Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Шығыс шынары. Ә.Нұрмаханова
Атырау қаласындағы
№3 мектеп-гимназиясының
Бастауыш сынып мұғалімі
Мукашева Майра Сериковна
Ашық сабақ
Әдебиеттік оқу
4 сынып
Әдебиеттік оқу. 4 <<Г>> сыныбы Мұғалімі Мукашева Майра
Сабақтың тақырыбы: Шығыс шынары. Ә.Нұрмаханова
Жалпы мақсаты: Мәтінді түсініп оқуға, диалог құрастыра білуге үйрету. Оқып түйгендері туралы ой қорытындысын жасай білуге баулу. Әлияның балалық шағымен таныстыру.
Күтілетін нәтиже: оқушылар мәтінді оқып талдай алады, сұраққа толық жауап береді, сөз мағынасын ажыратып, мәтін мағынасын түсініп өз ойын еркін жеткізуге жұмыстанады.
Әдіс тәсілдер: Диалогтік оқыту, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Білім беру үшін бағалау және оқытуды бағалау
Ресурстар: АКТ, видео, суреттер, кесте.
Ойлау деңгейлері
Мақсаты
Түрткі
(ашық сұрақ, тапсырма, жағдаят)
Нәтиже
Қалыптастырушы бағалау
Критерий
(талап)
Дискриптор
Ұпай
Білу
Қ.Жұмағалиевтің шығармасының мазмұнын ашып, өз ойларын жеткізу.
1) Топқа бөлу.
2) Үй тапсырмасын жатқа сұрау.
-Қайрат Жұмағалиев кім? Ақын шығармасында қандай жолдар қайталанған? Неліктен соғысты жек көрген?
3) Видеоролик көрсету. Топтық жұмыс.
І топ: Соғыста жүрген жауынгерлердің көрген қиындықтарын әңгімелеу.
ІІ топ: Жаулардың зұлым ойларын әңгімелеу.
ІІІ топ: Елдің сол мезгілдегі жағдайын әңгімелеу.
ІҮ топ: Ерен ерліктері мен, ержүректілік танытқан батырларды атаңдар.
Сұрақтарға жауап береді. Ойларын жеткізеді.
Бармақпен бағалау
Өткен материалдарды пайдалана алды.
1)пайдалана алды
2) толық емес
3) пайдалана алмады
2
1
0
Түсіну
Мәтін мазмұнын игерту. Мәтін мазмұнына сәйкес сұрақтар қою.
<<Шаттансаң қыз тудым деп, қазақ, шаттан,
Әлия Отанына болған мақтан.
Бежаница маңында тұлғасы тұр,
Дегендей: ерлікке аттан, еңбекке аттан!
Бұл жерден сонау заман Пушкин өткен,
Желдіртіп қоңыраулы атты жеккен.
Сол жерді жаудан сақтап қаламын деп,
Қазақтың Әлия қызы қанын төккен>> бұл өлең жолдары кімге арналған деп ойлайсыңдар? - Әлия Молдағұлова екен.
Әңгіменің авторымен таныстыру. Нұрмаханова Әзиза Нұрмаханқызы 1924жылы 15 желтоқсанда қазіргі Қарақалпақ АССР - інің Мойнақ ауданында туған. Қазақ Совет түркологы, филология ғылымдарының докторы, профессор. Ол түркі тілдерінің интонациясын алғаш зерттеуші. Оның <<Қыздар>> (1969), <<Шығыс шынары>> (1973) повестерінде қазақ әйелдерінің әлеуметтік тағдыры, Совет Одағының батыры Әлия Молдағұлованың өмірі мен жанқияр ерлігі суреттелген.
- Біз Әлияның ерлігі туралы, соғыстағы еңбегі туралы білсек, бүгінгі сабағымызда балалық шағынан үзінді оқимыз. Оқулықпен жұмыс.
1.Мәтінді түсініп оқып, топ ішінде талдату.
2. сұраққа жауап беріп, мәтін мазмұнын баяндау
Мәтін мазмұнын түсінеді, баяндай алады.
Топтық бағалау.
Ақпаратты пайдаланып сұраққа жауап беруі, мәтінді баяндап беруі.
1)толық баяндады
2) толық емес
3)баяндай алмады
1)толық жауап берді
2)толық емес 3)жауап бере алмады.
3
2
0
3
2
0
Қолдану
Мәтін мағынасын ашу
Дәптермен жұмыс.
<<Мен саған, сен маған>> ойыны әр топ мәтінге қатысты 3 сұрақтан дайындайды.
Сұрақ қойып, сұрақтарға жауап алады.
Бармақпен бағалау
сұрақтарға жауап алу
1)мағынасын түсіндіреді
2)толық емес
3)мағынасын түсіндіре алмады
3
2
0
Талдау
Мәтінді талдау.
Топтық жұмыс
1. Мұғалімдердің Әлия туралы пікірлерін айту.
2. <<Бес жолды өлең>> құру.
3. Тотпастыру. Бала Әлия қандай болды?
4. Әлия басқа оқушылардан несімен ерекшеленді?
Еркін сөйлеп, топтық жұмысты қорғайды.
Топтық бағалау
1)Бала Әлия туралы білуі.
2) жаңа материалды меңгеруі
2) бірлесіп жұмыс жасай алуы.
1) білді, айта алды
2) айта алмады
1)меңгерді
2)Толық емес
1)жұмыс жасады
2)бірлесе жұмыс істей алмады.
2
0
3
1
2
0
Жинақтау
Мәтінді өз ойымен тұжырымдау
Мәтінді қандай оймен тұжырымдар едің?
Өз ойын еркін жазады.
Өзін-өзі бағалау
Мәтіннің маңыздылығын ұғынуы
1)мағынасын түсінді
2)мағынасын толық аша алмады 3)түсінбеді
3
2
0
Бағалау
(сабақтың құндылығы)
Салыстыру. Сабақты қорыту. Кері байланыс
Әлия сияқты батыр қыздар қазіргі кезде бар ма?
Өмірмен байланыстыра алады.
Өзін-өзі бағалау
Ерекшеліктерді бағалай алуы
1)байланыстыра алуы
2) байланыстыра алмауы
2
0
Кері байланыс
№3 мектеп-гимназиясының
Бастауыш сынып мұғалімі
Мукашева Майра Сериковна
Ашық сабақ
Әдебиеттік оқу
4 сынып
Әдебиеттік оқу. 4 <<Г>> сыныбы Мұғалімі Мукашева Майра
Сабақтың тақырыбы: Шығыс шынары. Ә.Нұрмаханова
Жалпы мақсаты: Мәтінді түсініп оқуға, диалог құрастыра білуге үйрету. Оқып түйгендері туралы ой қорытындысын жасай білуге баулу. Әлияның балалық шағымен таныстыру.
Күтілетін нәтиже: оқушылар мәтінді оқып талдай алады, сұраққа толық жауап береді, сөз мағынасын ажыратып, мәтін мағынасын түсініп өз ойын еркін жеткізуге жұмыстанады.
Әдіс тәсілдер: Диалогтік оқыту, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Білім беру үшін бағалау және оқытуды бағалау
Ресурстар: АКТ, видео, суреттер, кесте.
Ойлау деңгейлері
Мақсаты
Түрткі
(ашық сұрақ, тапсырма, жағдаят)
Нәтиже
Қалыптастырушы бағалау
Критерий
(талап)
Дискриптор
Ұпай
Білу
Қ.Жұмағалиевтің шығармасының мазмұнын ашып, өз ойларын жеткізу.
1) Топқа бөлу.
2) Үй тапсырмасын жатқа сұрау.
-Қайрат Жұмағалиев кім? Ақын шығармасында қандай жолдар қайталанған? Неліктен соғысты жек көрген?
3) Видеоролик көрсету. Топтық жұмыс.
І топ: Соғыста жүрген жауынгерлердің көрген қиындықтарын әңгімелеу.
ІІ топ: Жаулардың зұлым ойларын әңгімелеу.
ІІІ топ: Елдің сол мезгілдегі жағдайын әңгімелеу.
ІҮ топ: Ерен ерліктері мен, ержүректілік танытқан батырларды атаңдар.
Сұрақтарға жауап береді. Ойларын жеткізеді.
Бармақпен бағалау
Өткен материалдарды пайдалана алды.
1)пайдалана алды
2) толық емес
3) пайдалана алмады
2
1
0
Түсіну
Мәтін мазмұнын игерту. Мәтін мазмұнына сәйкес сұрақтар қою.
<<Шаттансаң қыз тудым деп, қазақ, шаттан,
Әлия Отанына болған мақтан.
Бежаница маңында тұлғасы тұр,
Дегендей: ерлікке аттан, еңбекке аттан!
Бұл жерден сонау заман Пушкин өткен,
Желдіртіп қоңыраулы атты жеккен.
Сол жерді жаудан сақтап қаламын деп,
Қазақтың Әлия қызы қанын төккен>> бұл өлең жолдары кімге арналған деп ойлайсыңдар? - Әлия Молдағұлова екен.
Әңгіменің авторымен таныстыру. Нұрмаханова Әзиза Нұрмаханқызы 1924жылы 15 желтоқсанда қазіргі Қарақалпақ АССР - інің Мойнақ ауданында туған. Қазақ Совет түркологы, филология ғылымдарының докторы, профессор. Ол түркі тілдерінің интонациясын алғаш зерттеуші. Оның <<Қыздар>> (1969), <<Шығыс шынары>> (1973) повестерінде қазақ әйелдерінің әлеуметтік тағдыры, Совет Одағының батыры Әлия Молдағұлованың өмірі мен жанқияр ерлігі суреттелген.
- Біз Әлияның ерлігі туралы, соғыстағы еңбегі туралы білсек, бүгінгі сабағымызда балалық шағынан үзінді оқимыз. Оқулықпен жұмыс.
1.Мәтінді түсініп оқып, топ ішінде талдату.
2. сұраққа жауап беріп, мәтін мазмұнын баяндау
Мәтін мазмұнын түсінеді, баяндай алады.
Топтық бағалау.
Ақпаратты пайдаланып сұраққа жауап беруі, мәтінді баяндап беруі.
1)толық баяндады
2) толық емес
3)баяндай алмады
1)толық жауап берді
2)толық емес 3)жауап бере алмады.
3
2
0
3
2
0
Қолдану
Мәтін мағынасын ашу
Дәптермен жұмыс.
<<Мен саған, сен маған>> ойыны әр топ мәтінге қатысты 3 сұрақтан дайындайды.
Сұрақ қойып, сұрақтарға жауап алады.
Бармақпен бағалау
сұрақтарға жауап алу
1)мағынасын түсіндіреді
2)толық емес
3)мағынасын түсіндіре алмады
3
2
0
Талдау
Мәтінді талдау.
Топтық жұмыс
1. Мұғалімдердің Әлия туралы пікірлерін айту.
2. <<Бес жолды өлең>> құру.
3. Тотпастыру. Бала Әлия қандай болды?
4. Әлия басқа оқушылардан несімен ерекшеленді?
Еркін сөйлеп, топтық жұмысты қорғайды.
Топтық бағалау
1)Бала Әлия туралы білуі.
2) жаңа материалды меңгеруі
2) бірлесіп жұмыс жасай алуы.
1) білді, айта алды
2) айта алмады
1)меңгерді
2)Толық емес
1)жұмыс жасады
2)бірлесе жұмыс істей алмады.
2
0
3
1
2
0
Жинақтау
Мәтінді өз ойымен тұжырымдау
Мәтінді қандай оймен тұжырымдар едің?
Өз ойын еркін жазады.
Өзін-өзі бағалау
Мәтіннің маңыздылығын ұғынуы
1)мағынасын түсінді
2)мағынасын толық аша алмады 3)түсінбеді
3
2
0
Бағалау
(сабақтың құндылығы)
Салыстыру. Сабақты қорыту. Кері байланыс
Әлия сияқты батыр қыздар қазіргі кезде бар ма?
Өмірмен байланыстыра алады.
Өзін-өзі бағалау
Ерекшеліктерді бағалай алуы
1)байланыстыра алуы
2) байланыстыра алмауы
2
0
Кері байланыс
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz