Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Құпия әуен. Меңдібай Әбілұлы
Сабақтың тақырыбы: Құпия әуен. Меңдібай Әбілұлы.
Сабақтың мақсаты: Күй құдіреті туралы әңгімені оқыта отырып, қазақ елінің тарихы, тұрмыс- салты туралы мағлұмат беру; сыни ойлау арқылы білімдерін тереңдету.
Күтілетін нәтижелер:
пәндік нәтиже: тақырып мазмұнын меңгерту, талдау арқылы оқушының шығармашылық деңгейі артады;
жүйелік - әрекеттік нәтиже: өнерге деген қызығушылығы артып, сыни тұрғыдан ойлау арқылы сөйлеу тілдері дамиды;
тұлғалық нәтиже: күй өнерін, әдебиетті сүйе біледі;
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: <<болжау әдісі>>, диалог, топтық жұмыс, сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары.
Пәнаралық байланыс: Тарих, музыка
Сабақтың көрнекілігі: автордың ,күйшілердің, қазақ халық аспаптарының суреті , (презентация)
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі:
2. Психологиялық дайындық:
Қайырлы күн! Әрқашан күн сөнбесін.
Күн нұрындай жылуын төге берсін.
Күндей жарық, көңілді күй кешейік.
Бәріміз тату дос боп өсейік.
3. Үй тапсырмасын талдау.
<<Аңыз арнасы>> аңызы бойынша жұмыс жүргізу.
Аңыз дегеніміз не?
Топтық жұмыс бойынша талдау.
І топ: Қырғыз батырына сипаттама беру.
ІІ топ: Домалақ анаға сипаттама беру.
ІІІ топ:Домалақ ананың сары айғырды алып қалу себебі неде?
Осы аңыздың мағынасына сай қандай мақалдар айтар едіңдер?
І. Қызығушылықты ояту:
-Қандай ұлттық аспаптарды білесіңдер?
- Күйді қандай аспапта ойнайды?
-Күйді кім шығарады?
- Қандай композиторларды,күйшілерді білесіңдер? (музыка сабағына саяхат) (презентация)
-Балалар, бүгінгі сабағымыз не туралы болуы мүмкін деп ойлайсыңдар?
Топтарға бөлу
І топ <<Жазушылар>>
ІІ топ <<Ақындар>>
ІІІ топ <<Суретшілер>>
Топбасшыларын сайлау (бағалау парағын тарату)
ІІ.Мағынаны тану:
Балалар, бүгін сендермен Меңдібай Әбілұлының <<Құпия әуен>> атты әңгімесімен танысамыз.
Автор туралы қысқаша мәлімет беру.
-Күй>> дегеніміз не?
<<Күй - көне музыкалық шығарма>>
Қазақ халқының біздің дәуірімізге дейін сақталып қалған асыл мұрасы - күй өнері. Өткен ғасырларда нота сауаты жоқ кезде дүниеге келген ән- күйлер өмірмен бірге қайнап, ауыздан-ауызға, қолдан- қолға көшіп біздің заманымызға жетті.Қазақ халқы өзінің көңіл- күйі мен арманын, қоғамға деген көзқарасын домбыраның қос ішегі арқылы жеткізе білді.
Аңыз күйлер - халықтың өткен тұрмыс - тіршілігі жайлы баяндайды.
<<Болжау әдісі>> бойынша мәтінді оқу, талдау.
І топ <<Жазушылар>> - <<Менің екі тізем қалтырап бара жатыр,-депті бір жоңғар тізерлей кетіпі>> деген жерге дейін оқиды, мазмұнын айтып береді.
Ары қарай не болды деп ойлайсыңдар? (сынып оқушылары өз ойларын айтады)
ІІ топ <<Ақындар>> - << Мұны естіген қолбасшы>> деген жерге дейін оқиды, мазмұндайды.
Ары қарай не болды деп ойлайсыңдар? (сынып оқушылары өз ойларын айтады)
ІІІ топ <<Суретшілер>> - <<Мәтінді соңына дейін оқиды>>
Балалар, мәнін мазмұны біз ойлағанмен сәйкес келді ме? Өз ойларын айтады.
Сергіту сәті: <<Әлқисса>> (балалар музыка ырғағына сай қимылдар жасайды)
Топпен жұмыс
<<Жазушылар>> тобы: Күй тыңдау барысынада көз алдарына елестеген табиғатты қағаз бетіне түсіріп, эссе жазу.
<<Ақындар>> тобы: <<Күй>> сөзіне <<бес жолды өлең>> құрастыру.
<<Суретшілер>> тобы: <<Құпия әуен>> естігендегі жоңғарлардың әрекетіне топтастыру жасау.
Топтар өз жұмыстарын қорғайды. Бірін-бірі <<Екі жұлдыз , бір тілек>> әдісімен бағалайды.
ІІІ.Ой толғау:
Құрманғазының <<Адай>> күйін көздерін жұмып тыңдау .
Күйді тыңдап , не туралы екенін әңгімелеу
-Біз тыңдаған күймен қандай байланысы бар?
Күй әсері
<<Күй әсері>> сөзіне топтастыру жасау
Бағалау: топ басшыларының бағалауы,мұғалімнің жиынтық бағалауы; жетістіктер мен кемшіліктерді атап өту.
Үйге тапсырма: мәтінді мазмұндап, күй туралы қосымша деректер жинақтау.
Рефлексия:- Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдыңдар?
Мен білдім...
Мен үйрендім...
Менің қолымнан келді...
Солтүстік Қазақстан облысы
Есіл ауданы
<<Кинорежиссер Аяған Шәжімбаев атындағы Есіл ауданының
№3 Явленка орта мектебі>> КММ
Құпия әуен. Меңдібай Әбілұлы.
Онлайн сабақ
Өткізген: бастауыш сынып мұғалімі
Исмағұлова Р.С.
2015 - 2016 оқу жылы
Сабақтың мақсаты: Күй құдіреті туралы әңгімені оқыта отырып, қазақ елінің тарихы, тұрмыс- салты туралы мағлұмат беру; сыни ойлау арқылы білімдерін тереңдету.
Күтілетін нәтижелер:
пәндік нәтиже: тақырып мазмұнын меңгерту, талдау арқылы оқушының шығармашылық деңгейі артады;
жүйелік - әрекеттік нәтиже: өнерге деген қызығушылығы артып, сыни тұрғыдан ойлау арқылы сөйлеу тілдері дамиды;
тұлғалық нәтиже: күй өнерін, әдебиетті сүйе біледі;
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: <<болжау әдісі>>, диалог, топтық жұмыс, сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары.
Пәнаралық байланыс: Тарих, музыка
Сабақтың көрнекілігі: автордың ,күйшілердің, қазақ халық аспаптарының суреті , (презентация)
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі:
2. Психологиялық дайындық:
Қайырлы күн! Әрқашан күн сөнбесін.
Күн нұрындай жылуын төге берсін.
Күндей жарық, көңілді күй кешейік.
Бәріміз тату дос боп өсейік.
3. Үй тапсырмасын талдау.
<<Аңыз арнасы>> аңызы бойынша жұмыс жүргізу.
Аңыз дегеніміз не?
Топтық жұмыс бойынша талдау.
І топ: Қырғыз батырына сипаттама беру.
ІІ топ: Домалақ анаға сипаттама беру.
ІІІ топ:Домалақ ананың сары айғырды алып қалу себебі неде?
Осы аңыздың мағынасына сай қандай мақалдар айтар едіңдер?
І. Қызығушылықты ояту:
-Қандай ұлттық аспаптарды білесіңдер?
- Күйді қандай аспапта ойнайды?
-Күйді кім шығарады?
- Қандай композиторларды,күйшілерді білесіңдер? (музыка сабағына саяхат) (презентация)
-Балалар, бүгінгі сабағымыз не туралы болуы мүмкін деп ойлайсыңдар?
Топтарға бөлу
І топ <<Жазушылар>>
ІІ топ <<Ақындар>>
ІІІ топ <<Суретшілер>>
Топбасшыларын сайлау (бағалау парағын тарату)
ІІ.Мағынаны тану:
Балалар, бүгін сендермен Меңдібай Әбілұлының <<Құпия әуен>> атты әңгімесімен танысамыз.
Автор туралы қысқаша мәлімет беру.
-Күй>> дегеніміз не?
<<Күй - көне музыкалық шығарма>>
Қазақ халқының біздің дәуірімізге дейін сақталып қалған асыл мұрасы - күй өнері. Өткен ғасырларда нота сауаты жоқ кезде дүниеге келген ән- күйлер өмірмен бірге қайнап, ауыздан-ауызға, қолдан- қолға көшіп біздің заманымызға жетті.Қазақ халқы өзінің көңіл- күйі мен арманын, қоғамға деген көзқарасын домбыраның қос ішегі арқылы жеткізе білді.
Аңыз күйлер - халықтың өткен тұрмыс - тіршілігі жайлы баяндайды.
<<Болжау әдісі>> бойынша мәтінді оқу, талдау.
І топ <<Жазушылар>> - <<Менің екі тізем қалтырап бара жатыр,-депті бір жоңғар тізерлей кетіпі>> деген жерге дейін оқиды, мазмұнын айтып береді.
Ары қарай не болды деп ойлайсыңдар? (сынып оқушылары өз ойларын айтады)
ІІ топ <<Ақындар>> - << Мұны естіген қолбасшы>> деген жерге дейін оқиды, мазмұндайды.
Ары қарай не болды деп ойлайсыңдар? (сынып оқушылары өз ойларын айтады)
ІІІ топ <<Суретшілер>> - <<Мәтінді соңына дейін оқиды>>
Балалар, мәнін мазмұны біз ойлағанмен сәйкес келді ме? Өз ойларын айтады.
Сергіту сәті: <<Әлқисса>> (балалар музыка ырғағына сай қимылдар жасайды)
Топпен жұмыс
<<Жазушылар>> тобы: Күй тыңдау барысынада көз алдарына елестеген табиғатты қағаз бетіне түсіріп, эссе жазу.
<<Ақындар>> тобы: <<Күй>> сөзіне <<бес жолды өлең>> құрастыру.
<<Суретшілер>> тобы: <<Құпия әуен>> естігендегі жоңғарлардың әрекетіне топтастыру жасау.
Топтар өз жұмыстарын қорғайды. Бірін-бірі <<Екі жұлдыз , бір тілек>> әдісімен бағалайды.
ІІІ.Ой толғау:
Құрманғазының <<Адай>> күйін көздерін жұмып тыңдау .
Күйді тыңдап , не туралы екенін әңгімелеу
-Біз тыңдаған күймен қандай байланысы бар?
Күй әсері
<<Күй әсері>> сөзіне топтастыру жасау
Бағалау: топ басшыларының бағалауы,мұғалімнің жиынтық бағалауы; жетістіктер мен кемшіліктерді атап өту.
Үйге тапсырма: мәтінді мазмұндап, күй туралы қосымша деректер жинақтау.
Рефлексия:- Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдыңдар?
Мен білдім...
Мен үйрендім...
Менің қолымнан келді...
Солтүстік Қазақстан облысы
Есіл ауданы
<<Кинорежиссер Аяған Шәжімбаев атындағы Есіл ауданының
№3 Явленка орта мектебі>> КММ
Құпия әуен. Меңдібай Әбілұлы.
Онлайн сабақ
Өткізген: бастауыш сынып мұғалімі
Исмағұлова Р.С.
2015 - 2016 оқу жылы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz