерзімді жоспар математика. 3 сынып
Екі таңбалы сан
Сандарды қосу және азайту
Үш таңбалы сандарды оқу, жазу, салыстыру
Математикалық ойлау есептері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz