Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Жалынды жастық

Шығыс Қазақстан облысы, Семей қаласы
<<Т. Аманов атындағы №16 жалпы орта білім беретін мектеп>> КММ
Торсыкбаева Гулназ Жумановна жоғары санатты, екінші (негізгі) деңгейлі сертификатталған педагог-психолог, өзін өзі тану пәні мұғалімі
Тақырыбы: Жалынды жастық
Сынып: 10
Сабақтың мақсаты: Оқушылар жастық шақтың адам өміріндегі шешуші кезең екендігін түсінеді.
Білімділік: Жастық жігерді білім алуға жұмсаудың маңыздылығы туралы түсінеді.
сын тұрғысынан ойлауға үйренеді, өз ойын толық жеткізіп, мәтіннен негізгі түйінді таба білуге дағдыланады.

Дамытушылық: Өз жолын дұрыс таңдаған адамның болашағы жарқын, мақсаты айқын болатындығын ұғынады. Өзіндік көзқарастарының қалыптасуына ықпал ету, өз ойларын еркін, нақты жеткізе білуге баулу, өз бетімен ізденуге, ой қорытуға дағдыландыру.
Тәрбиелік: Оқушылардың өз өміріне,ойы мен сөзіне, жауапкершілікпен қарауға тәрбиеленеді.
Күтілетін нәтиже: Жастық шақта күш жігерді білім алуға жүмсауды үйренеді.
Жоспардың мақсатты айқын болу керектігіне қол жеткізеді. Топтық, диалогтік жұмыс арқылы білім алмасып, диалогтік қарым-қатынаста тыңдау және сөйлеу ерекшелігіне назар аударады . Оқушылардың өмірге деген көзқарасы өзіндік <<мені>> қалыптасады
Сабақ түрі: Өзгертілген сабақ
Керекті құралдар: Оқулық, интербелсенді тақта, кеспеқағаздар, ватман, стикер, маркер т.б.
Кезең.
Мұғалімнің әрекеті.
Оқушы әрекеті.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер.
І. Ұйымдастыру.
Қызығушылықты ояту 2-мин
Үй тапсырмасын сұрау
<<Жастық шаққа байланысты>> нақыл сөздер
<<Жалынды жастық>> әнін тыңдайды.
АКТ

Топқа бөлу.
Батыл,Зерек,Алғыр
Топ ережесін еске түсіру .
Топқа бөлінеді.
Таңдау әдісі

Топты рөлге бөлу туралы ұсыныс жасады.

Топ мүшелері рөлдерге бөлінді.(Басшы, хатшы, баяндамашы, бақылаушы, тайм- спикер)

ІІ .Жаңа сабақ
Мағынаны тану
7-мин

Жалынды жастық
шақ

5-мин

1-мин

Бейнетаспа көрсету.( Н.Ә.Назарбаевтың жастар форумында сөйлеген сөзінен)

1.Елбасы жастарға қандай міндеттер қойып отыр.

2.Жастардың қоғамдағы орны.

<<Қоғамдағы қазіргі жастардың өзіндік мені>> (Қоғамдағы сендердің өзіндік мендерің жайлы не айтар едіңіз?) <<Мен қандаймын>> Мұғалім оқушыларға тапсырма береді.

Дәйексөзді талдау
Дәйексөзден қандай ой түйдіңдер?

Оқушылар ойланады, Өз ойларымен бөліседі.

Мәтінмен жұмыс. Оқиды өзіне ұнаған бөлікті таңдап алып, өз ойын пікірін жазады.
Алдымен жұпта сосын топта талқылау.
Дәптермен жұмыс
( 8мин)

Жастық шағың - жарқын жаздың бейнесі,
Құтты жаздың ала алсаң, жоқ бермесі . С.Мұқанов

СТО
Блум сұрақтары

Миға шабуыл

Екі жазба күнделік

1-мин
Сергіту сәті
<<Жастық шақ>>
Музыка әуенімен қозғалыс жасайды.
АКТ
Ой толғаныс
Жаңа сабақты бекіту.
15мин

Қолдайды,көмектеседі,түйіндейді.
<<Өмір ағашы>>. Тыныштық сәті
Шығармашылық жұмыс
Постермен жұмыс жасайды.
Сто
Сабақты қорыту
2-мин
Оқулықтағы Н.Хикметтің дәйексөз сөзімен қорытындылайды.
<<Жастық шақ>> әні орындалады, оқушылар бірігіп тыңдайды. Стикерге бүгінгі өткен сабақтың қорытындысын жазады.
Сұрақ- жауап әдісі
Үйге тапсырма
2-мин

Тапсырма береді(Өмір жолына сәттілік )
Үйге тапсырма. <<Неге арналсаң, соны істе>> оқып талдау .
Зерттеушілік әдісі.
Бағалау 2-мин
Оқушыларды формативті бағалайды.Бағалау арқылы оқушыларға өмірлеріне сәттілік тілеп, гүл шоқтарын ұсынады.
Оқушылар бағалау критерийлері бойынша бірін-бірі бағалайды .

Рефлексия 3-мин
<<Ұялы телефон>>
Өз ойларымен бөліседі.

Ұқсас жұмыстар
Жалынды жастық шақ
Жастық шақта
Топта талқылайсыңдар
Анттың мәтіні
Құрметті студенттер
Махамбет өтемісұлы
Күміс қақпа
Республикалық бірыңғай Жас Ұлан балалар мен жасөспірімдер ұйымына қабылдау салтанатты жиынының сценарийі
Қызықты көңіл, студенттік өмір!
Қызықты көңіл, студенттік өмір Студенттерді мереке тарихымен таныстыру
Пәндер