Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Абай Құнанбаев Қыс өлеңі
Алматы облысы
Панфилов ауданы
Үлкеншыған ауылы
Үлкеншыған орта мектебі
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Шубаева Альмира Жаулбайқызы
6- сынып қазақ әдебиеті (ұйғыр сыныбында) Сабақтың тақырыбы: Абай Құнанбаев <<Қыс>> өлеңі Сабақтың мақсаты: Абай Құнанбаев жайлы қысқаша мағлұмат беріп, өлеңді толық меңгерту, қыс көрінісіне талдау жасап, өз ойын жүйелі жеткізе алуға үйрету, өзіндік ой қорыта білу, шығармашылықпен жұмыс істеу қабілетін жетілдіру.
Сабақтың көрнекілігі: сызба, слайд , таратпа материалдар, Венн диаграммасы,Абай суреті,бүктемелер.
Сабақтың типі: сайыс сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілдері: ой қозғау, талдау, іздену,шығармашылық жұмыс.
Пайдаланылған әдебиет: <<Абай өлеңдері>> жинағы, <<Ата ақылы>> кітабы.
О
Қ
У
Ш
Ы
О
Қ
У
Ш
Ы
М
Ұ
Ғ
А
Л
І
М
М
Ұ
Ғ
А
Л
І
М
Пәнаралық байланыс: музыка,география, бейнелеу өнері.
Қолданылған модульдер: Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау.
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ Ой қозғау
Ой қозғау
Ой толғау
Ой толғау
Үй жұмысын тексеру, қорыту.
1.Осы жұрт ұлы Абайды білер ме екен?
2.Лирик ақын
3. <<Құлақтан кіріп бойды алар... >>
Ой қорыту
Ой қорыту
1.Венн диаграммасы
2.Сызба, сөзжұмбақ
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру.
I.Қызығушылығын ояту.
Әдебиеттік оқу сабағының ұраны: (Хормен)
<<Қазак тілі>> өлеңін әнімен орындау.
-Балалар, бүгін біз топпен жұмыс жасайтындықтан, алдымен топ басшыларыңды, топ бағалаушысын сайлап алуларың сұралады.
- Енді топпен жұмыс істеу үшін тағы нені ескеру керекпіз (топ ережелері)
<<Қыран>> тобы <<Тұлпар>> тобы
ІІ.Ой қозғау. Өткен сабақтағы Ыбырай Алтынсариннің <<Әке мен бала>>әңгімесіндегі әке мен балаға мінездеме беріп, мақал-мәтелдер айту.
Әке Бала
еңбекқор еріншек
ақылды жалқау
сөзге ұста ақылсыз
Сонымен, <<аз жұмысты қиынсынсаң, көп жұмысқа тап боларсың ; азға қанағат ете білмесең көптен құр қаларсың >>, яғни баласы тағаны бір еңкейіп алудан ерініп, көп шиеден құр қалды.Бірақ әкесінің ақылдылығынан баласы өз қатесін түсінеді.
Бұдан қандай түйін жасаймыз ?
(еңбекқор,ақылды, білімді болу)
Енді екі топ еңбек туралы мақал-мәтелдер айтады.
Қыран Тұлпар
Еңбектің наны тәтті Еңбек етсең емерсің
Еңбек түбі - береке Еңбексіз өмір жоқ, ауырсыз жеңіл жоқ
...... ......
ІІІ. Ой толғау.
Жаңа сабақтың эпиграфы <<Асыл сөзді іздесең, Абайды оқы, ерінбе>>
С.Торайғыров
1. Осы жұрт ұлы Абайды білер ме екен ?
* Абай туралы қысқаша мәлімет беру.(слайд)
* Картадан Абайдың туған жерін тапқызу.
* Сұрақ-жауап:
Өзіміз қай облыста тұрамыз ? Қазақстанда қанша облыс бар? ...............?
ақын күйші
АБАЙ КІМ?
АБАЙ КІМ?
жазушы сазгер
аудармашы ірі ағартушы
қазақ әдебиетінің
ойшыл негізін салушы
Екі топ үстел үстіндегі парақшалардағы осы сөздерді Абай суретінің жан-жағына іледі.
2.Лирик ақын. Ол табиғат құбылыстарын адам өміріне арнап жырға қосады.
1. Абайдың табиғатқа байланысты қандай өлеңдерін білесіңдер
( <<Қыс>>, <<Жазғытұрым>>, <<Жаз>>, <<Күз>>)
Соның бірі бүгін танысатын <<Қыс>> өлеңі.
Түсіндірме сөздік
денелі - долдану - домбығу - шидем - соқыр мылқау -
Өлеңді мәнерлеп оқып беремін, екі- үш оқушыға мәнерлеп оқыту.
Әрбір шумағын оқытып, мазмұнын ашу.
Шығармашылық тапсырмалар:
1 - топ Қыс туралы мақал - мәтелдер айтқызу.
2 - топ Қыс туралы жұмбақ айтқызу.
Екі топқа да қыс туралы сурет салғызып, мәтін құрату.
2. Құлақтан кіріп бойды алар...
* Абай атамыз сазгер дедік, қандай әндерін білеміз
Екі топта Абай әндерін айтады.
ІҮ.Ой қорыту.
Өткен сабақта Ыбырай Алтынсарин әңгімесімен таныссақ, бұл сабақта Абай атамыздың өлеңімен таныстық.Енді екі ұлы адамның ұқсастығын Венн диаграммасымен салыстырайық.
Педагог
Қазақ балалар әдебиетінің атасы
Қазақ хрестоматиясын жазған
Педагог
Қазақ балалар әдебиетінің атасы
Қазақ хрестоматиясын жазған
Ақын
Жазушы
Ірі ағартушы
Ғалым
Ұлы тұлғалар өнер - білімге шақырады
Ақын
Жазушы
Ірі ағартушы
Ғалым
Ұлы тұлғалар өнер - білімге шақырады
Күйші
Сазгер
Қазақ әдебиетінің негізін салушы
Күйші
Сазгер
Қазақ әдебиетінің негізін салушы
ББҮ кестесін толтыру.
-Бүгінгі сабақта не үйрендіңдер?
Мақсатымызға жеттік пе? Сұрақтарымызға жауап алдық па?
Сабақ сендерге ұнады ма? Несімен?
Рефлексия: <<Бағдаршам>> әдісі:
Жасыл: Түсіндім.
Сары: Сұрағым бар.
Қызыл: Түсініксіз.
Ү. Үйге тапсырма беру.
1.Өлеңді жаттап келу.
2. Абайдың шығармаларын оқып келу.
Панфилов ауданы
Үлкеншыған ауылы
Үлкеншыған орта мектебі
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Шубаева Альмира Жаулбайқызы
6- сынып қазақ әдебиеті (ұйғыр сыныбында) Сабақтың тақырыбы: Абай Құнанбаев <<Қыс>> өлеңі Сабақтың мақсаты: Абай Құнанбаев жайлы қысқаша мағлұмат беріп, өлеңді толық меңгерту, қыс көрінісіне талдау жасап, өз ойын жүйелі жеткізе алуға үйрету, өзіндік ой қорыта білу, шығармашылықпен жұмыс істеу қабілетін жетілдіру.
Сабақтың көрнекілігі: сызба, слайд , таратпа материалдар, Венн диаграммасы,Абай суреті,бүктемелер.
Сабақтың типі: сайыс сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілдері: ой қозғау, талдау, іздену,шығармашылық жұмыс.
Пайдаланылған әдебиет: <<Абай өлеңдері>> жинағы, <<Ата ақылы>> кітабы.
О
Қ
У
Ш
Ы
О
Қ
У
Ш
Ы
М
Ұ
Ғ
А
Л
І
М
М
Ұ
Ғ
А
Л
І
М
Пәнаралық байланыс: музыка,география, бейнелеу өнері.
Қолданылған модульдер: Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау.
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ Ой қозғау
Ой қозғау
Ой толғау
Ой толғау
Үй жұмысын тексеру, қорыту.
1.Осы жұрт ұлы Абайды білер ме екен?
2.Лирик ақын
3. <<Құлақтан кіріп бойды алар... >>
Ой қорыту
Ой қорыту
1.Венн диаграммасы
2.Сызба, сөзжұмбақ
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру.
I.Қызығушылығын ояту.
Әдебиеттік оқу сабағының ұраны: (Хормен)
<<Қазак тілі>> өлеңін әнімен орындау.
-Балалар, бүгін біз топпен жұмыс жасайтындықтан, алдымен топ басшыларыңды, топ бағалаушысын сайлап алуларың сұралады.
- Енді топпен жұмыс істеу үшін тағы нені ескеру керекпіз (топ ережелері)
<<Қыран>> тобы <<Тұлпар>> тобы
ІІ.Ой қозғау. Өткен сабақтағы Ыбырай Алтынсариннің <<Әке мен бала>>әңгімесіндегі әке мен балаға мінездеме беріп, мақал-мәтелдер айту.
Әке Бала
еңбекқор еріншек
ақылды жалқау
сөзге ұста ақылсыз
Сонымен, <<аз жұмысты қиынсынсаң, көп жұмысқа тап боларсың ; азға қанағат ете білмесең көптен құр қаларсың >>, яғни баласы тағаны бір еңкейіп алудан ерініп, көп шиеден құр қалды.Бірақ әкесінің ақылдылығынан баласы өз қатесін түсінеді.
Бұдан қандай түйін жасаймыз ?
(еңбекқор,ақылды, білімді болу)
Енді екі топ еңбек туралы мақал-мәтелдер айтады.
Қыран Тұлпар
Еңбектің наны тәтті Еңбек етсең емерсің
Еңбек түбі - береке Еңбексіз өмір жоқ, ауырсыз жеңіл жоқ
...... ......
ІІІ. Ой толғау.
Жаңа сабақтың эпиграфы <<Асыл сөзді іздесең, Абайды оқы, ерінбе>>
С.Торайғыров
1. Осы жұрт ұлы Абайды білер ме екен ?
* Абай туралы қысқаша мәлімет беру.(слайд)
* Картадан Абайдың туған жерін тапқызу.
* Сұрақ-жауап:
Өзіміз қай облыста тұрамыз ? Қазақстанда қанша облыс бар? ...............?
ақын күйші
АБАЙ КІМ?
АБАЙ КІМ?
жазушы сазгер
аудармашы ірі ағартушы
қазақ әдебиетінің
ойшыл негізін салушы
Екі топ үстел үстіндегі парақшалардағы осы сөздерді Абай суретінің жан-жағына іледі.
2.Лирик ақын. Ол табиғат құбылыстарын адам өміріне арнап жырға қосады.
1. Абайдың табиғатқа байланысты қандай өлеңдерін білесіңдер
( <<Қыс>>, <<Жазғытұрым>>, <<Жаз>>, <<Күз>>)
Соның бірі бүгін танысатын <<Қыс>> өлеңі.
Түсіндірме сөздік
денелі - долдану - домбығу - шидем - соқыр мылқау -
Өлеңді мәнерлеп оқып беремін, екі- үш оқушыға мәнерлеп оқыту.
Әрбір шумағын оқытып, мазмұнын ашу.
Шығармашылық тапсырмалар:
1 - топ Қыс туралы мақал - мәтелдер айтқызу.
2 - топ Қыс туралы жұмбақ айтқызу.
Екі топқа да қыс туралы сурет салғызып, мәтін құрату.
2. Құлақтан кіріп бойды алар...
* Абай атамыз сазгер дедік, қандай әндерін білеміз
Екі топта Абай әндерін айтады.
ІҮ.Ой қорыту.
Өткен сабақта Ыбырай Алтынсарин әңгімесімен таныссақ, бұл сабақта Абай атамыздың өлеңімен таныстық.Енді екі ұлы адамның ұқсастығын Венн диаграммасымен салыстырайық.
Педагог
Қазақ балалар әдебиетінің атасы
Қазақ хрестоматиясын жазған
Педагог
Қазақ балалар әдебиетінің атасы
Қазақ хрестоматиясын жазған
Ақын
Жазушы
Ірі ағартушы
Ғалым
Ұлы тұлғалар өнер - білімге шақырады
Ақын
Жазушы
Ірі ағартушы
Ғалым
Ұлы тұлғалар өнер - білімге шақырады
Күйші
Сазгер
Қазақ әдебиетінің негізін салушы
Күйші
Сазгер
Қазақ әдебиетінің негізін салушы
ББҮ кестесін толтыру.
-Бүгінгі сабақта не үйрендіңдер?
Мақсатымызға жеттік пе? Сұрақтарымызға жауап алдық па?
Сабақ сендерге ұнады ма? Несімен?
Рефлексия: <<Бағдаршам>> әдісі:
Жасыл: Түсіндім.
Сары: Сұрағым бар.
Қызыл: Түсініксіз.
Ү. Үйге тапсырма беру.
1.Өлеңді жаттап келу.
2. Абайдың шығармаларын оқып келу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz