Шығыс шынары. Ә.Нұрмаханова

Атырау қаласындағы

№3 мектеп-гимназиясының

Бастауыш сынып мұғалімі

Мукашева Майра Сериковна

Ашық сабақ

Әдебиеттік оқу

4 сынып

Әдебиеттік оқу. 4 «Г» сыныбы Мұғалімі Мукашева Майра

Сабақтың тақырыбы: Шығыс шынары. Ә. Нұрмаханова

Жалпы мақсаты: Мәтінді түсініп оқуға, диалог құрастыра білуге үйрету. Оқып түйгендері туралы ой қорытындысын жасай білуге баулу. Әлияның балалық шағымен таныстыру.

Күтілетін нәтиже: оқушылар мәтінді оқып талдай алады, сұраққа толық жауап береді, сөз мағынасын ажыратып, мәтін мағынасын түсініп өз ойын еркін жеткізуге жұмыстанады.

Әдіс тәсілдер: Диалогтік оқыту, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Білім беру үшін бағалау және оқытуды бағалау

Ресурстар: АКТ, видео, суреттер, кесте.

Ойлау деңгейлері
Мақсаты

Түрткі

(ашық сұрақ, тапсырма, жағдаят)

Нәтиже
Қалыптастырушы бағалау

Критерий

(талап)

Дискриптор
Ұпай
Ойлау деңгейлері: Білу
Мақсаты: Қ. Жұмағалиевтің шығармасының мазмұнын ашып, өз ойларын жеткізу.
Түрткі(ашық сұрақ, тапсырма, жағдаят):

1) Топқа бөлу.

2) Үй тапсырмасын жатқа сұрау.

-Қайрат Жұмағалиев кім? Ақын шығармасында қандай жолдар қайталанған? Неліктен соғысты жек көрген?

3 ) Видеоролик көрсету. Топтық жұмыс.

І топ: Соғыста жүрген жауынгерлердің көрген қиындықтарын әңгімелеу.

ІІ топ: Жаулардың зұлым ойларын әңгімелеу.

ІІІ топ: Елдің сол мезгілдегі жағдайын әңгімелеу.

ІҮ топ: Ерен ерліктері мен, ержүректілік танытқан батырларды атаңдар.

Нәтиже: Сұрақтарға жауап береді. Ойларын жеткізеді.
Қалыптастырушы бағалау: Бармақпен бағалау
Критерий(талап): Өткен материалдарды пайдалана алды.
Дискриптор:

1) пайдалана алды

2) толық емес

3) пайдалана алмады

Ұпай:

2

1

0

Ойлау деңгейлері: Түсіну
Мақсаты: Мәтін мазмұнын игерту. Мәтін мазмұнына сәйкес сұрақтар қою.
Түрткі(ашық сұрақ, тапсырма, жағдаят):

«Шаттансаң қыз тудым деп, қазақ, шаттан,
Әлия Отанына болған мақтан.
Бежаница маңында тұлғасы тұр,
Дегендей: ерлікке аттан, еңбекке аттан!
Бұл жерден сонау заман Пушкин өткен,
Желдіртіп қоңыраулы атты жеккен.
Сол жерді жаудан сақтап қаламын деп,
Қазақтың Әлия қызы қанын төккен» бұл өлең жолдары кімге арналған деп ойлайсыңдар? - Әлия Молдағұлова екен.
Әңгіменің авторымен таныстыру. Нұрмаханова Әзиза Нұрмаханқызы 1924жылы 15 желтоқсанда қазіргі Қарақалпақ АССР - інің Мойнақ ауданында туған. Қазақ Совет түркологы, филология ғылымдарының докторы, профессор. Ол түркі тілдерінің интонациясын алғаш зерттеуші. Оның «Қыздар» (1969), «Шығыс шынары» (1973) повестерінде қазақ әйелдерінің әлеуметтік тағдыры, Совет Одағының батыры Әлия Молдағұлованың өмірі мен жанқияр ерлігі суреттелген.

- Біз Әлияның ерлігі туралы, соғыстағы еңбегі туралы білсек, бүгінгі сабағымызда балалық шағынан үзінді оқимыз. Оқулықпен жұмыс.

1. Мәтінді түсініп оқып, топ ішінде талдату.

2. сұраққа жауап беріп, мәтін мазмұнын баяндау

Нәтиже: Мәтін мазмұнын түсінеді, баяндай алады.
Қалыптастырушы бағалау: Топтық бағалау.
Критерий(талап): Ақпаратты пайдаланып сұраққа жауап беруі, мәтінді баяндап беруі.
Дискриптор:

1) толық баяндады

2) толық емес

3) баяндай алмады

1) толық жауап берді

2) толық емес 3) жауап бере алмады.

Ұпай:

3

2

0

3

2

0

Ойлау деңгейлері: Қолдану
Мақсаты: Мәтін мағынасын ашу
Түрткі(ашық сұрақ, тапсырма, жағдаят):

Дәптермен жұмыс.

«Мен саған, сен маған» ойыны әр топ мәтінге қатысты 3 сұрақтан дайындайды.

Нәтиже: Сұрақ қойып, сұрақтарға жауап алады.
Қалыптастырушы бағалау: Бармақпен бағалау
Критерий(талап): сұрақтарға жауап алу
Дискриптор:

1) мағынасын түсіндіреді

2) толық емес

3) мағынасын түсіндіре алмады

Ұпай:

3

2

0

Ойлау деңгейлері: Талдау
Мақсаты: Мәтінді талдау.
Түрткі(ашық сұрақ, тапсырма, жағдаят):

Топтық жұмыс

1. Мұғалімдердің Әлия туралы пікірлерін айту.

2. «Бес жолды өлең» құру.

3. Тотпастыру. Бала Әлия қандай болды?

4. Әлия басқа оқушылардан несімен ерекшеленді?

Нәтиже: Еркін сөйлеп, топтық жұмысты қорғайды.
Қалыптастырушы бағалау: Топтық бағалау
Критерий(талап):

1) Бала Әлия туралы білуі.

2) жаңа материалды меңгеруі

2) бірлесіп жұмыс жасай алуы.

Дискриптор:

1) білді, айта алды

2) айта алмады

1) меңгерді

2) Толық емес

1) жұмыс жасады

2) бірлесе жұмыс істей алмады.

Ұпай:

2

0

3

1

2

0

Ойлау деңгейлері: Жинақтау
Мақсаты: Мәтінді өз ойымен тұжырымдау
Түрткі(ашық сұрақ, тапсырма, жағдаят): Мәтінді қандай оймен тұжырымдар едің?
Нәтиже: Өз ойын еркін жазады.
Қалыптастырушы бағалау: Өзін-өзі бағалау
Критерий(талап): Мәтіннің маңыздылығын ұғынуы
Дискриптор:

1) мағынасын түсінді

2) мағынасын толық аша алмады 3) түсінбеді

Ұпай:

3

2

0

Ойлау деңгейлері:

Бағалау

(сабақтың құндылығы)

Мақсаты: Салыстыру. Сабақты қорыту. Кері байланыс
Түрткі(ашық сұрақ, тапсырма, жағдаят): Әлия сияқты батыр қыздар қазіргі кезде бар ма?
Нәтиже: Өмірмен байланыстыра алады.
Қалыптастырушы бағалау: Өзін-өзі бағалау
Критерий(талап): Ерекшеліктерді бағалай алуы
Дискриптор:

1) байланыстыра алуы

2) байланыстыра алмауы

Ұпай:

2

0

Ойлау деңгейлері: Кері байланыс
Мақсаты:

Ұқсас жұмыстар
Сұраққа жауап алу
Шығыс шынары
Сабақты қорытындылау. Сабақтың мақсаты
Қмж. шығыс шынары. 4 класс
Әлия өсірген гүлдер атымен топқа бөлу
Шығыс шынары. ана тілі
Ана тілі 4-сынып "бала мәншүк"
Бала мәншүк
С. торайғыров туған еліме
М. Хакімжанова бала мәншүк жайлы ақпарат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz