Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Туындыға есептер шығару
Алгебра - 10 <<а>> Мерзімі: 22.01.2016ж.
Сабақтың тақырыбы: Туындыға есептер шығару
Сабақтың мақсаты: Туынды табуға есептер шығару дағдысын қалыптастыру. Қарапайым функциялардың туындысын табу формулаларын есте сақтауға дағдыландыру.
Сабақтың міндеттері:
1. Туынды табудың негізгі ережелерін: дәрежеден, күрделі функциядан, тригонометриялық функциядан туынды табу формулаларын қолдана білу.
2. Логикалық ойлау қабілеттерін, өз бетімен жұмыстану, өздерін және бір-бірін бағалау, тыңдай білу дағдыларын дамыту.
3. Жауапкершілікке, еңбексійгіштікке, ұқыптылыққа, пайдалы жұмыспен шұғылдануға тәрбиелеу.
Сабақтың типі: білім, білік дағдыларын кешенді пайдалану сабағы.
Сабақтың көрнекілігі: слайдтар, флипчарт, кесте
Сабақтың құрылымы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй жұмысын тексеру. Сұрақ - жауап
ІІІ. Қызығушылықты ояту
<<Доп лақтыру>> ойыны (қарапайым функциялардың туындыларын табу)
VІ. Мағынаны ашу
а) Туынды табу ережелерін еске түсіру.
ә) Туынды табу ережелерін есепке қолдану.
б) Семантикалық кесте толтыру. Функцияның берілген нүктедегі мәнін табу
V.Ой толғаныс.
ҰБТ-да келетін тапсырмаларды шығару
Берілген функцияның туындысын пайдаланып теңсіздіктер шешу
VI. Үйге тапсырма беру № 179, № 185
VII. Сабақты қорытындылау, бағалау.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі 1 мин
Сыныпты түгендеп, сабақтың мақсатын беру.
ІІ. Үй жұмысын тексеру. Сұрақ - жауап 5 мин
1. Дельта х-ті аргумент өсімшесін қалай табамыз?
2. Дельта у функцияның өсімшесі неге тең?
3. Туынды дегеніміз не?
4. Туындының анықтамасын айтыңыз?
5. Туынды табу амалы қалай аталады?
4. Қандай нүктеде f(x)=3x2-2х+3 туындысы неге тең?
5. Туынды белгілеулерін алғаш қолданған қай ғалым?
ІІІ. Қызығушылықты ояту. 7 мин
<<Доп лақтыру>> ойыны. (қарапайым функциялардың туындыларын табу формулаларын еске түсіру)
Ойын шартымен таныстыру. Мұғалім допты алып бір оқушыға лақтырады, да оған сұрақ қояды. Допты ұстаған оқушы сұраққа жауап беріп, келесі допты ұстаған оқушыға сұрақ қояды. Осылай жалғастыра береді.
VІ. Мағынаны ашу
а) Туынды табу ережелерін еске түсіру. 5 мин
Туындының ережелерінің көрнекілігі болатын плакатты өз қолымызбен толтыру.
1. Қосындының немесе айырманың туындысы
2. Көбейтіндінің туындысы
3. Бөліндінің туындысы
4. Тұрақты сан мен функцияның көбейтіндісінің туындысы
ә) Осы ережелерді есеп шығаруда қолдану.
Берілген тапсырманы таңдап ала отырып тақтаға есептер шығару.
Функциясының туындысын табыңдар 10 мин
1. y=3x2+2x+5
2. y=4-x4
3. y=(3x-7)(x3+2)
4. fx=x+22x+1
5. f(x)=2x4-x8
6. f(x)=9x- 13x3
7. y=
8. y=
б) Семантикалық кесте толтыру. 7 мин
Функцияның берілген нүктедегі мәнін табу
Функция f(x)
f *(x)
f *(2)
f *(3)
f *(2)+ f *(3)
f(x) = 3x3+6x-7
f(x) = -2x4+ 13 x3+8 x2
f(x) = 14 x4+3 x3-11x2
f(x) = 5x2+6 x+ 100
V.Ой толғаныс. 8 мин
ҰБТ-да келетін тапсырмаларды шығару
Берілген функцияның туындысын пайдаланып теңсіздіктер шешу
№ 1853 f(x)=16x- 13x3 f *(x)>= 0
№ 1857 f(x)= 5x3-12x2 +15 f *(x)> 0
№ 1922 f(x)=x4-12x2 f *(x)< 0
№ 1923 f(x)=x4+8x2 - 4 f *(x) < 0
VI. Үйге тапсырма беру № 179, № 185 1 мин
Әр жылғы тест жинағынан туынды табуға 5 есеп теріп шығару
VII. Сабақты қорытындылау, бағалау. 1 мин
Сабақтың тақырыбы: Туындыға есептер шығару
Сабақтың мақсаты: Туынды табуға есептер шығару дағдысын қалыптастыру. Қарапайым функциялардың туындысын табу формулаларын есте сақтауға дағдыландыру.
Сабақтың міндеттері:
1. Туынды табудың негізгі ережелерін: дәрежеден, күрделі функциядан, тригонометриялық функциядан туынды табу формулаларын қолдана білу.
2. Логикалық ойлау қабілеттерін, өз бетімен жұмыстану, өздерін және бір-бірін бағалау, тыңдай білу дағдыларын дамыту.
3. Жауапкершілікке, еңбексійгіштікке, ұқыптылыққа, пайдалы жұмыспен шұғылдануға тәрбиелеу.
Сабақтың типі: білім, білік дағдыларын кешенді пайдалану сабағы.
Сабақтың көрнекілігі: слайдтар, флипчарт, кесте
Сабақтың құрылымы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй жұмысын тексеру. Сұрақ - жауап
ІІІ. Қызығушылықты ояту
<<Доп лақтыру>> ойыны (қарапайым функциялардың туындыларын табу)
VІ. Мағынаны ашу
а) Туынды табу ережелерін еске түсіру.
ә) Туынды табу ережелерін есепке қолдану.
б) Семантикалық кесте толтыру. Функцияның берілген нүктедегі мәнін табу
V.Ой толғаныс.
ҰБТ-да келетін тапсырмаларды шығару
Берілген функцияның туындысын пайдаланып теңсіздіктер шешу
VI. Үйге тапсырма беру № 179, № 185
VII. Сабақты қорытындылау, бағалау.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі 1 мин
Сыныпты түгендеп, сабақтың мақсатын беру.
ІІ. Үй жұмысын тексеру. Сұрақ - жауап 5 мин
1. Дельта х-ті аргумент өсімшесін қалай табамыз?
2. Дельта у функцияның өсімшесі неге тең?
3. Туынды дегеніміз не?
4. Туындының анықтамасын айтыңыз?
5. Туынды табу амалы қалай аталады?
4. Қандай нүктеде f(x)=3x2-2х+3 туындысы неге тең?
5. Туынды белгілеулерін алғаш қолданған қай ғалым?
ІІІ. Қызығушылықты ояту. 7 мин
<<Доп лақтыру>> ойыны. (қарапайым функциялардың туындыларын табу формулаларын еске түсіру)
Ойын шартымен таныстыру. Мұғалім допты алып бір оқушыға лақтырады, да оған сұрақ қояды. Допты ұстаған оқушы сұраққа жауап беріп, келесі допты ұстаған оқушыға сұрақ қояды. Осылай жалғастыра береді.
VІ. Мағынаны ашу
а) Туынды табу ережелерін еске түсіру. 5 мин
Туындының ережелерінің көрнекілігі болатын плакатты өз қолымызбен толтыру.
1. Қосындының немесе айырманың туындысы
2. Көбейтіндінің туындысы
3. Бөліндінің туындысы
4. Тұрақты сан мен функцияның көбейтіндісінің туындысы
ә) Осы ережелерді есеп шығаруда қолдану.
Берілген тапсырманы таңдап ала отырып тақтаға есептер шығару.
Функциясының туындысын табыңдар 10 мин
1. y=3x2+2x+5
2. y=4-x4
3. y=(3x-7)(x3+2)
4. fx=x+22x+1
5. f(x)=2x4-x8
6. f(x)=9x- 13x3
7. y=
8. y=
б) Семантикалық кесте толтыру. 7 мин
Функцияның берілген нүктедегі мәнін табу
Функция f(x)
f *(x)
f *(2)
f *(3)
f *(2)+ f *(3)
f(x) = 3x3+6x-7
f(x) = -2x4+ 13 x3+8 x2
f(x) = 14 x4+3 x3-11x2
f(x) = 5x2+6 x+ 100
V.Ой толғаныс. 8 мин
ҰБТ-да келетін тапсырмаларды шығару
Берілген функцияның туындысын пайдаланып теңсіздіктер шешу
№ 1853 f(x)=16x- 13x3 f *(x)>= 0
№ 1857 f(x)= 5x3-12x2 +15 f *(x)> 0
№ 1922 f(x)=x4-12x2 f *(x)< 0
№ 1923 f(x)=x4+8x2 - 4 f *(x) < 0
VI. Үйге тапсырма беру № 179, № 185 1 мин
Әр жылғы тест жинағынан туынды табуға 5 есеп теріп шығару
VII. Сабақты қорытындылау, бағалау. 1 мин
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz